Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vendingo

    veterán

    Megvettem a gépezetet.
    Külsőre nem a legszebb, de úgy fogom fel, hogy patina. 27 éves motor, nem vártam, hogy karcmentes legyen. Csúnyának nem mondanám, de van pár harci sebe, kavicsfelverődés, horzsolás, stb...
    Na de: motorja jó, futóműve rendben, minden biszbasz működik rajta, kényelmes, tudok kiállva közlekedni, tudok helyezkedni az ülésén, nem egy zsebkendőnyi területen tördelem a golyóimat.
    Első utam a közeli szőlőbe vezetett, ahova eddig csak gyalog és bringával merészkedtem. A moci jól vizsgázott, főleg, mert esett az eső, volt kis sár is.

    A gumija nem a legjobb, mert ez a fajta mitas elég fos vizes úton, cserébe nem kopik, aszfaltra és könnyebb "terepre" is jó.

    Az ülés szép, kaptam hozzá dobozt, meg egy hengertáskát is, na meg egy extra hátsó lánckereket, amit mihamarabb szeretnék beszerelni, mert jelenleg városban 1-es, 2-es fokozatban tudok közlekedni, mert országútra van hangolva.

    A motor finoman jár, pöccre indul, hangja mesés. Nem egy gyorsasági bajnok, de erőből megold mindent. 140-es utazót lazán tudja, nekem ez a lényeg, minden másra ott a V2 nyomatéka.
    A gyári plexi egy rakás fos, telibe kapja a nyakamat a szél. Ezen majd az MRA vario segít, de 35-40k :(
    Kipuff is cserés lesz majd egy arrow paris-dakar replicára, de előbb a kötelező cseréket szeretném letudni, utána jöhetnek a kényelmi dolgok.

    Próbaút végén majdnem magamra döntöttem a gépet. Megszoktam, hogy az SV-nél hamar talajt fogtam, ennél meg hiába nyújtózkodtam, hirtelen nem találtam a talajt. Jó magasan ülök, átlátok a kis dobozos autók felett is. Vonzza a tekinteteket a gép, csak sajna a 40-50 éves férfi korosztályét. Nem egy csajozós moci :)
    Ami a legjobban tetszik, hogy nem kell folyamatosan az utat kémlelnem, hogy mikor megyek csatornafedélre, útjavításra, kátyúba. Átmegy ez árkon bokron.

    [ Szerkesztve ]

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Új hozzászólás Aktív témák