Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
akinek létezik a dugó motoron az maradjon az autónál. szerintem... teréz körutat leszámítva nem sok helyet tudok ahol motorral nem elég bő a hely ahhoz hogy ne tudjak haladni...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
kcsa
veterán
válasz fattyu #65551 üzenetére
Dugó nem azt jelenti hogy állok a sorban, hanem próbálok haladni. Meghívlak egy hétköznap reggel hét órási kirándulásra, Pilisvörösvártól Flórián térig, jó móka minden reggel :/
Tavalyi felvétel, azóta kicsit még rosszabb a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #65525 üzenetére
Az aksim vadonat új, tehát azzal nem lehet probléma.
V.Stryker : Amit linkeltél ott az autós töltőt mérted az persze, hogy fogyaszt, de holnap lemérem a bölcsőnél. Kiváncsi vagyok rá, elvileg nem volna szabad fogyasztania, ha nincs rátéve a gps. Szerintem
Holnap a mérés megmutatja.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #65554 üzenetére
Biztosíthatlak,hgoy az autós töltő tök ugyanaz belülről, mint a másik, csak a másik, amit én is használtam, az direkt bekötésű, így formailag más csak.
AMúgy olyan nincs,hogy nem fogyaszt, ha 1-2-3mA-t is, de fel fog venni.
[ Szerkesztve ]
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #65549 üzenetére
Megtaláltam. Nem Intruder volt, hanem VX800 (mondjuk a lényeg ugye változatlan). Itt még nincs rajta festés, gondolom az később került rá. A képet nem rakom be ide, megkímélendő a mobilnetet, csak a linket tolom. A minőségért elnézést, igazi proli módon kifotóztam az újságból.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #65534 üzenetére
Egy biztonsági rögzítőt is rakjál fel. Fehérben is van,megy a sisakodhoz. [link]
(#65539) canniball:
Esetleg majd 50-60 évesen (is) amikor hosszú túrákra mész még külföldre a zerbaxta utakon,szerpentineken lehet máshogy fogod gondolni majd. Hondánál valami 50-60%-ban DCT-s verziókkal adják el. Ennyien nem tévedhetnek,vagy mégis. Ameddig nem próbáltatok ilyen gépet addig felesleges elméleteket gyártani.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #65562 üzenetére
Nem mindegy, hogy melyik DCT-ről beszélünk. Állítólag az Africa Twin DCT-je már tényleg jó!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
fattyu
veterán
Nem kötekszem és mindenkinek saját vérmérséklete belátása tapasztalata minden.
én ennél jóval bevállalósabb vagyok és olyan szituk ahol te félrehúzódsz és vársz nekem még a tök biztonsággal elférek. Nekem ez szinte végig haladható. ismerem a 10es utat járok jártam arra sokat. nem feltétlen a reggeli csúcsban hanem mondjuk a délutániban ellenkező irányban.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
félisten
válasz polimorf #65554 üzenetére
A motor alapból is fogyassza az akkut. Maualba le van írva mikor milyen hőfok esetén mikor merül le ettől. Egy 10-20mA tartósan nem gáz, de felette igen hamar meg tudja enni, bár csak annak aki simogatja és nézi egész évben.
Mellesleg a kis sunyi fogyasztás miatt az akku 12.6-8V-os feszültsége 1-2 nap alatt 12.2-re esik le.
Volt a töltés visszajelzőm a GS-en, elég volt 1 nap, hogy nem kapcsoltam ki és reggel a kerek 12V fogadott hidegben. Egyetlen éjszaka alatt! -
Something_
őstag
válasz fattyu #65551 üzenetére
Tegnap valami katasztrófa filmet forgattak délután 4 fele Budapesten, kemény volt. Budaörsi úttól egészen Erzsébet hídig, kb ilyen lehet amikor egyszerre mindenki el akarja hagyni a várost, csak ez ugye befele volt. Erzsébet hídtől az Örsig meg a sima szokásos dugó. Kár, hogy nem volt nálam kamera.
-
félisten
válasz Topiccsendőr #65570 üzenetére
De le lett, vartára. Azzal nem volt ilyen vészes a dolog. Ne aggódj ernőben minden ilyen okosság nélkül is 2 napa alatt 12.1-re merült. Az újat meg lassan újra kell itt tölteni az asztalon. Néha letörlöm a port róla.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #65563 üzenetére
Igen,jó abban a DCT verzió,bár aki komolyan földet túr számít még az a +10kg is. Egy negatív dolgot említenek,hogy a lábtartó DCT váltó között nincs sok hely egy nagyobb/krossz csizmának,bár ez is megoldható.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
Gondolom melóba mentél, az közel sem a motorozás élményéről szól, pláne egy akkora vassal mint a tiéd. Erre a célra pont jó (lenne) egy 25-ös robogó.
bob.zxr!
Az első két tétellel egyetértek, a harmadik helyre én bizony behúzom a váltogatást is; de engem meg a kirándulás hagy hidegen: nem érdekel sem a táj sem a látnivalók csak maga a motorozás és ehhez legyen jó az út.geresics!
Kinek mi a perverziója. Te "poros-köves" úton élveznéd, én meg nem vágyok ilyen útra.AndrewTdi!
A korrektség kedvéért majd egy év elteltével is számolj be az elégedettségi faktorról!kcsa!
A 4. perc környékén a biciklis nagy poén, már ha valaki bírja a szatirikus humort... Ez egy szokásos hétköznap reggel?Mosquito34!
Az 50-60 évet először is meg kell érni.
Azt pedig hogy mennyien "tévednek" (vagy nem) én nem ahhoz viszonyítanám hogy ebből a típusból mennyit adnak el ótómatával, hanem hogy az összes eladott motorból mennyi az annyi.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #65562 üzenetére
Nem tudom, nekem nincs sok tapasztalatom az automatákkal, ami van, az inkább negatív
Az alapvető problémám az, hogy egy manuális váltónál, legyen az kocsiban, vagy motoron, a saját bénaságomra van bízva, hogy jó fokozatot választok-e, vagy sem.
De amikor a cégesautóval az IFA-t nem bírtam országúton megelőzni, az nagyon durva volt. Már nem váltott vissza, de még nem is húzott rendesen. Az csak mellékes, hogy a többiek majdnem kib***tak a kocsiból, amikor a körúton araszolgatva a fék mellé, amikor elfejdkeztem magamról, nyomtam egy kuplungot is
Ez persze megszokás kérdése, hogy vágd le a ballábadat, nincs rá szükség.
De az, hogy mindíg bennem lesz a para, hogy vajon mikor szottyan kedve akkor váltani, amikor én marhára nem akarnék. pl. egy hajtűkanyarban, 1-esből felrakja 2-be, akkor lehet összeszedni a motort az árokból.
Vagy, amit csak a mostani, újabb DCT-re írt a Honda, hogy figyeli a lejtemnetet, és nem vált feljebb, hogy legyen motorfék. Szóval én inkább az ilyen határesetek miatt nagyon nem vállalnám be a dolgot.
Plusz súly, pluszfogyasztás, extrafelár. Ezeket inkább elmotorozgatom, úgy, hogy visszarúgom hármasba, és húzok egy nyélgázt. És nem úgy, hogy az automata 60-nál már felpakolja 6-ba.Múltkor volt az onroadon egy zuper menetstabilizátor szivatás. Oké, hogy ismerős helyen jóelőre kikapcsolod, de ismeretlen helyen, amikor ráfordulsz egy olyan szakaszra, ahol beszopja az elektronika a furcsa körülményeket, ott nem tudsz megállni, leállítani a motort, átkapcsolni, újra elindulni, satöbbi..
[link] -
-
-
-
boogie84
veterán
Sisak téma:
Shoei NXR - Marquez Black Ant
£298.99
HJC R-PHA ST Zaytun - Fluo Yellow
£299.99
Shark Speed R Carbon Run - Black / Yellow / Red
£313.49
HJC RPHA-11 - Riberte - Yellow
£329.99Ezek maradtak a kosárban. Amint tudok megyek a Pardiba Shoei-t, Fokt-hoz Shark-ot próbálni. Győrben nem tudom mikor lesz elérhető a HJC, de az is nagyon szimpatikus.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #65575 üzenetére
Yamaha fjr-ben is van otomata és a BMW is állítólag kacsingat már ilyen kütyü felé. Szóval egyre többet értékesítenek belőle.
Vlevi:
"Vacak" 650 Burgi CVT-ben is volt 3féle üzemmód Normál/Manual/Power pedig ez a konstrukció már 15éves.
"Ameddig nem próbáltatok ilyen gépet addig felesleges elméleteket gyártani." Ki kell próbálni/tesztelni és elválik,hogy tetszik/nem tetszik.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz canniball #65575 üzenetére
Ez egy teljesen átlagos reggeli forgalom, azóta azért rosszabb, mert egy ideje a szembeforgalom is sűrűbb.
@demars: szoktak is direkt akadalyozni, szerda reggel szándékosan át is toltak a szembejövők közé, de ezek csak nettó parasztok. Rendőrök általában lehúzódnak és elengednek.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-Mosquito-
őstag
2016 04.23.
Cered-Lillafüred gurulás.
Találkozó: Kistarcsa OMW kút
Gyülekező: 9:45h
Indulás: 10hTáv: Kb: 400Km
Kaja: Hozott anyagból,illetve megállunk Szilvásváradon,Lillafüreden.Térkép: [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
dugynok
senior tag
válasz -Mosquito- #65584 üzenetére
Dédestapolcsány-nál ajánlom felmenni a víztározóhoz, ilyenkor tavasszal nagyon szép látvány
-
canniball
nagyúr
Az szép mutatvány lehetett!
De miért neked kellett állítani a váltót? Nincs arra valami automatika vagy központ/bakterfülke ahonnan nyomkodják a tutit?Mosquito34!
Akkor lehet én vagyok maradi...de vállalom!kcsa!
Az szép! Éljen a jól szervezett közlekedés! Csak azt nem értem az a sok autós hogy bír minden reggel ott szívni ekkora dugóban...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #65572 üzenetére
Aki komolyan földet akar túrni, az nem 1000ccm körüli gépet vesz, hanem 250-500 közötti cross-motort!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz #79335424 #65549 üzenetére
Azért automata és automata között hatalmas különbségek vannak!
Eddig automatából vezettem 2006-os Swiftet, 2008-as 530D-t, 2014-es Avensis-t, 2005-ös és 2015-ös Priust. Mind tök más volt (a Priusok meg amúgy is mások).
Ezen kívül vittek Mercedes CLA AMG-vel, és egyszer egy Nissan GTR-el. Mindkettő automata volt. Az élmény? Őőő... Gondolhatod! A GTR-en vannak váltófülek, de a tulaj szerint eléggé feleslegesek...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
Én kezdő vagyok, de sosem kockáztatnám más életét!
Igaz sokszor belefutottam olyan szituba, hogy kinéztem semmi, mire előztem volna meg ott volt a motoros... Sokan húzzák ész nélkül...
De azért úgy gondolom, hogy azért ehhez kell rutin...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Lipton
őstag
válasz Geresics #65591 üzenetére
Hát igen... Volt több DSG-m is (passat, superb), C4 Picasso robotváltó, mentem az összeg AMG modellel (CLS63, SL63, C63, stb.), opel automata, stb.. Mindegyik más, vannak benne eléggé végletek de még a C4 Picasso robotváltó (ami azért messze van egy "igazi" automatától) is szerintem jobb választás mint a kézi.
Gyengébb autó így sem úgy sem megy jól, erősebb meg nincs is már nagyon kézi.
Mindegyiket meg kell szokni valamennyire, ennyi.
Az furcsa elsőre sok embernek, hogy itt is picit előbb kell mondjuk egy előzés esetén gázt adni, hogy váltson vissza és induljon meg. Persze a C4-nél ez egészen más mint egy DSG esetén és ugye egy AMG meg megint nem egy világ ezekkel (adjuk hozzá, hogy sok esetben 400-600LE). Kézi esetén itt kuplung és pakolod vissza, csak ugye az már "benne van a kezedben", itt meg csak nyomni kell megfelelő időben.
Néhány esettől eltekintbe szerintem kb. felesleges is a kézi váltó az autókban.kcsa: motorhoz képest te nagyon visszafogottan mész a forgalomban, én több helyen elmegyek az autók mellett és nem vagyok kockáztatós típus.
demars: motorral egészen máshogyan kell figyelni előre, pláne, ha középen szeretnél menni. Nyilván mindenhonnan valami turpissággal kell számolni és nem jól belátható helyen is simán jöhet egy másik motoros szemben.
Szerencsére egyre több autós figyel és húzódik le (Budapesten is). Sokkal kevesebb már aki nem figyel, és egy nagyon kis hányad pedig szándékosan szivat, amit nem is értek, mert így is úgy is el fogsz menni mellette aránylag elég gyorsan. Nem szeretnék autó típus(okat) említeni, de vannak jellemző modellek.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #65582 üzenetére
"Ki kell próbálni/tesztelni és elválik,"
Hát, nagyjából ez a része, az, amire nem sok esély van. Mármint, hogy csak úgy leakasszak valahonnan egy hétre egy DCT váltós Africa Twint. -
Geresics
addikt
+ ha a kereskedő normális, akkor meg tudod venni valamelyiket, aztán ha nem jön be, akkor választod a másikat. Persze 1-2 napon belül.
Haveromék vettek egy Subaru Impreza-t, de azt 2 nap múlva visszavitték, hogy nem férnek el benne, és becserélték egy Legacy-ra (ami drágább), persze teljes áron. A kereskedő is jól járt, mert azóta ugyan ott vettek még egy Legacy-t, és egy Forester-t, máshova nem is mentek.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
kcsa
veterán
válasz Lipton #65593 üzenetére
Nem is értem hogy ti mekkora helyeket láttok, mert ahol félreállok ott 1) nincs hely 2) már felesleges kitenni az orrát mert előrébb nem lesz 3) bármilyen szitut nem vállalok be. Mondhatjátok, hogy óvatos vagyok, bár erre nem vagyok büszke, de ez távolról sem igaz. De tény hogy amióta elcsaptak, sokkal megfontoltabb vagyok.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
#79335424
törölt tag
Rossz a járműválasztásod. Vagy valami hasalós kellett volna és akkor Csobánka -> Pomáz felé menni, vagy Enduro és akkor a szántóföldek szélén végigrongyolni. Az Auchan előtt (kb. a temetőnél) le tudsz borítani balra a horgásztó felé, majd a kis híd után jobbra és az s kanyarban, a buszfordulónál jutsz vissza a 10 -esre. Azon a földúton én símán mentem 100 -zal a DT125 -tel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen