Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz Pocee #94585 üzenetére

    A tesztalany egy 2009-es Honda VTR250 és egy kitudja mikori Honda Innova 125 volt.

    Mind a kettő csillaggarázsban állt, a VTR leponyvázva. Én nem jóidős motoros vagyok, csak akkor nem ülök motorra, ha fagyveszély, sózott utak vagy csak egyszerűen 0 fok alatt van a hőmérséklet.

    Most egy DL650XT van, három éves, a gyári lánc van fent, 19.000 km van benne és még állítani sem kellett a feszességen. A DL mindig ápolva volt.

    Takarítani nem kell a láncot, ha nem ragadós láncspray-t dobsz fel (gyík offroad). Akkor csal elég fújogatni. Ha onroad, akkor ragad és begyűjti a koszt, érdemes leszedni róla. Egy rongy, egy spray és öt perc, havonta egyszer...

    Szerk: A láncok DID láncok voltak, jellemzően X-gyűrűsek.

    [ Szerkesztve ]

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák