Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
PoLizei
aktív tag
válasz csongi #34272 üzenetére
Akiktől még igyekszem távoltartani magam, vagy inkább hamar megelőzni, az állandóan a féken szteppelők. Meghall egy szirénát, rálép a fékre, aztán körülnéz, hogy egyáltalán mi az, és hol van. Kanyar jön, bármekkora: fék. Bármi történik körülötte, vagy 91-be megy a mutató: FÉK Nem képes megválasztani a megfelelő sebességfokozatot sem, hogy elég legyen csak kicsit elvenni a gázt a lassuláshoz, inkább a betéteit koptatja, meg persze a féklámpáját villogtatja az üres, egyenes országúton. Én pedig attól félek, hogy miután elkezdem figyelmen kívül hagyni a felvillanásokat, egyszer tényleg besatuz
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
Mit neki (dupla) záróvonal..
Anya ezt jól benézteP*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz canniball #34611 üzenetére
Ő gyárt SV-hez központi emelőt (is), amin az elejét is lehet szerelni: motoremelo.hu
Én pedig innen vettem csomagban elsőt, hátsót + szemet. Kínai gyártmány, nem rossz sztem, persze biztos vannak masszívabbak. A hátsón tárolom mindig a motort, télen az elsőt is aláteszem.P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz longwild #34642 üzenetére
Egy ismerősömnek van F800-a, 2 éve vette, de azóta szív vele, és nem sok szerelő hajlandó foglalkozni ezzel a márkával. A motor megy, de időnként alapjárat helyett leáll. Típushiba, az alapjárati léptetőmotorral (ez vmit nyitogat a légszűrőházon, a motorelektronika vezérli) van a gond. Több videó van a Yt-on erről, és ebben a Népítéletben is említik. Még a hátsó tengelyre, kerékcsapágyra érdemes figyelni.
A szíj sokat elmegy, anyagilag kb. annyira lehet kijönni, mint a lánccal, ha jól tudom. Viszont nem kell kenegetni, fújogatni, csak néha érdemes szemügyre venni a hátsó tárcsa környékét!szerk: ja, akkor úgysem ez volt az ajánlás tárgya
[ Szerkesztve ]
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
Egy érdekes cikk: Tisztítják a Grossglockner utat.
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz canniball #36447 üzenetére
Igen, az újabb SV-ken van olajhűtő, az első kipu leömlő alatt lehet látni. A vízhőfok 80°C felett már biztos OK. Én az üzemmelegség megállapítására vettem egy olajbetöltőbe csavarható hőmérőt, de az nem sokat ér, az olaj(-tér) nagyon lassan melegszik át akár csak 40-50 fokra, addigra a blokk már régesrég forró.
vendingo 36461.: azért WD40 is legyen a csomagban, úgy már fullos
[ Szerkesztve ]
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz Teasüti #36894 üzenetére
Amit ráfújunk, az nem jut be a csapokhoz, hanem a gumigyűrűket keni, hogy a gyári zsírt ne engedje ki onnan.
Ilyen zsír-, pontosabban nyúlóolaj-sprayn már én is gondolkodtam, de mivel ezek tudomásom szerint benzinben vannak oldva, félek, hogy károsítanák a tömítőgyűrűket.P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz polimorf #37087 üzenetére
Láncos, váltós motornál, hosszú út előtt azért érdemes levenni a láncot, hogy ne forgassa a váltót olajnyomás nélkül. A robogónál nem tudom, hogy van, szíjszakadás esetén lehet, hogy OK
De Magyarországon tényleg nem egyszerű az ilyesmi, nemrég még a vonóhorogra szerelhető biciklitartókkal is baszakodtak, hogy hivatalosan nem szedheted le a frsz-t az autóról, így nem tudod átrakni a bringatartóra, de úgy meg nem látható. Aztán végül kiadtak egy állásfoglalást, hogy ha van szabályos rendszámtartó világítással, akkor átteheted. AgyrémP*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz Backspace #37614 üzenetére
Igazából próbálgatni kell a sisakokat, hiába nézed ki a neten, h ez fasza a törésteszten, ennek jó az ár-érték aránya, az meg jól látszik a forgalomban, a végén az dönt, h melyik kényelmes a fejedre. Tavaly én is elhatároztam, h Caberget veszek, mert jó ára van és mindenki dícséri, de a próbánál vagy nagy volt, vagy úgy összeszorítotat az arcom, h úgy éreztem, egy nagyobb döccenőnél elharapom.
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz Teasüti #37750 üzenetére
Nekem meg a keret volt igénytelenül felrakva. Mikor nekiálltam orvosolni a problémát, szét is tört - ezek ilyen 1x használatosak, úgy látszik. Ment a fúró a táblába, bele 2 normális csavar (fejük fehérre festve! ), alá egy prizma. Szerintem így jobban néz ki + nehezebb elhagyni.
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
Én úgy oldottam meg a szivargyújtó dolgot, hogy közvetlen az akksira kötöttem, de a + eret hátravittem a hátsó ülés alá (SV-n ezt nyitja a zár), ahonnan egy lengő biztosítéktartóból megy vissza előre. Szépen lezsugorcsöveztem, és melléraktam egy biztosítékot. Ha kell a kormányon a 12V, ezt beteszem, viszont minden útközbeni leállásnál (tankolás, sorompó stb.) nem fogja a gyújtás ki-be kapcsolgatni a töltőt, ill. tölthetem a telót, GPS-t akkor is, ha nem megy a motor, de én a közelében vagyok.
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
Én 18 évesen megcsináltam a jogsit motorra, mert ez jóval olcsóbb volt, mint autóra. Ez akkor volt, mikor még csak sima A kat. létezett, és 16-17 (?) éves kortól adták! Persze nagymotorra nem volt pénzem annyi idősen. Később meglett a B-s papír, lett autóm, és a motor nem érdekelt, sőt úgy voltam vele, h elég veszélyes közúton autóban is, kell a francnak motor . Aztán kb. 40 évesen kattant be, h ha most nem veszek egyet, akkor később már biztos nem fogok, és akkor sosem tanulok meg motorozni (kapuzárás? ) Így ez a 2. szezonom az SV-vel
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz DigitXT #38881 üzenetére
Én is lelkesen villogtatok a lámpa nélkül közlekedőknek. Hogy észreveszi-e magát, azt nem tudom, valószínűleg az a ritkább Olyankor fogom vissza magam, ha mögötte többen jönnek szabályosan, azokat nem akarom szívatni, hogy km-eken keresztül 90-nel tötymörögjenek trafitól rettegve
Vannak területek, ahol nem győzöm húzogatni a gombot, pl. Keszthely-Hévíz környéke. Legjobban akkor b...om fel magam, mikor teljes ellenfényben sem jut eszébe, hogy alig látszik szembőlP*L****
-
PoLizei
aktív tag
Kb. 1-2 órája megállt bennem az ütő. Mikor tiltják már ki a tetves, #đ@>\Ł@... kombájnokat, traktorokat a főutakról?
Ma este a 84esen kilóméteres sor követte 20-szal őket. Hú de jó, hogy én motorral vagyok, szépen előzgettem a sort. Mikor látom, hogy ez nem rövid, már erősen morfondíroztam, hogy lesz itt, akinél elszakad a cérna, és kiugrik előzni autóval is, úgyhogy óvatosan! Na, csakhamar be is következett közvetlen mellettem, hiába jöttem refivel. Szerencsére a padka kavicsos, de jól járható volt, oda menekültem, de visszakaptatni már nem mertem, úgyhogy finoman lassítva gurultam, amíg nem jött egy olyan hely, ahol fel tudtam menni az aszfaltra. Közben a motor azért táncolt alattam, be voltam fosva rendesen, pedig nem volt túl nagy a sebességem, csak keskeny a padka. Jó még, hogy ez idő alatt nem jöttek szembe.
Megúsztam Csak azért írtam le, hogy mindenki vigyázzon, itt a szezonja ezeknek a batár, lassú gépeknek, és hatalmas fennakadásokat tudnak összehozni a forgalmas utakon, amitől minden közlekedő agyf...t kap.P*L****
-
PoLizei
aktív tag
Ez a 84-esen volt, ami Sopronból a Balatonra vezet. (Ezzel az úttal várjuk pl. a jól fizető nyugati turistákat is a tóhoz ) Vasárnap esténként elég sokan mennek hazafelé rajta, sok autóban anyu vezet, mert apu megivott pár sört a strandon. Ráadásul kanyargós szakaszon történt (Rábapaty), hiába volt kevés szembejövő, de autóból nem belátható, és rohadt hosszú sor gyűlt össze.
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
Mivel azokban a szerencsétlen fékhengerekben nincs egy rugó, ami visszanyomná - húzná a betéteket, ezt maximum egy jó kis nyolcas a tárcsában tudná megtenni
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
-
PoLizei
aktív tag
válasz dellfanboy #39628 üzenetére
Én a Super-Lite sorozatból vettem a dzsekimbe a 003-as formájút. (Feleannyiba kerül, mint a Pro, de csak Level1, remélem, nem ezen fog múlni egyszer...) Neve ellenére eléggé megdobta a kabát súlyát, bár előtte ideiglenesen csak egy polifoam darab volt benne formára vágva. 3 réteg háromszög-rácsos műa. lap van egymáson, ami profibbnak néz ki, mint a habszerű cuccok, szerencsére élesben még nem kellett tesztelnem.
szerk: canniball jól mondja, vedd ki az eredeti szivacsot a kabátból, és olyan méretűt, formájút vegyél. 1-2 cm eltérés lehet, hogy lesz. A 20cm lyukon befér, össze lehet kicsit tekerni.
[ Szerkesztve ]
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz basel00 #40915 üzenetére
Azt is vedd számításba a kékítésnél, hogy a melegebb (sárgább) színű fényszórókat messzebbről ki lehet szúrni nappali fénynél.
A borulásérzékelőről azt olvastam, hogy inkább az injektoros gépekbe építik, mert a karbis úgyis leáll, mikor az úszóházban "elfordul" a benzinszint (ezt most nem tudtam szebben megfogalmazni )
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
Sokszor téma a biztonságos, minőségi ruházat. Itt a követendő példa: Tom bemutatja, mi(k)ben szokott motorozni: RidingWithTom
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz -Mosquito- #41837 üzenetére
Ilyen különbség a V2-sor4 motorok eltérő karakterisztikájából is eredhet, a kéthengeres erősebb motorféke miatt kevesebbet kell fékezni az elsővel, így az is a hátsót koptatja.
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
Én gyártottam egy lefelé görbülő csövet a spray fejére, azzal tudom a lánc alsó ágát belülről fújni. A 2 gumigyűrűsoron megyek végig vele 1x-1x, így jut a görgőkre is.
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
válasz Something_ #41945 üzenetére
Nehogy a mögöttem jövő még bele is taposson a gázba, hogy átérjen a zöldön
P*L****
-
PoLizei
aktív tag
P*L****
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen