Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    válasz biker #17155 üzenetére

    Nálunk az 5 céges (1.5dci) M2-nek nem szóltak ezekről a hibákról....

    Természetesen a nagyjuk már túl van a turbo vagy kuplung cserén, viszont km-ben a 300k -t nyaldosság, tehát itt sima elhasználódásról beszélhetünk. Ezt nem hibaként rónám fel.
    Az egyiknél komplett kormányművet kellett cserélni, mert eltört, ez egyedi eset volt.
    Egyébként 200k km után 1-2 csúcs felújítása --> szintén az elhasználódás miatt

    Ezen kívül a jól ismer főtengely csapágy probléma a 106 lovasoknál, de ez mondható tipus hibának.

    Tehát nem ennyire általános ez, amiket te leírsz.

    Illetve ezek mind ph2-es m2-k voltak, a ph1-nél volt több apróság, pl az általad is említett klíma vezérlés és csomitartó zár, ablakemelő. (amik egyébként otthon szerelhető filléres dolgok)

    Szerintem nem olyan árnyalt a helyzet, mint ahogy azt te beállítod, nálad extra sok dolog előjött, amiben a többiek véleményét erősíteném, valószínűleg egy elhanyagolt példányba futottál bele.

    Egyébként, meg említed a google-t, gondolom az autó megvásárlása előtt is ismerted a google oldalát??? :U

    mod.:
    benzines m1 ph2:
    Fateromé 1.6 16v '2000 kombi ~ 150k km - vezető oldali ablakemelő, bal hátsó zármechanika szétpattant, hátsó híd eltört, volt valami elektromos áthúzás így pl fékezésnél éget az index is, megpusztult az FC kapcsolója, megadta magát az ablakmosó motor, váltótartó bak megfáradt.

    Ebből 1-2 gyakrabban előfordul és 1 volt, ami zsebbenyúlós az a hátsóhíd.

    Egyik barátomé: 2001 1.4 16v - ~100k km - igazából semmi ilyen problémát nem tudok róla, talán a váltótartó kezd nála is fáradni, mert mozog a váltókar nagyon.

    Másik barátomé: 2000 1.4 16v ~200k km - nála is a váltótartó volt már cserélve, voltak itt is ilyen elektromos "átvilágítási" problémák. Ezenkívül talán semmi....

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák