- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Házimozi belépő szinten
- Apple asztali gépek
- Milyen TV-t vegyek?
- RAM topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Csabee. #14347 üzenetére
Pont így vagyok ezzel én is. Már sokszor elgondolkoztam, hogy veszek valami komolyabb fejet, de túl kényelmes a gyári központi kijelzője + kormány távirányítója, így mindig elvetettem az ötletet, illetve nekem megfelelő a tudása/hangzása.
Sőt, nagyjából a gyári hangszórókkal is elégedett vagyok --> szépen, jól szólnak viszont a "nagyon" magas hangerőt nem szeretik, de hát nem is hangnyomásversenyre készülök.Nekem minden gyári az autóban + van benne egy kis láda+erősítő kombó, így nekem tökéletes.
Esetleg majd még az első ajtóban lehet valamikor lecserélem a hangszórókat.....bár egyelőre feleslegesnek érzem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
_NCT
őstag
Lehet hülyeséget kérdezek, de a tempomat +/- gomjaival nem lehet a gyári rádiót vezérelni?
Laraxior: kár Meg azt is sajnálom a Megane-ban, hogy nincs benne a kormánynál olyan kis görgő, mint az új Clio-ban, hogy menet közben tudjak állomást/számot váltani.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Nekem még nem sikerült
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Az enyémben van görgő, amin lehet piszkálni a rádiót a kormány mögötti vezérlőn
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
_NCT
őstag
Olyan nincs, hogy nincs...
Akkor van... Van olyan kis bizgentyű (később lefényképezem), na azzal a hangerőt tudom állítani/némítani, tetején lévő 2 gombbal pedig a source-ot. Asszem alul is van egy gomb, azzal is source változtatható. Tekerős görgő nincs.
Ha összeszámolom tényleg 6 gomb van oldalt, de egyik sem a rádióállomások/zeneszámok léptetésére hivatott működni.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Nos, akkor ilyen van neked is --> a hátulján van egy görgő!!!
Nem olyan, mint a régebbi renaultoknál, hogy egy kb. 20ft-os nagyságú kerék egyik oldala kiáll és azt tekered.
Hanem, itt konkrétan az egész kapcsolóegység hátulján, a műszerfal felé van egy henger beépítve, és azt tudod fel-le tekerni.
Nem találok neten képet, az autóhoz most meg nem megyek le setétben fényképezgetni.
Az oldal, amit linkeltél,nekem semmit nem ad --> nem jön be semmi.
Régebbinél, így festett és a gombok mögött van a tekerő, az anyósülés felé néz:
Nekünk ilyen, és ha ezt teljesen megfordítanánk, teljesen a hátoldalán van egy henger keresztben (bordázott):
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Várjál, olyan mint itt a 79. oldalon?
Na én amúgy azt a görgőt kerestem, ami az újabb Megane/Clio-ban is van 2008-tól felfelé. Lehet faszláma vagyok amúgy...
-
Reaper04
aktív tag
az... szerintem is érdekes.
De most komolyan nem csinálja.
Én is valami ilyesmire gondoltam ... nem kapott elég áramot, másként adagolta a benyát ? Nem értek hozzá ... elsőként ez ugrott be.Nem is gondoltam volna hogy ekkora szerepe van az akkumulátornak ... vagyis persze, anélkül nem is megy az autó .. de hogy ennyire mélyrehatóan is beleszóljon az autó dolgaiba ... hűha
Mindig tanul valami újat az ember -
senior tag
De! A fulenek a jobb oldali kis pocke tort le, es ezert kiesett a "rugo". Igy vegulis be lehet zarni, csak ha valaki az anyosulesrol "beleterdel", akkor kinyilik. Javitashoz van utmutatom, de ahhoz kette kell fesziteni a ragasztott muanyagot, azt meg nem igazan szeretnem, egyszerubb lenne egy bontott darabot beszerezni. De egyelore sehol nem talalok...
-
Reaper04
aktív tag
Ki vállalná az EHHEZ hasonló fényezési módszert a bocin ?
-
Reaper04
aktív tag
ez kimaradt :
Valakinek nincs meg véletlenül a Megane II szervizkönyve?
Az a 2000+ oldalszámú, részletes érdekelne.
Neten fent van, de egyszerűen nem tudom letölteni ... valami nem is tudom micsoda belépés kell, vagy regisztráció ...
de ezután sem tudom letölteni ... Valakinek már sikerült?Eltudná esetleg nekem mailben küldeni?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
MMA87: Azt is en is lattam, de nekem mukodo kell Meg kellene egy kupak a hatso ablaktorlore.
Apropo! ha mar ablaktorlo: Ti milyet javasoltok, mert lassan megerett a cserere.
Reaper04: Nekem olyan van, hogy 16 db .pdf -bol all, a legnagyobb 990 oldalas, meg utana van egy Technical Notes mappa 86 file-al. Ha erre gondolsz, irj ram privatban, adok egy torrentet hozza
-
Reaper04
aktív tag
angolul itt van , magyarul nem találtam.
De ez is elég részletesnek tűnik -
rob210
Topikgazda
Srácok ehhez mit szóltok.
A bal seggén van egy kis esztétikai hiba de attól eltekintve egész jónak tűnik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Szeretnék vérfrissítést csinálni ez 5 évvel fiatalabb de még ez a kaszni.
Mert megmondom őszintén nekem az I-es kaszni jobban bejön mint a II-esé.
No meg fehér, ami megint csak közelebb áll a szívemhez.
Ez a keret meg még bele is férne.No és az asszony is megnyugodna végre, hogy klímás kocsiban ül.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Kb. annyiba fáj a klíma beszerelése mint a csere.
No és akkor valóban ott a helyzet, hogy nem fehér a kocsi meg nem 95 lovas.
Mert ugye az enyém 8V-s ez meg 16V-s
Bár ettől kicsit óckodom is, mert a 8V-es sokkal megbízhatóbb, de annyi érv szól mellette, hogy beadnám a derekam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
_NCT
őstag
Hátsó ablakmosóm nem igazán múkodik Elfordítom a kart a jobb oldali bajuszkapcsolón ütközésig, a motor működik, viszont a lé nem jön ki belőle, hanem kb 2-3 másodperc után az első szélvédőt kezdi el locsolgatni. Tűvel próbáltam kipiszkálni a kis műanyag pöcköt, de nem volt eltömődve, illetve nem lett jobb a helyzet...
Ötletek? Ha kiveszem a csomagtartónál a féklámpát és lehúzom róla a műanyag pöcköt--> ezután tegyük fel működik, vagy hagyjam a francba, valahol a szivattyúnál lesz a gond?
-
FerNandor
őstag
hát az szerintem nem normális, hogy hátrafelé akarod nyomatni és egyszer csak elöre kezdi spirccelni. szivattyú?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Meg kell kompresszorral fújni, de óvatosan nehogy ellődd a csövet vele.
A hátsó nekem is be volt dugulva, el se hittem volna mi jött ki belőle.
De jó 30 perc volt amíg kis nyomáson sikerült kijátszogatni a koszt belőle.
Én nekem van benne toldás a hátramenő csőnél, mert az a tetőkárpitban ér véget.
Így egyszerűbb volt, nem tudom a II-esnél hogy van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Csak átnézés után lesz csere.
ÉS ezt is úgy vettem meg, hogy tudtam mi a baja.
Meg mik a típushibák.
Ennél a 16 szelepes egyesnél összesen 3 igazi típushiba van.
Az egyik az alapjárati motor ami rögtön kiderül indításkor, meg a felső holtponti jeladó ez is kiderül.
A 3.-ik meg a gyújtótrafó, ezt meg tudom hol mit kell nézni, ha sagem van benne rögtön lealkudom az árát
A többi meg lutri, de ezek a motorok még az örökkévalóságnak lettek gyártva.
Talán ez az utolsó igazán jól sikerült szériája a szívó motoroknak amit a renault csinált.Renault power
-
Reaper04
aktív tag
Uh... az nem egészen jó ha az első kezd el működni.
Nekem is II-esem van, két állása van a kapcsolónak, egyet le fordítok, akkor megy a hátsó ablaktörlőm és utána egy olyan állás amin nem marad ott hanem vissza ugrik ha elengedem, ha lehúzva tartom akkor 1-2 sec után fúj a hátsó fúvóka. (az első nem)Kipróbálhatod hogy leszeded, próba cseresznye. Veszteni való nincs.
Kétirányú szivattyú van bent, szóval ha az első szélvédőre jól nyomja, akkor hátra felé is jól kellene, viszont ez azt jelentheti hogy eltömődött valahol. Persze ez nem biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Amazon: nem a kötelező az irodai munkával akarják kirúgni az embereket
- Milyen routert?
- Házimozi belépő szinten
- Apple asztali gépek
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest