- Új tablettel készül a HMD
- Autóhifi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Orion, Videoton erősítők, hangsugárzók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
ma Se Apple Intelligence (AI), se iPhone tükrözés Mac gépre, se SharePlay képernyőmegosztás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
Nálunk az 5 céges (1.5dci) M2-nek nem szóltak ezekről a hibákról....
Természetesen a nagyjuk már túl van a turbo vagy kuplung cserén, viszont km-ben a 300k -t nyaldosság, tehát itt sima elhasználódásról beszélhetünk. Ezt nem hibaként rónám fel.
Az egyiknél komplett kormányművet kellett cserélni, mert eltört, ez egyedi eset volt.
Egyébként 200k km után 1-2 csúcs felújítása --> szintén az elhasználódás miattEzen kívül a jól ismer főtengely csapágy probléma a 106 lovasoknál, de ez mondható tipus hibának.
Tehát nem ennyire általános ez, amiket te leírsz.
Illetve ezek mind ph2-es m2-k voltak, a ph1-nél volt több apróság, pl az általad is említett klíma vezérlés és csomitartó zár, ablakemelő. (amik egyébként otthon szerelhető filléres dolgok)
Szerintem nem olyan árnyalt a helyzet, mint ahogy azt te beállítod, nálad extra sok dolog előjött, amiben a többiek véleményét erősíteném, valószínűleg egy elhanyagolt példányba futottál bele.
Egyébként, meg említed a google-t, gondolom az autó megvásárlása előtt is ismerted a google oldalát???
mod.:
benzines m1 ph2:
Fateromé 1.6 16v '2000 kombi ~ 150k km - vezető oldali ablakemelő, bal hátsó zármechanika szétpattant, hátsó híd eltört, volt valami elektromos áthúzás így pl fékezésnél éget az index is, megpusztult az FC kapcsolója, megadta magát az ablakmosó motor, váltótartó bak megfáradt.Ebből 1-2 gyakrabban előfordul és 1 volt, ami zsebbenyúlós az a hátsóhíd.
Egyik barátomé: 2001 1.4 16v - ~100k km - igazából semmi ilyen problémát nem tudok róla, talán a váltótartó kezd nála is fáradni, mert mozog a váltókar nagyon.
Másik barátomé: 2000 1.4 16v ~200k km - nála is a váltótartó volt már cserélve, voltak itt is ilyen elektromos "átvilágítási" problémák. Ezenkívül talán semmi....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”