Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • psajti

    aktív tag

    Kezd egyre jobban elegem lenni a T-ből... Már hetek óta várom a megoldást de még mindig semmi! A dolog ott kezdődött, hogy olyan telefonszámot adtak ki nekem ami aznap lett másnál kikapcsolva és így a a telekom fiókom teljesen megbolondult és az előző tulaj számlái jelentek meg az én fiókomban stb, de ez a probléma megoldódott azzal, hogy adtak egy új telefonszámot a Music S csomagomhoz eddig minden happy, viszont a spotify-t azóta sem lehet működésre bírni. Nem lehet aktiválni, megtettem a hibabejelentést és látták is h be van regisztrálva ez a csomag csak éppen egy olyan felhasználói névvel amiről fingom nincs, hogy kié próbálták kitörölni azt a felhasználót de nem ment, azt ígérték h három napon belül megoldják... mindennek már 2 hete... újra betelefonáltam, leráztak azzal, hogy látják h ott van a függőben levő hibabejelentés és ennyi semmivel nem lettem okosabb. Mindig is türelmes vásárló voltam, képes voltam kompromisszumokat kötni, várni stb, akkor miért most kell kihozni az embert a sodrából? Sose szerettem volna fogyasztóvédőkkel fenyegetőzni, de úgy tűnik addig semmi nem fog történni amíg az ember türelmes... Közben a telefonszámlát meg lobogtatják a pofámba úgy, hogy a díjcsomag lényegét amiért fizetnék ki sem használhatom. Az internetes felületük is az esetek nagy részében totál használhatatlan. Jó lenne ha összekapnák már magukat mert totál kezdenek széthullani a szememben :( Pedig én mindig is őket preferáltam a 2 másik konkurenciával szemben, nem véletlenül választottam ezt a szolgáltatót! Szóval lényeg a lényeg örülnék ha már végre történne valami anélkül, hogy veszekednem kéne, mert az nem én műfajom de lassan pedig tényleg kénytelen leszek beletanulni :\

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák