- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
harcikoca
senior tag
Üdv, tud valaki linkelni egy olasz használtmotoros oldalt? vagy valakinek tipp, hogy husaberg fs650 melyik országban fordul elő gyakrabban?
AMD+Ati powee'R
-
fattyu
veterán
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #62841 üzenetére
Az elsőből a fehér-feketét likeolom
-
Archer
őstag
válasz Something_ #62840 üzenetére
GAS amúgy is rohadt drága, 40 ezer egy nadrág és társai (mondjuk nem tudom mire verik magukat, azért nem egy akkora minőség ), ha meg még tesznek rá két matricát 500 Ft-ért, pláne, hogy aranyárú lesz
harcikoca: ha erő kell, ajánlom a CR500-at
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
baboss
őstag
válasz polimorf #62849 üzenetére
Köszönöm.
V.Stryker kolléga szekrénysorát már betegen csináltam meg, amiben sokat segített.
Valami vírusos nyavalya, egy teli tank árát vitte el a gyógyszer.
Már 2 éve nem voltam beteg, egyúttal említést tettem rá, hogy a bal vállam is fáj már legalább egy hónapja, kiderült, hogy ízületi gyulladás miatt. Kaptam rá bogyót, remélem helyrejön.Mivel már 2 napja az ágyat nyomom és megkívántam egy kis nasit ezért felugrottam motorral a boltba.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #62855 üzenetére
kx 500 is volt.igazabol a 2t era ekkora kobcentivel rendelkezo barmelyik eroforrasa brutalis volt. nem jo, hanem agyatlan.
bar ha (lo)erorol beszelunk, en inkabb a tobbhengeres olaszt hoznam fel, (de csak mert ez erheto el) az rxv-sxv 550 70 lovat tud a cr es kx 65 jevel szemben, de 20 kiloval nehezebb is.
a cr mar youngtimer, alig van belole az europai piacon, 25 eves krosszmotorert nem volna kedvem egy mollio felett fizetni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
folytatasos teleregeny (leginkabb bohozat) kovetkezo resze, melynek cime, hogyan veszitsunk el ketszazezret egy nap alatt. es nem ruletten.
az elozo reszek tartalmabol:
egy r125 utan Jozsef vett egy r6r-t 1.8 M ért, mert tetszett a formaja. majd miutan hazament vele rajott, hogy megsem tetszik, mert sokkal nehezebb, mint a 125 os negyutemu motor, es nem is ugy viselkedik.
hosunk sorsat figyelemmel kiserhetjuk a mostani reszben.hideg sor es popcorn erosen ajanlott olvasas kozben!
Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62860 üzenetére
Megy még vele 3 kört és lesz az 500 ezer is.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TBone
tag
hát ma ez az idő... ez volt az első telem, amit túl kellett élnem motorozás nélkül (tavaly kezdtem), ilyen boldog nem tudom mikor voltam utoljára, mint ma ebben a 18 fokban bele is tekertem egy 100ast
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #62859 üzenetére
500-as CR-t talán 2001-ig gyártották, néha-néha felbukkan egy-egy itthon is de valóban elég kemény áron, elmondások alapján egy értelmetlen motor a 250-hez képest. Mondjuk azok is elég ritkák már.
Ránéztem kíváncsiságból, RXV 450-550-ért is elkérnek 6-7-800e-et használtan, szerintem eléggé rétegtermék (amúgy egy érdekes és újszerű koncepció, váz pl.)
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #62860 üzenetére
Szerencsétlen.. Össze vissza töri mire eladja. Az ilyen embert motor/ok közelébe sem engedném.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62860 üzenetére
Jajj pasztmek, erre emlékszem.
Óriási, akkor is tudtuk h egy igazi fasz, már ami a hirdetés szövegéből lejött. De erre most az "update" ráerősített.. óriási tirpák.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #62865 üzenetére
Itt a tesója.. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #62866 üzenetére
A "fotókat" 100% h vezetékes telefonnal csinálta...
De ha érdekel, elugrok, megnézzem neked?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #62867 üzenetére
Hmmm gondolkodom még egy picit rajta.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #62869 üzenetére
2003 környékén mentem egy Maico márkájú terepmotorral. Már akkor kezdett gyanús lenni, mikor ketten kellettek, hogy beindítsák. Valami hatalmas, 2T motor volt benne. Olyan kompressziója volt, hogy ha nem volt nyitva a dekompresszor, akkor 1 méter magasból ráugorva sem mozdult meg a berúgókar, de még nyitva is alig. Egy kört mentem vele aszfalton, maximum 1 km. - t. Emlékeim szerint a halálfélelem határán szálltam le róla. Persze, akkor a 250-es MZ-ről ültem át, szóval ma már talán nem ijesztene így meg, de a gazdája tapasztalt terepmotoros volt és Ő is félt tőle. Nagyon intenzív élmény volt.
-
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Karbi tisztítás volna a projekt. Kinek van ebben tapasztalata? Olvasgattam kicsit néhány cikk erejéig, de elég szűkös a tartalom, főleg a profi.
Szóval hétvégére fel kéne készülnöm rá, mit szerezzek be hozzá? Fürdős megoldás lesz szerintem, az tűnik a legkönnyebbnek és csak vegyszer meg vmi edény kell.
Mi legyen a vegyszer?
Csak a karbi házat mossuk, mindent ki kell venni belőle? Az aprólékot mivel tisztítjuk? A tömítés túléli a fürdést a karbi alsó felén? Azt csak akkor vennék (felújító készletben...), ha muszáj. Szárításnak sűrített levegős spray-re gondoltam jobb híján. Egyéb jó ötlet?
Köszönöm! -
emre
veterán
válasz Teasüti #62871 üzenetére
Ultrahangos mosója nincs valakinek amit tudnál használni?
Szelep és karburátor tisztító spray 400 ml
De szerintem csináltasd meg szakemberrel, mert a művelet legegyszerűbb része, hogy szétszeded és elmosod.
Be fogod tudni rendesen állítani utána, és ránézésre megmondod mit kell benne kicserélni?A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #62871 üzenetére
mar beszeltuk, hogy a karbi tisztitas csak akkor jo, ha sokaig allt a motor, es belekovult a benzin. (esetleg rozsdas tanknal) ekkor valamelyik rendszer nem fog mukodni. alapjarati, esetleg teljesitmenyrendszer. egyertelmu jelei vannak, pl nincs alapjarat, stb. nalad azt is beszeltuk, hogy valszeg a hengered nem megy, mert ossze vissza megy az alapjaratod. (hol bejon az egyik henger, hol nem) mielott barmilyen karbiba belebonyolodnal, merj kompressziot. es illene szelephezagot is nezni.
ha mindezek jok, lehet siman ki van kopva valami. egy tisztitas semmit nem fog ezekkel a jelensegekkel csinalni. a nagygazra fulladas valamilyen tolozarproblemara utal, de lehet hromhengerezes is. az utolso lenne a karbitisztitas, amit csinalnek.
eloszor a problemat kellene megkeresni, nem ossze-vissza csinalni barmit, amihez kedve van az embernek. megvan a menete a hibaszuresnek. tehat eloszor allapitsd meg a hibat, es az okat.ez igy sztm idopocsekolas.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
mm89
őstag
válasz Topiccsendőr #62876 üzenetére
Mi ebben a furcsa? Babettán is van. Láncfűrészeken is.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #62876 üzenetére
Bizony. Nem biztos, hogy jól emlékszem, de azt hiszem a szívócső fölött volt a hengeren.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62876 üzenetére
- elkéstem -
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
az, hogy a japan 2T motorok kb 6.5:1 hez kompresszioviszonnyal rendelkeznek. a honda rs 125-250 is nagyon alacsony, viszonyitaskepp egy rotax 2T 12:1 szokott lenni.
milyen japan 2T motorban lattal meg dekompresszort, hogy neked ilyen megszokott?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #62875 üzenetére
Nálam is hasonlóak a tünetek, elvittem egy előzetes felmérésre ahol azt mondta Tasi szaki, hogy szelepállítás és karburátor szinkron kell, valamint vezérműlánc csere is valószínűleg.
Teasüti
Javaslom vidd el Tasi kollégához ha megoldható.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #62882 üzenetére
altalaban ezt a bizonyos csuklast a tolozar membranjanak repedese szokta okozni, ahol falsot sziv a Motor, illetve fojtoszeleptengely az alapjaratingadozast, ahol ugyanugy tobbletlevegot sziv, vagy uszoszint hiba. de nyitott kipufogo is. egy karbiszinkron semmit nem javit a helyzeten, az csak az also 1/4 gazallason csinal barmit is, tehat teljesitmenybe nem szol bele.
szeleptomitetlenseg miatti keverekbaj talan okozhatja, de epp ezert kell kompressziot merni, hogy Eleve ki legyen szurve a nagy hiba.Explosión de dos tiempos
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #62884 üzenetére
Tünetek.
1 Szívatón nem tartja a fordulatot
2 Egyenetlen alapjárat
3 Egy henger nem megy csak egy bizonyos fordulatszám felett
4 Egy bizonyos sebességnél megtorpan ha még gázt adok.
5 Ha üresben hirtelen gázt adok 7-8 ezernél megáll és nem megy feljebb a fordulat, viszont ha lassan húzom akkor kipörög 12 ezerig.
Ezekre mondta a kolléga,az említett javításokat, amiket csak fülre és szemre állapított meg. -
V.Stryker
nagyúr
A facebookon nézd meg a videóit és el tudod dönteni, hogy milyen.
Nekem jó áron, jól megcsinálta az biztos és habár van egy stílusa, de korrekt, normális ürge. Igazából még nem is hallottam rá senkitől panaszt.
-
-
senior tag
válasz -Mosquito- #62889 üzenetére
PL Frecska.
Pl mikor az egyik videojában visszaszilózza a hengerfejtömítést - előtte meg egy másik vidójában szapul egy embert aki ugyanezt csinálta - ésTasi-hoz került az általa szerelt motor..Én nem ismerem, nálam biztos jobban ért a szakmához de hogy érdekes annyi szent...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #62889 üzenetére
Hat en is furan nezek amikor egy kezzel hajtott dugattyuval szemlelteti, h miert tesz rosszat az alacsony fordulat egy motornak. Azert az felelmetes, amikor erre alapoz valaki egy elmeletet. Illetve akkor mar arra is kivancsi lennek, h a dugattyu also es felso holtponton a leglassabb, es a loketkozepen a leggyorsabb. Ha atultetjuk az o elmeletet a valosagba, a hengerkopas a ket holtponton kovetkezne be. (bar mertem mar olyat is) ehelyett a hordos kopassal most mit kezdjunk? Mert az egy letezo dolog. Amugy nem ismerem, de alap, h nem sztereotipizalunk semmit ebben a szakmaban, mert ahany konstrukcio, annyi fele valosag.
Explosión de dos tiempos
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #62892 üzenetére
Anno, a suliban az a mondás járta, hogy:
Aki tudja, az csinálja.
Aki nem tudja csinálni, az tanítja.
Aki tanítani sem tud, na, abból lesz a műhelytanár. -
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #62893 üzenetére
Ez alapjan frecska eleg rossz poziciobol indul, ugyanis o muhelytanar is
De aktivan szerel motort is. Bar engem nem tanitott, csak helyettesitette aszalost, de ra semmikepp nem mondanam, h nem ert hozza, es nagyon szimpatikus szamomra a hozzaallasa a szereleshez.Explosión de dos tiempos
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #62892 üzenetére
Neked hiszek. Hm, ebben az országban van egyáltalán jó szerelő?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #62895 üzenetére
Ha elvégzed a mamit, magaddal elégedett leszel. De ha még az sem...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62875 üzenetére
Kompresszió 7.2-7-6-8 bar. Úgy emlékszem a problémaforrások 90%-a karbi ilyen olyan részeire vezethető vissza. Ha nem így van, akkor nem értettem a korábbi válaszod sem.
Milyen tolózárról van szó többek között? -
Teasüti
nagyúr
Ultrahangos nincs a városban, amúgy szerviz 46£+adó órabérrel dolgozik, ennyiből meg megveszek mindent ami kell hozzá.
A beállítás menni fog szerviz könyvből, megvan hozzá mindenem elvileg. A cserélendő alkatrészeket is talán kiszűröm technológusként.
Ami gondot okoz, hogy nincs tapasztalatom ebben. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62884 üzenetére
Őőő izé. Nyitott kipufogóm van. Viszont a jelenség új. A shorty kipuf már hónapok óta üzemelt a hiba előtt is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Építő/felújító topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Már 70 millióan nézik a Netflix reklámos csomagját
- Politika
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest