- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Hővezető paszták
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #141454 üzenetére
Altalaban a legjobb olajok adatlapjan a lobbanaspont lejjeb van, mint az altalad linkelt tablazat homersekletertekei.
160 fokos olaj nem termeszetes. Maga a motor is karosodik ilyen homerseklet felett.
Eleg lenne egyszer egy olajhomersekletet jelzo motorral menned, azonnal erezned, hogy 150 fok korul elgyengul a motor. Ezek az ertekek tul magasak[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #141456 üzenetére
Ugy adjak. Mindegyik gyarto egy bizonyos marka bizonyos tipusat ajanlja a motorojaihoz.
Bizonyos gyartoknal ha eltersz az ahhoz a tipushoz tesztelt, adalekolt olajtol, akar karosodhat a motorod.
Pl ktm 2007 ben valamelyik szeriajanal ezustbevonatos csapagyait a motorex kulon adalekolt olaja nem oldja. Mig ha mast raksz bele, az karositja a bevonatot. Ez a nagyon ritka esetek egyike, de ilyen van a nikaszil reteggel is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #141460 üzenetére
Nem keverem a vizes blokkal.
Levego olajos motorrol beszeltunk eddig is.
150 fok felett versenypalyan sikerult felemelegiteni, es a motor erezhetoen gyenge volt. 200 fokra sosem megy fel. Es mint emlitettem, a legjobb olaj lobbanaspontja is 220 fok alatt szokott lenni.
Utcai hasznalatnal ezek az ertekek irrealisak. De versenyhasznalatnal is. 300 fok???
Elszinezodik 300 foknal az acel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #141466 üzenetére
Nem beszelunk el egymas mellett tovabbra sem.
Te altalanossagban megallapitottal valamit az olajokrol, mindenre rahuzva.Sosem lattam 200 fokos olajjal motort. Soha. Ami ilyen meleg, ott mar karosodas van. Ilyenkor mar szorul a dugattyu.
Abban igazad van, hogy a gyengules java resze a melegtol van, de nem a levegotol, mivel kornyezeti homersekletet sziv be airboxbol. A hatasfok csokken a meleg miatt. Ha nem epp a dugattyu ragad meg egy normalis motornal.
Ami sztm hibadzik a velemenyedben az az, hogy egy kinai pitbike blokkal szerzett tapasztalatokat huzod ra, hogy ez minden motorra ervenyes.
Teljesen mas literteljesitmenyekrol beszelunk.Leirnad az olaj szenesedesi homersekletet, vagy bomlasi homersekletet?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #141473 üzenetére
Nezd, probaljunk meg normalisan beszelgetni. Ha vmire nem tudod a valaszt, eleg annyit mondani: nem tudom.
En ezert kerdeztem, hogy mikortol szenesedik az olaj.
Ne kezdjunk bele ebbe a kostolgatos stilusba. En sem ezt csinalom, csak belekerdezek abba, amit mondasz.A detonalas teljesen mas jelenseg. A legfobb gond a vedo gazreteg lefujasa a dugattyutetorol, ami elszigeteli a langfronttol a dugattyu aluminiumat. Ezert karosodik a dugattyu ilyenkor.
En azt irtam, ha a motorolaj 200 fokos egy motorban, altalaban elobb szorul meg a dugattyu.Ez a ferdites, hat komolyan mondom Te egy hsz re reagaltal, amiben egy teljesen mas motorba toltott olajhoz kapcsolodoan emlitetted, hogy tul van ez misztifikalva. A te pitbike blokkodbol kiindulva, meg a szerelod velemenyere hivatkozva. Ha nem ez tortent, akkor felreertettem (bar krvara nem ugy tunik)
A tablazathoz te ragaszkodsz, ezert nem a szerzoknek fogok irni, mivel te kritika nelkul elhiszed, hogy 300 fok feletti olajhomerseklet van a motorban. Sztm ilyen nincs. Eddigi tapasztalataim alapjan ez egyszeruen lehetetlen.
En annak orulnek, ha mondjuk egy tablazatnal kerdesem van, akkor arra nem igy reagalsz.
Vagy olyan dolgokrol beszelnel, amit te magad is ertesz, nem vkinek a velemenyet bofogod fel anelkul, hogy ertened, mert azzal en is tobb lehetnek, mert valaszt kapnek a kerdeseimre.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #141476 üzenetére
Megvan, hogy mit ertelmeztel felre.
A legjobban a folyamatos uzemben (amit az olajteknoben mersz homersekletet, azaz amirol eddig beszeltunk) a magas homersekletet a polieszter olaj birja. 240 fok felett. Ez az olaj motorolajkent nem letezik. Csak kompresszorolajkent.
Motorba toltheto szintetikus olaj a dieszter. (300V vagy castrol power1) Folyamatos uzemben 190 fokig birja. Eddig szabad melegiteni max az olajteknoben.
Illetve az, hogy milyen homersekletet bir nagyon rovid deig az olaj (szakaszos meleguzem) az nem azt jelenti, hogy a motorban ilyen homerseklet jelen van. Vagyis tarosan ennyire felmelegszik az olaj nagy mennyisegben.
Tehat 190 fok felett karosodik az olaj, nem beszelve magarol a motorrol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #141480 üzenetére
Kezdunk olyan iranyba elmenni, ami nekem nem tetszik. Meg utoljara megprobalok egy ertelmes beszelgetest lefolytatni.
160 fok tovabbra sem termeszetes. Nem erre a homersekletre talaltak ki a motorokat. 176 fok es afelett peldaul azok a leg-olajosok, amikkel en foglalkozom, a muszerfal villog, hogy azonnal allitsd le a motort, mert karosodni fog.
Nem az osszes motorra ertem. Altalanossagban irtam, egy epkezlab literteljesitmenyu motorra, amit javareszt hasznalhatsz- vasarolhatsz utcara, tehat amirol altalanossagban beszeltunk. A hőkár egy letezo jelenseg.
En azt irtam, 200 fokos olajnal bizony meg tud szorulni a dugattyu, mert nem erre a homersekletre talaltak ki. Kerlek ertsd jol, amit irtam.~190 fok a te altalad linkelt tablazat szerint a max allando homerseklet, amin lehet uzemeltetni az olajat.
Amit linkeltel, abban az szerepel: eddig a homersekletig tartja meg a kivant viszkozitasat a motorolaj, amivel vedi az alkatreszeket. A te magad altal linkelt tablazatot sem olvastad el.
Hogy milyen kemiai folyamatok zajlanak le, nem tudom. Csak felhivtam a figyelmedet, mit ertelmeztel felre.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbeerto #141520 üzenetére
Tobbszines dekor szettek gyari minosegben altalaban szitanyomtatassal keszulnek vedolakkal. Ezt nem szivja az UV, es az arnyalatok, szinatmenetek tokeletesen kivitelezhetok, szinhelyesen.
Ezzel a technologiaval senki nem gyart le manapsag matricakat mert
Nincs szakmai igenyuk ra
Nem ismerik a technologiat
Nem akarnak ekkora penzt belefektetni valamibe, amibol ki tudja hany db ot fognak eladni
Joval olcsobb, de nem ilyen minosegu, gyorsabb technologiak elerhetoek.Ez utan kovetkezik a digitalis nyomtatas. Nem szep szinatmenet, nem szinhelyes, de gyors, olcso, UV bantja. Vekonyabb foliakat is alkalmazhatsz, amivel barmit bevonhatsz.
Egyszerubb grafikakat, keves szint, betuket foliavagassal szoktak csinalni. Nem szinhelyes, mivel anyagaban szinezett foliak vannak amik korlatozott szinekben elerhetoek, de nagyon jo UV allosaga van, nehezebb felrakni, es vastagabb a folia, mint a gyari, sokszor pedig tul olcso hatasa van ranezesre is. Cserebe a legolcsobb.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141526 üzenetére
Megkaptam a levelet elvtars uram, postafordultaval kenytelen vagyok azonnal visszakuldeni. Tértivevényesen.
A főispán unokaöccsét tudtam raallitani az ugyre, aki máshogyan ugyes, de ebben az emberhianyos idoben legalabb elérhető, es amugy is rokon. a kristálygömbünk kolcson van adva a polgarmesternek.Szoval jah. Tankot kellene nezni, mennyire rozsdas. A tuszelepek elott szuro van, ez felfogja (elmeletben) a sok rozsdat, ez elott pedig altalaban benzinszuro van, de nem minden tipuson. Bt-t nem ismerem annyira.
Inkabb etetorol kellene inditani epp ezert.
A rossz hir, hogyha szetszedsz egy 20-30 eves karbit, minden o-gyurut, tuszelepet, tomitest ki kell cserelni, kulonben ujra hibat viszel a rendszerbe. Ez tetemes koltseg. Enelkul en nem is raknek ossze ujra karbit, mert sokszor mar minden tiszta, de valahol vmi tomites ereszt (pl mikuniknal maga a fuvoka tarto blokk bent a karbi belsejeben) es megint nem mukodik normalisan semmi.
Gyujtas kabelek roviditese felesleges.
TPS akarmennyire van ellallitva, annak jarnia kell.
Milyen karbi van ezeken?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hmm. Nem tipikus karbi jelenseg, hogy egyszer csak menet kozben tortenik.
Altalaban karbi sok allas utan szokta csinalni, es nem 100 as benzinnel, es nem menet kozben.
Koszt nem tud osszeszedni a szuro miatt, ami a tuszelepek elott van, es az azelotti benzinszuro miatt.
A fuvokak csak abba fulladnak bele, ami az uszohazban lebomlott az allas soran.
A durrogas az benzinhiany altalaban, (vagy gyujtas) es ha alapjarat elmegy, az alapjarati rendszer hiba. (Meglepő ) kezdve az alapjarati fuvokaktol a fojtoszelep alatti 3 kis lyukig es a co csavarokig (pilot)
Fals levegotol ilyen szintu problema nem merul fel.
Szinkron semmit nem befolyasol, vagyis ilyen brutalis modon nem szol bele meg az alapjaratba sem.
Egyedul tul alacsony benzinszintnel fulladhat le terhelesre es gazra.Ennek ellenere a menet kozbeni leallas miatt igy a tavolbol nem is a karbira gyanakszom, hanem vmire, ami menet kozben rezeg, es lekapcsolhatja a gyujtast. Sztender kapcsolo?
Emelett lehet pick up is (fotengely jelado) erdemes lenne kimerni, ha nagyon jo multimetered van, akkor latja a feszt, amit csinal, de ahhoz minosegi multimeter kell, vagy oszcilloszkop lenne a legjobb. Ellenallast ir a konyv ellenorzesre, de sokszor nem fejleszt eleg feszt tokeletes ellenallasnal, ezert lenne jo oszcilloszkoppal merni. Ha mered, melegen merd, vagy olyan kornyezetben, amikor lefullad.
Ha tiszta a tank, en a karbit hagynam. Ha eddig nem jott ki belole kosz, es csak akkor all fenn a jelenseg, ha elindulsz, az inkabb elektromos bajnak tunik. (Vagy tul alacsony benzinszint)
Nekem ez a ketto tippem van[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141589 üzenetére
Annak az ugynek a vegere az tett pontot, hogy a szabalysertesi feljelentes vmilyen 90 napos hataridejet tulleptek-direkt. Veletlenul sem szuntettek volna meg az eljarast, vagy barmit, inkabb ugraltattak az embert, hogy szaladgaljon az auto gyartojahoz egy papirert, hogy az autoja keptelen erre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #141613 üzenetére
Az a hepehupa gyorsitasnal ugy tudja kirantani a kezedbol a kormanyt, ha elkezd csapkodni, ugyhogy orulj neki, hogy a kuplungba kapaszkodtal, es hamar megszunt az egesz.
Semmit nem kell atnezni, ha egy ilyen utan baja van, az eddig is megvolt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141722 üzenetére
Regi, hasznalt motor vasarlas az sajnos ilyen.
Foleg ha szart vesz az ember olcson. Ezert olcso. Vagyis ezert kell olcsonak lennie.
Kerekcsapagy nagyon jellemzo ilyen km teljesitmenynel, nyakcsapagy is, foleg ott, ahol sima gumi tomiteses csapagy van szimering nelkul, pl hatsokerek. Magasnyomasu mosassal 15e km kornyeken kinyirjak. Akarcsak a nyakcsapagyat.Takaritani a villat nem igazan kell. A mocsok alul lesz, a teflon csapagy kopadeka. Kifolyatod-ami kijon, mehet ra az uj olaj, 4 evente nagyon max 6 evente ugyis szimmeringezni kell, akkor le lesz cserelve mindig az olaj, igy teljesen rendben van az uzemeltetes kozutra. Otthon szetszedheted magadnak, es belefeccolhetsz 5-6 munkaorat, de muhelyben kiszereles-beszerelessel 2 oraban meg kell allnia.
Fel ev mulva meg ugyanolyan mocsok lesz benne.Ha regi a motor, akkor a lengovillacsapagyazas is kuka szokott lenni.
13.5 os toltesnek orulnek az en ketfazis generatorommal, sztm az nem veszes. Nekem ennel alacsonyabb es nincs semmi problemam.
Egyebkent ezert kell tobb motor. Ha ilyen allapotban veszel fő motort, ami az egyetlen, amit hasznalhatsz, az beleallitja az emberbe az ideget rendesen.
De ha csak ugy megveszed, hogy tudod ez egy olcso regi szar, akkor tisztaban vagy vele, hogy idobe es penzbe kerul felallitani, de nem nyomaszt az ido, vagy barmi. Megcsinalod, aztan hasznalod orommel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141733 üzenetére
Ahhoz kepest, hogy lattatlanban vetted, nem rossz, egy 20+ eves motortol.
En mar annyi szart vettem, hogy kialakult az izlesem. En csak gyarias regi szart veszek. Ahol ott a piros tomitopaszta, es mindenhol mas csavar van, meg herélt dob, kinai szarok, azt csak alkatresznek. Tokeletes veteli technika Az utobbi idoben mondjuk csak szervizkonyves regi szart sikerult venni
Rengeteg dologtol kimel meg. Nagyon motorozhato jarmuveket lehet venni kis penzert itt. Magyarorszagon brutal arak vannak, ahogy nezem. Es ezeket viszik oda hozzatok .
Persze meglepik vannak nalam is, most legutobbi turan kinyomocsapagy vitte magaval a kuplunghenger dugattyut, polirozni kellett par dolgot, anyagi kar 6€ es 2 munkaora. 87e km, 26 év. Mindig lesz vele vmi kis szar. Es ez nem mindenkinek valo, ezt alairom.Papirszamolas...
Egy balesetes monster s2R-t vettem legutobb. A papiron szamolas az volt, hogy a hatso lengovillat el lehet adni, annyiert amennyiert megvettem. Akarcsak az R1 blokknal. Csak a kuplung es valto betakarta az egesz blokk arat, ha esetleg annyira szar, hogy nem eri meg feltamasztani.
Szart csakis olcson.
Az hogy vmi dragabb, az sajnos nem mindig aranyos azzal, amit kapsz. Barcsak ugy lenne.
Pl 3x os aron lehet veni R1 blokkot amiben ugyanugy meg van szorulva a dugattyu.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #141745 üzenetére
A gyari azert szar altalaban mert ilyen idosen kimegy belole minden tulnyomas es kavital az olaj barmilyen mozgasnal.
Sztm ez is gazos, amit most vettel, csak nincs tartalya. Ha nem lenne gazos, nem tudna csillapitani rendesen. Altalaban az is tulnyomasos rendszer, aminek nincs kulso tartalya.Meg kene nezni hogy eleg-e a rugoero. Ez a legfontosabb. En is ezert csereltem hatul rugot. Nem is a csillapitas a legfobb dolog, legalabbis nem azt fogod erezni. viszonylagosan szar gatloval is jol tud viselkedni barmilyen motor, ha normalis rugo van benne a sulyodhoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #141755 üzenetére
Amit korabban mondtam: nagyon hamar el lehet erni egy ilyen motor hatarait. Nem neked kell lelognod jobban- persze az is valamennyit hoz, de nyersz vele 1-2 km/h t? - hanem masik motort kellene venni, ha jobban meg akarod donteni.
Ennel eggyel olcsobb, a labtarto lecserelese, amennyiben mas dolog nem fog ennek ellenere leerni, mert arra is van pelda.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #141763 üzenetére
Nem ertem ezeket a szempontokat, hogyan van kapcsolatban azzal amirol beszelunk.
A tavolbol latom, hogy a katalizatorhoz van allitva a befecs ertek, ami nem szegeny, mert a katalizator nem szegenyuzemben mukodik jol, hanem kisse dusban. Nem nyilthurkos befecs, hanem szabalyzas. Parszor belinkeltem az abrat, milyen ertekek a legidealisabbak. Szegeny keverekes a korabbi, nagyonregi, katalizator nelkuli hondak voltak mondhatok.Milyen kontinensre szantak az europaban megvasarolt motorkerekpart? Evjarat szerint milyen az euro norma? (Amihez tartozik, hogy ne ferj hozza a maphoz) csak crackelni lehet.
Ezek a motorok tokeletesen mukodek olyan rendszerkent, ahogy kijonnek a gyarbol. Semmilyen torpanas, tokeletes gazreakcio minden esetben. Plane ezekben masodlagos fojtoszelep, vagy eleve rbw van, tehat nem te nyitod a gazt mar.Ezek mind adottak, nincs ertelme osszehasonlitani. Tobb levego a felso fordulatszamtartomanyban, annyival tobb, mint amennyit egy papirszuro lefojt egy sportlegszurohoz kepest. Nem huvosebb, tovabbra is ugyanaz a rendszer, ugyanonnan szivja a levegot.
Ennyi atteteles rendszer utan mit lehet erezni ezen?
Fekpad is hibahataron beluli novekvest mutat, azt is max fordulat kozeleben.Mapszenzor ertekeket piszkalni potmeterrel (???) Euro5 os motornal
Ne csinald mar, te sem gondolod komolyan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #141774 üzenetére
Van, ami allithato, de csavarozgatni kell akkor mielott elmesz kakucsra. Ami a hatulutoje, hogy ilyesmi labtartot sor4 nel be kell ragasztani, marmint a csavarokat, mert ezek a versenylabtarto szettek lelazulnak a vibraciotol. Es ha allandoan ragasztva van a csavar, az nem tudom mennyire tesz jot a menetnek, de vegulis kivitelezheto.
A masik dolog, a papirozas. Kozutra, ha bevizsgalt labtartoszettet veszel, az olyan 3-500€, de muszakikepes. Amennyiben ezeket nem vizsgaljak ott, ahol motorozol, akkor lehet az olcsobbat venni papir nelkul. 200€ kornyeke[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #141786 üzenetére
Ezt nem tudom megmondani, mert ducatiknal - ami v2 es v4 - az egyik kollegam semmit nem ragaszt be, es nem lazul le. Ettol fuggetlenul en ragasztom mindenhol, mert volt rossz tapasztalatom screamer sor4 nel, ami elmeletileg a legselymesebb jarasu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Hyder11 #141805 üzenetére
20w 50 nel csak rosszabb tud lenni, a lamellaid kozul megkevesbe tud kifolyni, es jobban osszeragasztja a kuplungot oldott allapotban is. Emiatt hangos az 1 be rakas.
Jaso ma olajat kellett volna kiprobalni, de ha csak melegen van a jelenseg, akkor nem olajproblema, mivel melegen annyira higfolyos, hogy csokkennie kellene a jelensegnek.
A kerdes az, hogy te nem vagy eleg hatarozott a valtokarral, vagy ez valoban egy kezdeti hiba, rosszul kihezagolt valto, vagy elgorbult valtovilla.
En innen a tavolbol azt mondanam, hogy nem vagy eleg kemeny a motorral, es az is lehet, hogy semmilyen hiba nincs. De ezt ne vedd semmilyen tanacsnak.
Nezd. 96-os motor. Ha nincs az a keves figyelem raforditva amit ilyen motorra kellene, az ilyen. Termeszetesen egy uj motorhoz kepest az is tobb, mintha siman uzemeltetned, vilagos, de 27 eves jarmu. Lassan oldtimer, ki tudja milyen eloelettel. Ez nem lesz jobb. Ha te magad nem tudod megcsinalni, es nincs egy normalis szakembered erre, ezek a legnagyobb penztemetok. (Meg szakemberrel is)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #141858 üzenetére
Szalcsiszolasrol jut eszembe. Az RS-t elkezdtem politozni, de annyi serules volt rajta, hogy azt mondtam- ez szalcsiszolt lesz, leszarom. A szep polirhoz rengeteg anyagot kellett volna leszedni, es a felulet se lett volna szep, tele lett volna hepe-hupaval, csak fenyes.
Jol nez ki nagyon egyebkent a szalcsiszolt alu, es nem annyira erzekeny, mint a polir.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141876 üzenetére
Altalaban az osszes blokk vegsebesseg kozeleben mar tul van a nyomatekcsucsan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141885 üzenetére
A motort mindig a nyomatek gyorsitja.
Az a nyomatek, ami a fotengelyen ebred.Ezt a nyomatekot el fogod valtani, a "nyomatekvaltoval" azaz egyre kisebb lesz a hatso kereken ebredo nyomatek, ahogy egyre magasabb fokozatban van a motor. Ettol fuggetlenul a nyomatekcsucson fog a legjobban gyorsulni tovabbra is, abban a fokozatban, amiben epp van.
Emelle az 1 hengeresek csak nagyobb kobcentimeter eseten lustabbak forogni sokat, a nagy alternalo tomeg miatt. Esetleg a nagyobb szelepek miatt, vagy a nagy furat miatti oblotesi nehezsegek miatt. 125 kobcenti eseten ~11 000 et kiforogjak. Konnyu kicsi szelepek, konnyu dugattyu. Nem igazan lehet sztereotipizalni, hogy egyhengeres, ami nem szeret forogni ilyen kis kobcenti eseteben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141907 üzenetére
Nyakcsapagy nem kopog.
ugy nezd meg, hogy terheletlenul van-e egyenes allasban olyan pont, ahonnan nehezebben mozdul ki. Es amibe szinte magatol visszamegy.
Ha lassan mozgatod a kormanyt, erezned kell ilyet, de kopogast nem fogsz sosem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141912 üzenetére
Tavtarto nem tud elkopni a lengovillanal, ott valahogy nincs jol kihezagolva. Kerdes, hogy csavarral van hezagolva a tengelyen, vagy alatettetel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen