- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- eGPU tapasztalatok
- Samsung LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143507 üzenetére
Nem szerelesi hiba, hanem szar a tarcsa. Gyarilag. Nemelyik gyari tarcsa.
A min ertek az adott tarcsanak a kopashatara, nem altalanossagban hasznalhato tarcsavastagsag ertek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143512 üzenetére
Nem tudom miert mas a min ertek, de azt kell betartanod, ami az aktualis tarcsara van irva.
Amennyiben azt betartod, ami ra van irva a tarcsara, barhova mehetsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez egy streetfighter v4sp hatso kereke.
A tulaj majdnem egy friss jogsis nő lett, de aztan inkabb a fickojáé lett a motor. Mert kezdesnek tul sok volt amikor a varosban 50 kornyeken araszolt vele a dugoban.
Karbon felnivel. 208 loerovel. Joganadragban.
A lenyeg, hogy legyen penz lovéra. Mert akkor telematricazhatod a kifinomult izleseddel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143534 üzenetére
Karbisnak nem kellene rantania, az nem annyira erzekeny, mint egy regebbi open loop befecs.
De lehet van olyan fordulatszamtartomany, ahol nem mukodik jol a karbi. Nem biztos, hogy fuvokaval meg lehet oldani, mert bizonyos fordulatszamon a problema az, hogy mondjuk a zart szivoszelepekrol lepattan a lenduletben levo gazoszlop, ami visszafele fog aramolni, ami megegyszer atmegy a fuvokan es ujra benzint fog felvenni a venturibol. Majd ez a gaz a szivoszelep nyitasanal ugyancsak jo iranyba fog menni, es ujra benzint vesz fel.
Probald ki a gyari setupot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #143543 üzenetére
V2 nek joval nagyobb nyomateka van alul, illetve nalad vmi volt a karbival eleve, ezt korabban irtad. A legtobb utangyartott felujitokeszlet nem stimmel. Motorfek uzemben legtobb karbin van egy kis membran, ami kinyit egy csatornat a venturinal, lehet ez nem mukodik jol, vagy az uszoszint nem jo a karbidban, az utangyartott alkatreszek miatt, stb. millio dolog lehet. Vagy csak ami neked rantas, az normalis.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz A Zéé #143565 üzenetére
En munkavedelmit hasznalok. El kell sajatitani a modszert, ahogy berakod, es akkor mukodik. Mivel olyan helyen is dolgoztam, ahol ez eloiras volt, volt idom megtanulni. Semmi baj nincs vele. Osszegyurod, benyalazod, amig ossze van nyomodva berakod, normalisan, melyre. Ezutan a helyen kiereszt, nem faj, nem nyom, nem esik ki. Es nagyon csillapitja a zajt is. Mindez fillerekert.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143583 üzenetére
Milyen meret kell a motorodra? Rosso corsa2-bol nincs olyan?
Ha utcara is hasznalod a motort a supercorsa eleg hamar kopik. Nekem jelenleg 2 motoromon is az van, a turamotoromon az oldala - ami erintetlen volt- ~1400 km alatt kopasjelzoig kopott, a garda toi szerpentineken.
Az nem sok, es gyarilag elol alig van rajta valami.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #143633 üzenetére
Ott vmi nem oke. Melegen is normalisan kell indulnia, meg akkor is, ha karbis. Inkabb hidegen kell nagyon rovid idore szivatot huzni, talan 30 fok felett nem, de akkor is nagyon alacsonynak kellene az alapjaratnak lennie szivato nelkul.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
[Toprak es Canepa]
Nagyon jo nezni, hogy hogyan kell menni tuningolatlan motorokkal. Ahogy nezem katalizator fenn van, es teljesen gyari kayabak vannak elol is, biztosan belove a motoros sulyara, nissin fofekhenger, de ez tulkepp gyari motor. Nagyon szepen mennek[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #143644 üzenetére
Nagyon latszik, hogy egy mai sportmotorral- anelkul, hogy hozzanyulna az ember- mit lehet menni. Es ez a crossplane blokk hangban sem csunya, ez egy nagyon eltalalt blokk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Szolgalati kozlemeny
Kéretik mindenki, ne csak markakat irjon olajoknal, hanem a marka pontos tipusat, api besorolassal, kulonben nem ertelmezhezo a hozzaszolas. Koszi!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143681 üzenetére
Ha odaviszed neki a szimeringet, akkor azt rakja bele. Amugy utangyartott megy bele, ami tapasztalatom szerint sosem megy el annyit, mint a gyari, de azert annyira rossznak nem mondanam. A gyarinal is igen nagy szoras van, 6 evet szokott kibirni az oem alkazresz maximum. Ezt a hasznalat modjaval tovabb csokkentheted, az utangyartott meg mondjuk 4 evet.
Teflonos csapagyat meg akkor kell cserelni, ha kopott. Ha nem kopott benne kell hagyni. Nem feltetlen csere.
Hatso rugostag felujitasnal nem tudsz gyari kromszarat venni, sem szimeringet. Eleve a robbantott abran a rugostag egymaga van, mindenfele alkatresz rendelese nem lehetseges.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143683 üzenetére
Barmi ami nem gyari, rosszabb szokott lenni motor villaszár eseteben
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143686 üzenetére
Irtam korabban, hogy ahhoz nem kapsz gyari alkatreszt.
De nem kell tuldramatizalni, nem lesz semmi baj az utangyartottal sem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143692 üzenetére
Namost, hogy az x bike mit csinal, azt nem tudom, nem arrol beszeltunk , en vittem oda neki szimeringet, meg villat, hogy csinalja meg, az kerult bele, amit odavittem. En csak ezt tudom nyilatkozni.
Egy hatso rugostagot nalam is elbszott, rossz viszkozizasu olajat rakott bele, de ennyi. Az all balls nem szokott rossz lenni amugy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143702 üzenetére
Azert 3.5 ev... ne csinald mar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Maci- #143749 üzenetére
Perforalt bor kombiban szoktam nyaron motorozni, raadasul a labak belso reszenel, karok belso reszenel teljesen mas anyagbol van, vmilyen elasztan textil.
Estem benne 2x, bar nem 300-al, de nekem nincs bajom vele. Nyaron nem is lehet masban kibirni, mint perforalt borben. A vastag borrel az a baj, hogy kenyelmetlen, merev. Nem mondanam azt, hogy minel vastagabb, annal jobb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143784 üzenetére
Az utolagos turbo nemetorszagban peldaul nem buko.
Illetve ha olyan jarmuvet akarsz itthon forgalomba helyezni, ami vmilyen szinten atalakitott, akkor erdekes modon nemetorszagban kell forgalomba helyezni, majd onnan athozni magyarorszagra. Mert magyarorszagon semmit nem lehet atalakitani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Harcipocok84 #143812 üzenetére
Gyengebb lesz a motor, de az csak azert, mert a kipufogo rendszer hosszat fogja megvaltoztatni a nem ravalo kipufogo, es a mukodesi tartomanyat hangolja el. A gazt nem lehet annyira finoman adagolni, mert lesz egy kis spét. Tehat keruld el ezeket a szarokat.
Kerdes, hogy milyen evjaratu z, mert euro3 tol felfele nem tudod csak ugy irkalni az ecu t.
Ha mar veszel egy normalis motort, hagyd rajta a gyari dobot, a tobbit koltsd normalis gumira, vagy benzinre. Vagy akrapovicra, ha nagyon szeretnel ertelmetlenul hangoskodni. (Ami nem lesz hangosabb a gyarinal, csak ha kiveszed a db eatert)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143816 üzenetére
Nem minden esetben. Euro 4 5 nel egy hatalmas katalizatorod van, amirol leszedheted a vegdobot, nem lesz sokkal hangosabb semmi. Ezeknel a motoroknal a vegdobokat cserelni teljesen ertelmetlen, es hozza sem fersz az ecu hoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Harcipocok84 #143822 üzenetére
Es a terv az, hogy egy kinai szartol jobban fog kinezni?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #143833 üzenetére
Rozsdamentes anyag eseten savval tudod a szennyezodest levenni. Az elszinezodest a hő okozza, amennyibrn nem tetszik, ne nezz ra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #143829 üzenetére
Nekem nincs bajom veluk. Csak ha leér kanyarban, akkor nagyon szomoru vagyok, es kiabrandulok abbol a motorbol.
En csak a sulycsokkentes miatt csereltem le egy motoromon, mivel az akra slip on-nal es az akkuval egyutt 3.8 kg ot sporoltam meg. A kinezet masodlagos, a lenyeg, hogy jol mukodjon a motor. Beszereztem konnyebb hutoventilatorokat is, ezeken tovabbi 0.5 kg-ot fogok sporolni. Es minden gyari a motoron. Rendszamtarto, index. Az osszes haverom azt kerdezi, hogy miert nem cserelem le ezeket, es miert nem veszem ki a db eatert.
A tobbi motoromon leginkabb visszacsereltem a gyarira azt a szart, amit az elozo tulajok ráaggattak, es ami miatt vezethetetlen szarkupacot csinaltak ezekbol a motorokbol.
Ahelyett, hogy egy normalis futomure koltottek volna, vagy barmi masra, amitol motorozni lehet, nem pozerkedni.Direkt csinaljak ilyenre. Ezek a megoldasok szuksegesek, hogy a kipufogodhoz a motorod elettartama alatt ne kelljen nyulnod soha. Ertsd: ne kelljen gyapotot cserelni, stb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #143850 üzenetére
Ezeknel a tipusoknal, amiket en ismerek, ezek a megoldasok nem mukodnek.
Illetve az, hogy ugy kenyszerited a keverek megvaltoztatasara a motort, hogy fals hutoviz vagy levegohomerseklet adatot adsz neki, az sztm paraszt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #143865 üzenetére
Mondjuk kb ezt adtad meg, ahol hangosabb is. Akkor nem tudom
Vagy ott mar kinyit a csappantyu eleve, es ez alatt hangosabb, mashogy nem lehet megoldani, hogy mas hangja legyen. En csak erre tudok gondolni.
Amiket en szerelek fel, euro 5, termi, akra ott semmi kulonbseg nincs 1000€ ert. Ahol van kulonbseg, az azonnal illegal. Mondjuk azoknak bitang hangja van, de katalizator azonnal kiesik.
De meg euro 3 nal sincs semmi hangnövekmény, csak ha kiveszed a db eatert. De feltoltok vmi mintat ha hazamegyek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz cappa72 #143871 üzenetére
Sztm egyszerubb ha bemesz a diagnosztikai menube muszerfalon keresztul. Nincs manualod hozza?
Tiltas nem marad az agyaban, plane egy homerseklet szenzor miatt. Ramernek a benzinnyomasra elso korben. Csak ugy nem csinal ilyet, barmilyen elektromos hibaja van, ami el lett haritva. Ez nem attol van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #143884 üzenetére
Gyorsan raneztem az akra honlapjara, még a slip-on ra is azt irja, hogy nem legalis utcara.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Medence topik
- Külpolitika
- Formula-1
- Azonnali játékos kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...