Hirdetés
-
A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
ma Egy neves elemző szerint gondok vannak a 3 nm-es Samsung node és az Exynos 2500 kihozatalával.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
V.Stryker #94329 üzenetére
Amúgy ez a csere-dolog is nagyon olaj függő is.
Azt mondják, motoroknál még a 6000km sem feltétlen jó ajánlás, mert ott a lazábban illesztet dugattyúk miatt alapból több benzin higítja az olajat, tehát sok esetben jobb lenne kicsit gyakrabban cserélni, de akár gagyibb olajjal. Legalábbis egy kenéstechnikában jártasnak tűnő külföldi fórumos erre jutott, elég meggyőző érveléssel, mérésekkel, ő 3-4000km-ben látta az ideális periódust.
Ezzel szemben a saját tapasztalatom, hogy pl. nálam 5000km alatt kuka lett pl. a Motul 5100, érezhetően elgyengült a végére, míg a 7100-assal nem éreztem semmi változást, mikor 6000km után lecseréltem frissre, tehát azzal még úgy tűnik nekem mint laikusnak, hogy mehettem volna még, és ez két cserénél is így volt. Pedig nálam sok a városi rövidebb út, ami elvileg nem barátja az olajnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok