- Minisforum dokkoló OCuLinkkel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
- Fali konzol lapos tévékhez
- Home server / házi szerver építése
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Apple notebookok
Hirdetés
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz
Khaosz55 #104909 üzenetére
Többnyire egyetértünk.
Kivéve a marketinges részt. Ducatinak meg a Harleynak sokkal jobb az életérzése amit árulnak
Amit, amennyiért és amilyen mennyiségben ők el tudnak adni, na ahhoz képest a BMW a kanyarba sincs
Távol áll tőlem hogy BMW buzi legyek, de azt nem lehet eltagadni hogy amikor az S1000RR megjelent az ledobta az atombombát a sportmotorpiacra. Ott a többi gyártónak erősen megremegett a kezében a toll. Elég megnézni hogy a japánoknak mennyi időbe telt mire hasonlóval jöttek elő, 2015-ös R1 személyében. A Hondának meg a Suzukinak csak 2017-re jött össze.
De ott van az R verzió: kanyar-ABS, elektromos futómű, lefele gyorsváltó elég sokára lett más hasonló kategóriás motorokon is elérhető.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok