Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    válasz FerNandor #17158 üzenetére

    M2-nél nem tudom milyen ismert hibák lesznek még, de gyakorlatilag nálam már elég sok minden megfordult :D

    Ablakmosó szivattyú váltójának törése, termosztát/vízhőfok jeladó(ez majd kiderül, de ma már csak simán meleget fújt és nem forrót, vízhőfok jelző most már nem ment fel középállásba se),csomagtérajtó zár csere, tükörállító kapcsoló csere (ezt is sokan írták index fórumon), belső nyikorgások(valószínű teflonos spray megoldja). Nem tudom a kinyomócsapágyat illik-e ide írni, mert azt minden autóban cserélni kell 120-100k km között, octavia-ról tudok még h annak pl a váltója beszarik (1es széria) és a kinyomócsapágy/kuplungfelújítás is viszonylag hamar bekövetkezik. De ezek kopó alkatrészek.

    Igazából tisztában vagyok vele, hogy 10 éves és költeni kell rá, csak az embernek keserű szájízt ad az, hogy minden hónapra (korábban hetente) adódott valami apróság. Próbálom szeretni, és rohadtul jól esik, mikor az én és barátnőm feje nem a biciklin vörös a hóesésben, hanem a kocsiban a melegtől, nem szopunk gyalog, illetve a tudat, hogy bármikor beleugrok és pöc-röff indul. Lekopogom, de a motorjához szerintem nem kell hozzányúlni, elég szépen jár, bár írták már páran, h a katalizátort ki fogom nyírni ezzel a napi 6-7km-es rohangálással, illetve azzal, hogy 3km után leállít. De bírnia kell, ezért vettem....Ha már fizetek mint a katonatiszt....

    Mindig elgondolkodom, mi lett volna ha veszek egy Japánt (Toyota Corolla hatchback), vagy németet (Ford Focus) 10 év körül, 150-200k km között....És ahogy beleolvashattam a Toyota fórumba is itt-ott, akár ugyanitt lehetnék, mint most.... Mert azért ott is van ám elektronikai probléma bőven, bár a mechanikai probléma több.

    Tény, hogy a szerencsén múlik minden, mert Magyarországon a használt autópark olyan mint egy adag híg fosban könyékig túrkálni.... Néha megtalálod a szelvényt, hogy :"nyert".

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák