Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    Gyerekek megáll az eszem.
    Ma egy laguna 3 1.5 dci járt nálam.
    A garo super cserélt rajta vezérlést.
    Igen jól olvassátok, nekik szervízük is van, nem csak alkatrész forgalmazók.
    Na de én senkinek nem javaslom a náluk szervizeltetést!
    A kocsi annyira darabokban volt, hogy hihetetlen.
    A szelepfedél alól ömlött az olaj, (ők cserélték) a vezérmű fedele el volt törve a perforáció mentén, tehát nem 2 darabból állt, hanem 3 ból.
    A rögzítő fülek le voltak törve, így beleért a felső részen a nagynyomású kerekébe a burkolat alul pedig a főtengely szíjtárcsába.
    CSodásan el is volt már csiszolva a (törött) burkolat így ez a műanyag reszelék ott kering valahol a vezérlésben. :(
    Tragédia.
    A turbónyomás szelep lógott a motortérben a vákuumcsövek tartották. (két csavar fogja)
    A termosztátra menő visszatérő vízcső bilincse középtályt a csövön, a csatlakozásnál egy gyorskötegelővel megfogatva. (feltételezem, lehúzta a csövet betolta a bilincset aztán elfelejtette hova tette :D , de ez feltételezés)
    Minden esetre tragédia volt az egész autó, 2 órát ügyködtem rajta mire valahogy megláttam mi a hiba. (minden úszott az olajban és a portól kellemes saras burkolat volt mindenen.)
    Turbócső eresztett 3 helyen, nem megfelelően voltak visszarögzítve a csövek kábelek és kidörzsölték a turbócsövet.
    Egyszerűen hihetetlen, hogy szervizek milyen munkát adnak ki a kezükből.
    Komolyan majdnem elsírtam magam. :(
    De a tulaj is amikor mindent elmutogattam neki, hogy nézd itt ez , itt az it emez.
    Ott szörnyülködött, hogy ő ezért mennyi pénzt adott ki.
    :W

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák