Hirdetés
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- NVIDIA® driverek topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Városban én 4.-nél följebb sose váltok (amúgy 80 körül kapcsolok 5.-be), és a fordulatszámmérőről látom, hogy hányadikban van: 4.-ben pont ugyanannyit mutat, mint a km-óra. A kis öreg csótány váltója szerencsére nagyon pöpec, de én egyébként is minden visszaváltást gázfröccsel csinálok, így még sohasem akadt el, vagy ment "ál-üresbe". Igen, közben mindig felengedem a kuplungot. Nagyon sokat váltogatok amúgy, de "nekem tetszik"! Ugyanennyire pöpec, kattanós a kis Yaris váltója is, azt is imádom! (Előtte francia autóim voltak, a váltójuk broáf! )
(#26519) dewil666: Ha nekem akarod eladni, akkor postával együtt 2000-ért!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Én leginkább kuplung be, 2-őt le, gázfröccs, kuplung ki motorfék aztán szépen egyre lejjebb gázfröccsel és motorfék. Ha meg nagyon gyorsan kell megállni magasabb fokozatból ami azért nagyon ritka szerintem, akkor kuplung behúz, fék, megállok, és mint egy hülye rugdosom le a fokozatokat a pirosnál mondjuk egyesig ha megvan picit fel, üres, és konstatálva mennyire ügyes vagyok ülök szépen a motoron
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
#25954560
törölt tag
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
sok (foleg regebbi) motor valtoja tud olyat h ket fokozat kozott 'keletkezik' ures. nyilvan az 1-2 kozottin kivul. felfele valtogatasnal is elofordulhat h pl ha csak finoman huztad meg a valtokart, akkor negyedikbol otodik helyett egy uresszerusegbe ugrik csak. persu nyilvan el tudja magyarazni h miatok van a kukacostengellyel stb
soxor a valtokar atallitasa is segit. vagy egy normalis bakancs vagy kicsivel hatarozottabb valtokezeles. (vagy masik olaj de ez nem jo tema). -
.mf
veterán
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Látom fejben még mindig nem álltál át motorra. Ismételd: ez nem robogó. ez nem robogó. váltó kuplung gáz. váltó kuplung gáz.
Mész 4.-ben (nem 5.-ben, kivéve ha 70-es szakaszon nyugisan csorogsz) városban, meg kell állni. Kuplung be, egyesével addig taposod, amíg el nem fogy. Az az 1. Ha rövid lámpa, csak tartod a kuplungot. Ha hosszú, akkor felpattintod üresbe. Kész.
Menet közben direkt üresbe rakni? Mivan? Öbölátúszás?
Nehéz 3-ból egyből üresbe? Hát örülj neki, hogy nem vált lyukat vagy dobja ki a sebességeket. 3-ból egyből üresbe, miért kéne az? Nem autó, hogy bármely sebességből egy mozdulattal üres. Nem is úgy van kitalálva, hogy menet közben dobáld be üresbe.
Öregem... lehet, hogy csak azért, mert levagyok betegedve és már eleve fájt a fejem, de ezekbe most belefájdult.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Lehet egy kuplunggal többet is váltani lefelé, csak két fokozat között teljesen engedd fel a váltókart, a majdnem de mégsem nem elég, nekem úgy tűnik ez a probléma.
Amúgy meg városban miért van 5.-ben?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
alvaro
senior tag
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Mindamellett, jegyzem meg, ha a technikával nincs baj, lehet még más is: tavaly télen sikerült valami úton-módon szert tenni olyan állapotra, ahol épp így nem tudtam többet visszaváltani egy kuplunggal (holott csinálom elégszer, szóval tudom, hogy működni szokott) - aztán az olajat lecserélve hirtelen megint jó lett... csak úgy felvetem, na.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen