Hirdetés
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #64500 üzenetére
Ritka értelmes brigád. Élmény velük beszélgetni.
-Szép masina. Mi a vége?
-A lámpa, meg a sárvédő.
-De mennyit visz ki?
-Az asszonyt, meg engem.
-Ennek az árából már autót is lehet venni.
-Lehet, hogy jobb lett volna, mert ha ennyiből autót vettem volna, akkor biztos nem találna meg minden sült paraszt az ostoba kérdéseivel. -
BoB
veterán
Hello
Hétfőn sikerült elhoznom a motort
Úgy rögzítettem ahogy persu is írta, és egyébként a kézikönyv is azt mondja hogy nem szabad kihajtani egyik támasztót sem. Le lett húzatva elől 2, hátul 2 spaniferrel, olyan betonstabol volt hogy szerintem akkor sem mozdult volna el ha konkrétan felborul a furgon.
Ezután lábon elhoztam magyarországra. Sajnos kénytelen az ember bemutatni az eredetiségvizsgára. (magyar rendszámos). De most már minden papír elintézve, saját magam csináltam, 2 és fél óra alatt megvolt az eredet + okmányiroda.
Az útról majd írok, ha minden jól megy holnap indulok vissza olaszföldre. Már alig várom hogy szétfaggyak megint
togvau: [link]
"mikor az addigi levegő-olajhűtéses blokkot vízhűtéses váltotta fel, hogy meg tudjon felelni a 750-es a nagy hőterheléssel járó versenykörülményeknek is. "[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
Verekedés: a rendőrök a motorosok segítségét kérik
Tök mindegy, hogy az öreg mit csinált, amivel felhúzta a motorosokat (nyilván ugatott, vagy ilyesmi), akkor sem verünk meg 70 éves embereket...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
nem kene eroltetnie a gondolkodast, mert az nem megy neki.
ilyen fassagokat reg hallottam mar.
matyizik a harminc eves szarjaira - oke
de ez a klasszik vaskalapos, szelsoseges, alkalmazkodni nem tudo es akaro reakcios oregember ideologia ez nagyon agyzsibbaszto.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #64506 üzenetére
Összeráncoltam rajta a homlokom én is. Az űrtechnikát drága fenntartani: pipa. A szupersport odaver a sporttúrának: pipa. Régen minden jobb volt: pipa.
De komolyan az a probléma, hogy 270-nél van a vége?
Kit érdekel? Az esetek 99,999%-ban ez nem mérvadó, nem úgy a futómű és fék ami meghatározó minden körülmények közt.
Aztán a mennyire olcsó fenntartani is akkor lesz érdekes, ha be kell szerezni egy 30 éves alkatrészt, persze újat alapból nem kapni.
Hint: semmivel se olcsóbbak a régi vadászott alkatrészek és cserébe még zsákbamacska is. Néha ki lehet fogni, de ahhoz jó adag szerencse is kell.
Beragadt vagy utángyártott árukészlet meg szintén horror áron megy.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Meg meg, de kit érdekel, hogy hol a motor vége? Közúton 250 meg felfelé? Minek meg miért? Embere válogatja, de a nyomatékot többre tartom, mint, hogy mennyivel megy a vas.
Az tény, hogy az újakban sokkal több a kütyű. Ernőjét most bújom és horror mennyi cucc van benne. Csak a töredékéhez tudok szagolni. -
Something_
őstag
Fassszaaa. Hazafele valami rafolyt a kormany alatti idomra, szepen le is marta a festeket. Gondolom fekolaj...
Budos pcsaba :-(
-
válasz Something_ #64509 üzenetére
Ne is mond én is lestem most mikor hazaértem melóból a srint végén. Mostanában szoktam vinni páromat rövidebb távon és eddig fel sem tűnt mert általában sötétben jöttünk haza, hogy a sárvédőt+ülést tartó csavarok belemartak a gumiba, sőt a rsz.-tartó konzol is valószínű odacsapott a kardánháznak.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #64481 üzenetére
Most esik le, hogy mikor arra jártunk (mivel tényleg frankó forgónak tűnik) nekem eszembe sem jutott különösebben figyelni; mivel "itt a szomszédban" valószínűleg előfordulok még ott, jó tudni hogy ilyen necces a hely és inkább érdemes sasolni.
(#64500) HGabor89!
Biztos azt keresték hová dugtad a parkolócetlit.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz #79335424 #64485 üzenetére
Szerdai fotó, még mindig látszik és mellette új foltok is vannak.
H Gábor:
XBike szerelés?
Canniball :
Nyáron még csak csak megúszható a bukta itt, bár az is sok mindentől függhet. Esőben, párás időben kevés esélyed lehet.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
demars
addikt
Nézegettem most du külföldi hirdetéseket! Olasz oldalt böngésztem és arra jutottam, hogy bár olcsóbban tudnék kint venni egy cbf500-as vasat, de el kell menni érte... A jobb vételek pedig k.va messze vannak... Plusz papírozni kell, stb...
Lehet érdemesebb a környéken keresnem, ami igaz, hogy drágább, de "csak" átírás kell!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Archer
őstag
válasz Something_ #64509 üzenetére
Nézd meg a főfékhengernél, ahova be vannak kötve a csövek, hogy nem szivárog-e az olaj (esetleg nem tettek-e két réz alátétet valahova, mert hosszú volt a csavar, Goodridge nem szabvány vastagságú fittingeket használ, hanem keskenyebbet).
ZZR vs olajos Gixxer: nem mentem egyikkel sem de kicsit almát a körtével esete, hasonlítaná valamelyik mai ezres sportmotorhoz, mondjuk tényleg pont a Ninjához, szerintem megenné reggelire. Meg mi az, hogy elveri a Gixxer a Busát meg a többit? Hol? Egyenesben? Amikor meg jön a kanyar, egyből előjön a sokkal jobb futómű meg fék előnye. Biztos jó a régi lég-olajos technika, de pont egy szerelőnek szerintem nem szabadna leszaroznia egy ZZR-1400-est.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #64507 üzenetére
A szupersport odaver a sportturanak, de egy harminceves karburatoros fos szupersport, allitolagos 210 000 km utan igencsak kopott, vadonatuj koraban volt 130 loero... Azmeg h 210 van benne tokeletesen elarulja a hasznalat modjat. Az a motor sosem volt kiforgatva. Semelyik nem bir ennyit, ha hasznaljak. Szoval akarmennyire is hangosan es agressziven mondja a velemenyet, attol meg az egy vitrinmotor, ami nem volt a szo klasszikus ertelmeben hasznalva. Egy 200 lovas 1.4 es motort...hogyis fogalmazott? Elkeni mint a szart? Ez egy igazi szenilis hulye.
Vegyel 4 tuszelepet darabjat 20 ezerert egy harminc eves motorba, hu de olcso fenntartani. Utanegeto bazz a szekunderlevegot osszekeveri a vadaszgeppel.
Csodalom hogy nem kevert bele a sztoriba egy chemtrail elmeletet. Esetleg karvalytoket.Explosión de dos tiempos
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #64516 üzenetére
Ők backurálták a féket utoljára. Vagy rosszul szereltek vagy közben elfáradt valami. Azt meg minnél előbb ki kell deriteni, fék nem játék!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz demars #64513 üzenetére
Voltál már olaszországban? Láttad te azok hogyan kezelik a motorjaikat? Nem akarnál olaszból behozott motort venni. Mindegy mennyivel olcsóbb....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #64515 üzenetére
Ha nem ismerném az ürgét, akkor lehet csont nélkül benyalnám amit mondasz. A mondanivalódban a hiba ott van, hogy nemhogy ki volt forgatva rendszeresen, de kb. most lett újjáépítve a kasznija, mert odavarte két kilónál. Vissza nézheted a videót az oldalán...
Másrészt ő pont azon az állásponton van, hogy a sportmotort forgatni kell, mert arra van kitalálvan, nem arra, hogy 3000-4000-en poroszkálj vele.
De mivel nem vagyok szerelő, szakmai részekbe nem vitáznék. Sőt semmin... csak megjegyeztem.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Khaosz55
addikt
Huh ma elvittem az Mt07-et kötelező szervizre+tavaszi átnézésre. Mentem azért egy kicsit előtte vele. Kipróbáltam a Termignoni kipufogót rajta.
Nagyon jó lett a hangja. Mély öblös király lett a hangja és nagyobb sebességnél sem zavaró nem túl hangos. Állandó sebesség mellett nem halottam nem bőgőt mit egy tehén. Valóban ki kell próbálnom majd db killer nélkül kíváncsi leszek.
Teszteltem azt is, hogy többen mondták, hogy nem gyári kipufogóval "szakadék" lesz a gázadás során. Nos többször engedtem vissza 2-es és 3-ban motorfékkel kb 6000-7000 fordulatszámról kb 2000-3000-es fordulatig és utána néztem a gázreakciót. Dadogás, kapkodás, vagy késő reagálásnak nem éreztem nyomát. Gyakorlatilag azt mondhatom hogy nem érzek különbséget az eredeti kipufogóhoz képest. Erő és nyomatékban sem lett több viszont a hangja pont olyan amit szerettem volna.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #64517 üzenetére
Sokaknál ez önigazolás vagy hogy mondjam, saját maguk vállon veregetése, hogy nincs pénzem újabb motorra/autóra/akármire de nem is baj, mert az új úgyis szarabb, az enyémet még anno faszán összerakták.
Amúgy van azért abban valami, amit mond, a mosógépekkel meg a többivel, de pont nem a ZZR az a kategória, ahol megy a spórolás, az egy presztízsmodell, belepakolnak kb. mindent, ami aktuálisan elérhető fejlesztés. Ezeknél a mai 125, 250, 300 meg hasonló motoroknál látom inkább, hogy ami létezik, azon mindenen spórolnak (van egy két kivétel, KTM és társai de ott egyből megjelenik az áron is).Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
demars
addikt
válasz Ferdzsoo #64519 üzenetére
Természetesen nem voltam... De mindegy is, most, hogy írod...
Egyébként rengeteg hirdetést látni fent, hogy érvényes külföldi okmányokkal eladó... Ezeket honnan a rákból hozzák be?? Meg lehet venni ilyen gépet, ha nincs leélve (amennyire kívülről és egy próba körből kiderül)?
Vagy keressek Mo-n forgalomba helyezett vasat?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #64515 üzenetére
Meg haladni kell a korral a szerelőnek is. Minden egyre bonyolultabb könnyebb és kiélezettebb lesz, mert ezt kívánja meg a technológiai fejlődés.
Elhiszem azt is hogy a 2.0 szívódízel elment a világ végéig, viszont ha oda léptél a gázra nem történt semmi az ég adta világon amit a gyorsulás alatt szoktak nevezni. ja és igaz hogy kevesebb fogyasztással 2-3X akkora nyomatékot lehessen előállítani kell a technika amitől bonyolultabb, drágább viszont könnyebben meghibásodó lesz.
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #64520 üzenetére
Nem akartam bántani Tasit a video linkeléssel, és örülnék ha más sem tenné.
De nem kellene így összehasonlítani két gépet, amelyek alapvetően más koncepcióval és technológiával készültek. Mert az 1.4-es kawának pont azok a tulajdonságai nem jönnek be Tasinak amelyek miatt szerintem az egyik (ha nem a legjobb) hosszútávú túragép. Még ha nekem nem is tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #64516 üzenetére
ha nem a fittingnel jon hanem ott, ahol "nyomod a kar vegevel" a fofekhengert, akor bizony fofekhenger felujitas ele nezel.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #64519 üzenetére
nekem az elso karbis r6 osom olaszbol volt. gyonyoru allapot, karcmentes,
ami vagy azert volt, mert palyaztak vele, vagy tenyleg nagyon vigyaztak ra, viszont akkor rengeteg km lehetett benne, hogy megerje behozni. de sehol semmi hiba nem volt rajta, se a segedvazon, sehol nem volt nyoma javitasnak. az oraja tuti vissza volt tekerve, kb 25 000 el vettem meg, de mar csontos volt a valto, es masik lancszett volt rajta, de a fektarcsak is tokeletesek voltak, es gyariak. sajnos elutottek vele igen hamar, kb 10 e km-t raktam bele, de patika allapotu volt. szoval nekem bejott az olasz motorExplosión de dos tiempos
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #64528 üzenetére
Hibatlan, ugy sem tudtam, hogy mit ujitsak draga mulatsag vagy inkabb szivas? Mit erdemes tudnom rola?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #64529 üzenetére
Én csak és kizárólag nepperek által behozott hulladékokat láttam itthon, te is tudod milyen állapotban.
De mindig vannak kivételek mint ezt láthatjuk is.
Az olasz egy motoros nemzet, meg a mentalitásukat sem nevezném európainak, ők ilyenek és ez meglátszik azon is mennyire vigyáznak a dolgaikra."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
válasz Something_ #64530 üzenetére
Ilyesmi+ plusz a munkadíj, meg új folyadék.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Something_ #64533 üzenetére
Ha új tárcsák új betétekkel is benne vannak az árban, akkor nem is veszélyes összeg.
Bátszinál ilyent találtam. (5k) De nézd meg, hogy a fedél mellett nem ereszt-e, lehet csak rossz helyre tették, vagy feltöltéskor ment félre egy kicsi, és csak mikor kimarta akkor vetted észre. Szóval nem kell egyből temetni a technikát.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Something_
őstag
Hat nincs
Fem fekcso elore-hatra 40k
Elso betetek asszem 24k
Olaj asszem 4k
2 oras munkadij 10kEz volt kb 2 hete.
Nem temetem, csak macerat nem szeretem :-) onnan folyik, amit fenykepeztem. Csak ott olajos, amikor megalltam, akkor vegigtapogattam mindent. Reggel meg nem volt ott sem meloba menetkor, sem amikor elindultam melobol.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Something_ #64535 üzenetére
És milyen a fém csővel?
Én még egy használt R6 nyergekkel együtt vettem egy garnitúrát, de rövidek lettek a motoromhoz. Azóta hozzájutottam egy donor géphez is amiről le tudnám szedni, de nincs kedvem megbontani a vasat mert annyira egyben van.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Havernak esedékes egy 202 600 gixeren első hátsó fékbetét csere. Honnan lenne érdemes beszerezni és milyet ajánlanátok? Tapasztalatok és ajánlások híjján unixnál nézett brembot, de írtam neki, hogy megkérdezlek előszőr titeket.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #64531 üzenetére
Igen, en 3 r6 kozul valasztottam ki a neppernel. Az egyiknek a segedvaza repedt volt, es a bal oldalidom matricaja alatt nem jol tisztitottak le a feluletet, piszokra raktak ra. Egyertelmuen puffos volt, ami nem lett volna baj, de ugyanannyiert vettem a hibatlant.
Explosión de dos tiempos
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #64512 üzenetére
Esőben engem nem fenyeget a veszély.
De azért majd jó időben is figyelek ha arra tévednék.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #64540 üzenetére
Volna egy általános kérdésem.
Van vmi ökölszabály arra, hogy mi az ideális/optimális fordulatszám egy bármilyen belső égésű motornál folyamatos egyenletes terhelésnél utazás közben?
Gépkönyvekben ilyen adatot még nem láttam. Ellenben autóban veszem észre, hogy az emberek 95%-a nem pörgeti fel még a benzines motorokat sem, városban négyes fokozat - akár terheléssel is.
Miből lehet megtudni milyen fordulaton optimális az alkatrészek igénybevétele, a fogyasztás és a hatékonyság?
Bónusz kérdés: ha jól tudom a kipufogó rendszerhez is tartozik egy ideális fordulatszám, amire hangolva van. Jól tippelném ez éppen átfedésben van a motor optimális fordulatszámával?
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #64542 üzenetére
Nem is vártam, hogy az egység sugarú usereknek lesz erről bármi fogalma.
Mint ahogy írtam a legtöbb ember alacsony fordulaton nyírja a motort általában észrevételem szerint. Sőt néha már várom mikor fog kiugrani szerencsétlen motor a helyéről úgy be szokták remegtetni néha.
Mondjuk nem is kell ismerni a jármű technikai oldalát, hogy jogsit kapjunk. Vezetés elméletben is csak annyi szerepel, ha jól emlékszem, hogy max rpm * 2/3 felváltás, 1/3 visszaváltás. Aztán ennyi.
Gondolom az a tény nem lehet meglepő, hogy van egy optimális fordulatszám is, ahol minden érték és adat közel ideális.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #64541 üzenetére
autonal en mindig a legalacsonyabb fordulatot hasznalom.
mielott vki a szivehez kapna, tobb mint 100 e kmt nyomtam le igy, egy autoval, szoval nem karos arra az autora, azokra az autokra, amiket hasznalok. volt egy autocserem, a jelenlegibe 30 ezret raktam bele. van hogy 1200 vel megyek, semmit nem tapasztaltam, hogy szethullana. mindketto 1.2 es benzines, szivocsovenkenti befecs, 16 szelep, 75 lo. mivel itt altalaban fogyasztasra megyek, nem porgetem. ha sietek, akkor viszont nemet autopalyan 5000 kornyeken megyek, - mondhati uvegelem - de ez nem sokszor fordul elo, mert inkabb elobb indulok el okolszabaly, hogy az europai ciklus miatt a papiron megadott fogyasztast akkor fogja hozni, ha fegyelmezetten 120 al mesz autopalyan a legnagyobb fokozatban. es nincs dugo, meg szel sem.
motornal mas a helyzet, altalaban sportmotorjaim voltak, azokat arra hasznaltam, amire valok. nyomatekcsucson, versenypalyan. illetve odafele es hazafele is. a legnagyobb terheles, az, amikor a kozegellenallas miatt nem megy tovabb a motor a legmagasabb fokozatban, es az osszes loerot arra hasznalod, hogy legyozd a legellenallast. ilyenkor passzirozod a dugattyut a hengernek, a fotengelycsapagyazas minden ilyenkor kap a legtobbet. ez az, ami szetkurja a motort, az nem terheles, ha a max fordulatod 1/3 aval mesz tobbszazezer kmt, a legnagyobb fokozatban. igy tud sokaig menni minden. amugy minden beszarik, ha tenyleg mesz vele. ez van.a nagyfordulatu motoroknal a nyomatekcsucsra van hangolva a kipufogo, csak ott tolti tul a hengert a legjobban.
epp ezert ha le van vagva belole, hogy hangosabb legyen, egy magasabb fordulatszamtartomanyban fog dolgozni, amit altalaban el sem ernek azok a motorok, amikhez igy hozzanyulnak.kiegeszites.
volt itt egy srac a topicban, aki szinte rangatva hasznalta a rotax blokkos egyhengeres bomoset, es az tulment a 100 ezer km en. szoval az alacsony fordulati olajhianyt nagyon konstrukciofuggove tennem, fogalmazhatunk ugy is, hogy ahol ilyen van, az konstrukcios hiba.
elmeletileg benzines otto motor a fojtoszelep miatt, illetve az allandoan gyulladokepes keverek szuksegessege miatt akkor fog a legjobban fogyasztani, ha teljesen nyitott fojtoszeleppel nyomatekcsucson mesz felgyorsitasz, majd hagyod gurulni alapjaraton. eleg faszul hangzik, de az ilyen fogyasztasra matyizo emberek csak igy tudjak hozni a legjobb fogyasztast. es itt a hangsuly azon van, hogy a legnagyobb nyomateknal van a legjobb a fajlagos fogyasztas is.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
ath
senior tag
egy kissé elbizonytalanodtam. Tasi az én meglátásomban jó szerelő, ért ahhoz amit csinál, a videói is jók, azt nem nézve hogy egy kicsit fura fazon , de bennem bizalmat keltett, és hajlandó lennék akár nagyobb távot is megtenni azért, hogy ő szerelje a motort.
jó, vagy rossz döntés ő? -
Topiccsendőr
addikt
ezt egy videobol nem fogjuk megtudni.
nekem a stilussal es a tartalommal volt egyarant bajom.
mesedelutan gyerekeknek. ettol fuggetlenul nem azt jelenti, hogy rosszul csinal valamit.
rengeteg tapasztalata van, sokkal tobb, mint nekem, de nagyon szelsoseges ember.
ha belekerdeznek nehany elmeletebe face to face az tuti hogy elkuldene az anyamba. legalabbis volt par ilyen mesteremberrel dolgomExplosión de dos tiempos
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #64546 üzenetére
ahogy az már kiderült, van egy ideológiája, hogy az 1.1 gixer a legjobb, és alázhatatlan. ezzel nem muszáj egyetérteni, nekem tulajdonképpen mindegy is, hogy ilyen téren mit gondol. a fontos az, hogy amit csinál, azt jól és szakértelemmel tegye.
nekem úgy jött le eddig, hogy ez viszont rendben van vele. -
TBone
tag
szerintem a szerelésével, és ilyen szempontból a szakértelmével nincs gond, ebben a videóban azt hiszem a saját szubjektív szempontrendszerére támaszkodva előadta, hogy számára melyik motor nyújtja a nagyobb élményt. a stílust hagyjuk, az nekem sem jön be (és mondjuk akkor se mondanám egy nekem hozott, milliós értékű motorra, hogy "rakás szar", és rakom fel a netre, még ha tényleg azt is gondolom, mikor a gazdája súlyos tízezreket hagy majd ott, de ez más tészta). de nálam például egyáltalán nem is szempont hogy "ha visszabacom 260-nál 4-be", akkor mi történik, mivel nem így közlekedem, sokkal fontosabb egy jó futómű, jó fék, amiket ő is elismert. én nála csináltattam láncszett cserét+szinkront, semmi probléma nem volt, korrekt.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Mondjuk én lehet megharagudnék a motor tulajdonosának a nevében, hogy ugyan már miért is próbálgatja a motorom kétszáz fölötti tempóval, amikor idehaza objektív felelősség van...
Hogy tud szerelni, ahhoz nem fér kétségem (bár sosem fogok neki lehetőséget adni ennek a bizonyítására), de hogy a stílus az a "Máonika-sáóba" való, az biztos.
Persze az is igaz, hogy aki jó szerelő, megfelelő szaktudású, érett gondolkodású, felelősségteljesen végzi a munkáját,esetleg több az IQ-ja, mint a foga,és nem csinál hülyeséget, az vagy elment már külföldre, vagy olyan áron dolgozik, amit az emberek nagy része nemtudakar megfizetni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
szerelos tortenetekbol rengeteg van a tarsolyomban
pl amikor egy rsv allt a szakinal, es elkezdte tasi sztajlban fikazni, hogy ennek a szarnak az olajpumpaja az ontvenyben van, amit nem lehet cserelni. mindenki egykent kopkodni kezdte, en meg rakerdeztem a szakinal, hogy szokott-e ez galibat okozni? ugy ertem, ennyire gyakran kene cserelni? persze a valasz az volt, hogy dudogott meg valamit, aztan ahol tudott keresztbe tett nekem ezutan.
aztan a masik. az olaj. egy szaki - miutan beinditottam az r 6s emet - azonnal ravagta, hogy ennek szelephangja van. mondom neki, nemreg ellenoriztem, es 2 nel inkabb kisebb a hezag, a tobbinel oke. amugy meg kurvara kussolni fog egy sor negy, nem hangoskodni, mert csokken a hezag. oke, akkor ez is elkezdett dudogni, meg hogy milyen olaj van benne. mert hogy en rossz olajat rakok bele. es elkezdte osszekeverni a meleg es hidegoldali viszkozitast, amikor belekerdeztem jobban. nah hat ott sem latnak szivesen.
egy hiresebb fickohoz is mentunk innen endruval, chatteringelt a kuplungja az yzf 1000 nek.
a szerelo azt mondta, hogy szetszedtek darabokra, de nem talaltak semmit. kerdeztem, hogy lenyelezeted?
nem, ez annyira eros, hogy ilyet nem merek vele. igy nem is sikerult produkalni a hibat. (es szerintem innen fuj a szel, hogy egy 140 lovas motort aki nem nyelez le, annak ezek a regi motorok fennyel mennek)
es sorolhatnam hogy hany es hany helyen gyokerek, foleg ha semmi mast nem teszel, csak kerdezel valamit, mert tenyleg kivancsi vagy az okokra, es gondolkodni szeretnel, nem beharapni valami fassagot mint egy agyatlan barom.
ettol fuggetlenul ezek az emberek el tudtak vegezni a munkajukat, mert tobbekre nagyon sokan felneznek, es istenkent tisztelik oket.
a legjobbat el sem mondtam.
egy "honda buzi" (mint kesobb kiderult) cegnel akartam dolgozni. felveteli beszelgetes volt. eppen az atepitesre varo cx 500 rol beszelt, es kerdezte, tudom-e miaz. mondom igen, az a guzzi koppintas.
na ott lattam, hogy elhult a fonok, es tajtekozni kezdett volna legszivesebben. elvagtam magam. csak ezert.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen