Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mizsala

    csendes tag

    Sziasztok!

    Úgy döntöttem, hogy a karácsonyi bónuszt a motorra locsolom, így ma bevittem a hondához a gépet és az alábbi dolgokban állapodtunk meg(50k km-nél jár a kicsike):
    - szelephézag ellenőrzés
    - olajcsere, olajszűrő (légszűrőt 6k km-el ezelőtt cseréltem)
    - első villákban olajcsere, szimering, porvédő
    - hátsó rugóstag rendbetétele, nitrogénnel töltés és beállítás(mert nincs benne nyomás, és az is levegővel van felfújva nem nitrogénnel(felhívtam az előző tulajt :C )), ráülök és majdnem koppig összeül!
    - lánc, lánckerekek csere
    - benzin visszajelző nem működik, el van törve a tank alatt a stekker, csak egyben lehet kapni a rendszert, cserés (javítani már próbáltam, sikertelenül, 5km után megint eltörött)
    - index nem működik, tönkrement a kapcsoló, a fullos kapcsolóegységet cserélni kell (szétszedtük és nagyon gány belül, nem lehet javítani), ezen van a távolsági, fénykürt, vészvillogó, duda, így minden egybeöntve a műanyag házba, remek megoldás, horror áron...
    - új szivargyújtó aljzat, új givi GPS tartóval (a régi egy tákolt cucc volt hilti szalagból, valamint 220-as kábellel behúzva az akksihoz, elképesztő tákolás, de tette a dolgát :Y )
    - és egy általános átnézést kértem, fékek stb.
    - kuplung csúszik, nagy fordulaton terhelésen(pl autópálya), cserések a kopó lamellák és a rugók tutira
    - épp most hívtak, hogy szétkapták a kuplungot, a 7 acél lamellából is 5db meg van égve :) Szóval azok is cserések.

    Kaptam egy ajánlatot, hogy mi lesz a vége. Ti mire tippeltek? Csak hogy tudjam, hogy nagyjából reális-e a dolog. 6k + áfa a rezsióradíj.
    Asszem sírni fogok éjjelente egy pár napig :DDD :DDD :DDD

Új hozzászólás Aktív témák