-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
válasz lujo10 #17198 üzenetére
Már figyeltem nagyon az időt, remélve, hogy ad a meleg a hónak - és valóban, ameddig a kotró feljött, elolvadt a földútról maradék, csak a maradék 20m-en kellett lapátolnom. Az aszfaltút meg már napok óta tökéletesen tiszta. Marha jól esett motorral bejönni, azt kell mondjam.
Hogy hogyan viszem vissza a helyére, azt még nem tudom, nem tudtam mindenhol talajig törni az alsó jeget, lefele még ment óvatosan, de reggel fölfele kell mennem
-
fattyu
veterán
na még én is mentem ma. megnézem az fs650et. hát ez picit más mint a sor4
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Steven
addikt
Egy kérdés ,a túránkból az első napot autó pályán 600-650km re terveztem (azon a részen nem akarunk nézelődni) az mennyire vállalható szerintetek? sok kevés ? mennyi km vállalható motorral kb napi szinten kényelmessen?
szerintetek motorral nem szaggatva ... (lehet kocsi is jön velünk) mennyi idő alatt lehet megtenni nyilván pihenőkkel ... 8 óra?
Bocs a fasz kérdésekért csak soha nem terveztem sok fős túrát motorral és biztosra akarok lenni a dolgomban és nem álmokat kergetni, meg nyilván nem egyedül megyek....
más:
külföldön érdemes betenni a pipát a kipufogóba mert megbüntetnek , vagy ez hülyeség?
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
.mf
veterán
válasz Steven #17203 üzenetére
dB-killer:
Szigorúan szvsz: németek, osztrákok jobban figyelnek rá, de ha a gyárinál nem sokkal hangosabb a nem-gyári kipuffod, akkor azért ott se figyelik annyira. Olaszoknál és franciáknál annyira nem foglalkoznak evvel.Táv:
Nagyon szubjektív, milyen motorral, hányan, milyen úton, milyen tempóval és milyen tűrőképességű emberek mennek. Nekem, ha egy teljes nap van rá, több is beleférne; aztán lehet, hogy van olyan, akinek ez már sok (főleg ha utast is visztek hátul, nekik könnyen lehet az). Ez a táv végig ótópályán 150-es tempóval, pár tankolás-evés-ivás megállással mondjuk 5 óra? Szóval sztem bőven reális.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Backspace
tag
Köszönöm a kommenteket és a tippeket!
600ccm-es sporttúrák közül miket ajánlatok, amin nem lóg a nyakamba a lábam és fél milla körül elérhetők?
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Steven #17203 üzenetére
mi ket szemellyel fzr1000-n ugy csinaltuk h orankent megalltunk kb ot percre, tankolni es tolni egy szecsot. ugy megvolt ~6 ora alatt. pihenni jo rendszeresen, mert igy elkerulheto h egyszercsak az utas ne akarjon visszaszallni egy kenyelmetlenebb motorra. szoval inkabb rendszeresen rovideket, mint a vege fele hosszukat.
-
vendingo
veterán
válasz Steven #17203 üzenetére
600 km autópálya elviekben nem lehet megerőltető, max csak unalmas. Persze ez függ a motortól és a sofőrjétől is.
Pl. egy hengeres géppel tuti nem mennék pályáraÉn tavaly voltam 2200km-es túrán, napi 300-400 km-es távokat tettünk meg 30-40 fokba, és nem volt vészes pedig eléggé vegyes volt a felhozatal. A lényeg, hogy időnként meg kell állni inni-enni nyújtani. Mi pályán nem mentünk, szóval nem untuk szét magunkat.
A hazaút az már cifrább volt: 1000 km ismeretlen rossz minőségű utakon, nagy része éjszaka.
20 órát vezettünk kisebb nagyobb megállásokkal. Nagy nehezen kibírtam, de soha többet nem vállalok ekkora távot ilyen szar utakon. Ha ezt az 1000km-et pályán kellett volna megtenni, akkor röhögve végigcsináltam volna az utat fele ennyi idő alatt.
Dbkiller: tőlünk északra szükséges, délebbre nem. Persze ha se téged se a mögötted lévőket nem zavarja a zaj.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
boogie84
veterán
Nem tudom volt e már... Moto and Wolf
(#17178) TayRol: Elkapnám a lányt, elvinném a motort, és ha visszaúton még ott van, akk hazavinném.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
KoVee84
senior tag
válasz Backspace #17206 üzenetére
A sport túra kategóriában tudomásom szerint a legnagyobb tengelytávú motor az Aprilia Falco.
Ezen tuti elférsz, az áruk is rendben van. Az, hogy mennyire jók ill, megbízhatóak, arról fogalmam sincs.
példáulja és 2 emberrel is lehet vele közlekedni normálisan
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Backspace #17218 üzenetére
husángit annyira nem ajánlották itten a fórumban, ha az emlékeim nem csalnak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolt19900 #17219 üzenetére
Nem rossz gépek ezek, főleg a nakedokat dicsérik.
A GT650R régebbi verzióinál az idomok minősége volt eléggé gyatra, meg szelepszakadásosok voltak a szürke vázasok.
Fekete vázasoknál sok mindent javítottak, futóművük, fékeik nagyon jók, a blokk karaktere is fekszik nekem.
Egy jó szaki egyébként mindent meg tud rajta csinálni és alkatrész is van hozzájuk rendesen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ujskodas
tag
Hátha még nem látta valaki. Igaz én is csak mosolygok, mikor valaki azzal jön, hogy neki mennyire gyenge, stb pl. egy 600-as gép.
[link]Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
SirKero
őstag
Üdv.
Le szeretném cserélni a jelenlegi robogóm ( Suzuki Burgman UH 150 ) egy nagyobb gépre.
Első körben másik robeszben gondolkodtam de a váltós motorok sem idegenek tőlem. Igaz kimaradt cca. 25-27 év motorozás. Ezért valami használt kezdő masinára gondoltam pl. Suzuki GS 500 vagy Sv 650.
Elsősorban az ár és a fenntartási költségek ( fogyasztás ) miatt néztem őket.
Az lenne a kérdésem,hogy a 192 cm. magasságomhoz nem kicsit-e ezek a típusok ill. van-e olyan évjárat belőlük amit kerülni kell? Két személlyel mennyire motorozhatóak?
Üdv? Sir KeroMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Steven
addikt
válasz SirKero #17223 üzenetére
sv 650 nyomatékosabb két személyre... én egyikről se hallottam rosszat bármelyiket veszed .. ráadásul annyi van belőlük mint a szemét olcsó és van hozzá alkatrész ...
én sv-t venném
De a kérdésedre a választ itt mindent megtalálsz melyik évjárat milyen nyűgök .. áldás lenne amúgy egy ilyen weboldal minden motor típusra így össze szedve... : [link]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
SirKero
őstag
-
zsolt19900
őstag
válasz Gaboman #17221 üzenetére
engem még lebeszéltek régebben a hisungróó suzukival szemben néztük, és arra jutottunk, mivel kb. egy árban vannak, és a szervizháttér sem az igaz, így inkább suzuki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
senior tag
Ezen a videon látni pár elég fura mozdulatot motortól, el lehet lamentálni azon hogy mi miért történt úgy ahogy.
Sok videon nem látszik kívülről semmiféle plusz erőhatás a motorra, mégis megbokrosodnak egyszercsak.. -
vendingo
veterán
válasz SirKero #17223 üzenetére
Én jelenleg egy Sv650-et használok és 195 centi magas vagyok.
Simán vállalható magas embereknek, csak az az egy gond, hogy 180 felett lekap a szél.
140-160-as utazót simán lehet tartani, felette viszont kapaszkodni kell rendesen
Elég kezes a gép, de tud buta is lenni, de ez csak tőled függ.
Hosszútávokra/túrázni is alkalmas de azért nyaralni nem mennék el vele 2 személlyel.
Sok típushibája nincsen, eléggé kiforrott modell, a blokk az elnyűhetetlen.
Talán az első telója a leggyengébb pontja (eléggé lágy), de ezt egy sűrűbb olajjal pár ezerből orvosolni lehet.Majd biztos lesz aki mondja, hogy vigyázni kell a V2 motorféke miatt, de rá ne hallgass, csak túl van misztifikálva ez az egész motorfékesdi.
Kicsit erősebb a motorféke mint pl. egy sor4-nek, de nem vészes, én kifejezetten élvezem, hogy szinte csak megálláshoz kell féket húzni.
Amit én a legjobban szeretek a motoromba, az a V2 hangja visszaváltáskorA GS500-at nem erőltetném, főleg nem 2 személlyel.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Archer
őstag
Mennyi 192cm magas ember van itt a topicban...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
SirKero
őstag
válasz vendingo #17232 üzenetére
A száguldozás távol áll tőlem ( kinőttem én már abból így az 50-hez közel ) nekem ha a kényelmes pálya tempót bírja két személlyel már megfelel
Főleg szaladgálásra lenne használva ( Pestre ha be kell mennem valamiért ) és itthoni túrázásra két személlyel.A GS annyival gyengébb.?? Amiket olvastam róla tesztek valamint felhasználói vélemények ( Népítélet stb. ) nagyon dicsérik két személlyel is a menet teljesítményét.
(#17234) Archer Ha egyszer eddig nőttem
(#17236) fattyu Van egy mondás miszerint 190 cm és 100 kg alatt nem férfi a férfi. ( más méretet nem említenekMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #17234 üzenetére
Én eddig (egyelőre kiscsikósként) csak read-only követtem a topikot, de akkor ellentételezésként (a 180cm-t sem érem el) ezúttal bejelentkeznék.
És hogy ne csak off legyek mindjárt egy kérdés: lehet-e 10k környékén normális bőrkesztyűt venni ami protektoros és rövid szárú?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
válasz SirKero #17237 üzenetére
Teljesítményben az SV kb. 20 lóval több, na meg sokkal nyomatékosabb is.
A gs is elvisz bárhova 2 személlyel, csak jobban kell húzni neki.
Pl.: Előzéskor jó ha van tartalék, nem kell mindent kicentizni, a hegymenet/szerpentin is élvezetesebb, ha nem kell folyton visszaváltogatni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
SirKero
őstag
válasz vendingo #17239 üzenetére
Igazad van De vágyaimnak és lehetőségeimnek sajnos a pénztárcám szab határt.
Van egy keretem és ehhez jön amit a mostani robogómért majd kapok. Ez nagyban befolyásolja a megvásárolható gépek típusát.
2008-as GS-t találtam 650E forintért az SV 2004-es van ebben az árban.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
vendingo
veterán
válasz SirKero #17241 üzenetére
Te tudod, hogy mi fontosabb számodra.
Én nem nagyon szoktam foglalkozni se az évjárattal, se a futott kilométerrel, ha csak nem olyan évjáratról van szó, ahol komolyabb újítást kapott egy adott gép. Csak az állapotot szoktam nézni.
Tavaly vettem az enyém, de a laikusok többen is újnak illetve csak pár évesnek tippelték.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz SirKero #17241 üzenetére
Nem lehet egy lapon említeni a GS500-at, és az SV650-t. a GS500-t 1989-ben kezdték gyártani, azóta szinte változatlan. Kéthengeres léghűtéses blokk, rohangálásra szinte szétüthetetlen.
Az SV650 viszont egy sokkal újabb konstrukció, 1999-es kezdete óta, 2003-ban esett át nagyobb változáson, akkor kapott pl. a 64 helyett 73 lovas blokkot, ami nagyon bevált. -
vendingo
veterán
Az SV-ben lévő V2 blokkot is már a 90"-es évek óta gyártják a mai napig kisebb nagyobb csiszolgatásokkal.
Tartósságba mind a GS mind az SV nagyon ott van.. Mind a 2 kiforrott modell.
Az SV-nél a 2003-as modellváltásnál nem azon a pár lovon, hanem a befecskendezés típusán van a hangsúly. 2003-ba váltotta a karbit az injector.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #17222 üzenetére
ebben a videóban semmi meglepő nincs, bármelyik hétvégén átélem amikor körbemotoroznak kecskeméten persuék, csak az nem ninja hanem MZ, és nem laguna seca hanem gokartpálya.
egyedül az én 600-as sportmotorom egyezik, amit ugyanígy aláznak megNincs időm kedvesnek lenni!
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolt19900 #17228 üzenetére
Hyot használtban érdemes venni, nagyon lent van az ára.
De ahhoz képest viszont nagyon jó motor amilyen kevéske pénzért hozzá lehet jutni.
Ennyiért nagyon jó vétel, SVből közel nem kapsz ilyen árban 2006os évjáratú motort.Ha esetleg valakiket érdekelnek:
LandCruises 250
EXC 250[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
.mf
veterán
Rövid videó Mladin superstock gépének egyes megoldásairól, sztem van benne néhány érdekes dolog
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zsolt19900
őstag
válasz Gaboman #17247 üzenetére
ooksi, én csak tolmácsoltam amire hirtelen emlékeztem, amikor én hoztam fel a márkát
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest