Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Geresics #117949 üzenetére

    "és van, aki a helyekbe, ahova eljut a motorral. "
    Én nagyjából a harmadik kategóriába tartozok, és szerintem ennek a célcsoportnak a V-Strom 650 tökéletes választás.
    De, ha a GS-el hasonlítjuk össze, akkor két dolgot módosítanék az összehasonlításon.
    Vagy a 650 V-Strom helyett az ezredeset hasonlítsuk a GS-hez, legalább teljesítményben hasonlóak lesznek, vagy pedig a GS ne az a GS legyen, hanem, ahogy te is írtad, F800. Ha Mackó elfér rajta, akkor olyan nagy baj nem lehet a méreteivel. Az is igaz, hogy abból meg 2 dolog hiányzik, amivel a BMW-t azonosítja az ember. A boxer és a kardán (és a telibever futómű)
    De azt már a BMW is belátta, hogy az 1200GS az már inkább csak S(trasse), a G(elande)-t meghagyják az F800, 850-nek.

    De, aki az 1200GS-t nézte ki magának, ha meggyőzzük őt arról, és magában is elfogadja, hogy a V-Strom jobb neki, akkor is, évek múlva is ott fog motoszkálni a fejében, hogy mi lett volna, ha GS-t vesz.
    Ez ellen nem lehet mit tenni, én a Tracer mellett döntöttem, ugyanígy vagyok vele, néha motoszkál a fejemben a mi lett volna, ha érzés. Hiába próbáltam ki a Tracert, a nagy V-Stromot, Africa Twin-t, 1290ADv-t. Szigorúan mindegyiket csak pár km-es nyíltnapon, szóval nem mérvadó egyik próba sem.
    A Tracer kicsit kisebb, mint a másik 3, könnyebb, van benne kraft bőségesen, a 3 henger izgalmas kuriózum, szóval az lett a választott.

Új hozzászólás Aktív témák