- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz #89309696 #73700 üzenetére
Szoktam én is mondani, hogy a csavarok szerepe túlértékelt (Igaz ez inkább akkor volt, mikor egy olcsóbb notebookot szedtem szét, és már vagy a huszadik csavart hajtottam ki... a saját üzleti Dell gépemnél meg 1, azaz egy csavar rögzíti a hátlapot, és sínes rendszer végzi a tényleges tartást).
Ellenben hogy nemrég utaztam az anyósülésen, tapasztaltam, hogy alapvetően van világítás az ablakemelő kapcsolóban Ott legalábbis. Viszont sofőr oldalon nincs, nyilván kiégett. Itt merről érdemes nekiállni a bontásnak? Körbejárom most talán míg világos van.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Okay, kb meg is van. Igen rájöttem, hogy magát a hangszórót nem kell kivenni: link
Ellenben kissé félek tovább bontani mert ez már maga a kapcsoló. Vagy szét lehet azt nyitni úgy, hogy össze is lehessen rakni? Miféle világítás van ebben?
Na jó belenéztem, de itt semmit nem látok link
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
zsizsef
senior tag
(#69634) rob210
"Ha ülés előre hátra mozgatásra eltűnik akkor az lesz a baj az az egyszerűbb hiba."
Ez van nekem. Forrasztás? Melyik kábel törése okozza? Vagy teljes csatlakozó csere? -
harry
veterán
Ha már zajszigetelés, láttam egy videóban, hogy egyes abroncsok belsejében is van egy szivacsos anyag: link
Mennyi értelme lehet ezt házilag megcsinálni? A nyári gumik nem felnin vannak jelenleg, szóval nem lenne nagy meló gondolom...?
Mondjuk ez indokolt lehet a videóban egy villanyautónál, de nálam a motor mellett nem tudom mennyire apróság ez...[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
WolfByte
tag
Sziasztok! 2015-ös 1.6 benzines Fluence néhány hete 110 km/h feletti tempónál süvítő/fütyülő hangot ad ki a szélvédő alatti ablakszellőzőből. Olyan, mintha erős huzatot hallanék. Széllökésnél intenzívebb a hang.
Van tipp, hogy mi okozhatja, illetve házilag hogyan javíthatnék rajta?
Kedden-szerdán lesz egy 2x3 órás autópályás utam, garantáltan beleőrülnénk. Előtte nem hiszem, hogy bármilyen Renault szerviz fogadni tudna, de ha van alternatív tipp, szívesen fogadom.
Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
shifty!
senior tag
Dzsentsz, erősebb (vész) fékezésnél a fék elég érdekesen dolgozik, olyan, mintha az ABS (is) kerregne, de annál szabálytalanabb a hangja, és csúszok előre, fura érzete van, nehéz leírni...
Első fék tárcsa és betét nyáron cserélve, a hátsó tavasszal biztos, hogy cserés. Lehet, hogy a hátsó annyira gatya, hogy az első fog már csak érdemben, túl nagy a terhelés rajta?Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
-
janez89
csendes tag
Tisztelt Tagok!
Máááá megin van valami......
Renault Megane II Grandtour. 2004 1.6 benzin DP0 050 autómata váltóval szerelve. Kártya nélküli indítással is fel van szerelve.
Probléma: A diagnosztika nem látja az autómata váltót ha csak gyújtáson van a gép. Bent van a kártya, minden a helyén. Ha be indítom akkor már látja, de járó motornál nem lehet változtatásokat csinálni, pl.: ( olajelhasználódást nullázni ) Lehet, hogy a kártya nélküli mód zavar be vagy az semmit nem jelent?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
pellesmartin
tag
válasz Xantomas #73503 üzenetére
Sziasztok! Ugye én vágtam gallyra múltkor a tuner listes fejegységet aux forrasztással,most kaptam egy másikat de az update list,kódot se tudtam beirni..Gondoltam visszrakom a régit,hátha megjavult.... és mit ad isten tökéletesen működik 😀😀
Ugye a jack kábel már nem volt rajta,mehet a dupla vagy semmi,második felvonás.. Szépen visszaforrasztottam,de most az IC lábainál a vezetőt elvágtam,összerak,berak,tökéletes minden
Itt még nem állok meg a barkácsolásba, szeretném hogy a kazetta részr ne forogjon mert elég hangos,most vagy levágom róla a forgató motort,vagy megkeresem azt a 2 lábat amit rövidre zárva kazettát érzékel.
Ja,meg van egy aktív mélyládám,ugye ezen nincs RCA kimenet,ha ugyan erre a jack kábelre forrasztok egy RCA-t ami menne hátra az erősítőhöz,müködne vajon? Vagy lenne késés közte. Ugye rádió módba nem menne,de az nem érdekes. Hagyjam a fenébe vagy van rá esély?😀 -
mycso
Topikgazda
válasz pellesmartin #73718 üzenetére
No, akkor csak működőképes a dolog.
Aktív ládához, esetleg jelszint átalakító???
Simán, pl. a hátsó csatornákra kötöd.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
harry
veterán
válasz pellesmartin #73718 üzenetére
Lemaradtam, mi történt itt? Két csatorna + földelés beforrasztva, két csatornánál megszakítani a NYÁK-ot, és ennyiből van egy jack alzat beforrasztva? Megane1 radió is hasonló, vagy az nagyon más? Illetve ezek után ez hogyan működik / mi nem működik helyette?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
pellesmartin
tag
Nem is láttam még ilyen átalakítót.😀
De szerintem jó lehet,gondolom passzív cucc,nincs késése se. Csak azt nem tudom hogy 30-40Hz-nél alacsonyabb frekvenciájú jel megy e a hátsó hangszórókhoz,vagy csak az elsőkbe van mély. Bár egy 0-50Hz teszt zene megmondja majd 😀
(#73720) harry:
Tuner listes kazettás gyári lejátszó,ugye nem támogat Aux bemenetet. Kazetta lejátszó előerősítő IC kimeneti pontjára kell forrasztani egy 3.5mmes jack kábelt,és ha beraksz egy üres kazettát,tudod az auxot használni. Rádiója is megmarad,az SRC gombbal tudsz köztük váltani.Csak vigyázz ne ess bele abba mint én,az IC lábai és a forrasztási pontok között meg kell szakítani a vezetőt!! -
veterán
válasz rob210 #73714 üzenetére
Nem tudtam, hogy az eredeti felszereltség mit tartalmazott, de ezek szerint oldallégzsákot nem. Csak a plusz kilókat kaptam bónuszként
Leszigeteltem és elbujtattam a légzsákok vezetékeit, szóval csak nem robban a nyakamba később valami statikus feltoltodeses csoda soran.
Olajcseréhez a négyszögkulcsból érdemes normálisat venni vagy a legolcsóbbal se fogom elnyalni?
Everybody lies.
-
#89309696
törölt tag
válasz shifty! #73723 üzenetére
A két emberes módszerrel: egyik ember a fékpedálnál, másik ember kiszívja nagy fecskendő végére tett csővel az összes folyadékot a tartályból. Feltölti az újjal a max jelig majd kupak nélkül hagyja. Megy a nyereghez, átlátszó csövet húz a légtelenítőre, a vége egy kis edénybe és megnyitja (ha szerencséje van nincs berohadva, nem törik le). Ekkor a pedálos ember szépen lenyomja a pedált és ott tartja (kinyomódik egy löket folyadék a nyeregnél az edénybe), a másik elzárja a légtelenítőt és ekkor a pedál felengedhető. Így csak a tartályból szívja a helyére az új folyadékot. Ezt kell ismételgetni addig amíg tiszta folyadék nem jön, rendszeresen nézni, hogy nehogy kifogyjon a tartályból a folyadék. És ez megy végig minden nyeregnél.
Az egy emberesnél két megoldás van. Vagy boltívesre kell hajtani magasan a csövet a légtelenítőnél és úgy belevezetni az edénybe. Ilyenkor ahogy nyomkodja a féket a tartályból és a légtelenítőnél is visszaszívja, a boltív azért kell a csőre, mert így nem levegőt szív vissza, hanem mindig egy kicsit a régi folyadékból ami a csőben van a boltív miatt. A csőben megrekedt folyadék színéből látni, hogy mikor kész.
Másik módszer, hogy légtelenítő kinyit, pedál lenyom, beékel valamivel, légtelenítő bezár, pedált visszaenged.Mivel 5-7 ezer pénz egy csere (jobb esetben), inkább vidd el valahova.
Lehet tuningolni túlnyomásos meg ABS tömb járatós módszerrel, de hacsak nincs szétfosódva az egész meg úszkál benne minden takony, akkor totál felesleges.[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz Pttypang #73724 üzenetére
Négyszögkulcs: mivel csak 1/2" -os kulcsot találtam, ahhoz meg nem volt szerszámom, megvettem ezt: link link
Működik, semmi különös... De ha van szerszámod, akkor inkább megvenném ezt. Azt hiszem 10-es kell...?pellesmartin:
Köszi az infót, ha tényleg csak ennyi, lehet majd ránézek.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
veterán
A kis twingo immoja nem old ki. Kulcson villog a piros led, ajtokat nyitja zarja a kozponti.
Egy kulcs van hozza, van valami hazi opciom? 2004-es, visszanezve az elektromos es csak a gepes tanitas lenne?Koszi
Everybody lies.
-
veterán
válasz molnarpeter #73731 üzenetére
Igy egy parkoloban allva ez eleg kalandos lesz. Koszi
Koszi rob, de Miskolcon van az auto :)
Hazi megoldas az immo kiutesere gondolom nincs
Everybody lies.
-
hegipeti
friss újonc
Szép napot olyan kérdésem lenne, hogy valaki találkozott e már olyannal Renault Megane 1,9 DCI 1000-1500-as fordulatnál lehet jobban észrevenni hangos búgó hangja van utána felengedem a gázt és remeg a kocsi. Melegen nem lehet észrevenni annyira, de akkor is csinálja. Mi lehet a gond?
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ti sem ússzátok meg. -
hegipeti
friss újonc
Akkor inkább tegyem le pihenni amíg meg nincs nézve, vagy lehet még használni?
[ Szerkesztve ]
-
Plero
aktív tag
73655 ?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest