Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _NCT

    őstag

    válasz SocketA #14869 üzenetére

    Oké, néha felnyerít, azután egyre többet, a kapcsolódó alkatrészeket is folyamatosan vágja tönkre. Mi egyszerűbb? Kifizetni esetleg 100-at mikor van rá pénz, s akkor biztosan nem vág tönkre semmi mást, nem költesz rá azon az egy-két alkatrészen kívül, vagy esetleg későbbre halasztani a dolgot, mikor nem biztos, hogy pont lesz rá pénzed, s több mindent kellene cserélni, mert más is tönkre ment (konkrétan kuplungra értem ezt). Én ezt így fogom fel, nem szeretem halogatni a dolgokat. Nem egy ismerősöm csinálta ezt, hogy halogatta-halogatta, aztán 100ezres költségből 300 lett, maszeknál. Nekem tökmind1 hogy 10 éves, vagy 3 éves, ugyanúgy költeni kell mindkettőre, a 3 évesre még jobban odafigyelsz, mert fiatal és azt akarod, hogy jó sokáig kihúzza, a 10 évesre meg azért költesz, mert már idős és nehogy esetleg még valami gebaszt okozzon a meglévő probléma, illetve üzembiztosnak szeretnéd tudni.

    Alufelnis kérdésre: pont hogy eladásnál lehet még pluszba írni az alufelnit, beépíteni az árba.

    Amúgy ez a nem lesz tőle jobb meg gyorsabb. Ennyi erővel csak arra költsünk, ami zavar a vezetésben, vagy ami esetleg plusz lóerőt ad? Gyakorlatilag így az autó felére nem kéne költeni. Vagy nézd azt, aki a waxolásra, polírozásra, tisztításra költ 30-40ezret egy csomagért. Nem lesz tőle jobb, gyorsabb, üzembiztosabb. De van akinek az is fontos, hogy szép legyen. Hidd el eladáskor sokat fog számítani, hogy mennyit áldoztál rá, habár a ráköltött összeget csak te magadnak tudod ledolgoztatni vele, azt visszakapni sosem fogod, ablakon kidobott pénz, ha azt nézzük. Senki sem fogja honorálni, hogy márkaszervizbe vagy maszekhoz vitted, max ha leinformálható, gyorsabban adod el, a vételárban érvényesíteni nem lehet. No de ha mondjuk most ráköltök 3 kilót, és 5 évig nem kell szervizbe vinnem, már nyertem.

    Én úgy vagyok vele, magamnak csináltatom, nem másnak. :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák