- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Androidos tablet topic
- Milyen házat vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Autós kamerák
- OLED TV topic
- Nikon DSLR topik
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek megáll az eszem.
Ma egy laguna 3 1.5 dci járt nálam.
A garo super cserélt rajta vezérlést.
Igen jól olvassátok, nekik szervízük is van, nem csak alkatrész forgalmazók.
Na de én senkinek nem javaslom a náluk szervizeltetést!
A kocsi annyira darabokban volt, hogy hihetetlen.
A szelepfedél alól ömlött az olaj, (ők cserélték) a vezérmű fedele el volt törve a perforáció mentén, tehát nem 2 darabból állt, hanem 3 ból.
A rögzítő fülek le voltak törve, így beleért a felső részen a nagynyomású kerekébe a burkolat alul pedig a főtengely szíjtárcsába.
CSodásan el is volt már csiszolva a (törött) burkolat így ez a műanyag reszelék ott kering valahol a vezérlésben.
Tragédia.
A turbónyomás szelep lógott a motortérben a vákuumcsövek tartották. (két csavar fogja)
A termosztátra menő visszatérő vízcső bilincse középtályt a csövön, a csatlakozásnál egy gyorskötegelővel megfogatva. (feltételezem, lehúzta a csövet betolta a bilincset aztán elfelejtette hova tette , de ez feltételezés)
Minden esetre tragédia volt az egész autó, 2 órát ügyködtem rajta mire valahogy megláttam mi a hiba. (minden úszott az olajban és a portól kellemes saras burkolat volt mindenen.)
Turbócső eresztett 3 helyen, nem megfelelően voltak visszarögzítve a csövek kábelek és kidörzsölték a turbócsövet.
Egyszerűen hihetetlen, hogy szervizek milyen munkát adnak ki a kezükből.
Komolyan majdnem elsírtam magam.
De a tulaj is amikor mindent elmutogattam neki, hogy nézd itt ez , itt az it emez.
Ott szörnyülködött, hogy ő ezért mennyi pénzt adott ki.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Androidos tablet topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Villanyszerelés
- Elektromos autók - motorok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- EAFC 24
- Milyen házat vegyek?
- Windows 8 / 8.1
- További aktív témák...