- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Milyen TV-t vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Milyen monitort vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Androidos tablet topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
-
nLali
őstag
válasz Tothgera30 #9948 üzenetére
Nekem se fér el a sisak. Néha még zavar, de boltban azt használom kosár helyett.
Bérelhető reklámfelület
-
DigitXT
nagyúr
Én két napja szabadultam meg ettől a problémától,
azóta szabad vagyok, mint a madár. Vettem egy
jó kis dobozt hátulra, a kabát, meg a gerincvédő jól
befért eddig is az ülés alá (elég hosszú a moci).Azért "bevásárolni" nem hiszem, hogy túl jól lehet a
sisakba. De ha mégis, akkor sem tesz jót neki. -
DigitXT
nagyúr
válasz Gergello #9956 üzenetére
Nekem nem rontja az összképet, megy a mocihoz.
Egyetlen probléma, hogy nem tudom, olyan könnyen
megemelni a hátulját, mert ahol eddig "jó fogása" volt,
most ott van a doboz, ez meg azért gáz, mert otthon
elég szűk helyen kell "parkolni", másképp nem lehet
ott befordítani. Szóval egyelőre marad a nehezebb út,
idővel meg kitalálok majd valami könnyítő megoldást. -
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Elég hosszú Hsz. lesz, remélem jóhelyen járok. Adott vagyok én, mint 17éves fiatalember, nemsokára B jogsival is rendelkezni fogok. Namost saját autót venni nem igen tudok, viszont családi van, amit nagyrészt tudok használni, de nem mindig. Ezért gondoltam arra, hogy venni kellene egy robogót. Innen jönne egy sor kérdés/igény:
-50köbcenti(Lehessen B-vel menni vele)
-Legyen elég nagy(Kawada Commander 125, ilyesmi méretű kéne, de gondolom 50esbe nincs)
-4ütemű legyen, és lehetőleg halk(Nem az az éjjel felkel a fél utca ha végigmegyek rajta)
-Mennyibe kerül egy ilyen robogó?(Nincs extra igény, csak szép legyen, megbízható, és egy 60-70et ha tud tartani szétesés nélkül, az jó.)
-Mennyit fogyaszt?
-Megvétel után mik a járulékos költségek?(Papírmunka, bukó, szervíz, fogalmam sincs mi mennyi kb)
-Egy ilyen robogóval, mondjuk egy Bp-Gödöllő táv mennyire kivitelezhető?(Persze csak főutakon)Előre is köszönöm, mindennemű információt szivesen várok, sose volt motorom, semmit nem értek az egészhez, de azt tudom, hogy egy autó jelenleg drága nekem, és fenntarthatatlan(fogyasztás, biztosítás, szervíz).
Smoke & Torque
-
DigitXT
nagyúr
válasz Szplöttyy #9958 üzenetére
50-esből a 4T nagyon gyenge, városon kívül főutakon nem szívesen mennék vele. Néha még városon belül is gáz volt, pláne hidegen. Szóval ha 50, akkor mindenképpen 2T, szvsz. Ha meg 4T kell, akkor nagyobbat javaslok, de ahhoz ugye kell valamilyen motoros jogsi is, ami további pénz. (4T 50-es biztosan nem fog neked tartani 60-70-et: ahhoz egy jobbféle 2T kell - fojtás nélkül.) Fogyasztás a jobb kezedben, de ha pörgeted, akkor bekapnak ezek akár 4L-t simán. Ha 50-esben gondolkodsz, akkor nincs járulékos költség a papírozással, mert egyetlen papírod az adásvételi szerződés lesz: az alapján megkötöd a kötelező biztosítást, ez pár ezer forint egy évre. Bukóra érdemes megfelelő összeget rászánni, fontos, hogy jól illeszkedjen a fejedre, az előírt szabványoknak feleljen meg, tehát legyen biztonságos. Minden más másodlagos (kinézet, ár).
-
Szplöttyy
senior tag
válasz DigitXT #9959 üzenetére
2T-vel az a gondom, hogy olajjal keverékkel szórakozni, a büdös szag, és hogy nekem külső szemlélőként sokkal hangosabb, fülsértöbb hangjuk van. De akkor lehet kénytelen leszek kompromisszumot kötni Ajánlott/kerülendő márkák? Keeway Hurrican? Elég sokat találtam, távirányítós indítással, meg ilyenekkel, 2T. Hány kmerrel érdemes megvenni? Ittis tekergetnek vissza? Meg mennyit bír ki? Gondolom nem 2-3százezret mint egy autó. Bocsi a sok kérdésért, de tök laikus vagyok.
Smoke & Torque
-
Tothgera30
Ármester
válasz Szplöttyy #9960 üzenetére
Vegyél valami Kymco-t, mondjuk egy Agility-t, vagy Vitality-t, az előbbi használtan 150k körül megy, újonnan valami 250 rúpiát kérnek érte. Az utóbb említett paripa pedig használtan 200magyar királyi koronáért megy, újonnan pedig 300 pengőt kell érte kicsengetni.
Agility
Vitality
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
nagyúr
válasz Szplöttyy #9960 üzenetére
Vannak 2T-k, ahol automatikusan megy az olaj benzinhez keverése, tehát sokkal többet azokkal sem kell szórakozni. A szaguk persze tényleg más, bár menet közben nem valsz', hogy éreznéd. Hang is más, igen, de alapvetően nem ezek kellenek, hogy szempontok legyenek a választásnál. Én karikáztam 1-2 hónapot itt Budapesten egy 4T 50-essel, és tudom, hogy az a biztonságos városon belüli közlekedéshez sem tökéletes, hát még ha kimennél a városból a főútra. Igazából kis robogókat nem is az ilyen nagyobb távolságok megtételére találták ki. (Az adott példány pl. kb. 60-nál elvérzett, de odáig is elég sok idő volt, mire eljutott. 30-ig volt valamennyire dinamikus, ami éppen arra volt elég, hogy a lámpától elgyorsuld a lustább autósokat, de utána rohamosan csökkent a kraft. Mondjuk az nem is evett sokat, 2,5 L körül elszaladt. Vö. keveset eszik, viszont nem megy.)
Márkákat nem tudok ajánlani, majd a többiek. Távirányítós indítás baromság, hiszen úgyis akkor indítod be, ha már rajta ülsz, ott meg eléred a kormányon lévő gombot. (Már ha önindítós a ketyere.) Visszatekerés tuti itt is játszik, tehát sokra általában nem lehet következtetni a km óra állásból. Két-háromszázezret biztos nem bírnak ki - pár tízezer után biztosan esedékes a hajtómű felújítása -, de nem is onnan szoktak visszatekerni a kereskedők. (Eleve szerintem a legtöbb robogón csak 5 számjegyű a számláló.)
-
akos3
addikt
válasz Dízeles #9963 üzenetére
Egyetértek. 17 évesen vmi dögös olasz v japó kell ide. Nah meg persze a 2T lendülete! A hang meg csak kipufogó kérdése, nekem pl olyan a gyárival mint egy magasabb 4T-->egyátalán nem az a nevetséges 2T robi hang. Szal ne a hang befolyásolja a döntésed. km-ben meg max 10-15-t dutottat mernék megvenni. De inkább 10 alatt Persze kérdéses h mennyi a keret rá
-
akos3
addikt
Ha a bukómnak le lehet szedni a plexijét akkor létezik, h ki lehet cserélni sötét plexire? Vagy léteznek sötétítő fóliák (mint a kocsik ablakaira), amit rá tok ragasztani a plexire? Mert már most nagyon zavaró a nap, nyáron meg kifejezetten vakító tud lenni. Napszemcsiben nem nagyon szeretek motorozni...
-
addikt
Látom a jó idővel mindenki eltűnt motorozni...
Jó szerencsét!
-
birdhouse
csendes tag
én tegnap pont a1 gyakorlati vezetésen voltam, s elkapott az eső, de leszámítva azt hogy szarrá áztam, nem volt rossz, jogot is belőttem tegnap, tartja a versenyt a busákkal
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
akos3
addikt
válasz birdhouse #9974 üzenetére
Hát én amióta megvettem a bws-t azóta nézelődök, h mennyit is kell gyűjtsek.. De 200at kéne még ráfobjak erre kb, szal nem ebben a szezonban lesz a scere az tuti...
Az a baj, h amik tetszenének azok gyengék (xt, dr, ybr, cbr..) minf azt irják, h a vége az 100-110. Az meg elég kevéske..
Te miket nézegedsz amúgy? -
Tothgera30
Ármester
Keress meg, és vedd meg az Etz-m, az nem lesz gyenge, a (125ccm) Cbr-t, Xt-t, Dr-t, Ybr-t megeszi reggelire. Apámnak az Ybr nagyon tetszik nekem a Cbr, szóval valami más lesz. Amúgy ma új képeket rakok fel a sportmotorra róla.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9976 üzenetére
Elhiszem, h jól megy, meg látom, h szép állapotban is van, de mániám az új motor. 2004nél nem szeretnék idősebbet...
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Köszönöm szépen a tanácsokat!
Smoke & Torque
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9979 üzenetére
hát 400 körül már találni. De igen, elég drágák ezért sem lesz még csere...
-
birdhouse
csendes tag
hát igazából ami nekem tetszik az az xt x, de hondák ált olcsóbbak szal lehet h cbr, vagy xr lesz belőle. esetleg cbf.
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
akos3
addikt
Bocsi kicsúsztam a szerk időböl..
Kérdésem az lenne, h tulajdonképpen a cbr és a cbf között mi a különbség?
Én csak külsőben látok egy kis eltérést (nekem a cbr jobban bejön), de teljesítményben, motorikusan, kezelhetőségben van vmi változás?[ Szerkesztve ]
-
birdhouse
csendes tag
cbr 125 és cbf 125 közt nincs sok különbség, cbf hátul dobfék, meg elől is kisebb a tárcsája, villahosszokban is eltér. cbr 6sebességes, míg cbf 5. cbrnek 3literrel kisebb a tankja. cbr víz, cbf léghűtéses. és még sok apróság.
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
akos3
addikt
válasz birdhouse #9986 üzenetére
Magyarul akkor ahogy látoma cbr több tekintetben is jobb...
Tothgera30 Hát nem tom mekkora, nem láttam még élőben De fotók alapján nem a legkeskenyebb Nekem a feneke (üléstől hátrafele) szélessége a döntő, mert ha szélesebb mint a mostani, akk nem lehet kinyitni a garázskaput Szal eddig ezért is néztem sm-eket mert azok viszonylag keskeny felépítésűek és még jol is néznek ki...Meg talán a ybr ill a cbr sem olyan széles felépítésű.. De mire összegyűlik a pénzem addigra scak találok már vmit
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #9985 üzenetére
..gondolom ajándékba jár hozzá 4 dugó és 3 főtengely.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #9988 üzenetére
Ezekszerint nem túl megbízhatóak? Vagy ezt általánosságban a 2T-re érted?
-
runner 125
nagyúr
Úgy igaz, ezek piszok jó motorok, a normál karbantartás határain belül, amit egy átlag user úgysem fog betartani, pedig ezek versenygépek, kihegyezett motorral, ami sokkal több időt, és persze pénzt igényel. A RS-ek, Mito-k és társaik nagy része szét van hajtva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
birdhouse
csendes tag
válasz runner 125 #9991 üzenetére
igen, sajnos ez Magyarország. nagyon szervízigényesek a 2T 125ös versenygépek, lánc, lánctányér, dugó, hajtókar satöbbi, ezeket ajánlatos cserélgetni x kilóméterekenként. ezért nézek mostmár én is csak 4T-t
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Tothgera30
Ármester
Nem nagy termetű motor, olyan mint az 50-es Rs, vagy egy Tzr, bár a hátulja kissé széles. Nézd meg képeken, videón, hirdetéseket nyálazd át, és dönts szíved szerint. De az nem tömegmotor, ilyet magyarba még egyet nem találsz.
runner 125: Nem, ez teljesen gyári, gyári hengerrel és dugóval, bontatlanul, de most új hátsó lánckereket kap, mert a szervízfüzete szerint 12000km-enként cserélni kell, amúgy nagyon sokáig kereste a tulaj, ezt is olaszból hozta. Amúgy nagyon jó barátomról van szó, és ő még sohasem huzatta ki és nem füstölt vele gumit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #9993 üzenetére
Akkor minek tartja?
-
akos3
addikt
válasz Gergello #9994 üzenetére
Szted gumifüstölés nélkül nem is lehet ilyet tartani?
Hát köszönöm a felvilágosítást mindenkinek. Igazából még mindig ugyanott tartok: Az igénytelen 4T az kicsit gyengusz (nekem a végsebességük kéne kb utazónak. Ugy tökéletes lenne), a sportosabb 2T nagyrésze szét van hajtva, és még a fenék részük is szélesebb, szal már csak ezért is necces nekem Nah meg persze a pénz a pénz és a pénz Jo lesz nekem még egy darabig a kis bws Csak az a baj, h Bp-en elég kevés a 70km/h. Most pesze lehet mondani, h ez nem száguldozásra lett kitalálva, de akkor is...45-50ig gyorsul a motorka rendesen, lámpánál nincs ellenfele. Aztán lejjebb esik a fordulatszám és kb 60ig lelassul a gyorsulásban. Ami igen zavaró, mert pont addigra érnek be a kocsisok Aztán 70-75ig megint gyorsul, mintha seggbe rugták volna. Persze a 70 nem olyan rossz, de egész végig nyélgázon használni szegényt Nekem sincs kő a szívem helyén
Meg mint írtam ez anynira új, annyira nincs semmi baja, h már csak ezért is kár lenne lecserélni...Ha a mostani pénzemből kéne vegyek motort, akkor félnék, h baja lenne, mert csak idősebbet, v sokat futottat tudnék venni. Folyton ottt járna a fejembe, h a fene vinné el, kellett nekem lecserélni a robcsim. ... -
Samus
addikt
Üdvözlet,
egy gyors kérdésem lenne: az ötvenes robogók kipufogó tömítése (a henger és a kipufogó csatlakozásánál) szabványos, vagyis minden típusé egyezik kategórián belül, vagy egyedi?'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Íme az új Android Auto!
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen TV-t vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- BMW topik
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Opel topik
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest