- Androidos tablet topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- DUNE médialejátszók topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Új működési profilozást kapott a DLSS 3.8.10
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
apaszka
veterán
Nem ez a lényeg!
A munkahelyemen ugye a kormány szerinti nullás inflációt,sőt deflációt szajkózzák,hogy ezért nem lesz megint béremelés! Na akkor a szolgáltató is ehhez tartsa magát!
Az ,hogy fejleszt????
Ha ott akarja a fizető pógárokat tartani,akkor fejlesszen is rendesen!(#32601) mflex
Igen,igen!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
mouzrr
őstag
Az új emelések után a MyTariff csomagokban lekapcsolják a mobilnetet ha túllépem a keretet?
Itt olvastam (Index)Szerk: Ha jól tudom, a böngészés is korlátlan, szóval azt nem számítja bele a keretbe? És ha lejárt a keretem, attól függetlenül böngészni ugyan úgy tudok a maximális sebességgel?
[ Szerkesztve ]
-
mouzrr
őstag
válasz Viktor77 #32606 üzenetére
Bocsi, csak néhány kommentet olvastam vissza, pár oldalt visszatekerek. Köszi a választ.
Akkor Smarttarifa 3-ról nem is érdemes MyTariff-ban gondolkodnom? Sokszor van hogy túllépem az adatkeretemet és nem szeretnék extrát fizetni ezért.. Akkor most az összes csomagra érvényes lesz a lekapcsolás?
-
B.i.L
senior tag
válasz apaszka #32602 üzenetére
Persze,a pénz nem lényeg,csak az elv,ahogy kihúzzák a zsebedből.A végeredményhez is vezet út,de tudod sok-sok évig rabláncon nem ezt várja az ember.Idestova 7-8 éve 2 előfizetés és semmi kedvezmény...vagy még régebbi(net :korlátlan)És ezen az úton csak keseredik minden.Telefont is csak teljes áron adja.Nekem a lényeg,hogy a feleségemet elérjem + havi 50 perc idegen hálózatba.(30)Megyek is át ,mint a Sicc^ .De ha nagyon berágok rájuk borítom a keserűségemet,kicsengetem a kötbért és bő negyed óra múlva a másik szolgáltató telefonját fogom villogtatni számhordozással
Régen olyanok voltak,hogy a telefon ingyen,vagy a mobilstick(nethez) szintén ingyen,a havidíj 6 hónapig kedvezményes,6 hónapig hálózaton belül minden hétvégén ingyen beszélgetés,bla-bla-bla,ma meg kétoldalú megállapodás,hogy fizess többet,mert fejleszteni akarnak.Csakhogy én nem akarom azt hogy fejlesszen,mert nem fizetem.Nem vagyok a munkáltatója,és ha az lennék,akkor a gazdasági válság,vagy árfolyam növekedés címen vonnám meg a fejlesztési ktg-et.Ha meg nincsen pénzük,akkor spóroljon,és fejlesszen abból,ami megspórolt.
Remélem nem voltam túl személyes és tolakodóHorgászni mentem...B.i.L
-
Ma dolgoztam. Hívnak a Telenortól, hogy van egy nagyon jó ajánlatuk, mert hogy régi ügyfél vagyok Mondom neki, hogy vezetek vagy hívjon vissza 1 óra múlva vagy úgy is megyek be számlát befizetni akkor rákérdezek.
Bementem. El is kezdi sorolni milyen fasza tarifacsomagot kínálnak, ennyi perc, annyi net... Első kérdés, ez pontosan milyen tarifacsomag is lenne? Válasz: MyTariff. Egyből, köszönöm akkor nem érdekel... Folytatja a nettel, hogy ennyit meg annyit kapok x időre aztán meg csak annyit kell fizetni... Kérdés: ez új előfizetéssel és hűséggel jár? Igen. Akkor köszönöm nem érdekel. Végül csak befizettem a számlát és lemondtam 1 előfizetést...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
veterán
-
Zooliegsm
tag
volt amúgy aki mondott fel előfizut? mennyi a felmondása ha van készülék is vásárolva rá? nyilván ezen módosítós okból. gondolom így annyira nem mókázhatnak, elvégre ha aztmondom nem akkor nem. hiába ajánlanak kedvezményt másik csomagba stb...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz IamTheDog #32604 üzenetére
Én nem kaptam semmit panasznyomtatványt alapból...Az elején próbált valamit mondani, gondolom felajánlani valamit, de két szót nem bírt elmondani, mert rögtön "falhoz állítottam" a csajszit, hogy a 9.2.1.5 pont alapján nem értek egyet ezzel az el..ott áremeléssel és, ha a 6 (2 magán, 4 céges)előfizetésemből egynek is emelkedik az ára, azonnal felmondom az összeset.
Aztán elkezdte írni a panaszlevelet. A képen látható, az elején rosszul írta, mert úgy volt leírva, hogy a fenti ÁFSZ ponttal nem értek egyet, hát ez így nem jó, pont, hogy arra hivatkozom, úgy írja meg, végül sikerült...
Ezek azt sem tudják, hogy mi áll az ÁFSZ-ben, mondom mutasson egyet, nekik nincs... Én töltöttem le ott előtte a mobilomra PDF-ben az egészet és mutattam a 9215-ös bekezdést...csak nézett, de szerintem nem is értette... Nonszensz B+! gyerekek, ami itt folyik...
Az ügyintéző nincs tisztában az alapvető ászf pontokkal, sőt szerintem semmilyen ponttal, az ő feladata annyi, hogy kedvesen beszéljen és új hülyéket szervezzen be 2 évre!
[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
Engem is próbáltak rábeszélni a mytarif csomagra!
Aztán mondom a csajénak,ha pl wazze navi közben fogy el az adatkeret,vagy pl benne vagyok egy online játékban,és pont 230 dolcsit raktam tétnek és elszáll a net,mit csinál a csomagja??Erre elköszönt! Ha nem nulla lenne a sebesség a keret elfogyása után,talán még rá is állnék.
De akkor is lenne mi hiányzik a Smart Extra után.https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Sayuar
senior tag
"új hülyéket szervezzen be 2 évre!"
Na ez az! Végre valaki kimondta feketén fehéren. Nem mellébeszélve, nem maszatolva: egyenesen. Brávó! Így beszél egy magyar ember.
Én is voltam bent szolgáltatónál visszamondtam az előfizetésem, ugyanez volt a helyzet: megkértem az ügyintézőt, hogy az ÁSZF ide vonatkozó bekezdése szerint járjon el. Mire a válasz: nekem nem kell azt ismernem (sic!). Mondom neki sebaj, keresse meg (ctrl F). Nem találja. Sebaj, felajánlom a segítségem, mivel én elolvastam azt a bekezdést mielőtt a márkaképviseletre mentem. Megmutattam neki, mire közli, hogy nem tud a hivatalos ÁSZF szerint eljárni !!! mert van egy belső szabályzat és az tiltja azt (sic!). Pofám leszakadt.
Annyit hozzáteszek, nem a telenor volt.ja még valami: szerintem vissza fogják dobni a "panaszod", mivel ilyen esetben "nyilatkozat"-ot kell tenni.
A helyesírási hibákról meg inkább nem is mondok semmit sem...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Sayuar #32615 üzenetére
Botrány, ami az ügyfélszolgálatokon zajlik. Totál nonszensz, hogy az "ügyfélszolgák" kb. 90%-a életében nem találkozott az ÁSZF egyetlen pontjával sem... Pedig az ügyfél teljesen jogosan várná el, hogy ne neki kelljen az ügyintéző szájába rágni az ÁSZF legalapvetőbb pontjait.
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
B.i.L
senior tag
Szomszédot (csaj a gyerkőcével,13 éves a srác) most pailzták be 10 GB és 100 éjszakai letöltés.Onnan tudom,hogy jómagam^csináltam meg a wifi(huawei)-t.Hihetetlen,hogy minden gépen be kell jelentkezni,ha használni szeretném a net.És mondja,hogy csak 3500-valamennyi,és bizakodva tekint rám,hogy a 10 giga elég lesz nappalra....mondom attól függ,de csak net(persze majd a gyerek nem fog nappal letölteni,és kivárja a 0.00-órát...banyek,ekkora mellényúlást
Na és persze nekem meg 2 előfizetés fog távozni[ Szerkesztve ]
Horgászni mentem...B.i.L
-
dse
tag
A telenornál lejárt a rabiga április 28-án, s mivel aktuális felhasználói szokásaimnak kevesebb is elég, olcsóbb lehetőségek után néztem. Első verzióként azonos tarifacsalád kisebb tagjára gondoltam, de mivel a fordulónapom 24-én volt, a telefonos ügyfélszolgálaton megkérdeztem, hogyan számolnak ilyenkor: persze csak a következő fordulónap után válthatnék. Rákérdeztem a számhordozásra is, akkor a tört hónap elszámolása megy. Utóbbi mellett döntöttem, elindítottam a fogadó szolgáltatónál, na azt is érdekesen intézték, de arról talán máshol. Váltás után online hozzáférésemet rögtön letiltották, utána se telefonon, se levélben semmi. Ha a 24-ét meg is várták (meg), akkor is ki kellett volna már jönnie a számlának, így most másodikán bementem, hadd adhassak már pénzt nekik. Addig elektronikusan fizettem, de annyi eszük már nem volt, hogy postaira áttegyék, miután online már kiraktak. A számla összege a teljes hónapra szólt, a magyarázat szerint csak az én szerződéskötésem időpontja utániakra vonatkozik a törthó. Még jó, hogy a telefonos kishölgy beazonosított, mikor erről kérdeztem, így rám vonatkozó, korrekt válaszokat adott a korrekt cégügymenetről, amire építve pontosan megtervezhettem a váltást. (nem)
remélünk mindig, elfeledve, hogy születésünk idején senki sem állította, hogy igazságos világba érkezünk
-
MODERÁTOR
"Még jó, hogy a telefonos kishölgy beazonosított, mikor erről kérdeztem, így rám vonatkozó, korrekt válaszokat adott a korrekt cégügymenetről, amire építve pontosan megtervezhettem a váltást. (nem)"
Biztos, direkt csinálta, mert a főnöke ott állt felette és azt mondta neki, hogy ma még csak X-1 ügyfelett baszcsizott át, nincs meg a baszcsizzunk át X ügyfelet per nap kvótája, és ezért még téged át KELLETT vernie, és direkt rossz infókat adott neked.
Tök jó, hogy megint arról szól a topik, hogy a telenyomor milyen szar, tök jó ide felnézni esténként...
Olyan jó lenne, ha:
- belátnátok, hogy a dolgok nem csak fekete-fehér módjára nézhetőek,
- belátnátok, hogy az ügyintézők nem az átverésetekre utaznak, hanem ők is csak emberek és bizony, néha tévedhetnek.Folytathatnám még, de sokszor úgy érzem, teljesen felesleges, mert a telenyomor csak szar lehet, mert lehúzós, köcsög banda az egész....
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
axioma
veterán
válasz Viktor0610 #32619 üzenetére
Konyorgom, aka'r igazad is lehetne, HA
- a hozzaszolo az atveresre utalt volna (de nem, csak hogy nem kapott korrekt infot)
- ES termeszetes lenne, hogy a Telenor _vagy_ az ugyintezo vallalna az anyagi felelosseget a hibaert
Ha egy kicsit kivulrol probalnad meg nezni a sajat hsz-eidet, tulsagosan elvtelenul veded sajnos oket.
Pedig amugy lehetne ezt, ha csak akkor hasznalnad, amikor valoban az ugyfel jon hulyeseggel. -
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #32619 üzenetére
Rossz megközelítéssel tekintesz a topikra. Ne úgy gondolj rá, hogy ez az általános hangulat, hanem úgy, hogy mindíg az elégedetlenek a hangosak. Kezdjem el beírogatni, hogy nincs béklyóm, nem tudnak átverni számlával, lesz...om az áremelést, mert engem nem érint, működik a szolgáltatás ott, ahol használni szoktam és egyetlen másik, hazai szolgáltatónál sem tudnám feltöltősként, 20Ft/percért hívni az EU bármely mobilját, GSM -en? Vagy azt, hogy van publikus IP -m, nem NAT -olnak és nem korlátoznak a felhasználás módjában?
-
dse
tag
válasz Viktor0610 #32619 üzenetére
több ezer forintom bánja, ráadásul az egész napomat el..., hol hasson meg, hogy csak nem tudta a jó választ?
ha a telenor nem toszakodna a fordulónappal (miért teszi?), rám telefonálnak a váltási időpont miatt (netán marasztalni próbálnak), más szájízzel gondolnék most rájukremélünk mindig, elfeledve, hogy születésünk idején senki sem állította, hogy igazságos világba érkezünk
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Azt látom a változásoknál, hogy 06.30-ig az ALL in M 5990Ft, készülékkel 7490Ft. Aztán július 1-től csak e-komfort szerint különbözteti meg. Az ALL in L ára pedig még csökken is.
Na most az a kérdésem, hogy ha ALL in L-re áttérnék, és vennék egy telefont, akkor 10.890Ft-ot kéne fizessek havonta, vagy esetleg valahol el van még mindig rejtve a telefon vásárlós díj +3-5k-ért?
Azért fontos ez, mert ha tényleg 10890Ft egy új telefon vásárlása esetén is, akkor simán ezt választanám, mert jóval olcsóbb az L kategóriás csomaggal a telefon, és maga a csomag ára is kedvezőbb lett, és közel került az S-es ALL in M-hez.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Viktor0610 #32619 üzenetére
Te valami telenoros vagy? Mert már ezt is unalmas olvasni, hogy minden szarért véded őket.
Vagy ez itt csak TELENORIMÁDÓTOPIK?Igenis, mindenkinek ez a problémája most, mint írtam én milliókat kifizettem nekik, azóta, hogy megszülettek.
De soha nem kaptam semmit, mint megbecsült f..szkalap ügyfél!Az ügyintézők egyszerűen képtelenek ügyet intézni, mert vagy tényleg azt sem tudják, hogy az ÁSZF legfontosabb pontjai miről szólnak, vagy játsszák a hülyét, vagy totálisan átmosták az agyukat, hogy a szervezés hűségre a legfőbb feladatuk. Nonszensz, hogy nincs előtte egy nyomtatott példány, Akkor nézzük meg a gépen, amire a válasz az, hogy "sajnos nem tudom megnézni" szöveggel letudja a dolgot. A 1220-on ha nincs jelszó, nincs rálátása semmire!
Ugyan minden adatot bekérdezett, amit csak én tudhatok és ezáltal azt hittem én barom, hogy most majd jól elintézzük az ügyet, de a végén megint csak azt mondta, hogy jelszó nélkül nem megy. Mégis, honnan a a büdös francból (kellene) emlékezzek olyan jelszókra, amiket még a 90-es években adtam meg?
És minek kellett elcseszni 20 percen keresztül az időmet, amire a végén az volt a válasz, hogy fáradjak be egy területi kirendeltségre? Az első percben is megmondhatta volna, hogy jelszó nélkül SEMMIT NEM TUDOK ÜGYINTÉZNI, és nem raboljuk egymás idejét, vagy a faszinak tetszett a hangom és minél tovább hallgatni akarta.Szóval, emiatt (kellett) mentem be személyesen, és hogy idézzek (is) tőled:
- belátnátok, hogy az ügyintézők nem az átverésetekre utaznak, hanem ők is csak emberek és bizony, néha tévedhetnek.
Számomra egyértelműen kiderült, hogy igenis... HA a fent leírtakkal tisztában vannak, mint pl, FONTOSABB ÁSZF pontok, amiből nincs nekik, és gépen sem lehet megnézni etc...etc....a megfogalmazás, mint olyan, hogy értelme is legyen, amit ír, akkor (én úgy gondolom) simán átverik az ügyfelet, akkor ez a dolguk. Ha meg nem, és tényleg nem tudják miről van szó egyáltalán, akkor alkalmatlan idióták tömkelegével vette magát körül a telenor, akiknek szarrá mosták az agyukat és egy kedves, mosolygós hülyéket faragtak belőlük, akiknek a szervezés a legfőbb cél, nem a problémamegoldás, mert azt sem tudják felfogni, hogy mi jelent az a szó...probléma!
Folytathatnám még, de sokszor úgy érzem, teljesen felesleges, mert (részedről) a telenyomor ...csak is egy jóravaló, az (főleg a régi) ügyfeleket megbecsülő és csak is az ő érdeküket szem előtt tartó, becsületes, tisztességes cég lehet...
[ Szerkesztve ]
-
zombinyul
addikt
Mondjuk en is pont egy olyan csoka vagyok, aki egyetlen negativummal se talalkozott a Telenor kapcsan... Mindig minden ugyemet meg tudtam oldani, mindig segitokeszek voltak, atverve nem lettem, en eddig ilyen dolgokban maximalisan elegedett vagyok. Ellentetbe a T-vel.
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #32619 üzenetére
Ha igazságos lenne a Telenor arról szólna a topik, hogy habár árat emel, de a Pistike és a Janika is megírná, hogy egy telefonjába került, s kapott x kedvezményt 1 évig... Mint, ahogy a Telekom topikban történt.
-
Sayuar
senior tag
válasz Viktor0610 #32619 üzenetére
Viktor, csak egy kérdésem lenne:
amikor egy teljesen új ügyfél telenoros lesz akkor miért tudnak az első hónapra törthónapot számlázni, és amikor bejelenti, hogy távozna, akkor EGY napra miért vág hozzá a telenor egy egész havi számlát? Ilyenkor miért nem működik a törthavi számla?
Ha ez nem szándékos lehúzás, akkor nem tudom mi az. -
apaszka
veterán
válasz Sayuar #32627 üzenetére
+1
Sajnos így néz ki manapság.
Bár én szerencsés vagyok mert itt Móron nagyon jó a telenor üzlet hozzáállása az emberekhez. Kedvesek, segítő készen állnak mindenben hozzá.Ezt a fehérvári plázában levő nagy telenor üzletről benn mondhatom el sajnos. Out Itt be próbálkoztak nálam is a fals dumával.....
Itt móron csak a fránya lte hiánya dühít, az is csak azért, mert a környék összes falujában már jó ideje elérhető. A járás központjában meg semmi......
Ezért persze nem egy ügyfeles a hibás, és nem is szólóm le őket miatta. De a telefonos ügyfelesek igen is sokszor átverik az embereket nem véletlenül. Na ez nem szép, még ha parancsra is teszik.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
StarKiller89
senior tag
sziasztok
visszaolvastam pár hsz-t, de nem lettem okosabb, dolgozói csomagban vagyok, erre is érvényes ez a net kikapcsolós baromság?| Samsung Galaxy S23 |
-
#68036352
törölt tag
Azt hiszem végig olvastam mindent, de kettő kérdésre nem találtam választ. Nagyon remélem valaki tud okosat mondani:
1. Ha át váltok MyTariffra ha el fogy a mobil netem akkor ki kapcsolják. Ez tiszta. De 1500forintért elvileg korlátlan lesz böngészésre és e-mailre. Ha jól olvastam ez nem vonatkozik a YouTubera Spotifyra iMessage-te és a Viberre sem. Ebbe is bele tudnék törődni. A kérdés az, hogy amikor el fogy az internet, akkor a böngészés és az e-mail megy tovább korlátlanul minden más lekapcsolásra kerül, vagy csak lassításra? Mert jó lenne ha tudnék Viberre üzenetet küldeni, vagy épp navigálni.
2. Mindenhol olvasom hogy tiltott a VoIP. Ez miben merül ki? Smart Tarifa Extra 1ben vagyok most, és éjjel-nappal FaceTime-on beszélgetek. Tökéletesen megy. Még mikor le van korlátozva is jó, ha van LTE de még 3G-vel sem annyira vészes. Any idea?Előre is köszönöm. Ez a két kérdés választ már csak el a tarifacsomag váltástól.
-
válasz #68036352 #32630 üzenetére
Az úgy néz ki, hogy a MyTariff-ban kapsz X összeget amit ezekre a + szolgáltatásokra fordíthatsz. A korlátlan böngészés és e-mail 1.500 amiből az alapcsomaghoz kapott kedvezményt ki kell vonni. Valószínűleg ez a korlátlan net és e-mail annyit tesz, hogy kapsz 32kbps amivel ezek még mennek, de a többi használhatatlanná válik. Nekem Hipernet mellé van ez beállítva, de szarnak a pofon. Komolyabb divat vagy gasztro oldalak lassúak lesznek(párom tapasztalja rendesen).
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
-
tatabike
őstag
válasz zombinyul #32633 üzenetére
Én mikor az enyémet kötöttem tavaly, volt benne 1490-ért/hó egy olyan lehetőség, hogy a böngészést nem lassítják, ha elfogy az adatkeret. Meg volt 990-ért/hó az éjszakai adatforgalom. És mivel kaptam 3ezer/hó szabadon felhasználható bónuszt, ez a kettő belefért, tehát nálam így működik már kezdetek óta. A tényleges havidíjam, amit fizetnem kell 4990Ft, a bónuszomat meg a fentiekre lövöm el. Vagyis 5ezerért van 25GB nappali, 100GB éjszakai adatforgalmam, és a böngészés sem lassul.
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
darvinya
titán
válasz #68036352 #32630 üzenetére
Az a +1500Ft-os böngészés+email tényleg az, de semmi más nem fog menni.
YouTubera Spotifyra iMessage-te és a Viberre ezek sem fognak menni.
Átkapcsol másik IP címre, ami szűri fentieket.
Néha még a sima böngészést is letiltja.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #68036352 #32640 üzenetére
Amikor bejött ez izé már kezdtem örülni, hogy áttérjek.
De mikor elkezdtem átolvasni mi merre, egyből lemondtam róla.
Ez a csomagok+net szolgáltatások, csak a biztos 60mFt osztalék fizetésre hajt.
Semmit nem ad méreg drágán.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
StarKiller89
senior tag
-
veterán
válasz StarKiller89 #32643 üzenetére
Érdeklődj a flottakezelőnél. Neki tudnia kell.
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
tjokai
senior tag
Hi
Ma eléggé kiakadtam a Telenorra, erősen gondolkodom rajta h ha lejár a hűségidőm, elhagyom a társaságot. Brutális amilyen ütemben emelik a díjcsomagok alapdíjait....legnagyobb hülyeségemre 2014.05.17-én vásároltam egy készüléket 2 év hűséggel Smarttarifa 3 díjcsomaggal, melynek alapdíja 5290ft volt akkor. Azóta egyszer már emeltek árat, ezzel 5790ft-ra nőtt a havi kötelező költségem. Ma h bent voltam az egyik üzletükben, közölték, h újra emelkedik az alapdíjam, ezúttal 6290ft-ra fog emelkedni. Tehát 1 év alatt 1000ft-ot emelkedett a havidíjam, és nem tudok mit tenni, mert köti a kezem a szerződés. Még van egy szűk évem sajnos, de az biztos h amint lejár, búcsút intek nekik isÜdv!
-
válasz tjokai #32645 üzenetére
Hát menj be szépen és írj panaszlevelet. Ha nem jelzed feléjük, hogy ez nem kóser akkor automatikusan kétoldalú szerződémódosításnak veszik. Amúgy tudom miről beszélsz, én SmartTarifa Extra 2-ben vagyok...
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tjokai
senior tag
Ennek van érdembeli jelentősége is? Vagy le sem sz@rják h én miért mentem vissza reklamálni....ha a további 1 évben ilyen ütemben emelkedik a díjcsomagom alapdíja, akkor még a 7000ft-ot is elkerülöm a szerződés lejártáig. Felháborító!
U.I.: ráadásul felajánlott a srác egy másik díjcsomagot 7500ft körülnyékén, h váltsak (mert arra ugye válthatok)át arra mert akkor milyen jó lesz nekem, ugyanis hálózaton belül ingyen beszélhetnék korlátlan mennyiségben. Mondom neki, h nézze már meg a rendszerében, ezt a jelenlegi 5790ft-ot sem használom ki, akkor minek váltsak még drágábbra. Csak azért nem fogok éjjel-nappal minden Telenoros ismerősömet hívogatni, mert ingyéééé van
Már nem tudják kitalálni hogyan szedjenek ki mégtöbb pénzt a zsebemből[ Szerkesztve ]
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó 23.8" MSI PRO MP243X
- Lenovo Legion 5 Pro - 16" 2K IPS 240Hz, i7-13700HX, nVidia GeForce RTX 4060, 16GB, 512GB SSD - GARI
- Logitech G923 Xbox + Váltó ! 1 hónapos! KARCMENTES, HIBÁTLAN! Garanciás!
- Lenovo LOQ 15IRX9 (I5-13450HX, 16GB DDR5-4800, 1TB SSD NVME, RTX 4060 8GB) 6 NAP ÜZEMIDŐ! 3 ÉV GARI
- DJI FPV profi drón táska, koffer (MC-Cases)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest