- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Micro Four Thirds
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Egér probléma
- Melyik tápegységet vegyem?
- Videós, mozgóképes topik
- Projektor topic
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között érkezik a Ghost of Tsushima PC-s kiadása.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
megane 3, 1.6 16v
horvát nyaralás
1800km, átlag fogyasztás 8l/100km klimával megpakolva, pályán 140körül, hazafele nagyon erős szél volt szerintem az dobta meg picit a fogyasztást, mert odafele 7,6l volt az átlag
picit hangos volt, de egy earfun air pro 3 fülest betettem, bekapcsoltam a noise cancelinget és semmit nem hallottam a motorbolhazafele csak 1x áltam meg félúton, az ülések meg az ülés pozició rohadt kényelmes, csak ne lenne az a fránya motorzaj
-
norbert1998
veterán
válasz angyalpc2 #89897 üzenetére
Az enyém még csak nem is GT. A GT-n van kamu diffúzor, sokkal zártabb az első lökhárító, analóg a műszerfal, stb. De az csak egy esztétikai pakk. A GT a 2.0 tCe és a 2.0 dCi volt, GTline ugyanez csak kisebb motorokkal.
Az RS a 250-265 lovas 2.0 tCe, a Trophy más futóművet kapott azt hiszem. Még keményebb, belseje puritánabb, stb. -
Revesz
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani egy jó klímást 11.ker vagy Budaörs környékén? Valahol szökik szerintem a hűtőközeg. Tünetek: Elindul a rendesen, kapcsol a ventillátor is, de egy idő után gyenge lesz a hatásfoka. Motortérben nincs lefagyva a fém cső, csak hideg és párás ami jó jel elvileg.
Nem szeretném olyan helyre vinni ahol csak feltöltik és azt mondják, hogy minden rendben. Jó lenne ha megvizsgálnák rendesen.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89901 üzenetére
Nekem ugyanezzel az autóval(enyém 110 livas, 6 sebességes, kombi) kb ugyanez a túra volt, 6,39ra jött ki a fogyasztás. A forgalom miatt a tempomatot nem tudtam annyira használni mint szerettem volna, visszafelé már a csípőm kiállt, mintha a gázpedál kissé jobbra lenne mint az ideális. Nekem nem volt annyira kényelmes, de túléltem.
Nekem a motorzaj nem volt annyira vészes, mi is zenét hallgattunk cd-ről(kb 10 éves számokat). -
gergo5991
őstag
válasz diablo1984 #89904 üzenetére
4000-4200 között forgott pályán, 3 órán át volt a fülemben a füles noise cancelingel, aztán pest környékén volt egy 10perces dugó ott kivettem a fülemből araszoláshoz.
mikor indultam el, ugyebár megszkotam a csendet, és annyira zavaróan orditott a motor elindulásnál hogy azt hittem elromlott a kocsi de nem, hanem kurva hangos, csak az ember valamennyire hozzászokik, és elviseli idővelaz amúgy meglepett hogy 1800km-en mondhatni végig 4000+ os fordulatot mennyire jól viselte maga a kocsi, nagyon szépen pörgött a motor, semmi rezocancia vibrálás vagy akármi
picit féltem hogy sok lesz ez neki amúgy
rijeka környékén elég nagy "hegyek" voltak, mivel korán is volt mikor elindultam ezért ott kikapcsolt klimával mentem hogy jobban birjon menni a "hegyek között"
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gergo5991 #89905 üzenetére
140nél nálam 3800körül forgott, 130nál 3500 körül. Nálam az cseppet sem volt hangos, igaz nem egy 2000es fordulatú nagylovas dízel...
Én is fostam rendesen tőle, nekem még az okoskerék mindig zörög hideg motornál, de ha minden igaz jövő héten a renault szakszervíz végre kicseréli. Féltem, de hibátlanul ment, igaz a horvát kabócáknak is megmutattam, hogy zajból is van még hová fejlődniük, de lényeg hogy kibírta. Olaj sem kopott egy pötty sem, pedig hosszan volt magas fordulat, meleg és terhelés(4fő, tele cuccal, hosszú, elnyújtott hegyi emelkedő). -
szebe
őstag
válasz gergo5991 #89901 üzenetére
Ez BC alapján, vagy rátankolással?
Nekem "csak" egy viharsarok köröm volt (cca 700km, M7-M0-M5-M44, meg a végén a csalinkázás), erre most 6.7-et ír a BC, de rátankolva simán 7,2-7,3 lesz (auchan pro100)
1.6 16v 101 ló 5-ös váltó, 2 ember, klíma végig, megengedett max, vagy nagyon picit felette, ha a forgalom indokolta.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
kisgyerek85
senior tag
válasz gergo5991 #89901 üzenetére
~1 hónapja voltunk KRK szigeten nyaralni. 1,5dci 75 lovas.
Ha te nem bírtad a menetzajt,akkor èn mit szóljak !?
2 felnőtt 1 gyerek + csomagok ès 3db kerèkpár a tetőn.
Máskor is voltam már Krk-n ezzel a kocsival,akkor az egèsz út során egyszer kellett 4.-be visszakapcsolnom (kivève amikor be volt állva a pálya) azon a 10 vagy 12%os emelkedőn, hosszú kilomètereken keresztül. Most így megpakolva már az M7-en is többször vissza kellett váltanom. Lejtőn nem gyorsult az autó (hazafelè azon a 12%-on) hanem lassult
Fogyasztás 5,2 lett volna kerèkpárok nélkül. (Máskor 5 emberrel ennyiből megjártuk)
-
gergo5991
őstag
-
Marcello-t nem tudom ki mennyire ismeri, én csak a Bear Grylls videóin keresztül bukkantam rá, meg a fél éves Kangoo vásárlós videóját indexkép alapján, nem volt szimpatikus a többi.
Én nem tudom megérteni, hogy valaki miért vesz rendszeres Európa kirándulásokra rogyásig megrakott autót egy 1.2-es szívó foskoszorúval, de most komolyan. És a vásárlásnál is amiket nézett autókat mind ilyenek voltak, szándékosan kisköbcentis benzines. Euro3-at amúgy se engednek be oda ahova dízelt se úgyhogy ez nem indok, meg hát Kangoo is volt 1.6 ezerszer életképesebb motorral. Beleöl végtelen időt és pénzt és energiát, hogy átépítse kempingautónak meg nyilván a hosszú utak miatt fullba fel is újítja ne rohadjon le sehol, tényleg egy ezerkettesbe kell ezt invesztálni? És még csak nem is arról van szó, hogy meglévő autó és nem akarja cserélni, hanem vette direkt erre. Azt se tudom klíma, ABS van-e benne mert Európa utakra ezek meg aztán pláne alapkövetelmények. Ja ráadásul facelift előtti. Persze nyilván menni megy, csak azért ennél józan ember többet vár már el.
Tényleg nem értem az embereket, de biztos bennem van a hiba.Nekünk a harmadik van a családban Kangooból, egyszerűen hozzánk nőtt a típus meg hát szarásig van belőlük választék.
Fehér 1.9D-vel kezdtük abba szétfosódtak a porlasztók bár akkor még nem volt jogsim, utána lett egy sárga 1.5 dci 65 lovas azt nyúztam egy ideig már én is, aztán az lett eladva és lecseréltük egy másik sárga 1.9 dci 4x4-re. Kellett már, mert magasabb is, nincs benne okádék torziós rugó, meg picivel erősebb is, nekem már megérte ennyi miatt. Ja és ABS meg klíma is van, nyilván nem véletlen adtam az előzőt 700-ért ezt meg másfélért vettük, hát az árkülönbözet ezekben van, nekem megérte.Annyi kehéje van, hogy a sofőrajtó kilyukadt, totál rozsdamentes mindenhol, ott tenyérnyi lyuk tátong rajta fingom sincs hogy sikerült az előző gazdájának megoldania, belülről rohadt ki. Szerintem befolyt az ablakguminál és alul a vízkifolyató lyukak meg el voltak tömődve és lötyögött benne a víz ezer éve. Illetve ennek csak hátul voltak ablakai oldalajtóban nem azt megoldottam egy ajtócserével amin van ablak, csak hát nem színazonos mert citrom a kocsi és narancs a tolóajtó, de leszarom igazából. Gondoltunk már rá, hogy telibefújjuk narancsra majd az a szín jobban bejön, mert kompresszor meg festékszóró pisztoly van hozzá, gyári minőség meg úgyse kell mert rommá van karcolva, nyilván nem aszfaltra vettünk 4x4-et. Csak nincs életerőm ennyit maszkolni meg kitakargatni a festéshez.
A másik delikvens egy tengerpartkék cukiszínű 1.6 lett volna automatával, mert én azt ezerszer jobban szeretem, de végül a dízel meg a 4x4 erősebb érv volt úgyhogy azt vettük és inkább váltogatok.
Volt egy videóm ahol az árokparton mentem fel vele, de nem találtam meg, de igazából jobb is nem terhelni vele senkit, mert csak szívrohamot kaptok, a lényeg, hogy jól teljesít. Nyilván, mert Renault, hát mi más, az autó az valami ilyesmi.[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
válasz MasterMark #89911 üzenetére
Nem néztem a többi videóját, mert a stílus nekem túl tömény volt. A Bear Grylls videókhoz még passzolt, de elég is volt.
De ha volt rá indoka akkor oké, akkor csak nekem fura.Szerk: Nem írok neki, mert a végén még én leszek a Belvíz mert meg mertem kérdezni.
Sietni én se sietek, de attól még agyhalált se akarok kapni egy üres Clioba is kevés motorral. Na meg akinek erre telik pénze az igazán nincs rákényszerülve ennyire alulmotorizált autóra és kétlem hogy kevésbé lopnák, törnék fel mert egykettes, na de mindegy...[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz MasterMark #89911 üzenetére
Én is nemrégiben találtam rá (vagyis az algoritmus bedobta youtuben) az albán videójával kezdtem. Azután megnéztem még párat.
Annyit tudok, hogy azért választott kangoo-t, mert azzal nem szúrják ki, hogy lakókocsis. Nem annyira szembetűnő az autó. Hogy miért 1.2-es motorral választotta azt nem tudom. Írjál neki, hátha a következő videóba megválaszolja, miért nem 1.6-at vett.szerk: Amúgy nem sietnek sehova, elvileg most is valahol kempingeznek, felmondtak a munkahelyükön és 1 éven keresztül járkálnak Európában. Ez a terv jelenleg náluk.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz gergo5991 #89905 üzenetére
Lehet, hogy ebből is kétféle áttételezésű váltó volt, mint az 1.5-ben.
Az biztos, hogy a pörgetés nem tesz kárt benne, hiába van szar hangja. Megvan az olajnyomás, a normális légáramlás, mi sem kell több egy motornak. Tolhatnád tiltáson is, akkor se lenne baja, azért van ott a tiltás, felette kzdődnek a gondok.
kisgyerek85
Lejtőn lassul: nem a súly miatt lassul. Az húzná lefelé. Légellenállás és gördülési ellenállás ugyan van, de a súly max a gördülésit befolyásolja, ha lapos a kereked.Mondjuk ha a biciklik ennyire megdobták a fogyasztást, akkor masszívan a légellenállásban keresendő a gond.
-
norbert1998
veterán
-
gergo5991
őstag
[link] [link]
ezeket a tartó pántokat szerintetek vissza tudom ragasztani valamivel a listára?
helyileg nem találtam ilyen ajtó listát, amit találtam az meg totál szétroncsolva..
elég sok pénz elment az utóbbi időben kocsi + nyaralás, és újféle listákat 80-160 eurós áron találtam csak, ha meg lehet ezt ragasztani javitani nem szivesen költenék most ennyit erre -
rob210
Topikgazda
Gyerekek megőrülök.
3 as megane 1.6 benzin 110le 6 seb.
A gyári gyujtógyertya volt benne 244... ezer kilométerrel.
Nem volt benne hűtővíz.
A gyrtyahézag persze mind a 4 nél a csillagos ég volt, nem 0.85
Lefulladt minden kuplung kinyomásra.
Majd mindjárt töltök fel horror képeket ezt senki ne várja meg!!!Renault power
-
rob210
Topikgazda
videót ide nem teszek fel, de a gyertyák. annyira lelakott az egész kocsi
Renault power
-
norbert1998
veterán
válasz rob210 #89922 üzenetére
Na képzled nálam meg fejlemény van. Még nem cseréltem vissza a stab pálcákat, viszont mentem a hétvégén relatív sokat, szarabb úton szintén, és elhagyta a kopogást. Aztán a héten is mentem, néa 1-1 koppanás volt, aztán elmaradt. Kormány tekerésre sem kiabál, meg úgy amúgysem. Ma reggel megint, most sem annyira, mint hetekkel ezelőtt
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #89924 üzenetére
Meg kéne azt az autót nézni alaposan ott vagy nincs valami értéken vagy valamelyik alkatrész nem kompatibilis.
Ebben a melegben minden lágyabb azt ne felejtsd el.
Hidegben szerintem sajnos újra szólni fog.Renault power
-
MasterMark
titán
-
norbert1998
veterán
válasz MasterMark #89926 üzenetére
Nem jutottam még el odáig. Mondjuk sokat nem ér az szerintem, mert tudom, hogy a stabilizátorrendszer kopog. A mozgás alapján gyanús, hogy az új pálca. Ki kell derítenem majd.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #89929 üzenetére
I don't know.....
Jah de igen, úgy, hogy csak beül és indít ha megy jó ha nem elviszi valahova.Ez is úgy került hozzám, hogy csöpög valami a lábára.
Hát az nem a kondenzvíz, hanem a fagyálló, nincs fűtés a kocsiban lukas a radiátor
Már látom szomorú sorsomat.
Megint egy teljes boxcsereRenault power
-
addikt
válasz rob210 #89931 üzenetére
Saját vélemény:
Ennyit érnek a műszaki vizsgák...
Nem tudom miért nem lehet előírni ott olyan dolgokat, hogy amit fixen X évente ki kell cserélni, meg kell nézni, az legyen is elvégezve, addig amíg ezt nem tudja papírral igazolni, addig nem kap műszakit?
Tudom, drágább lenne minden, meg fusiba megoldják, de onnantól kezdve csak magára vethet akinek szar lesz az autója.
Nem egyszerű, de hajlandóság sincs ebbe az irányba. -
A trehányság nem az államra tartozik. Nekik csak az a dolguk, hogy a kocsi másokat és a benne ülőt ne ölje meg. Hogy neki lefullad kinyomott kuplungra, mert 2 centisre égett a gyertyahézag meg vastagon ragad a fojtószelepház hát ahhoz senkinek semmi köze a gazdáján kívül, ő szenved vele, ő nem vite már korábban szerelőhöz, magánügye. Szép is lenne, ha ebbe is belepofáznának állami szinten. Hogy az autókedvelőknek fáj ezt látni az is magánügy, nem fog senki úgy élni hogy a másiknak tetsszen. A saját autót kell karbantartani.
[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
vzsryl
nagyúr
Laguna 3 M4R.
Megrendeltem a fékbetéteket. Most Textar-t kap, mert kezd vállasodni a tárcsa és a szerelőm szerint majd a tárcsákkal együtt kapjon Ate-t a következő fékcserénél.
Előre 17k, hátra 12k. Szerintem 1-1,5 év (~30k km) múlva lesz esedékes a csere. Ha csak olyan probléma van vele, hogy porol, az nem baj, mert a jelenlegi betét is durván nyomja.
Az Ate 27+30k lenne.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #89935 üzenetére
Nem hát, mert nem volt bolygatva!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
szebe
őstag
válasz gergo5991 #89909 üzenetére
Jut eszembe még egy dolog. Hőmérsékletet hogy bírtátok?
Jó a klímám, hideget fúj ahogy kell. De nagy a műszerfal felülete, és természetesen fekete, így dől belőle a meleg. Erre létezik valami megoldás, vagy fogadjam el így ahogy van?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
forceberg
veterán
Látom, nem csak engem idegesít, hogy minden felében van csak megcsinálva.
Nem értelmes tervezés, hanem kb. tegyünk bele jó nagy klímát...
Nálam L3, de ráadásul faxa hőtartó is az a műszerfal. Én kb. 33-34 fokig klíma nélkül járok, hacsak nem városban kell araszolni. Ablakok megfelelően le, hogy legyen bent szellő, a szélzajt jól tűröm.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz kisgyerek85 #89908 üzenetére
Annó horvát (~2.000km), nekem a 2.0dci lagunával, 6,4 literre jött ki. A teljes távon 93,5 km/h átlaggal, tehát haladósan.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kisgyerek85
senior tag
válasz norbert1998 #89917 üzenetére
Persze egyértelmű, hogy a légellenállás miatt dobódott így meg a fogyasztás. Mondjuk így sem panaszkodhatok. Csak szemléltetésképpen írtam, hogy máskor 5 fővel (tehát több összsúly) milyen volt a fogyasztás.
mycso: Ebben benne az átlagsebességben benne van a szigeten való mászkálás. Pályán amennyire lehetett én is toltam neki.
-
polonic
félisten
De szeretem az autómat.
Amikor ilyen lassitón, ami nagyobb, pl egyenrangú közepébe épített kis "domb", átmegyek leérkezéskor ilyen nyikkanó hang jön szerintem a jobb első futómű felől. Mi lehet ez? Most volt műszakin, ott nem mondtak semmit, amikor rákérdeztem. Csak annyit, hogy minden rendben.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz norbert1998 #89947 üzenetére
Ó te, ha tudnád már milyen szivások voltak nekem is.
Mi volt neked? Nem olvastam mostanában a topikot.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Micro Four Thirds
- Microsoft Excel topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest