- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Riasztó topik
Hirdetés
-
Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
ph A GD01 talán az első megoldás, ami nagyon komolyan vette a külcsínt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
2024 - Íme a 22. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között megjelenik a MultiVersus és a The Rogue Prince of Persia.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
úgy nem is használtam, hogy kinyítottam a zippzárat és maximumra pakoltam, mert akkor levitt volna a szél és a kormányt sem érem rendesen el alap méretben még lehet használni valóban, lgealábbis ilyen tökömbököm méretű motoron, de amúgy távol van az ideálistól
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
Jaja, és az a vicc, hogy én ültem .MF két évvel fiatalabb zx6-osán, meg fattyu régi zx7-esén, és mindkettő sokkal kisebb volt a 9-esnél, pedig szemre kb. 0 különbség van a méretekben. Nagyon fura. Mondjuk a 2013-as 636-os zx6-on is ültem, nem mondom, hogy nem tudnám megszokni
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Az itthon nem úgy megy, hogy beteszed/kiveszed és kész. Csak akkor működik, ha azzal jött ki a gyárból és annak megfelelően van papírozva. Na meg "fojtókitt" sem egy darab görbe drót, pár modellnél komolyabb karbialkatrészek csereberéjéből áll.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Kötve hiszem, hogy a magyar hivatal-apparátus egy ilyen könnyen elvégezhető és könnyen visszaalakítható változtatást engedélyezne. Főleg, mivel neki a "súly" (teljesítmény) adóból és reg.adóból amilyen nagy nyeresége van.
Meg nekem is olyasmit mondtak anno, amikor a gépet vettem és átírattam, hogy ami a forgalmiban van, az úgy is marad, nem lehet sem a teljesítményen, sem a tömegen változtatnom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Xaels
félisten
Kesztyűm meg kabátom van, bár előbbiből csak a nyári ugyan de 10fokig simán élhető még. Tavaly összecsaptak a hullámok a fejem felett, volt pár nap amíg a motorom is fent volt hahun, de a barátomék akiknél csöveltem azt mondta el ne adjam... sokszor érzem azt, hogy felülök a nyeregbe és megyek amíg út van alattam és ha elfogy megyek másik irányba.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon nagyon optimista elkepzeles :D
20 kilot ettol nem fog ledobni sajnos.
A kipufogonal nagyon optimalis esetben ~5 kilotol szabadulsz meg, legyen mondjuk plusz 1 kilo a tobbi.
De ha mar showat akarsz, akkor inkabb a 749-999 ducati titan-nitrides showajat ajannlanam, ahhoz a ravalo brembo is eleg jo.
20-30 loero egy commandertol?
180-200 lovas motoroknal csinal ennyit egy egesz rendszer mappal, nem egy sima cso commanderrel egy gyengebb motor eseteben. :D
Oda mar veztengelyeket kellene venned.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Jo, de ez meg mindig csak 10 kilo, es 10 lo :D
Egy komplett abs rendszer az 1000 rr-en nagyon kezdetekben nyomott 10 kilot.
6-7 kilo? Ez nem abs, hogy pumpa is kell, ez egy teljesen egyszeru szerkezet. Nem kell hozza annyi fekfolyadek es vezetek se.
750 es karbis 98 lo. A JDM vfr rc46, az a 80 lo. Az eu piacra 110 loval jott. ha nezem a dynot ami hatso kereken 106 lo, akkor mondjuk jott 6 loero, ha 10% nak vesszuk a hajtasi veszteseget...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
Ööö, a pad a hátsó keréken mért értéket adja - hiszen azon is történik a mérés - és kvázi fejszámolással adják meg a főtengelyre mért értéket. Amúgy nem is igazán a lóerő lesz több, hanem a plusz üzemanyag adagolás a gázkar állásának függvényében és ezáltal a kigyorsítás lesz dinamikusabb és az ezzel járó 'érzet' együttese ad olyan élményt, mintha megerősödött volna a paripa. Egyszerűen több üzemanyag adagolódik, ennyi történik a power commander révén, semmi más. A lóerő a kipufogó fojtottságának eltávolítása, (+ a kisebb fojtással rendelkező légszűrő nagyobb légtömeg beáramlásának) és a mindehhez hozzá igazított többletüzemanyag adagolásának együtteséből adódik, de nem tizen - huszon lóerők ezek...
Amúgy épp a mai videójában tér ki erre a kipufogó szemszögéből Tasi bácsi aranykalász okleveles influenszer szerelő is!!!
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Persu a 'szokott igényességgel' pontosabban, illetve szakszerűbben fogalmazott - (jutott eszembe a válaszáról hogy mi is határozza meg a lóerőt egy motorblokknál? milyen összetevők? stb..)
Jól mondta, hogy minél nagyobb a fojtás a környezetvédelmi előírások miatt annál többet tud hozni a Power Commander, ez logikus is.. tehát fontos hogy melyik euro szabvány szerinti motortípusról van szó. Akármelyik típus is, a tapasztalat az hogy jobb lesz tőle a motorblokk üzem, az okokat le is írod szépen. (a gyár nem fog minden egyes blokkra külön saját map-et írni, és ahogy használják a motort, a különböző kopási mértékek, blokkállapot, módosítások a légszűrőn, kipufogón, használt gyújtógyertya, üzemanyag, stb. miatt még jobban szétválik azonos típus, évjáraton belül is egy egy motor saját optimális befecskendezési értéke)
Annyi hozadék információt tennék bele, hogy Végh Jana komplexebben vizsgálja egy ilyen power commander beállítását mint Ago - és a végeredmény (és a kasszánál fizetett számla is persze) 'komplexebb' tapasztalat szerint.... -
Topiccsendőr
addikt
Karakterisztika, mi? :D ahhoz kell hozzaloni. :D
Mimdenre rahuzod ezt a regi hozzaertok okossagat.
Befecskendezes van lambda szabalyzassal es anelkul is. Lambda nelkul megallja a helyet, amit irsz. az euro4 es motoroktol mar valoszinuleg mind ride by wire, tehat ezeknel ecu flash van, vagy racing map, mivel latja az afr-t. Es ezzel meg a gazkar-fojtoszelep nyitasanak viszonyaba is beleszolsz/hatsz.
Normalisan hozza van hangolva, az azt jelenti, hogy bedugnak egy afr szondat a kipufogoba es nezik, hogy hol szegeny, hol dus. Ez alapjan utanamennek egy karosanyag alapjan nem idealis, de teljesitmeny szempontjabol idealis kevereknek. Semmilyen karakterisztika nincs itt. A katalizatornak altalaban dusabb keverek kell, hogy az NOx alacsony maradjon, ami a szegenyebb kevereknel nagyon megnovekszik. Katalizator nelkuli befecsnel pedig eleve szegeny a hondanal. Innen jon a szegenykeverekes motor legendaja, amit teljesen felreertenek az emberek.Hogy a gyari ecu mit kovet le, az nagyon euro emisszio, azaz evjaratfuggo. Van olyan motor, ami open loop, lambda nelkuli befecs. Itt ez igaz, hogy a gyari egyseges statikus mapot kijavitod. Ez kb 1990 evek kornyeke, talan 2005 tol mar teljesen eltunt ez a fajta befecs. Szoval valamikor regen igy jottek ki, de pc utana is volt. Roviden nagyon motor fajtaja valogatja, es ezt nem huzhatod ra ugy altalaban mindenre.
23% os hajtasi veszteseg azert az eleg meleg.
Nem elrontani akarom az oromodet, de ilyen szamokat olvasva en biztos leirom a velemenyemet, mert ezek a szamok nagyon boyracer korszakot ideznek :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
Nem kizárt a szezonban lehetőségeimhez mérten, ahány képzésre tudok elmegyek. Ha pedig túlélem az évet... az új Hornet nagyon bejön meg az SV1000N is
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
Pontosabban tartja az ivet...
Az xx nek, mint minden sportturanak a hatso rugojaval van baj, tul puha. Ezt tovabb rontja, hogy ilyen idosen a hatso rugostagban mar tulnyomas sincsen, a gaz mar reg elszallt belole. Ez a jelenseg pedig fel lett erositve egy kemenyebb elso rugoval.
Ahhoz hogy hegyes temponal, szerpentinen ne menjen ki az eleje, a hatso rugot kellene lecserelni erosebbre, meg ujratolteni a hatso gatlot. Es akkor meg mindig nem usd villaja van az xx nek, ami inkabb a problema. A betetnek meg teljesen mindegy mennyire van lekopva, nem attol kell huzni, hanem a betet anyaga miatt, es hogy alulmeretezett a fek. Nincs koze a kopashoz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
Jó ruhám van +plusz alá is öltözők + van markolat fűtés
Ha túl jó pulcsit veszek fel a kabát alá 25 perc melóig még melegem is szokott lenni.
Tegnap meg 11-12 fok volt.Igazából a városba egy parám van :
A híd 0-3 fok ba mikor a duna párolog és rá fagy ... egyszer már sikerült egy jó kigyorsításnál majdnem keresztbe állni
Azóta finomabban közlekedek a hídon ,ha "jó az idő"[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
fattyu
veterán
miért lenne abnormális?
1: ha elgurult gyógyszer hangulatban vagy a 70 lóerő nem lesz élmény a 150 (180-200-220) meg igen.
2: A motornak sem árt hogy nem a 80-90%ot veszed ki belőle állandó jelleggel csak 30-50%-ot. Tovább él.Nekem most a leggyengébbem 70 ló. Csak az 160 kiló teletankolva. Azzal azért van dinamika és nyomatékérzet, bár ló és vmax nincs.
Tegnap ültem először motorra idén. ZRX 1200 re csorgott a nyálam reggel 13 fokban rápróbáltam feléled-e (télen ugye ez nem sikerült ) és igen. (köszi persu a szivató only tippért) Úgyhogy azzal jöttem ma. 120 ló. És igen combos nyomaték. végsebesség itt sincs mert ha valamit akkor ezt nem tervezem szétütni. 5500-6000 fordulaton utazok vele ez 150-160. de városban lámpától és kocsik között lavírozni oltári mókás jószág.
a másik kettő 150 meg 180 ló. És nagyon nem mondom sem abnormálisnak az erejüket. Pont jó.
(én ugye az a letagadandó és köpendő motoros vagyok aki kiengedi a teljes ménest belőle viszonylag üzemszerűen.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Predator2
addikt
Helló
Sok jó motor van a piacon. A szívem egy sportmotort venne (menjen mint az állat, visítson, legyen benne puncimágnes). Az eszem/fenekem egy túraendurora vágyik (kényelmes, szélvédelem, túrázgatni). 35 éves vagyok. És borzasztóan kezdő, igaz lassan 3 éve van motorom, egy vérbeli sport géppel megölném magam.
Az F4i azért jött számításba, mert sportos a kinézete, némi szélvédelme is van, kényelmesebb mint az MT07, sor4 brutál jó hanggal. Nem kerül 3+ millióba. Viszonylag megbízható gépek.
A motorban 62.000km van (rosszul mondtam bocsánat), és rakott fel képeket az eladó, ahol is látszódik, hogy ténylegesen nagy távokra volt használva a gép."USD telós (2. Generációs) 600rr, gyári fénnyel, asszem talán arata dobbal ment 1.4ért a múltkor marketplacen."
Az RR egy kezdőnek mennyire járható? Félek, hogy semennyire."De volt 2003as tricolor f4i valami 900ért. "
Megpróbálok alkudozni.persuader
Korrektnek tűnik az eladó. Átvizsgálás nélkül nem hozom el. És ami szerintem jó jel, hogy nem ellenkezett miatta.
Miért tartod szar motornak az F4i-t?Nem tudom, hogy mi jötene még szóba... Ami a fenti igényeimnek megfelelne.
Geresics
Nekem egy MT07 van, ami ha nem csal tudásom bár naked, de sport túra. Összesen 2000km van benne. Nem rossz motor, de ....
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
bacus
őstag
Vagy úgy jársz mint én a nyáron..., ritkán de azért már többször előfordult, hogy jöttek fiam barátai hozták a barátnőiket, akik rákattantak, hogy vigyem már el őket egy körre.
Most nyáron is volt egy, aki nem kertelt, ő motorozni szeretne.., mondom jó, átmegyünk Füredre, dolgom van ott, visszafelé eszünk egy csavaros fagyit, jó így?
Lányom cuccai épp rámentek bár kicsit alacsonyabb volt, viszont erősebb. Irány Füred. Már Alsóörsön mondogatta, hogy ennyit tud a bmw?! Mondom nem igen erőltetem, nem akarom megutáltatni vele, de erősködött, hogy csak húzzam neki...
Füreden nem kaptam amiért mentem, mondom bemennék Veszprémbe, gondoltam azért ott van pár kanyar, ha ennyire be akar pisilni...
Elég jó tempóban mentünk, már átraktam dynamic módba, de már kezdtem unni az "ennyit tud" kérdést, mondom az k.isten, hogy Veszprémből busszal jön Almádiba, mert én ott hagyomA csattanó, hogy a végén kiderült, hogy 8-10 éves kora óta motorozik az apjával külön motorral az erdőkben, talán még indult is tizenvalahány évesen valami versenyen.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
Mondjuk éppenséggel azok a rózsaszín civices csajok olyanok is voltak, hogy nem nagyon keletkezett pozitív vélemény róluk nálam sem.
Barátnőmmel együtt nézzük, mióta vettünk neki autót, azóta meg van veszve, hogy együtt nézzük a műhely pornót de neki se volt.... Pozitív véleménye a hölgyekről. Pedig a párom nem épp msc mérnök atkinson ciklus szakonEttől függetlenül vannak olyan ismerőseim, csajok, akik értenek a műszaki dolgokhoz, és még normálisak is mellé. Köztük van olyan is, aki a szaktársaim nagyját álmából felkeltve is porban hagyja műszaki szakmai dolgokban, többek között autó fenntartás, szerelés.
Mondjuk őt nem tudtam felültetni a motorra -
Geresics
addikt
Ha 10x annyit keresel, akkor az 5x olyan drága szolgáltatás valójában fele annyiba kerül!
...ha nem, az cumi!
szerk.:
A biztonság kedvéért leírom ide mindenkinek, mert már rég írtam le: viccelek, és a számok sem fedik a valóságot. Hangsúly hiányában inkább gondoltam tisztázom, mielőtt megint lavinát indítanék...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Alkoholista nevelde
- Parfüm topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen