Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #10726912

    törölt tag

    válasz tresh #35290 üzenetére

    A fizika nem csak arról szól, amiről ő beszél. A fizika arról is beszél,, hogy ha alacsony fordulaton járatja hideg motort percekig, sokkal több idő, hogy hamar átmelegedjen az olaj, illetve a nagyobb fordulat miatti nagyobb olajnyomás hamarabb jusson el mindenhová. A fizika nagyon szereti a kis fordulaton szivattyúzott sűrűbb olajat nem eljuttatni mindenhová. De biztos neki, nektek van igazatok. Az olajszivattyú meg nem fog azért nyüszíteni, mert 1500-as fordulat mellett több üzemanyagot égetek el a terhelés alatt, mint a z emelt hideg alapjárat miatti 1000-1100-as fordulattal. Ha párszázas fordulat miatt pedig a motor kopik szét (holott így jut el a nagyobb nyomás miatt több helyre a hideg olaj, s így lesz rövidebb idő alatt megtörve, melegítve, azaz így lesz kevesebb ideig minimális kenéssel használva az autó), akkor a fizika át van írva. De én még azt a fizikát nem tanultam.
    (#35287) dhgm: Nem pumpálod, hanem szivattyúzod az olajat. Nagy különbség. Ha alapjáraton járatod a motort, akkor hamarabb átmegy az olaj azon a pici lyukon, mint 1500-2000 fordulaton több üzemanyagot, ezáltal több hőt termelve az olajnak?? (a hideg üzem miatti kopogás szűnőben van: azaz hidegen járatni 7-10 percig pár perc autózás helyett...Te tudod. :U )
    Volt már hidegen indítva, folyamatosan használom a kocsit 15-20 másodperces alap járatás után. Nem nyüszít az olajszivattyú. Amit hallottál, lehet, hogy kopottabb volt, esetleg más olaj? (nem gúny, komolyan kérdem magyarázat keresésképp).. A vitát itt lezárom részemről, partalan és kissé személyeskedő hangulatú. Járasd a kocsid hosszú percekig, én meg indulok a kocsival, ahogy lehet és élvezem pár perc autózás után a melegedő fűtés leheletét. Meggyőzni nem fogjuk egymást, ebben biztos vagyok. Más meg döntsön saját eszére hallgatva, akik olvasták az okfejtéseinket.

Új hozzászólás Aktív témák