Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Szivárvány
lo ...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
csongi
veterán
válasz Archer #30455 üzenetére
Sok fele vasarlas letezik, nezhetjuk forditva is az aladot nem erdekli, ha kell keltsd eletre ! Rendben, akkor ott kezdjuk hogy minusz 30% az arbol es innen kezdunk alkudozni lelakott es lerakott gepek kozott is van elte. Igazad van egyebkent A lenyeg az az ara. Ha nyomott aron eladja akkor ki lehet vele jonni jol. Kolteni kell ra ez nem kerdes. Viszont akkor tudja az ember milyen es valoban az van benne amit szeretne. Egy nagy igazsag van. Nezd meg a gazdajat es megtudod milyen a motorja. .
Ne torjunk palcat ember felett mert nem fogalakozott vele. Tortenhetett barmi az eleteben ami miatt nem akart tobbet ranezni, pedig elott gondosan bant vele. Szoval ez is egy alternativa, meg kell nezni.Nekem volt olyan hovy fele aron hoztam el de ra koltottem azt az osszeget amennyire tartotta. Pontosan ugyan annyiba volt mint ha egy egybol hasznalhatot veszek. Viszont igy olyan a motor amilyennek lenni kell es minden porcikajat ismerem[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Archer #30532 üzenetére
ennyire lett lepapírozva, ez nem olyan mint a robogó rendszám nélkül használnám, arról én hol tehetek, hogy amikor vizsgáztatva lett akkor így lett vizsgáztatva?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #30536 üzenetére
Sebaj, ha többen mondják, az talán jól példázza a helyzet komolyságát
fattyu: Ahogy mondod! Főleg, hogy baromira csalókák sokszor ezek a mérők meg jelzők, LED-ek stb. Egyik ismerősnek az SV akkor jelzett, amikor elment még 100-at...meg kell állni 200 km-nél tankolni és le van tudva, nem? Fene sem fogja tekergetni a csapot...csak mindig fullra kell tankolni vagy fejben tartani, hogy mennyit eszik Ha meg nem, akkor lötyögtetni kell a tankot és hallgatózni
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz Archer #30995 üzenetére
éértem, hát ja nagyon-nagyon sok felesleges lóvéval vagy nagy motorszeretettel kell rendelkezzen az az illető, aki ekkora átalakítást elvégez, csupán azért, mert hogy szebb legyen a gép nekem valahogy az összhatás bejön, tudom nem egy fiús szín, de valahogy na csak az a baj, hogy horneten még nem sikerült csücsülni, és azt mondják/olvastam, hogy nem igazán a langalétább emberek motorja
csongi: igen nekem is az tettszik, meg felnik, meg hát na úgy az egész, olyan ízlésesen szép, okés valóban nem fiús, de láttam már furcsa dolgokat
cbf 600 ból pedig ez az ami szúrja a szemem, de sajnos itt is gyanús a 22e km
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
#25954560
törölt tag
válasz Archer #31069 üzenetére
nem szivesen vedem Integrat, mert nem erdemli meg
de nem ezt irta szerintem
a fontossagi sorrenddel van baja. lehet szeretni azt h szep a motor, de akkor mar legyen muszakilag popec. ha pedig valasztani kell h uj idomszett legyen rajta vagy uj gumi, akkor a gumi legyen az elso. -
Daywalker
addikt
válasz Archer #31107 üzenetére
Nekem van.
Tankbőr vagy táska érdekel?
Táska esetében a lopás: A hozzád közelebb lévő részen két csat van (fém, régebbi táskákon láttam ilyet), pikpak kioldható. A kormány felől viszont két műanyag kampóba kell beakasztani a táskán lévő műanyag füleket, amire rá kell fordítani két lezáró pöcköt. Tehát úgy nem lehet lelopni, hogy valaki megfogja és hirtelen lerántja. Ebből a szempontból jobb, mint egy mágneses tanktáska. Ugyanakkor semmilyen táskát nem hagynék a motoron, ha nincs szem előtt.
Eső: Alapvetően többfajta táska van, valamelyikhez jár esőzsák is, másokhoz nem. Engem kapott már el durva eső. Sima gyöngyvászon verzió volt. Az anyag nem ázott át, de egy ponton bejutott a víz egy varrásnál. Azt nem tudom, hogy ahhoz a táskához járt-e zsák, mert kölcsön volt, meg nem is mai darab. A sajátom nem tudom, mert még nem érkezett megA tankbőr bírja az esőt. Lelopni nem olyan egyszerű, mert nekem az első ülés alatt van rögzítve...de ettől még le lehet szedni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Archer #31109 üzenetére
a tankbőrt nem lehet csak úgy leszedni, mert az ülés alatti résznél oda van csavarozva, ahova a tank maga is.. csak a villanyaknál lehet a kengyelt levenni, kioldani, de nem lehet ellopni a bőrt, csak ha lecsavarozzák az ülést és utána kicsavarják a nagy rögzítőcsavart alatta
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31282 üzenetére
Az ólmozott dolgot ne keverjük ide, az nem az etanol helyett volt, hanem arra az akkori motorok technológiája miatt volt szükség. Az etanol meg azért van, mert állítólag környezetkímélő. De írja is a cikk, hogy ettől nem lesz környezetkímélőbb, sőt. Már maga az etanol ilyen mértékű előállítása se nem olcsó, se nem környezetkímélő (termőföldet - amin kaját is lehetne termelni - kimeríteni és utána a rajta termő dolgot elégetni...hát nem tudom). Az a baj, hogy az EU-an a jogalkotóknak is a seggükben van a fejük: nem csak azt kéne nézni, mi jön ki a kipufogón, hanem globálisan az egész folyamatot az elejétől a végéig.
És itt hibás a gondolat, hogy nem érdekli őket, hogy 15 helyett csak 10 évig jó valami. Az a legnagyobb környezetszennyezés, ha valaminek az élettartamát rövidíted (főleg a harmadával), mert nem csak a régit kell ártalmatlanítani, hanem újat is kell gyártani - amire te is mondtad, hogy baromi nagy energiát igényel, ami szintén nem környezetkímélő. Az persze megint más kérdés, hogy egy újabb technológiára váltás (10 év alatt viszonylag sok fejlődés van) hoz-e annyit környezetvédelem szempontjából, mint az, hogy valamit kidobunk és újat gyártunk helyette. Na ezeket kéne átlátni...mivel én sem látom át, nekem sem szabadna ítélkezem Sakk-matt helyzet. Innen nem lehetünk okosak.Másfelől biztosan lesz párhuzamosan kapható, csak aztán ki tudja mikor mivel trükköznek. Ne feledd el melyik országban élünk
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31284 üzenetére
Igazad van, amiatt is! Meg a szelepfészek kenése miatt is.
Mindenesetre szarakodás nélkül meg lehet oldani ma már az oktánszám kérdést...most ez csak azért van az etanollal, mert divat.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #31282 üzenetére
Nagyon off:
Maradjunk abban hogy már régesrégen járhatna a világon mindenki környezetbarát technológiával, csak egyszerűen nem érdeke az egész világon SENKINEK hogy innentől kezdve ne vegyék az olajat. Ekörül forog a világ, egyszerűen a mai világról alkotott képünk teljesen megváltozna ha nem olaj kellene mindenhez.
A '90-es évek közepén már otthon sufniban megcsinálták a hidrogénhajtású autót, ne gondoljuk már hogy 2014-ben az elektroautókig jutottak.
A megoldások már régesrég léteznek, az érdekek viszont nem ezt kívánják. Akit érdekel ez a téma kicsit, keressen rá Égely György nevére, tilott találmányok könyveire, melyet már a boltokban sem kapsz meg mert betiltottak. De ez is csak egy a sok közül.
Egy megoldás van: el kell fogadni azt amit diktálnak, ill. én abban reménykedek azért hogy mielőtt teljesen szétk*rnák ezt a bolygót engedni fognak és váltani, arra ami helyes. De ezek az én hiú reményeim.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
válasz Archer #31333 üzenetére
igazából túl sok jelentősége nincsen, mert az új motorok modern lámpával vannak szerelve és gyújtás ráadásnál automatikusan felkapcsolódnak, tehát folyamatosan égnek. és ez így helyes. meg szépen lassan jönnek a led fényszórók is.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Archer #31352 üzenetére
persze, hogy azok. megfizeted a termék árában, a k+f-et, a gépeket, amikkel gyártják, a rezsit, és a magas európai munkabért is. amíg a kínai az európai bér töredékéért dolgozik, amíg a gépek is töredékébe kerülnek és a rezsi is töredéke, addig ilyen tetemes lesz az ár különbség. és a minőség beli is. ez van. mindenki tudja, hogy a kínai nem rúg alapvetően labdába, és európait vagy amerikait akar, de az ár az nagy úr.. a legtöbb szerelő ismerősöm évek alatt, szépen lassan szerzi be az európai szerszámokat, a műhelyekben a legdrágább eszközök messze.
egyik kedvenc szerszám fajtám. meg nem venném kínaiban......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31435 üzenetére
Én is amikor vettem, akkor csak néztem ki a fejemből, amikor az apeh kiküldte, hogy fizessek illetéket. Igaz nem volt sok, de akkor is szánalom. Kipengetsz egy rakás pénzt az ocsmányirodában és akkor még ez is.
bogyo: Szerinted itt volt olyan kormány az elmúlt évtizedekben, aki nem fejőstehénnek használta az autósokat/motorosokat? Mi a garancia, hogy az eddig tök ismeretlen pártok (vagy éppenséggel új néven ugyanaz a rabló banda, akik már voltak hatalmon) majd nem így cselekszik? Mert azt ígérik? Mennyi mindent ígértek (igen, a jelenlegi kormány is) és mi valósult meg? Te még hiszel ebben? Hiszel még a választás erejében? De tényleg ne mennyünk bele a politizálásba, mert arra van külön topik, máshol amúgy sem megengedett
Fattyu: Van pár választási lehetőség.
- Beletörődsz
- Rendszám nélkül használnod
- Szlovák rendszám
- Pályamotor rendszám nélkül
- Elhúzol külföldreAz utolsó nekem a legszimpibb...az utsó szimpi de komolyan vicc, hogy lassan már csak ez az egy választásod marad, ha meg akarsz szabadulni a b.sztatástól
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dokee78
félisten
válasz Archer #31542 üzenetére
Azért az Audi R8-at lenyomja 0-150 mph-n.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #31542 üzenetére
Nekem sem jön be igazán a kinézete (túl "modern"), viszont: mélyen van az ülése, és magasan a kormány. Szerintem kényelmes lehet rajta órákat üldögélni...
Kellene rá egy túraplexi, de attól végképp nagyrobogó (aka "görhokedli") kinézete lenne...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz Archer #31590 üzenetére
a farzsebedben mindig van egy 10es kulcs bocs nem hagyhattam ki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
#25954560
törölt tag
válasz Archer #31601 üzenetére
en motorozni szinte mindig a hati taskaval megyek, abban pedig ott figyel egy mini szerszamoskeszlet, csak a legfontosabbakkal: csillagcsavarhuzo (tudom tudom: kereszthornyos, vagy muveltebbeknek philips), a ket imbusz, az a keves kulcs es szigszalag bar mostanaban a szigszalag kimaradt, de asszem visszarakom. az mindenre jo.
-
csongi
veterán
válasz Archer #31601 üzenetére
&rew:
"muveltebbeknek philips), a ket imbusz, az a keves kulcs es szigszalag bar mostanaban a szigszalag kimaradt, de asszem visszarakom. az mindenre jo."
Vagy PZ rendszerű
De a szigszalag az mindent visz, MacGyver is tanúsítjaFattyu:
Épp ez jutott eszembe, hogy szép napsütés idő majdnem száraz utak, motorra csábító... de nem lehet teljesen kerek azért ilyenkor tekerni, csak hideg van ... erre tessék, az elszántak mégis -
ALI_G
veterán
válasz Archer #31644 üzenetére
Mondjuk crossmotornal akar minden csapatas utan takaritani kell es ott teljesen jogos az olajos szuro. Egyebkent is joval olcsobb, en is ezen megfontolasbol vettem elozo motorba. 6000enkent vagy evente szezon elejen kellett pucolni. Ez nem tul praktikus egy full idomos gepnel, de gondolj bele. Egy sportmotornal, ahol mar talan van is ertelme (penzugyi okok nem leven) alkalmazni, ott gyorszaras az egesz es 2 perc alatt hozzafer a szerelo.
De meg nekem a gyari allapotban se tartott 5 percnel tovabb, pedig a tank alatt van a szuro.
Szoval a lenyeg hogy mindenki azt hasznal amit akar[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #31719 üzenetére
Szerintem nem maradtál le, az SV-ről van szó, de amennyit tavaly tudtam vele menni az kb. arra jó hogy elmondhassam ültem rajta, többre nemigen. Az elmúlt cca. másfél hónapban meg szerintem már azt is elfelejtettem amit korábban "megbeszéltem vele".
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #31726 üzenetére
Szerintem ebben a motorban meg sosem volt a hatsoval foglalkozva. Fos a csillapitas betekerve is...szoval esedekes. Kozuton nem erezni igazan de palyan pumpal, himbilimbizik. Egy jo nagy szopas volt kiszedni, mert nem tudtam fellogatni. Ketten emeltuk hatul, asszony es muter kozos erovel kibuktattak es betettek a fat.
Csongi: eegen, szanalmasak. Erdemes ezt komoly emberre bbizni nem az oolcsojanosokra.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #31910 üzenetére
Ebben igazad van, nemsokra mész vele, csak tudod hogy lopják.
Kíváncsi vagyok az ilyen brutál láncok egy akkus flexnek mennyire állnak ellen.
Bár azért az meglehetősen feltűnő ha valaki felxelni kezd akár nappal akár az éjszaka közepén."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
hcstuning
tag
válasz Archer #31962 üzenetére
Akkor nyertem magamnak otthonra egy olajcserét szerintem
Nem is a pluszmunka zavar, hanem a kidobott pénz, mert direkt úgy kértem, hogy friss olajcserével kapjam a motort.
Amúgy is elég cinkes volt a szituáció, index nem működött, ill. be kellett tolni a "frissen szervizelt" gépet, ez már csak a hab a tortán, hogy nem került bele a friss olaj.
-=Joey=-
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #32249 üzenetére
Értem, de valószínűleg még így is megéri. Mindenesetre nem irigylem a hazai márkakereskedéseket.
Mondjuk ezt a sok terhet/sarcot kéne csökkenteni. Én is most számoltam ki, hogy áprilisban vizsga, kötelező, teljesítményadó. Majdnem 30 rugó egy 16 éves motorra...vicc b+. És ha most venném az átíratás meg vagyonszerzési majomkodás, 0-s kötelezővel meg aztán...hejj, belegondolni sem merek. Nem csoda hogy nem vesznek semmit vagy trükköznek. Látod, itt is mindenki rendszámoztatná meg befizetné, ha megfizethető lenne. Mégsem működik a sok kicsi elv...valószínűleg ennek a rendszernek a fenntartása valakinek megéri...mint drágán adni a keleten olcsó motorokat"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #32249 üzenetére
Nemigazán értem mért kell különbséget tenni egy kp-s és egy hiteles motor között.
Akkor anno sokan úgy gondolták bevállalható a hitel, fogják tudni fizetni. Fizették is! Emiatt voltak eladások.
Ma azért nincsenek eladások, mert annyira szar a helyzet hogy aki anno fontolgatta hogy motort vesz hitelre, manapság benzinre nincsen pénze ennek a rétegnek, meg sem fontolják az emberek a hitellehetőséget, annyira nincsen pénzük. Emiatt nincs eladás sem. Az hogy egy gépjármű hitelre van vagy sem, eladás szempontjából édesmindegy. Az eladó megkapta a pénzét, pörgött a piac.
Szerintem ez ennyire egyszerű."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz Archer #32265 üzenetére
Akkor sem volt rá kp. De volt fizetése es munka lehetősége bevallalta a hitelt. Most ez nincs! Pedig 45ezerből meg lehet élni. Az egesz gazdasági cirkusz mesterkélt, csak kissé ellottek a dolgot. Lásd Ukrajna, is ennek a folyamatnak egy része. A válság alatti vezetőket szépen leszavaztak mindenütt, de aki helyükre ulltek, rosszabbak. És ez rendesen szetbazta a gazdaságot.Ez a Magyar piac csak a kereskedőknek volt jelentős es befizetett adoresze a kishazanknak. Az innen kiesett pénzügyi forgalmat, Indiába Kínába pillantok alatt pótolják. És nem kell tenylegegesen motorra gondolni.( Bár egyes európai autogyartok , jobb forgalamát csinálnak ott mint euba) Licenc biznisz van. Többet költenek jogvedelemre, mint a fejlesztesre. Ha nem védenek pillanatok alatt kerülne forgalomba a másolt cucc, így is van de az eu piacra kevés jut be. A megoldás a licenc. Kiviszi es eladja a jogot, o pedik legyartja tool-ni márka névvel . Nagyobb pénz folyik be ebből mint az itthoni értékesítésből. Tehát szarnak erre a piacra rendesen.
Az viszont hazai geciseg, hogy akkorák a járulékos terhek egy jármű vásárlásnál, akár új akár használt, hogy vallalhatattlan lett. Veszel egy 300 k vasat es kb 20-30% át be is fizetheted az államnak egy szaros zöld forgalmiert, mert mást nem kapsz a penzedert, csak az alkamazottak bérét tamogatod vele. Ha pedig vasarlosz hozzá ezt-azt , további 27-30%al tamogatod az ingyeneloket. Nah matekozzunk. Kinyogi a tulaj a 300k-t.
Illetek, ruházat ez az amaz. És hoppa 500k nál tart.ebből barmilyen adó vagy más formában kb 150k vándorol át az aztal mögött ülök zsebébe. Nah ez egy igazi kivereztetese a hazai kis piacnak.
Oszetett folyamat. Egy részét az eu tolta ránk egy részét a hazai vezetés. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #32265 üzenetére
"Mert akkor annyival jobban ment mindenkinek? Persze..."
Hát nem akarok kötekedni, de igen 1-2 ember kivételével IGEN az ismerőseim közül akkor kimondottan jól ment sokaknak, ma pedig mindenki tudja mi a helyzet. Örülnek ha az akkori gépjárművet szervizelni tudják."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest