Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz Bogyó bá' #105186 üzenetére

    Azért a fékezés annál bonyolultabb, hogy blokkolóra fékezzük a kereket vagy sem, nem véletlenül tartanak a versenysportban már a kerámiánál :)
    A szinter sokkal jobban bírja a terhelést, ha tehát ha mondjuk fékezgetsz aztán vészfékezel (városi forgalom), akkor a szinter fékhatása sokkal hamarabb felépül, egyenletesebb, stb.
    Ezért fontos a jó fékbetét és a gumi is. Nem ledes szarokat meg felnicsíkot kell venni, hanem ezekre rászánni a pénzt.

    Más, nagyon bejött a Michelin Pilot 5 Trail. Nagyon jó a motor futása, ha egyenesen fut, akkor egyenesen fut, ha bedöntöm, akkor bedöntve marad, nem kell semmit korrigálni még úthibán sem és megszűnt a motor idegessége. Még a rugózás is más, olyan mint ha erősebb lenne a rugó előfeszítése, jobban vasalja az úthibákat.
    Centrírozni sem kellett, a gumis mondta hogy ezek ilyenek, ez a harmadik szett amit felszerelt és egyikre se kellett súlyt rakni. A széle olyan puha, hogy belehet nyomni körömmel, tapad már most is mint állat, pedig itt csak 5-10 fok van és esik minden nap három hete. Megérte a 260 Fontot :D

    [ Szerkesztve ]

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák