- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #62038 üzenetére
Tönkre ment a kapcsoló? Eltört a vezeték?
Ki kell méri egy szakadásvizsgákóval, mert ha előről megy akkor valami a kapcsolóval, vagy a vezetékekkel van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #62042 üzenetére
Bekötöd a multimétert a kapcsoló és a csatlakozó közé, ha kapcsolsz és jelez akkor nem kábel hiba.
Ha kussban van és nem megy az ablak akkor megvan a hibád.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #62108 üzenetére
Ez fojtószelep hiba amit leírtál és ha meg volt takarítva akkor azért nem jelentkezik azóta.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #62198 üzenetére
Egyszerűbb, mint az 1.5dCi-n, ott a motor túloldalán van, a cseréhez le kell venni a motortartót és meg kell emelni a motort.
Ha még jó, nem cserélném ki a bennlévőt, elfér az új a csomagtartóban.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #62200 üzenetére
Pedig csak egy 10es crovafej 1/4 es szárral.
3 na jó avatatlanul 10 perc kicserélni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #62203 üzenetére
Hát ez egy szerencsétlen gyík, aki ebben a videóban szerel.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
cellpeti
veterán
válasz sesomaru1989 #62205 üzenetére
Tigris, tigris, csóvafény...
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #62342 üzenetére
Akkor nálad is ez a kilincs mögötti xar miatt cicergett?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz sesomaru1989 #62342 üzenetére
Eddig azt hittem fehér holló voltam ezzel a őrületbe kergető hibával...Erre a végén kiderül, hogy jó sokan vagyunk, vagy lehetünk a világon evvel, csak épp sok ember, vagy letojja,vagy nincs denevér fülük.
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #62360 üzenetére
Leragasztottam a bal oldali kis xarokat, mintha tényleg megszűnt volna a cicergés.
Sötétszürke az autó, a fekete szalag azért észrevehető. A szürke Duct tape meg túl világos.
Vagy kifelé kipattinthatók azok a kis fedlapok? Akkor egyszerűbb lenne alá tömítőanyag.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz sesomaru1989 #62360 üzenetére
Ismerős a szitu...Dőlt betűs én, válasz a páromtól.
Hallod ezt hülye zajt? Nem!
És azt? Nem!
Faxa...Te szerintem ezeket bebeszéled magadnak! Kapcsold be zenét és majd nem hallod!
Nagy sóhaj és ráhagytam...
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #63766 üzenetére
Valószínű, a főtengely jeladó lesz.
A másik pedig, igen a motor csapágya lesz a ludas.
Renault power
-
kisninja
őstag
válasz sesomaru1989 #63981 üzenetére
Rossz a termosztátod és szerencséd van mert nyitott állapotban ragadt be.
Cserélni kell mert a motor sosem melegszik fel rendesen nem az üzemi hőfokon üzemel.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #63984 üzenetére
A Valeo nekem bevált. Kop-kop. A gyári vezműjeladó, amikor megadta magát, először Facet került bele. Egy évet sem bírt. 2012 óta megy a Valeo, hát nem most volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #63986 üzenetére
Nekem 1.5dCi, a cseréhez a jobb kerék oldalán meg kell emelni a motort. Ehhez a motortartót is le kell venni
Így néz ki:[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #63988 üzenetére
Én magamnak cseréltem.
Motor emelővel alátámaszt. Bak leszerel. Emelővel a motor megemel. Csere. Majd vissza az egész.
Gyakorlott helyen ez 10 perc max.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #63990 üzenetére
Kiszerelt alkatrész, folyamatról fotók, vagy egyszerűen nézni a cserét
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #63993 üzenetére
Hát ha gondolod osszd meg velünk.
Legalább megtudom mit lehet egy ilyenért elkérniRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #63995 üzenetére
Én most cserélem ki a fél autót vizsgázik februárban.
De ez kerül 86e be igaz nekem a szerelés ingyen van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
FRENK1988
veterán
válasz sesomaru1989 #64010 üzenetére
Az en Scenicem is igy megy
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
zibo73
aktív tag
válasz sesomaru1989 #64017 üzenetére
-
diablo1984
veterán
válasz sesomaru1989 #64016 üzenetére
Okoskerèk van benne, azaz vezèrlèsmódosító, ami bizonyos fordulatnál vált....
-
sonny007
tag
válasz sesomaru1989 #64010 üzenetére
Szia. Szerintem normális 100-nál a 3 ezres fordulatszám. A Thalia 1.4 16V-nek is ennyi a fordulatszáma.
-
rob210
Topikgazda
-
Nordik
őstag
válasz sesomaru1989 #64161 üzenetére
A zselet kellene cserélni az erzekelon. Nekem is összevissza működött, mióta kicsereltem sokkal jobb. Bár néha nem tökéletes, azt vettem észre sokat számít este vagy nappal van. Nem hiába a fenytorest figyeli.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64161 üzenetére
Igen az abs be tud ázni van pár csatlakozó a rendszerben.
Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz sesomaru1989 #64167 üzenetére
Ennél egyszerűbb lesz az. Pattintsd le a lapot, pucold meg a sarukat, ez többnyire megoldja.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Kornelius07
csendes tag
válasz sesomaru1989 #64167 üzenetére
Szia. A szélvédő alján nincs semmiféle ilyen szenzor. Az eső és fényérzékelő a belső visszapillantó tükör felfogatásánál van.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sesomaru1989 #64342 üzenetére
Benzinpumpa nyom eleget? Mérjenek nyomást hidegen, melegen. Gyertyák, kábelek, trafó jó?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64342 üzenetére
Ha hidegen "csak" ezer az alapjárat akkor ott keresném a hibát, nem emeli meg a befecskendezést valamiért.
Próbáld ki, hogy hidegen ráadod a hátsó ablak fűtést, ha kell ha nem. Menj vele és ha így nem fog befulladni, akkor megvan az irányvonal merre kell menni.De amit mágus írt az is egy csomó hibát kizár rögtön.
A benzinpumpa csatlakozóját is érdemes megnézni, az el szokott olvadni kontakthiba miatt, onnantól meg bármi lehet.
Ráadásul ezt a diag se biztos, hogy írni fogja, de reménykedjünk. Vagy ha kidiagrammozzák neked élőadatban az oké akkor egyből kiderül, hogy mi nincs üzemanyag vagy szikra.Renault power
-
BigBlackDog
veterán
válasz sesomaru1989 #64345 üzenetére
Gondolom, ha a hátsó ablakfűtés be van kapcsolva, a nagyobb terhelés miatt megemeli automatikusan kicsit az alapjárati fordulatszámot (legalábbis én az eddigi autóimnál ezt vettem észre).
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz sesomaru1989 #64355 üzenetére
Íme a készült videó.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64356 üzenetére
Ha reggel sem fulladsz le vele ablakfűtéssel, akkor cseréld ki a beszívott levegő hőmérséklet jeladót
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64366 üzenetére
Diagra kéne tenni.
Abból rögtön kiderülne.
De első körben ami a legolcsóbb, ha találgatós szerelésbe kell belemenni, akkor a beszívott levegő hőmérséklet jeladó ahogy írtam is.
1200 körül kéne legyen indításkor az alapjárat amit 4-5 mp elteltével beejt 1000re és utána, ha a hőmérséklet eléri az első vonalat leejt rendes 750 es alapjáratra.
Nálad ez a folyamat nincs meg.Ha a benzinpumpa nem szállítana eleget akkor az hirtelen gyorsításkor jelentene kimaradást dadogást extrém esetben befulladást.
Ez vagy trafó hiba (párás hideg időben áthúz), vagy valamelyik jeladó hibája.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64382 üzenetére
Az okoskerék sokmindenre képes.
Ha szakszervízben lett csináltatva, sajnos elképzelhető, hogy csak a számlán szerepel.
Ha gariidőn belül van akkor vissza kell vinni, de előbb derüljön ki, hogy valóban az-e a hibás.
Azt azért megkérdezem, hogy milyen olaj van benne?
Ha 5w40 akkor meg is van a hiba oka.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64386 üzenetére
Nem tudom megmondani de eddig aki ilyen hibára panaszkodott az mindenki 5w40 et használt.
Pedig és ellenben gyári ajánlásban szerepel az is.
Egy szolenoid pucolás 5w30ra csere sokat segíthet.De csak akkor ha valóban az okoskerék a baj.
Amit a szerelő majd kiszűr neked.
A vezérlésről, ha ilyen gyanú fennál érdemes levenni a fedelet, mert ha szétköpi az olajat esetleg az a vezérlés halálához vezethet.
De ennyire ne szaladjunk előre és az már extrém eset.
Előbb elkezd kerregni, kattanni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64388 üzenetére
Nem nem a vezérlést lecseréli, csak az okoskereket nem.
De ha szakszervízben volt akkor arról van papírod és ahhoz garancia is jár, tehát elvileg neked most az lenne a legjobb, ha okoskerék lenne.
Akkor gariba cserélniük kéne.
Ha nincs a számlán az okoskerék na az a cumi.
Mert ugye akkor átvetted jó volt ahhoz nem nyúltak effektív ki is hátrálnak belőle, hogy az nem az ő saruk.
Áh nagyon komoly dolgokat éltem már át, amikor atulaj helyett mentem ütni az asztalt.
Kisebb nagyobb sikerrel, de eddig mindig valamilyen a nullához képest pozitív eredménnyel.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64412 üzenetére
Furcsa, ez nem clippel lett kiolvasva.
Amiket ír az bármi lehet, akár egy sima testoxidáció is.Renault power
-
Predator2
addikt
válasz sesomaru1989 #64414 üzenetére
Renault can clip diagnosztikai eszköz.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64414 üzenetére
Csak a hibakódok miatt, mert azok furcsák.
A beszívottat írta volna a diag.
Az olaj 5w30 a motullal nem vagyok tisztában sosem használtam. De a specifikációnak megfelelőt.
Az upc-t ne szedd szét otthon
A kontakthiba nem abban lesz, hanem előtte valahol.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64417 üzenetére
Hát ajánlani nem tudok én magamnak diagolok ugye.
Akit jó szívvel ajánlanék ahhoz nem jutsz be február vége előtt.
Azok a gumi tömitések pótolhatatlanok és létfontosságúak.
Én körbe szoktam ragasztani, hogy biztosan ne kapjon párát.
Kemény dolgok ezek, így látatlanba nem tudok mit mondani.Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz sesomaru1989 #64412 üzenetére
sesomaru1989
Nálam Megane3-nál a DF016 a bal oldali tompított köre (izzó kiégése volt), írta hogy hány kilométernél jött a hiba (szakadás vagy testzárlat), és megjegyezte...
Ha nem jól van kiolvasva akkor tényleg félre is vihet...Smith Ügynök
Bírja a dízel ne aggódj, nekem még "rosszabb" a felhasználásom, igazából még hosszú út se kellett, volt hogy városban is csinált regenerálást... (dpf-em köszöni tökéletesen működik, kipufógó tiszta, néztem hány gr. reg előtt-után) -
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64433 üzenetére
Na pont az ilyen hibákra gondoltam, hogy szüntesd meg.
A renaultnak egy betegsége van, ha az elektromos rendszer nincs rendben egy csomó fals hibát is képes generálni.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz sesomaru1989 #64677 üzenetére
30 ezer?
Hol laksz? Megyek, megcsinálom. Ennyiért bárhol az ország területén."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #64677 üzenetére
Van hozzá kiszedő, de ha van két nem használt bankkártyád azzal is megoldható.
Alul, felül benyomod a ház és a tükörlap közé.
Aztán egyszerre megnyomod és kipattintod.
Érdemes ketten csinálni, ha még sose csináltál ilyet.
Az egyikőtök csak a lapra figyeljen, hogy ha kiugrik ne legyen baj. Bár a fűtés kábele megtartja.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs