Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
válasz belovary #22703 üzenetére
Egyeztess időpontot a három cég vezetőjével egy ebédre, hogy mindenki hallja a másikat és egyből lehessen reagálni rá.
Copass... ha emlékszel a történet elejére (tudom lassan hosszabb lesz mint a Gyűrűk ura) akkor itt porosodásról van szó, ami nem garanciális ügy, és nehezen bizonyítható, hogy eleve benne volt a gépben, vagy nála porosodott be. Sajna ez ott a baj. Meg persze a hozzáállás is, de azon már nem csodálkozom.
Fairi... gyerekek... hagy ne írja már le megint az egész történetet előről ami már két hete megy, használjátok a keresőt Belovary felhasználóra szűrve, mert ezek már mind elhangoztak
[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
fairi
addikt
válasz belovary #22703 üzenetére
Pontosan milyen foltokat látsz? Érzékelőn van? Vagy mattüvegen. ha elkészült képeket nem zavarja akkor nem éri meg foglalkozni vele.
Csak magadat idegesíted,és nem fogod tudni igazából bizonyítani az igazad. Mivel porról van szó,lehet mondani nem megfelelően kezelted a géped és te vagy a hibás. Boltot nem fogja érdekelni, a bajodat vásárlás után 3 napon belül kellett volna őket zaklatni és követelőzni.camerakft meg hírhedt maga nevében,és őket nem érdekli. ha canon, sigma tamron,pentaxod van ők a szerviz, ki vagy szolgáltatva. ha leszarnak akkor megszívtad. Külföldi hivatalos Canon szervizbe próbálkozhatsz, hátha ott nem balkáni módon bánnak veled.
magyar camera kft ha tudod kerüld messzire....
Hol vagy most, ad le egy ottani szervizbe,lehet kevesebb lesz az ár, mint sokszor balkáni magyarhonban. -
csimpekve
tag
válasz belovary #22703 üzenetére
E-mail, de inkább ajánlott levél hivatkozva a fogyasztóvédelmi törvény megfelelő paragrafusaira és arra, hogy ha nem történik semmi az ügyben, kénytelen leszel a békéltető testülethez fordulni. Már volt ilyen ügyem, és reménytelen helyzetből jöttem ki úgy, hogy csak a postaköltséget buktam gyakorlatilag. De megy az idő, idegeskedés, stressz, és még mindig bizonytalan végkifejlet.
A másik, hogy elfogadod így jártál, vagy fotózol vele tovább, bár ha úgy veszed elő a gépet, hogy utálsz vele fotózni a foltok miatt akkor ez nem járható.
A harmadik, hogy eladod hibásként, buksz pár tízezer forintot, de ha jól árazod hamar elmegy és akkor tudsz venni egy másik vázat. Esetleg használtan, akkor még a bukás is kisebb, és mint a Te példád mutatja újként is bele lehet futni hibásba, akkor miért ne lenne használt?
Ezek a lehetőségeid legalábbis nálam ezek jöhetnének szóba, ezek közül választanék. Perzs aludnék rá néhányat.
www.csiro.hu
-
Alx.Mercer
aktív tag
válasz belovary #22703 üzenetére
Ha beadtad a szervízbe és ők "elvégezték" a "javítást/tisztítást" de ennek ellenére a hiba/jelenség továbbra is fenn áll, akkor szerintem már arra is hivatkozhatsz, hogy nem végezték el megfelelően azt a szolgáltatást, amiért te fizettél! Ráadásul ezek szemmel is látható "foltok" tehát bizonyos mértékben akadályoznak téged abban, hogy rendeltetésszerűen használd a gépet...
Szerintem normális esetben ez úgy működne, hogy elmondod mi a probléma és ők eldöntik, hogy mit tudnak vele kezdeni. Ha javítható akkor javítsák ki, amiért te fizetni is fogsz, de ha nem tudják megoldani a problémát, akkor ne is kérjenek el egy fillért se!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen