Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • minikahona

    tag

    válasz dellfanboy #148443 üzenetére

    Tudtam, hogy egy CB500S-el fogok vizsgázni, ezért úgy voltam vele, hogy ha le tudok azzal vizsgázni, akkor ezzel se lesz gond, föleg hogy még ha kicsivel de ez gyengébb is mint a vizsga motor. Meg nem akarok eszetlenül száguldozni össze vissza, részben ezért is vettem cruiser-t. (Meg azért mert azok tetszenek)
    Igen füstölt, de nem vészesen, legalábbis az én laikus szememmel nem tűnt annyira vészesnek, de tudom hogy jobban oda kellett volna figyelnem. Amikor a szerelőnél volt akkor nem szedett szét semmit se a blokkban, csak a karbikat probálta beállitani, ami többé kevésbé sikerült is, de a jobb oldali nem lett az igazi, mert ugye ahogy írtam mondta hogy kopott az a henger. Mondta hogy eszi az olajat, de szerintem ő se gondolta hogy ennyire fogja. Vagy éppen tudta csak nem szólt....
    A motor most beindul, jár, csak csattogó, kopogó hangja van és okádja a füstöt. Olajat öntöttem bele, mert a kis betekintő ablakon látszódott hogy kb semmi se volt benne.
    Amikor mentem vele és elkezdett csattogni akkor simán haza gurultam (kb 1 percre voltam otthonról) nem vettem észre hogy gyengébb lenne vagy nem úgy járna ahogy előtte, csak a hangja lett szörnyű.
    Ez a blokk csere dolog meg nem tudom, ezért kérdezem. Egy kicsi remény van bennem azért, mert a kódok alapján tényleg nagyon kevés a különbség a 400-as és az 500-as motor között. A legtöbb alkatrész megegyezik a kettőben.
    Tudom hülyeséget csináltam ezzel az egésszel, hogy megvettem (meg lassan ugy érzem hogy az egész motorozással) de ha már itt vagyok ebben akkor próbálom a legjobbat kihozni a dologból, kitalálni hogy hogyan tovább.

    We are the Borg. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile.

Új hozzászólás Aktív témák