Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Topiccsendőr #95671 üzenetére

    Ahh erre a zöld logos cégnél sem tudták az okát. "Az önindító része".
    Én azt feltételezem, hogy mindig (jó akkut feltételezve nem lemerült nem gyenge, átlagos állapotú) egy adott erővel forgatja csak a főtengelyt.
    Tudod ha a riasztóm aktív akkor indítás van ugyan de gyújtás nincs, csak tekeri. Az érdekes az, hogy a tekerés hosszan nyomva is ugyan olyan nem lassul le. (Erre is ránéztünk, nem e az önindító motor hagy ki) Pedig az akkunak merülnie kell tartós indítózás hatására. Lassulás és visszapofázás vétel után akkor volt amikor az akku már a végét járta, halvány kijelző éppen beindulás. Pár napra rá meg is halt.
    Igazából ez azonnal kiderül amint EU raktárból vagy japánból befut a cucc pár csavar, olaj és start. Mivel már ott tartott a dolog, hogy hidegen csak recsegve indult be.
    Mivel a legkisebb rezdülés változást is meghallom, kiderül ez volt e a baja.

Új hozzászólás Aktív témák