- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Számításokat is végző HBM memóriára szavazna a Samsung
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Elfelejtettem írni, hogy amikor lecseréltem a motul+vt párost, és ezáltal lebontva az alját, észrevettem, hogy a váltónál olajos volt.
Hát mondom...ez most, hogy a p...ba? Letöröltem az olajat és ráhúztam, és akkor meglepődve tapasztaltam, hogy egyszerűn meglazult az olajleeresztő csavar. Pedig tudom, hogy nyomatékkal húztam meg, ráadásul az új ilyen kulcsommal. Most ráhúzva, ismételten 44nm-rel elég sokat kellett tekerni, hogy kattanjon a nyomikulcs.
Szóval, nem csodálom, hogy folyt, a kérdés, hogy mennyi (szerintem max 1dcl), azt hiszem hétvégére megvan, hogy mit kell csinálnom...(leszedni a kereket, lebontani a védőlemezt és utánatölteni, de jó lesz)Szerintetek Ilyen, hogy fordulhat elő? Ráadásul a váltóolaj cserekor, nemcsak réztömítést (amit cserekor mindig kötelező cserélni), hanem csavart is újat vettem. (corteco) Azért 44nm az nem kevés, hogy fokozatosan kitekeredjen...Más autónál nem is kell ennyire meghúzni. Nem vágom...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest