Hirdetés
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
válasz vendingo #32080 üzenetére
Mindenki csak ugy emelgetve dobalja a kozel 200 kilos motorokat? En par hete mikor elcsusszantam az XT-vel,szinten csak ugy ,,felkaptam" az aszfaltrol.Kesobb mikor hazaertem akkor gondolkoztam el azon,hogy az ilyet vezetestechnikai treningen kulon szoktak oktatni,en pedig ugy allitottam fel szo szerint mint egy biciklit.Nem hiaba,az adrenalin csodakra kepes.
Mondjuk egy kozel 300 kilos balnat mar erdekesebb lenne.Give me your cum,bull!
-
SSlyTR
aktív tag
válasz vendingo #32134 üzenetére
nem csak te.
Egy simsonon ugyanúgy meg lehet halni, mint az 1000 gixeren.
Én simon után vettem 600as gépet közel 100 lóval és még élek. És az a poén, hogy visszaültem a simo-ra, és féltem. Meg mentem 250es robogóval és azon is féltem.Ha valaki észben eldönti, hogy életben akar maradni, és nem állatkodik, akkor tök mindegy, hogy mire ül.
Én rengeteg ismerőstől megkaptam, hogy meg fogok halni, mikor megtudták, hogy mit vettem...
nem kell velük foglalkozni. -
DigitXT
félisten
válasz vendingo #32134 üzenetére
Mi van, ha ő fejben úgy érzi, hogy NEKI az (még) sok lenne?
Nem azt mondta, hogy te meghalnál rajta, hanem hogy ő.
Lehet túl kevés tudás. Lehet idejekorán felismert "idiotizmus":
mondjuk megnézné, mit tud a ketyere, és mire rádöbben, hogy
sokkal (sokkal) többet, mint amire fel van készülve, el is dobta.Nekem is javasoltak kezdőmotornak vmi sor4 600-ast. De ezt
a "lehetőséget" kihagytam. (Más kérdés, hogy robogós lettem,
de ott sem a GP800, vagy a T-Max Turbo volt a kezdő gépem.)
Arról meg ne is beszéljünk, hogy egy ezredes még egy rutinos
motorost is képes megviccelni, tehát szvsz van túl erős motor.Legalábbis vannak olyanok, akinek van. (Nem arról van szó,
hogy mások mit mondtak neki, hanem, hogy mi van a fejében.)Egyébként tök jó, hogy írjátok, hogy még mindig éltek, de ugye
az megvan, hogy az a kezdő, aki kinyírta magát, az nem ír ide?
Mondhatni nem reprezentatív a statisztika. Csak egy kérdés:
ki szavaz arra, hogy egy Busa Turbo-val kezdjen az ember...
Ha most elszörnyedtek, hogy hülye példa, mert 800ccm az OK,
akkor helyettesítsetek be egy embert, akinek a 800-as a sok.Amúgy való igaz Simsonon is meg lehet halni, nem is vitatom.
Csak valahogy mondjuk egy "robikapáról" nehezebben tudom
elképzelni a hírekben, hogy "elvesztette uralmát a jármű fölött,
árokba hajtott, fának csapódott, instant felrobbant Géza bá'..."Ez csak egy vélemény: kéretik miatta nem megkövezni.
-
DigitXT
félisten
válasz vendingo #32170 üzenetére
Nem hülye. Motorb*zi. Amúgy kemény lehet. Ehhez tényleg jó
lehet az ezredes... Ha mondjuk vki csak városban rohangál vagy
max. az agglomerációban, ilyen napi 40-50-100-akat, oda a 650
is sok. Mondom, két motort kell venni, ha van rá keret. Túrázni
csak is valami böszme géppel éredemes. (Ami a városba túlzás.)Amúgy mondják, hogy a "supermoto" kvázi-ideális a városba, ha
meg van benne elég kraft (250+), országúton sem jön zavarba.
Hasonlóan vélekedek amúgy a méretesebb maxirobogókról is.
Az a baj, hogy ami már motorosabb futóművet kapott, esetleg V2
blokkot, abban már nem sok csomagtartó marad, akkor mindegy.
Milyen kényelmi funkciója maradt? Az automata váltó? NC750X?Mosquito34: jó, de te nagydarab vagy, alattad a Vara pont jó, én
meg fosnék rá felülni is - max. országúton, nemhogy autók közt.
Amúgy mennyit eszik a városban? (Nem degecségből* kérdem.)
Egy 1000 Gixxer pl. simán kérte a 8 lityót, ki sem volt használva.
Bevásárolni inkább egy 125-ös (180-as?) maxival járt a tulaja...*: nem fogadok el olyan választ, hogy a félre-karburált Madison
8,6-jánál biztos kevesebbet. Egy szaladgálós moci 4 alá befér...
Oké, jöhet kontraként, hogy 25L a tank, nem mindegy? Mindegy.
Nem is mondtam, hogy 5-6L fogyival "megéri" a Madison.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz vendingo #32178 üzenetére
Mi szamit supermotonak?Amit annak mondanak? Az en XT-met is oda soroljak,pedig nem sok koze van egy lc4-hez vagy egy Husaberghez.Sokkal inkabb tura motor,amivel alkalmankent lehet allatkodni a jardan/parkokban.Mar ugy ertve,hogy nincs tul sok akadaly elotte,vagyis nem olyan mint pl egy cbf.
Give me your cum,bull!
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz vendingo #32220 üzenetére
Így néz ki a kipufogóm vége, mosás nélkül
Szerinted értette valaki is miről volt szó a hirdetésben ?
Tökéletes hiba mentes, Atlantic
Nézd már meg azt a fordulatszám mérőt!! Á nincs elektronikus baja ugye. Lehet kezdeni egy KB 40 ezres feszab cserével is akár[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz vendingo #32945 üzenetére
Rá kell ülni
Én is szemezgettem velük, de nekem túl sportos.
Az SV-nél szerintem túrásabb a burkoltsága és az üléspozíció miatt. De a 2méteredhez lehet ez is kicsi lesz.
Neked valami Pan europa vagy ilyesmi lenne ideálisabb.
Vagy egy Yamaha 1000Gts. találtam is egyet ami igen szép darab és 700K az irány ára. -
csongi
veterán
válasz vendingo #33025 üzenetére
Azok láncosok, és a szél-esővédelmük nincs olyan jó. A DL 650 egy fordulat bajnok 9K nál ébred
A Hondának a V blokkjai nyugodtabbak, ki kiegyensúlyozottabbak mint a többieké.
Bogyo
Szerintem ebbe a felépítésbe mindegy hogy 250 v 400 pl. fogyasztásban pár deci lenne csak. az egy litert tuti nem érné el. -
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #33081 üzenetére
Itt most kimondottan az SV1000-ről volt szó. Azt pedig nem szabad elfelejteni, hogy annak a blokkja valamikor a TL1000-es speedgép blokkja volt, senkit nem érdekelt az alacsony fordulaton való kezelhetőség. Ezzel szemben az SV650 blokkja egyfelől jóval újabb konstrukció, ráadásul a későbbiek karbi helyett elektronikus vezérlésű, injektoros szerkezetek, sokkal finomabban jár.
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #33399 üzenetére
A honlapjukon bezzeg semmit nem látni ebből.
Vasárnaptól a Lidl-ben is lesz egy-két cucc.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #33453 üzenetére
Jó ez, úgyis csak végszükségre kell (leginkább a magam megnyugtatására, hogy a világ végén is ki tudok cserélni egy belsőgumit). De kárba amúgy sem veszne, van itthon bringa bőven, használható pumpa meg alig...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
andree04
aktív tag
válasz vendingo #33548 üzenetére
Igazad van most néztem a gumikat hát az tényleg rossz.Ezért kérem a segitségeteket több szem többet lát
Honda NS50S
Még ez is egy aktuális járgány,ráfizetéssel és a robogómért cserébe meg tudnám szerezni,nekem ez jobban tetszik,csak egyedül ez az átformálás nem tetszik,szó szerint idézve:Blokkba bele lett ütve a 49ccm. Csináltattunk hozzá egy 50-es Honda adattáblát. Km órát átalakítottuk. Meg ugye lett rá csináltatva matricaszett. Rendszámtáblatartó helye levágva -
hcstuning
tag
válasz vendingo #35194 üzenetére
Igen, olvastam róla több fórumon is.
Egy olyan 40 km-t mentem, utána indítás előtt megjárattam kitekert gyertyával is, hogy köpje ki magából a mocskot.
Olajcsere lesz nemsokára úgy is, mert hosszabb túrára megyek, és le akarom előtte cserélni mindenképp.
Láttam azokat a kis kifolyókat, megpiszkáltam, ki is csorgott belőle a víz utána.
Egyébként a szerelés után kiderült, hogy a beázott gyertya volt az, ami újraindult pár perc után (első henger) és a hátsó henger gyertyája szimplán már nem volt jó. Kicseréltem, és azóta minden ok. Ergo beázástól függetlenül állt le a moci. (illetve az első henger rövid leállása az beázás miatt volt, de az indult újra).
Pótgyertya azóta mindig nálam
-=Joey=-
-
válasz vendingo #35797 üzenetére
Felétek most? Itt már véget is érte hetekkel korábban a cserebogár szezon.
Más: Soha többet, ha kell megkerülöm, de én a soroksárira és a róbert károlyra nem megyek. Az nem út emberek, az l***sz! A középszentderem lecsapódott olyat ugrattam néhol. Aztán ha lassan mész? Letolnak!
-
Archer
őstag
válasz vendingo #35854 üzenetére
Látod az emlegetett fószer sportmotorral utazta körbe a világot, ahhoz képest még az SV is sokkal "túrásabb".
Integra: miután hazaért, ment fel a motor a használtautóra: megkímélt, pályát sosem látott, csak túrázásra használt
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
válasz vendingo #35944 üzenetére
Gondolom függ a gép súlyától meg minden. Én szeretem a nyomatékot. Nem kell oda 299-es végsebesség. Ha egy nagyon kényelmes 170-et tudna a gép akkor már semmi gond nem lenne, de ez lazán nem üveghangon. Én a GS-el is az utazómat olyan gyorsan érem el ahogy tudom nem szerek a váltóval sokat szórakozni. 1-esbe kb 5000-ig forgatom és ezen tartva 5. fokozatig 50-el elvagyok. Pontosabban ez az a fokozat ami elég tág határok között jó. 50-től 80-ig. Néha jó lenne felülni másra, mert egyszerűen nincs mással tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #35949 üzenetére
"...2.-ba ha csutkát húzok, akkor elemeli az elejét... Eddig egyszer kapta meg az elejét (elborult az agyam), ekkor befostam..."
Te nem én vagyok véletlenül?
Ja nem! De ezt akár én is írhattam volna.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #35972 üzenetére
Értem, akkor nálam marad a gyári.
Ez az idő viszont nem kéne hogy maradjon már, a t*köm tele van vele! Tegnapelőtt lebeszéltem a szerelővel hogy jövök, a tervezett indulás előtt negyed órával leszakadt az ég. Gondoltam ma tartunk esőnapot, ismét megbeszéltem vele a dolgot, a tervezett indulás előtt negyed órával leszakadt az ég.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
polimorf
tag
válasz vendingo #36077 üzenetére
Nálunk 2000-3000 euró körül mennek ezek a gépek.Gondolkodtam azon, hogy le kellene cserélnem egy páneurópára. Mégiscsak nagyobb mint az enyém méretileg is meg erőben is. De most raktam rendbe már adjam is el?
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen