Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #125467 üzenetére
Ehhez a gondolkodasmodhoz irnek par sort, nem a konkret balesethez.
kulonvalasztunk gyalogost-kerekparost-motorost-autost. Van aki gyereket szul, van aki gyalogost. A gyalogosnak mar gyerekkoraban meg kell tanitani a kreszt. Mert hulyebb a gyereknel. A szabalyok a legfontosabbak. Akkor is, ha pl a 70 es evekben az egesz varost ugy terveztek meg, hogy az autosoknak legyen a legkenyelmesebb kozlekedni, minden mas menjen a fold ala. Biciklin akkoriban hulyenek neztek, es teljesen el volt lehetetlenitve ez a kozlekedesi forma. Gyalogoskent, ha akkor at akartal menni az ut tuloldalara, varosban, akkor lelepcsoztel, fellepcsoztel. Logikus. Biuzonsagos.
De alapvetoen minden az engergiszintminimumra valo torekvesben el. Az ember is. Ha gyorsabb atszaladni az uton, ket lepcsozes es plusz ido helyett az EMBER (nem gyalogos, biciklis, autos) a kockazatosabbat fogja valasztani.
Ezutan az informacioval a birtokunkban ket dolgot lehet csinalni.
Megtanitjuk a kreszt mar gyerekkoraban, hogy egy alapvetoen osztonos dolgot kigyomlalunk rossz hatasfokkal. Vagy mondjuk a felszinen az autosokat megallito zebrat is kitehetunk.
Ugyanigy parkokban, lerakhatunk teljesen logikusan utakat, amik szepek, derekszog-parhuzam, de nem a legrovidebb ut a-bol b-be.
Ekkor egy kis osveny fog keletkezni, ahol az EMBEREK kitapossak a fuvet, mert az ut egy fasz dolog, de szep.
Ket lehetoseg van. Kirakunk fure lepni tilos tablat, ugy, hogy tudjuk, nem erre van igeny. Vagy lerakjuk az utat az osvenyre.
Sosem az utobbi szokott lenni, mert a szabaly az szabaly. A szabalyok a legfontosabb dolgok, amik rendet raknak az eletunkben.Atfogoan a kultura alapjan fog minden kozlekedesben resztvevo viselkedni. Vannak gyalogosok, akik kerekparossa tudnak valtozni, de olyan is, amelyik autossa valik a nap bizonyos szakaszaban.
A segedmotorkerekparosok is barmit megtehetnek.
A gyalogosok is, es a biciklisek is. Ezeken nincs rendszam. Az autosok pedig el vannak nyomva, es ok nem tehetnek meg barmit. eddigi legextremebb elmenyem, a lakott teruleten, robogo ora szerint 88-nal elozo autos, mert a seggemben volt vegig, az elozesnel meg at is nezett, hogy a kurvaanyamert letezek elotte.Autoskent neked van a legnagyobb felelosseged a karosanyag kibocsajtasban, ezt egy gyaloglo emberrel megosztani nevetseges. Megint osszemossuk a globalis co2 kibocsajtast a karosanyaggal, nem teljesen vagy tisztaban mi mit okoz, mit akarsz szamonkerni.
Ha mindenki gyalogolna mindenesetre nem lenne sem karosanyag, sem co2.Ez a rugalmatlan gondolkodas szerintem nem megoldas semmire.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok