Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Silverr #58348 üzenetére
Milyen moci?
Én már megtanultam, hogy motoron bármi lehet.
Olyan amire amúgy nem is gondolsz, hogy összefüggésben lehet vele, úgyhogy ha nem szeretnél vele sokat tökölni szerintem vidd el egy szervizbe. Ott legalább a munkára kapsz garanciát és ha nem jó visszaviszed.[ Szerkesztve ]
undefined
-
2thletme2day
őstag
válasz ludsimon #58351 üzenetére
Nem vagy semmi ember... Hónapok óta arról szól a topic, hogy mindenféle szerelési dologban kéred az emberek véleményét, tanácsát mit hogyan csinálj, mi lehet a rossz, hogy lehetne megcsinálni erre valaki segítséget kér és te meg elküldöd szervizbe. Ha nem tudsz hasznos tanácsot adni miért kell egyáltalán hozzászólni ahhoz amihez nem értesz? Ha meg értesz hozzá akkor tanácsot kéne adni neki nem elküldeni a szervizbe...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ez igy van sajnos. Annyibol viszont mindenkeppen jobbak ezek a zarak, hogy egy sima par ezer forintos lakatot egy nyisszantassal levagnak, ezeket meg fureszelik 8-10 percig. Szerintem annyival meg lehet biztosabba tenni a dolgot, hogy egy riasztot betesz az ember valahova, vagy esetleg olyan jealdo, ami a telefonunkra jelez. Ezek a spybike cuccok is nagyon jok: [link]
----------------------------
Silverr Szerintem gyujtas problema lehet. Probald meg azt mindenkeppen, hogy mikor nem indul, szedd ki a gyertyat es nezd meg szaraz-e, de akarmilyen is, egy fecskendovel spriccelj egy kis benzint a hengerbe. Tedd vissza a gyertyat es probald elinditani. Ha beroffenik 1-2 masodpercre, akkor uzemanyag problema, ha nem csinal semmit, akkor gyujtas.
Vagy masik, hogy huzd le a szivocsovet es ott spiccents be neki. Ekkor ha poffenik parat, akkor nem kap uzemanyagot, ha semmit sem csinal, akkor gyujtas felol kell elindulni. Gyertya, pipa, kabel, gyujtotrafo, gyujtoegyseg, alaplap, forgoresz.
[ Szerkesztve ]
-
Upo
addikt
válasz Silverr #58352 üzenetére
Nekem a gyertya csinált ilyent, ráadásul kicsavarva ha teszteltem akkor szikrázott is. Vettem újat, az is csinálta, de írták hogy manapság elég vacakok a gyertyák úgyhogy még egyet vettem és azzal stabilan működik már egy ideje.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Redneck
veterán
A lakatokat, láncokat gyorsan lekapják. A profik GSM zavaróval mennek ha kell egy motor. Minél összetettebb védelem annál jobb. Kitaláltam egy riasztót, lehet megcsinálom a panelt. Ha beválik szabadalmaztatom és betegre keresem magam. A topikba járóknak ingyen adom.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
droving
aktív tag
Felteszem még egyszer a kérdésem , mert nem nagyon reagált senki.
Van itt olyan hobbi motoros akinek volna egy pár perc ideje két pofa sör mellet , meghallgatni a motorom ?
Csak pár jó tanácsra lenne szükségem a problémám kiderítéséhez.
Aki vállalkozna rá bp 10.kerület közelében , az kérem jelezze.
droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Redneck #58372 üzenetére
Én most riasztós tárcsazárral védem a motort. Éjjelre azt rakom fel, néha másik tárcsazárat is, plusz lánc, plusz takaró ponyva. Ha valaki elkezdi bontogatni, sípol legalább egy kicsit... Viszont HA majd lesz egy kis tuningra pénzem, megy bele egy immos riasztó.
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #58375 üzenetére
Amit el akarnak vinni azt el is fogják.
Csak a gyorsaságon múlik minden, ha 5 perc átvágni a zárat és annyi időn belül kimész érte mert jelzett a kütyü vagy csak elsétálsz mellette közben hívod a rendőröket és addig kiszúrod az első kerekét egy jó csavarhúzóval.. Menekülni se sokáig fognak. Vannak frappáns ötleteim.De aki ennyire felszerelt tolvaj az nem is hiszem fényes nappal fog lopni motort hanem éjszaka. Kisebb a lebukási esély.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ferko0726
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy most készülünk a párommal egy kis motortúrára egy Honda CG 125 -el.
Két napos túra lenne napi 200 km motorozás, összesen 400 km.
Lehet hogy kicsit láma a kérdés amiért előre is elnézést kérek.
A 125 ccm egyhengeres, léghűtéses motor fogja bírni kettőnk alatt a "kiképzést"?
Én és a párom együtt 135 kg vagyunk, plusz vinnénk magunkkal kb. 10 kg cuccost, így összesen 145 kg, 2 nap alatt 400 km.
Ha valakinek volt már hasonló kategóriájú motorral kb. ekkora távú túrája 2 személlyel szívesen veném a tapasztalatait....
Azt már tudom hogy hosszú távon igen kényelmetlen (igen fapados a cg) tud lenni, így kb. 40-50 km-ként nem árt egy kb. 20-30 perces pihenőt tartani embernek és motornak egyaránt.
Illetve még az lenne a kérdésem hogy - ennek a "csodamotornak" a végsebessége egy fővel kb. 105 km/h, akkor - 2 személlyel mi az a végsebesség amivel még el lehet utazni hogy ne főjön meg a motor?
Egy kb. 75-80 km/h -s sebesség még belefér, már próbáltuk (kb. 40 km-es távon) és működött is de ekkora távon még nem, és ebben is kíváncsi lennék a tapasztalatokra!
Köszönöm előre is! -
Redneck
veterán
válasz ferko0726 #58379 üzenetére
Ha jó műszaki állapotban van, és 200 km alatt 2x vagy 3x megálltok akkor nem lehet gond. 75-85 kényelmesen elég és a motort sem gyilkolja. Én 220 km-ről hoztam fel az 50-es Aprilia RS-t és 2x vagy 3x álltam meg
Kicsit kevertem, azt hittem ez 14,6 lóerő. Látom hogy 11. Nem túl acélos de leküzdhető vele a túra komótosan. Tanulópénznek jó lesz! Legközelebb CBR/CBF szintű blokkost kell venni ha 125 4T.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
2thletme2day
őstag
Mivel járhat az ha lejárt szavatosságú motorolajat töltök a motorba? Annyit csökkenhet a viszkozitás egy év alatt, hogy gyorsabban kopjon tőle a motor? Ma vettem Motul olajat a gépbe, bele is töltöttem több mint fél litert. Aztán később nézem a lejárati dátumot: 29.04.14 Az én értelmezésem szerint ez tavaly lejárt... Vagy lehetséges hogy 2029-ig lenne használható? De akkor nem 14.04.29 nek kéne lennie a dátumnak? Lehet holnap visszaviszem a maradékot, hogy mégis mi ez...
-
NeAndrew
csendes tag
Sziasztok!
Munkábajárásra (napi 2x 12km) szeretnék egy robogót venni. Olvastam néhány cikket a témában. Arra jutottam hogy 2 ütemű kell mert az fürgébb és nagyobb is a végsebbéssége. Az egyik kérdésem: robogókból nincs valami használt bolt valami olyasmi mint alfa notebookjai, megbízható azt kapja az ember amiért fizet? A másik pedig mennyit érdemes költeni rá, milyen típust érdemes venni ami könnyen továbbadható lehet nem jön be ez a motoros téma. (200-300 ezerig mennék el max de ha 80-ért is van olyan ami elég nekem akkor nem akarok fölöslegesen pénzt kidobni.)
Köszönettel,
András -
Pete55555
addikt
válasz 2thletme2day #58383 üzenetére
lejárt szavatosságú motorolajat
Van szavatossága ????
A föld alatt rohad millió x évig.... szerintem sz*rd le ami rá van írva
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
huszi.gyb
senior tag
-
Motaba78
őstag
Sziasztok, mostanaban vennek 50-es robeszt.
Kerdesem lenne csak en latom ugy, hogy kb 50-80e ft-al tobbe kerulnek a robogok mint mondjuk tavaly?Mik az ajanlottak jelenleg?
Kinezettek aprilia sr 50, piaggio nrg, gilera runer.
Ezek kb a le nem strapaltak mo-n vasaroltak 2008tol kb mibe fájnak?
Talatam patika allapotut keves garantalt km-el de az ara 400+ ezer forintba fájna. Ez mondjuk egy runner (750be vette szamlasan)
Ezek realis arak? Vagy en maradtam le az arakkal?
Koszi a valaszt. -
félisten
-
félisten
válasz runner 125 #58391 üzenetére
Szep moci.
Jol nez ki ez a gilera, de a rosseb venne befecskendezos motort. Itt a kozelben nem javitanak ilyet, a motor szallitasat meg nem tudom megoldani.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Tothgera30 #58393 üzenetére
De el fog romlani, kerdes, hogy mikor. Na akkor fogsz akkorat szivni, mint a haz.
ludsimon Nem tudom, hogy lehet-e. Illetve mindent lehet, csak kerdes, hogy megeri-e esszeru keretek kozott.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz korcsillio #58396 üzenetére
Mi? Ok. A tank a Jetforceon lent van, tehát a mezei benzincsap ugrik, így marad a szivattyú.
Karbi kell persze. Szívócső alakítás.
ECU van benne. Az vezérli a gyújtást is?
A többi hogy van megoldva?Azért kérdezem, mert agyalok azon, hogy renberakom a Speedfighton, amit még kell és eladom. Bár most is megy, de nagyon tetszik a jetforce.
-
Tothgera30
Ármester
Ettől annyira nem félek, ha pedig baja lenne, vannak idehaza nagy PureJet guruk, és ne keverjuk a DiTech-el, mert egészen más (ahogy legtöbb szerelő szokta - pl.: ...12k km-t futott SR főtengelycsapágyát mutogatta, de a motorba ránézésre is volt már 45-50k km). Ilyen alapon a 12 éves autónak már rég be kellett volna adni a kulcsot. Ahogy nézem 52636 futott km-rel is léteznek még ilyen motorok, az nekem még 20-30 év .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
válasz Tothgera30 #58398 üzenetére
Persze ez ok. Kivancsi lennek az 50 ezer+ km alatt hanyszor csereltek blokkot. Darabjaiban persze.
En abbol indulok ki, hogy el fog majd romlani, mert minden elromlik elobb-utobb. Akkor viszont sokkal nehezebb kihamozni hogy mi a gond, foleg a ketutemu injektoros bonyolult. Legalabbis aki szerelovel eddig beszeltem mind ezt mondta. Namost jol leszivod magad, mire megtalalod a hibat, aztan masodszor meg mikor megveszed az alkatreszt hozza. Ossze sem lehet hasonlitani egy ezer eves, bevalt, igenytelen technikaval. Termeszetesen az injektoros finomabban jar, kevesebbet fogyaszt, amig mukodik, addig nagyon jo. Ha nem szamitana penz, csak injektoros motort vennek, addig marad a karbi es a leghutes.
Engem itt mar az agyverzes kerulgetne: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen