- Melyik tápegységet vegyem?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- DUNE médialejátszók topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Új működési profilozást kapott a DLSS 3.8.10
- Milyen notebookot vegyek?
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #33197 üzenetére
Az a baj vele, hogy seggfejek, es a standard aktivalos szoveget kuldik -telibeszivatva ezzel amugy a bemutatotermeseket meg az ugyfelszolgalatot a paras kerdezo ugyfelek hadaval- ahelyett, hogy azt irtak volna, hogy x honapra dijmentesen aktivaltak neki ez es ezt a dijcsokkentot. Megmondom oszinten, kurva kivancsi lennek egy olyan kimutatasra, hogy az sms megkapasa utan a telefont aktivan hasznalo ugyfelek hany szazaleka tarcsazott 1220-at/lepett be az online feluletre es bogaraszott a megrendelt szolgaltatasai kozott vagy epp erkezett tole erdeklodo email. Szerintem lenne nagy csodalkozas...
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Viktor0610 #33197 üzenetére
Pont ez a baj, hogy "nem latok ra az akcio reszleteire".
Az SMS-ben semmi link vagy info arrol, hogy ez
- egyaltalan, ingyenes-e(!)
- ha ingyenes, meddig
- ha idoben korlatozott, meddig
- HOGYAN lesz 4 perc ingyen: 5 perces szamlazasi egyseg lesz es egy egyseg ara megegyezik 1 korabbi egyseg (1 perc) araval? Es akcio utan? Lattunk mar ilyen atveros trukkot ld. TravelSure... ahol a KOTELEZO roamingdij-maximumot jatszottak ki eleg konkretan, raadasul azt is KERDES NELKUL irtak bele minden uj szerzodesbe.Ugyhogy nem, nem hiszem el a Telenornak, hogy jofejsegbol csinalt akciot, es nehezmenyezem, hogy nem latom azokat a kiskapukat, amivel o ezt majd fel fogja hasznalni ellenem. Es ha oszinte vagy sajat magadhoz, be fogod latni, hogy jelen korulmenyek kozott rohadtul igazam van.
-
akyyy
senior tag
Úgy látszik,m én vagyok az egyedüli, aki jól járt egy kicsit ezzel az emeléssel.
Smarttarifa 3-ban voltam eddig, tarifa hűséggel készülék vásárlása miatt. Ez a hűség 2016. júliusában járna le.Mivel volt egy kis probléma a családban az előfizetésekkel, ezért bementünk, hogy mindenkinek a saját nevére, címére szóljon minden. Senkinél nem volt probléma, csak nálam a hűség miatt, de nem engedte nekik a rendszer hogy maradjak ugyanabban amiben eddig.
Számoltunk, szoroztunk, és Smarttarifa Extra 2 lett belőle. olcsóbb lesz így a havidijam párszász forintal, még az emeléssel is, és több extrát nyújt nekem. persze ha lejár a hűség, váltok -
Gedeon31
addikt
válasz Viktor0610 #33197 üzenetére
Online felületen le sem lehet mondani .
-
Wasquez
senior tag
Én az áremelés kapcsán írtam egy levelet, hogy köszönöm szépen, de nem kérem az opció aktiválását!
Egy éves 800Ft-os jóváírás lett a vége.Engem két dolog érdekelne!
Ha én írok nekik egy levelet arról, hogy csökkentem a havi előfizetési díjat, azért, mert a szolgáltatás sebessége a próbahónaphoz képest sehol sincsen a második hónaptól kezdődően, és tizenöt napon belül nem reagálnak rá, akkor az életbelép!?
PC
-
tomp
félisten
Na akkor hogyan van ez?
Ez így rendben van Viktor?
felmondás -
Wasquez
senior tag
válasz tatabike #33198 üzenetére
Tudod a magyar ember már gyanakvó, mert lépten nyomon átbasszák mindenhol!
A kérés nélkül bekapcsolt és úgyfelejtett szolgáltatásoknak rendszeresen többletszámlázás a vége!
Nekem például egy feltöltőkártyás hónapokig kikapcsolt telefonról tűnt el a feltöltött összeg, egy egyhónapos próbaidőszakra bekapcsolt internet havidíja miatt! És azért van a telefonom, hogy ha szükségem van rá akkor tudjak telefonálni, de nem tudtam!Nem kell bekapcsolgatni semmit automatikusan, mert nem tudják, hogy minek mi az oka, majd a felhasználó edönti, hogy mi kell neki!
Mit szólnál, ha megjelenne a gázművek, azt bekötné a gázt a lakásodba, ha akarod, ha nem!?
PC
-
apaszka
veterán
válasz Varszegig #33209 üzenetére
Üdv!
Ma a feleségemét intéztem!Az enyém,és a fiaimé mindegyiké rendben már!
Mivel nincs húség,és soha nem is volt, így rövid volt a beszélgetés! Nem fogadtam el 2 hónap 800 forint jóváírást!Defláció van itt kérem! Mire emelnek?
szerk:
Persze fogják dobálni a ----sokan.
(#33211) Daffni2
Nincs akkora gond itt a telenornál!
Szerintem a legjobb a 3 közül.
Viszont van pár rossz dolog,mit most oda lehet dörgölni az orruk alá!
Ennyi! Megérdemlik![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
addikt
Igazából nem is értem milyen indokból maradna valaki Telenoros?
A telefonszám manapság tök mindegy,úgysem hívunk senkit szám alapján,ha megváltozik, kör sms e mail az ismerősöknek,hogy megváltozott a számom.Aki esetleg nem jegyzi fel,vagy kimarad, a mai világban 10 perc alatt bárki új számát megtudhatja.
"Aki ad,az nyer"
-
Wasquez
senior tag
válasz Daffni2 #33211 üzenetére
Telekomos még nem voltam, de a Voda egy lapon sem említhető ezzel a szerencsétlen sunyi bandával!
Én nagyon berágtam rájuk, a próbahónap alatt csaló módon biztosított 70Mb/s, dedikált sávszélességgel, ami most láthatóan 20Mb/s.
Hiába hirdetik, hogy csak elméleti a 150Mb/s, de a lekorlátozott 20Mb/s-on elméletileg sem tud átjönni a 150!
Gondolkozom, hogy megjáratom a médiahatóságot, mert ez bőven kimeríti a fogyasztó szándékos megtévesztését!PC
-
tomp
félisten
válasz Daffni2 #33211 üzenetére
Ha lenne máshol is extra nagy adatkeret mobilra(30GB) jó áron már én is elmentem volna. Csak ez tart itt...
Érdekes ez a törvénnyel szembe megyünk mert miért ne. Állítólag az emelés is 1személy agyából pattant ki. Remélem a mostani folyamatos panasz miatt elbeszélgetnek vele. -
MODERÁTOR
Néha, amikor pár, egymást hergelő ember "beszabadul" a topikba, tök jó ide felnézni.
Értem én, hogy sz@r a Telenor, meg azt is megértem, hogy gáz, hogy egy hűség alatt kétszer emeltek, engem is érint, több olyan előfizetésem van, amit emeltek tavaly is, idén is.Azért az kicsit erős, hogy "Igazából nem is értem milyen indokból maradna valaki Telenoros?"
Az áremeléstől eltekintve szerintem nem olyan nagy a vész, mint azt itt sokan próbálják mutatni.Nem tudom, mi volna a megoldása a tomp által linkelt homáros ügynek, engem is érdekel, mert ez nekem is fontos infó lehet, ha valaki kérdezi. Persze, lehet, az egész szükségtelen lesz, mert nem is lesz emelés...
Xiaomi 13T
-
Sayuar
senior tag
tomp
Véleményem szerint Viktor0610 egy nagyon szimpatikus személy lehet az életben, csak hát...nem harapja meg azt a kezet, amelyik ...Azért érdekes, hogy a tékozlóhomáron sok hsz. van, amely külföldi szolgáltatókkal példálózik. De most már tudom, hogy nem szabad összehasonlítani a külföldet a hazaival. Azóta boldogabb vagyok.
apaszka
érdekes visszaolvasni tőled, hogy:
Nincs akkora gond itt a telenornál!
Szerintem a legjobb a 3 közül.
legalábbis az után, hogy szidtad őket a napokban. Azért nyugtass meg, hogy az elmúlt 7-8 évben (mióta a mobilnet és az okostelók elterjedtek)a másik 2 telkó cég szolgáltatásait is igénybe vetted, és úgy írsz véleményt, hogy van viszonyítási alapod.Wasquez
Évtizedig, sőt tovább én is csak pannon/telenor tapasztalattal rendelkeztem. Aztán a munkáltatóm által vodás lettem. A szolgáltatás minőségében a különbség: ég és föld. Most (pár hete) telekom adatkártyát vettem: 80/20 áááá, leírni nem lehet az élményt. Nagyon jó. De azért gyorsan hozzáteszem, hogy kipróbáltam az adatkártyát csak 3G-n, eredmény: voda, telekom, telenor.
Nálam a voda prepaid 3G-n veri a telenor 4G-s lekorlátozott 7/1-es prepaid-jét.Viktor0610
lehet, az egész szükségtelen lesz, mert nem is lesz emelés.
De azért tegyük hozzá, hogy ez nem azért mert olyan jó fej a telenor, hanem azért mert megtiltotta az NMHH -
Def26
félisten
Hát ennyi szarság után inkább nem akarok előfizető lenne. Kérdésemre sem jött válasz, és a környezetem is hülyének tart amiért telenoros akarok lenni. Fenti kérdésem tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
MODERÁTOR
-
goop
őstag
Nekem semmi bajom most a telenorral. Főleg április 1 óta (és ez nem vicc ), mikor is bekapcsolták végre a 800 Mhz-es 4G -t.
[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
válasz Viktor0610 #33218 üzenetére
Többen a számlázást említik, illetve egy barátomra rádumáltak egy mobilnet csomagot ami pár hétig tökéketes volt de utána sok gondja akadt vele.
Én azért döntöttem (volna) mellettük, mert szimpatukis tarifákkal nyomulnak és tetszik, hogy sok újítást hoznak mostanában. Tetszik a variálható részletfizetés is.
Áremelés meg mindenhol van de ez mellett rengeteg térerő és szolgáltatás problémáról olvasok.Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
zseko
veterán
Én jelenleg egyik szolgáltatónál sem lennék hajlandó előfizetéses lenni. Valószínűleg előbb fogok új független telefont venni 180e-ért, mint újra aláírni két év rabságot. Nem kedvezmény jár érte, hanem szopatás.
Félreértés ne legyen, a mostani 4G mizériát leszámítva nem volt különösen gondom velük sose, de mikor kártyásként ~3-4000-el beljebb vagyok változatlan használat mellett, akkor elgondolkoztató...[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
sifarr
senior tag
válasz Viktor0610 #33218 üzenetére
"a környezetem is hülyének tart amiért telenoros akarok lenni." Kíváncsi volnék, mi volt az ok...
Kiindulásként a válaszhoz.
A jó hír sokkal ritkábban és lassabban terjed, mint a rossz.
Vagy: egy jóhírű brandet sokkal lassabban és nehezebben lehet felépíteni, mint elveszteni.A gyakorlatot nézve.
Két szolgáltató július 1-től, kétoldalú szerződésmódosítással árat akart emelni. Ugyanazt akarták. Ugyanúgy indultak neki.
Fusd át a két szolgáltató topicját itt a Mobilarénán.
Az egyik tele van panasszal, felháborodással, hasonlókkal a cég, az ügyfélszolgálat, a tájékoztatás ellen. A másikon nincs is róla szó.
Azért én ezen a különbségen elgondolkoznék.
Már csak ügyfélelégedettségi szempontból is. -
club1
veterán
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #33218 üzenetére
Az én környezetemben is egyre kevesebb a telenoros.
Én sem fogok már soha többé hűséget kötni. A hibaelhárításukat sajnos nagyon is megismertem. Na az kritikán aluli. Tagadni mindent 3hónapig majd miután 2illetőt elküdtem melegebb helyre érdekes módon meglett a hiba. Most is a 72órás javításom 6napja tart. Na itt lehetne egy kis tréning. -
tomp
félisten
Hát a nem jött össze kifejezés még enyhe is. Ez egy nagy bukta. Épp most javították ki a sz.záráskor törlődő adatkeretemet. Most már nem törli a rendszer. 3nap helyett 6nap lett.
Amúgy a telenornak köszönhetem, hogy fejből tudom a kötbér jogosultságot. Az összes pontot el tudom mondani...Nem vagyok kötbérguru csak szimplán nem tudtak hibát megállapítani és javítani. Ha 1hónap alatt meg lett volna akkor nem követeltem volna kötbért szimplán egy bizonyos havidíj összeg jóváírását. Habár ha van Hipernet Guru akkor lehetek Kötbér Guru is.
-
B.i.L
senior tag
Csakhogy valami fejleményt is említsek:az emelésnek majdnem megfelelő összeget a két előfizetésre(potom 2*500 .-huf) július 1.-től jóváírnak a hűség,de maximum december 20.-ig.
Januárt meg másik szolgáltatónál kezdem,számhordozással.Persze az ismerőseim(család)mind a ugyanannál a szolg.nál vannak.R-go hálózaton belül ingyen beszélek velük itthonról,hogy ez mobilon hogy lesz,azt még nem tudom,de az üfsz.biztatott...persze
Ez a DP vagy mi,ennek hogy tudok utána keresni,mert valahogy rossz szavakra keresek[ Szerkesztve ]
Horgászni mentem...B.i.L
-
tatabike
őstag
válasz Wasquez #33208 üzenetére
Erre egy szó a válasz: facebook...
Ott mindenki kiposztolja még azt is, hogy milyen színűt sz@rt reggel, hogy mindenki tudja, aztán meg mikor az ország-világ elé tárt adatait felhasználják, megy a hiszti... szóval ilyenek az emberek.
Amúgy meg itt kedvezményről volt szó, elmagyarázták páran, de hát a magyar a legnagyobb önsorsrontó népség a világon, aki csak szenvedni akar, hogy legyen mire panaszkodni...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
zoli62
addikt
válasz sifarr #33222 üzenetére
Nagyjából összefoglaltad a lényeget. Annyit tennék hozzá, hogy a Telenor Magyarországon már a névváltozás előtt elkezdte a brand fokozatos leépítését, például a területi képviseletek felszámolásával. Az ügyfélélményt, panaszkezelést, ügyfélkiszolgálást, szolgáltatásokat tekintve összességében a három szolgáltató közül a legrosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
A nem használt kártya egyenlege csökkent az érvényeségi idő letelte előtt egy héttel. Mi ennek az oka ? Telenor ilyen esetben levon valamennyit az egyenlegből?
-
Apollyon
Korrektor
Mai napi ügyes voltam:
Jött egy üzenet valami telenor mytv-vel kapcs. vagy mi, reklám. Mérges voltam, erre visszaírtam hogy anyádat zaklasd gyökér. Erre meg jön még egy üzenet hogy a szolgáltatást aktiváltuk.
=> 1220, ügyintéző, mondom én azt nem úgy értettem. Mondja várjak. Aztán kis zenélés után aszondja upsz, karbantartás van, nem tud semmit csinálni 1-2 óra múlva hívjam vissza. Hát még ilyet se láttam.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Apollyon
Korrektor
válasz dptrsk #33243 üzenetére
Mindegy, ez a legkisebb gond. Sajnos úgy néz ki hogy egy ezresembe került ez az anyázás.
Azt mondta az ügyintéző, hogy mivel elfogadtam sms-sel a szolgáltatást, ezért aktiválódott, és mindenképpen ki fogják számlázni.
Az üzenetben viszont az állt, hogy az OK szócskát küldje vissza. Viszont direkt figyeltem, hogy ez a két betű ne szerepeljen egymás mellett, tehát nem az üzenet tartalmát figyeli a rendszer hanem hogy jött-e üzenet. Ezekszerint egy tényleg véletlenül küldött üres üzenetet is elfogadnak.
Sajnos ebből panaszügy lesz
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
apaszka
veterán
válasz Sayuar #33215 üzenetére
A vodafone-től pár éve jöttem át. A kezdetekről out voltam....előtte voltam vesteles mikor még bejött. 60 asként.... De akkor nem volt net
A pirosnál igen, volt netem.
Tényleg nem a legrosszabb a telenor.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
veterán
-
St3ven
addikt
válasz szabogabor10 #33246 üzenetére
Vagy időarányosról (napra lebontva), mint a másik T-nél.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
veterán
-
asdf_
veterán
válasz Apollyon #33244 üzenetére
Szolgaltatast lemondani, majd screenshot a bejovo es a kimeno sms-rol (ami tartalmazza, hogy OK-val lehet megrendelni, es hogy te egy szal OK-t nem kuldtel), es kuldenem panaszra, hogy kered az osszeg visszateriteset, hiszen nem a kozolteknek megfeleloen aktivaltak reszedre a szolgaltatast. Ha lepattintanak es nem adjak, akkor meg nmhh bejelentes. Akkor majd adni fogjak.
-
St3ven
addikt
válasz szabogabor10 #33248 üzenetére
Bizony.
De lehet ezt még fokozni, a kártyás (!) számlázási fordulónap intézményével.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Sweet.tv - internetes TV
- Bestbuy játékok
- Tippmix
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Windows 11
- Lexus, Toyota topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Eladó 23.8" MSI PRO MP243X
- Lenovo Legion 5 Pro - 16" 2K IPS 240Hz, i7-13700HX, nVidia GeForce RTX 4060, 16GB, 512GB SSD - GARI
- Logitech G923 Xbox + Váltó ! 1 hónapos! KARCMENTES, HIBÁTLAN! Garanciás!
- Lenovo LOQ 15IRX9 (I5-13450HX, 16GB DDR5-4800, 1TB SSD NVME, RTX 4060 8GB) 6 NAP ÜZEMIDŐ! 3 ÉV GARI
- DJI FPV profi drón táska, koffer (MC-Cases)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs