Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #47205632

    törölt tag

    válasz kisgyerek85 #58844 üzenetére

    Az autópálya meg pont nem jó, egyszer elérem a tempót és annyi, vagy fékezzek le mindig hogy újra gyorsíthassak? Ha már járatni kell akkor keresni kell egy szerpentint aztán lehet minden kanyar után gyúrni neki. Nem a sebességen van a lényeg, hanem a fordulaton.
    A pálya is jó egy bizonyos fajta terhelésre változatosság kedvéért, de a meghajtás az nem a pályázást takarja fix 130-nál.

    Én 3.-ba megyek 50-nél ha emelkedős, ha egyenes vagy lejt akkor lököm a 4-est de általában fel is megyek 55 köré akkor. Ha jól emlékszem harmadikban már közel van a háromezerhez ilyenkor, az már felesleges. Egy ilyen 1.4-es motor megdöglik, ha 2000 alatt kell járnia még ha csak részterhelésre is. Bár őszintén szólva nem sűrűn nézem a fordmérőt, hanem hangra tolom.
    Nem kapok a szívemhez ha beesik 1700-ra és onnan gyorsítok kicsit, de ne ez legyen a hétköznapi közlekedési forma. Néhány kanyarban én is visszaejtem eléggé, de annyit kibír, olaj az nem tűnik el pár másodperc alatt sehonnan.
    A fékeim simogatásából ítélve gyanítom a gázpedálom is így volt használva, kaphatott ez a szerencsétlen motor sok mindent a 16 éve alatt. 3200 körül váltok, 2200 köré jön vissza a fordulat, az teljesen tökéletes átlagra, persze néha a lakott terület vége tábla után meg van rakva neki harmadikban ötezerig. :DDD És még csak gyorsan se megy olyankor még, mindenki jól jár.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák