Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #10726912

    törölt tag

    válasz Amarth #35174 üzenetére

    Húzd le a lamdaszonda vezetékét. Ha nem változik a motor járása, akkor valami baj van. Fel kell mennie az alapjáratnak, mert azt a jelet kapja az ECU, hogy magas az O2 szint, azaz alacsony a CO szint (mert a CO értéket méri a szonda, és ahhoz viszonyít az ECU), így több benzint ad be.
    Amiket írta, azokat ne egyszerüsítsd le, a gyújtás kihagyása nem ellenőrizhető le azzal, hogy van itt gyújtás, hisz meg...szott, a szikra minősége sem ellenőrizhető le annyival, hogy szikrít ez, hisz látni, ellenőrizni kell a kiülő áram erősségét! Magas hőfokon nem úgy viselkedik nyomás alatt nedves közegben a gyertya, mint hidegen, szabad levegőn, ezért kell műszeresen ellenőrizni! Lángkép vizsgálata is ezért fontos, alap tájékoztatást ad, hogy hogyan viselkedik a motor különböző fordulat számokon. A teljes kipuf rendszer lett cserélve? KATALIZÁTOR is? Ha igen, mennyibe került? (érdekel,mert hasonlón gondolkozom én is), bár a katalizátort előbb megvizsgálom majd tavasszal, ki kell vágni, mert ugye hegesztett a csőrendszer, s meg akarom vizsgálni az elhasználtságát.
    Értelmezd kérlek szó szerint, amiket írunk, a Te érdeked. Amiket írtam, azokat szinte egytől egyig csak szakember segítségével ellenőrizheted le, otthon esélytelen érdemben megállapítani.

Új hozzászólás Aktív témák