- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Samsung LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rwin5
őstag
A KP záron van egy kisebb és egy nagyobb gomb, mindkettő zárja-nyitja az autót. Előbb viszont ugye próbáltam, hogy bezárta-e megnyitottam a kilincset ilyen figyelmeztető riasztó hangot adott ki az autó. Aztán ha a nagyobb gombbal lezártam-kinyitottam két különböző hanghatással de kiadta azt a hangot, mint a riasztó. Azóta viszont minden nyitás-zárásnál kiadja Ki lehet kapcsolni, vagy a technika ördöge nem nyugszik?
-
nrbx
tag
válasz pècsimunkás #41892 üzenetére
miért nem mered bevállalni? nekem is 1.6 benzines Megane 3 kombi van 220.000km-vel, en alapjaban veve elegedett vagyok vele.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Sok hitel kellet volna , 8-10000 euró , nem az autótol féltem volna . Most is Renaultom van . A munkám az biztos , de hülyére nem keresem magam . A lakásunknál főbérlő fél év után árat akar emelni . Miután berendezkedtünk öcsémmel ... De , ez már a második albérlet ahol szórakoznak velünk .
Ha túl sokat emel , nem fogja megérni ,hogy kint maradjak . Annyira jól meg nem lehet itt keresni (Thüringia ) , hogy nagyon ugráljak a munkahelyek között .Szóval összetett a problémám ...
Mindegy , még gyűjtögetek , aztán hátha lesz még akció ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rwin5
őstag
Na most olyat csinált a gépezet, de már össze vissza nyomkodtam, hogy magától beriasztott az autó pedig lezártam Golfunk anno ugyanilyen volt inkább kivettük belőle a riasztót. Valami ötlet, hogy ne forduljon elő? Mert most nem volt gázos mert az autótól voltam 20 méterre mikor elkezdte a szirénát
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41886 üzenetére
Ma hazafele jövet Győrből, kivettem üresbe körforgalomnál és olyan 80-90 es tempónál 1300 környékén megállt a fordulat majd mikor lassítottam visszament 1000 környékére! Valamelyest jobb lett, de nem akarom elkiabálni! Remélem lassacskán beáll magától!
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #41901 üzenetére
Természetesen nem neked szólt, hanem az előzményre reagáltam rwin5-nek. Valóban nem írtam oda, azt hittem egyértelmű.
Más:
Ez alapján felmerült bennem, hogy az enyém melyik Euro osztályba tartozik. A forgalmi megfelelő rovatában "04" van, ami ez alapján Euro 2. Viszont itt meg Euro 3-at írnak. Melyik az igaz és miért? -
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41912 üzenetére
utóbbi, ez egy garázs de most ilyen mindenesként volt fentartva, előző autónak is van saját garázsa egyelőre azt még nem adjuk el és ezért kellett ezt most kipakolni
[ Szerkesztve ]
-
newwave0507
aktív tag
Nem nagyon tudom megérteni a dolgot.. :/ Reggel hidegen van kék füstje a verdámnak, nem sokáig..., az olajból egy pici sem fogy el! Maxon van, ahol eddig is volt! Rádugattam gyári gépre, 1 izzitógyertyát irt ki.., és ennyi. Injektorok is valószinűleg jók, mert nem jelzett hibát a gép, gondolom diagnosztikát tuti lefuttatak rajta. 5-6 ezer kilóméter alatt csak eltünt volna valamennyi olaj.., az erős dúsitástól lehet ? Vagy nem tudom :/. Erő van.., -15ben is pöccre indúl.., de idegesit!
- ENG bill miatt nincs hosszú i-m -
Köszi előre is a tippeket,tanácsokat!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41910 üzenetére
2001. 07.
Volt már olyan, hogy hibás adat volt a forgalmiban, amit ki lehet javíttatni. Inkább az érdekel, hogy milyen besorolású a motor. -
Josi
senior tag
válasz rob210 #41899 üzenetére
nekem majdnem 16 évet bírt.
Igaz egyszer szét kellett szedni, és megcsiszolni a csuszórészen a gumivégeket.Kerék le, dobbetét félig kiszed és kihúzható a szivattyú.
Az ablakmosó vizet pótolni kell.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Drughi
addikt
Üdv Urak!
2013 óta vagyok boldog tulaja egy 2002-es Megane I-nek. 1.4 16V Alizé a kocsi. Erre a topikra meg csak most találok rá, eddig indexen, meg facebook csoportban olvasgattam.
Leírom az én tapasztalataimat:
A kocsit 140.000 Km-rel vettem az első tulajtól. garázsban tartott, de azért látszott rajta a kor. Motorikusan felújított (beru trafók, új vezérlés stb)
Vásárlás előtt édesapám nézte meg, majd ment vele, azt mondta korrekt, menjek nézzem meg (nekem 70km-re volt) Szerelővel megnéztük gyorsan, mentem én is vele, meggyőzött, megvettem.
Hazafelé (Debrcen-Nyiregyh.) elkezdett "sziszegni" a fék... Mint kiderült a fékrásegítő ment tönkre, 40eFt volt...Szerencsére azóta jóban vagyunk, egy kötelező olajcserét kapott, de most jön egy költséges időszak.
Műszakizni fog és előtte át akarom nézetni és korrektül megcsináltatni, hogy ne átrugdossák, hanem át"reüljön" a vizsgán.
Kérdezném a jártasabbakat, hogy mik szoktak ilyenkor előjönni, vagy mi az amit érdemes cseréltetni 2-3 évente (olajon kívül)?Sajnos egy buta szuka nekitolatott a hátsó lámpának egy böhöm terepjáróval, így vennem kellett egy lámpa burkolatot (6e), de ezen kívül másról nem tudok.
Tervezem az izzó cseréket (H4 osram night breaker ultimate), meg szeretnék led-es menetfényt berakni a lökösbe.
Amit néha észrevettem a kocsin, hogy üresben gurulva lámpa felé néha a fordulatszám felugrik 1500-1700rpm-re, de az alapjárata is mintha magasnak tűnne (1200-1400). Ez mitől lehet?
Képeket majd teszek fel, pár hét és megy a kocsi waxolásra.
-
diablo1984
veterán
válasz Drughi #41919 üzenetére
Motorikusan felújított (beru trafók, új vezérlés stb)
az nem motor felújítás, csak gyújtótrafó és vezérlés csere..... a motor felújítás az olyan amit a lagunámmal csináltam 250ezer ft értékben....
Amit néha észrevettem a kocsin, hogy üresben gurulva lámpa felé néha a fordulatszám felugrik 1500-1700rpm-re, de az alapjárata is mintha magasnak tűnne (1200-1400). Ez mitől lehet?
alapjárati motor szarakodik, ki kell tisztítani, vagy csere....
-
Drughi
addikt
válasz diablo1984 #41920 üzenetére
Ha jól emlékszem akkor 190e ft körüli volt a felújítás összege. A számlák is megvannak róla.
Biztos lehetett volna még-még, de szerintem csoda, hogy valaki eladás előtt így rendbe tegye a kocsiját. -
diablo1984
veterán
válasz Drughi #41921 üzenetére
akkor ott a trafók és vezérlés csere volt a legkevesebb! a motorfelújítás fúrás, gyűrűzés, hatókar és főtengely csapágyak cseréje, hajtókar köszörülés, hengerfej rendbetétel, stb-stb kezdődik, a vezérlés csere max egy nagyszervíz, attól jóval komolyabb dolog a motorfelújítás!
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41916 üzenetére
Egyre inkább úgy tűnik. Köszi neked is!
http://autokotua.com/kibocsatas/renault/clio.html
http://www.automoto.it/catalogo/renault/clio/12-16v-cat-3-porte-expression/36541Úgy tűnik intézkednem kell.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
a tiednek már szabályozott katalizátorosnak kell lennie, a katalizátor előtt és után is kell egy szondának lenni, úgy auro 3-at már tudja a kis renault is! nem tudom, hogy mi a menete, nem kizárt, hogy kpm-es vizsgára fogják a kocsit rendelni.....
amúgy ez még a dupla optikás béka lámpás, vagy az újabb? mert nem kizárt, hogy a ráncfelvarrással került bele az euro 3-as motor, bár ezek szerint már 2000. január(2001.januárig lehetett euro 2-es legyártottat forgalomba helyezni még)-ban történt az euro2-euro 3 váltás.
ha megkeresed a katalizátort és előtte/mögötte ott van 1-1 szonda kábellel, akkor valószínű euro 3-as, ha nincs, akkor ne küzdj....[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41924 üzenetére
az enyém euro 3 as
Szerintem az övé is de valóban alá kell nézni.Nekem az előző megane-omon kellett eljátszani, hogy megkapja a jobb besorolást, mert amikor forgalomba helyezték valami barom bürokrata szabályozatlan katalizátorosnak Írta be.
Amikor alapból vizsgázik a kocsi olyankor kell egy igazolást kérni és azt hiszem akkor még valami 2000.- volt az eljárási illeték, és simán cserélték a forgalmit, mert ez az ő hibájuk.Renault power
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41924 üzenetére
Az enyém már az új, ph2-es, amit 2001. júniusban kezdtek kiadni, úgyhogy biztos az euro 3. Azért természetesen alánézek, ha lesz rá lehetőségem.
-
rwin5
őstag
Clio motorháztetejét, hogy érdemes lecsukni? ejtve vagy leengedve és rányomni, hogy bepattanjon?
-
Josi
senior tag
válasz diablo1984 #41929 üzenetére
A megané kibirja, ha nyomod.
De ejteni is elég kb 20 cmről.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Pecc
őstag
-
eTrade
tag
válasz rob210 #41899 üzenetére
Nekem is kicsit gyengének tűnik menet közben mosó szivattyú, sokszor csak a szélvédő alsó részére tudja spriccelni a szélvédőmosó folyadékot... az is lehet hogy erős szembe szél miatt.
Van e esetleg valahol leírás, hogy hol található a szivattyú és hogyan lehet kicserélni?
-
speedydb23
senior tag
Azt nem értem a Renault mérnökei ha kitaláltak már egyszer egy nagyon jó dolgot a szélvédőmosóhoz, akkor miért nem alkalmazzák azt a személyautóknál is?
Konkrétan a Renault Masterre gondolok, aminek az ablaktörlőjébe van építve a szórófej...
Szerintem annál nagyobb találmány nem kell a szélvédőmosásra, nincs az a menetszél ami befolyásolhatná a szórásképet, de még ha gyengül is a motor akkor is a szélvédőre jut az ablakmosó...
-
rwin5
őstag
"Megkínoztam" ma egy kicsit a cliot.. Elég jól megy, eddig 2 napig finomkodóan kezeltem mondván, hogy "új" kocsi, megakartam szokni. Jól harap csak a gázpedált nem kell sajnálni, hogy picit jobban menjen. Az a meglepő, hogy még 4-esben is jól gyorsul ha nem sajnálja az ember a gázadást. Kicsit az zavart inkább, hogy kicsit durvábban veszi az irányváltoztatásokat nagyobb sebességnél, pl 70 körül már egy előzés már az ülésben is érezhető Fogalmam sincs mennyit fogyaszthat, mert még az előző tulaj benzinjével megyek és az félig tele rakta, de még nem sokat ment le a mutató
-
rob210
Topikgazda
Jaj de nagyon nyami
Renault power
-
newwave0507
aktív tag
Valaki tudna ajánlani netről valami korrekt turbónyomás mérő órát ? Köszi!
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
Amarth
aktív tag
Üdv! Megane 1 97-es ph1-es autó,ha indexelek leáll,ha ablaktörlőt kapcsolok leáll,ha a sofőr felőli oldalon húznám le az ablakot leáll.
Merre keressem a hibát?Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
bagg
csendes tag
Guruk !
Mégane 1 ph2 -höz milyen fékbetétet érdemes venni?
Axiálcsukló csere után kell futóművet állítani?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Witcher topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Formula-1
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tőzsde és gazdaság
- DIGI kábel TV
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest