Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #67544576

    törölt tag

    Van egy "jó" történetem:

    2014.11.16.-án készülékváltással egybekötött szerződéshosszabbítással kapcsolatban léptem fel a honlapjukra, ahol 2 db Iphone 4s mobiltelefont (egy feketét, és egy fehéret) szerettem volna vásárolni kamatmentes részletre a meglévő két mobiltelefon előfizetésemre. Mivel a készülékeket csak személyesen lehetett átvenni, és a lakóhelyemen lévő (kaposvári) Telekom üzletben fehér színű már nem volt, kiválasztottam a hozzám legközelebb eső üzletet, ahol még fehér Iphone 4s-t át lehet venni, ez a pécsi Telekom üzlet volt. Az első készülék megrendelése (fekete Iphone) zökkenőmentesen történt, a rendelés végeztével kaptam sms-t, hogy a díjcsomagomat átváltották a kiválasztott csomagra, és kaptam e-mailt is a megrendelés számával, fizetendő összeggel (4990ft), stb.. , és a weblap „Folyamatban lévő webes rendelések, beváltható kuponok” menüpontjában is megjelent a rendelésem.
    A második készülék vásárlásához összevontam a kapcsolat hűségpontjaimat a másik számra, hogy a (fehér) készülék árának kezdőrészletéből le tudjam vonatni. A megrendelés folyamata látszólag ugyanúgy zajlott, mint az előző készüléknél, a rendelés végén, a 3489 kapcsolat pontomat is levonta a rendszer a fizetendő kezdő részletből, ami így 4990ft-ról 1501Ft-ra változott. Kaptam sms-t a díjcsomag váltásról, e-mailt a megrendelés számával , viszont a weblapon a megrendelésem a kosárban maradt, nem jelent meg a „Folyamatban lévő webes rendelések, beváltható kuponok” menüpontban. A rendelést még egyszer végigvittem, megint megkaptam az e-mailt, de a rendelés egy vélhetően rendszerhiba miatt ugyanúgy a kosárban maradt.
    Másnap (2014.11.17.-én) felhívtam a 1430-as telefonos ügyfélszolgálatukat, rákérdeztem a rendeléseimre, ahol az ügyintéző közölte velem, hogy az xxx számon nem érkezett megrendelés! (1. rendszerhiba) Hát mondom az hogy lehet, hiszen e-mailt is kaptam róla, meg sms-t!? A hölgy azt mondta, ez valószínűleg rendszerhiba lesz, ha gondolom, ő megrendeli nekem a saját kezelőfelületén. Ezt a lehetőséget választottam, viszont a megrendelési folyamat végén az ügyintéző hölgy közölte, hogy a 3489 kapcsolat pontomat nem tudja beváltani, nem engedi a rendszer. Látja a pontokat, de nem tudja beváltani. (2. rendszerhiba) Kérésemre mégis véglegesítette az ügyintéző a rendelést, mert akkorra már csak az az egy darab fehér Iphone 4S volt a Telekom üzletekben elérhető, és nem akartam lecsúszni róla. Kértem az ügyintézőt, hogy jelentse a panaszomat, hogy nem tudtam beváltani a pontjaimat. Az ügyintéző közölte velem, hogy a kivizsgálást elindította, de ettől függetlenül még tartozékokra beválthatom a kapcsolat pontokat. Ebben maradtunk.
    A készülékeket 2014.11.18.-án vettem át a pécsi 2. sz. Telekom üzletben (Árkád bevásárlóközpont), ahol a vásárlás végeztével jeleztem az ügyintézőnek, hogy tartozékokra szeretném váltani a kapcsolat pontjaimat, ha már egy rendszerhiba miatt nem tudtam a készülék árából levonatni. A hölgy kihozott pár darab Iphone 4s-re illő hátlapot, amiből kiválasztottam egyet, hogy ezt kérem, és kapcsolat pontokkal fizetnék. Az ügyintéző kb. 10 percig szenvedett a számítógéppel, majd közölte, hogy sajnos ő sem tudja beváltani a pontokat, így a hátlapot otthagytam. (3. rendszerhiba) Kértem az ügyintézőt, hogy vegye fel a panaszomat, de ő azt mondta írjak e-mailt a Telekomnak.
    2014.11.19.-én kaptam két (2db) e-mailt a Telekom webshop-tól, hogy a megrendeléseim mellé ajándék külső hordozható töltőt kapok, és leküldik abba a Telekom üzletbe, ahol átvettem a telefonokat. Én azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ha küldik, akkor legyenek szívesek a kaposvári Telekom üzletbe küldjék. Ugyanis én kaposvári vagyok, és Pécs nekem oda-vissza 150km lenne. Nyilván azt nem várhattam el, hogy a már a Pécsre leszállított Iphone 4s telefonokat szállítsák át Kaposvárra, ezért lementem értük Pécsre. Viszont a külső töltők nincsenek Pécsen, az e-mail szerint úgy szállítják oda másnapra, ezért gondoltam a Magyar Telekomnak nem jelent plusz költséget, ha nem Pécsre, hanem Kaposvárra szállítják le. Az ügyintéző azt ígérte visszahív ez ügyben, nem tudott rögtön választ adni.
    A visszahívás 201411.20.-án megtörtént, ahol az ügyintéző közölte velem, hogy nem csak hogy nem szállítják le Kaposvárra a külső hordozható töltőket, de csak egy töltőt kapok, mert csak az online leadott megrendelések mellé adnak ajándék töltőt, a második telefont pedig telefonon rendeltem meg.
    Erre a következőket válaszoltam:
    -Ha csak egy töltő jár, miért kaptam 2db e-mailt külön rendelési számokkal!? (4. rendszerhiba)
    -Én interneten rendeltem meg a második telefont is, az nem az én hibám, hogy a több sebből vérző online rendszerük nem tudta véglegesíteni a megrendelést, ezért telefonálnom kellett! Ezért nem engem kellene büntetni.
    -Felháborító, hogy 2014-ben egy ARANY KEDVEZMÉNYJOGOSULTSÁGGAL rendelkező ügyfél, (aki mellesleg akkor kötötte meg a szerződését, amikor még a Telekomot Westel 900-nak hívták) nem kérheti, hogy Pécs helyett Kaposvárra szállítsák le azt, ami neki a szerződés szerint meg jár!
    A Telekom rendszerhibái nekem 3489 forintomba, plusz a két darab külső hordozható töltő árába kerültek.

    Persze ezt megírtam nekik e-mailben is, de még válaszra sem méltattak! :(((

    Hatalmasat cslódtam a Magyar Telekomban!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák