- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Fujifilm X
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz SirKero #35546 üzenetére
Te láttad már élőben,ültél rajta,megnézted minden porcikáját?? Èn igen.. A "legszebb" dolog rajta a műszerfal és a kipuffogó.. Ha vennem kéne ennyiért inkább Bmw 650Gt,Kymko 700 Myroad,utóbbit inkább 1-2 évesen.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
SirKero
őstag
válasz -Mosquito- #35551 üzenetére
Sajnos még nem volt módomban "live" megtekinteni de egyszerűen nem tudom elképzelni,hogy egy ilyen konstrukciónál ( ami sok motoros számára az óriás luxus robogó szinonimája ) megengedje magának a gyártó , hogy gagyi cuccokból hanyagul rakja össze.
Egyébként ahol eddig olvastam róla sehol nem említik az álltad említett hibákat
De még egyszer mondom ettől függetlenül ennyi pénzt kizárt,hogy kétkerekű szerkezetért én valaha is adnék[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-Mosquito-
őstag
válasz SirKero #35553 üzenetére
Msumikával (Burgman fórum) Motorradnál tesztnapon konkrétan nem kifeszítette hanem kihajlította az alsó rekesz fedelét és csuklóig benyult!! . A két felső rekesz nyiklik nyaklik,műanyagok sz@rok a régi burgiba ott 0,5L palack elfért ennél nem! Nyugi a Bmw anyaghasználata,összeszerelése sem jobb.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
VW
aktív tag
Már lehet szavazni az új KRESZ módosításokról a szerintem.kormany.hu weboldalon. Kérlek szavazatoddal támogasd TE is a négyes javaslatot: "4, segédmotorral is lehessen utast szállítani, ha van gyári utasülés és lábtartó" Regisztrációval együtt 2 perc az egész,de fontos lenne! Köszi
Sajnos a légzés nem intelligencia függõ, különben elég sok probléma megoldódna.
-
AndrewTdi
addikt
(#35556) VW: Ezzel nem feltétlenül értek egyet.
Aki soha életében nem motorozott / nem tanult motorozni, ne ültessen maga mögé embert. Főleg egy olyan motorra, amit alapból letolnak az útról.(kövezzetek meg ha nem értetek egyet!)
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én inkább a segédmotorkerékpárok rendszámmal való ellátását támogatnám, arra is lehet szavazni? (Mindezt egybekötve egy "üzembe helyezést" megelőző hatósági műszaki vizsgával, értsd "ötvenesként használt 250cm3-es szörnyek kiszűrése végleges hatállyal). Most utálni fogsz?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
Ugye ez csak valami tréfa?
14 évesen én is erősen kampányoltam, h vazeg miért nem lehet ketten menni, egy smkp.-ral, de bakker, egy 50ccm-es robogó még egy 100kg-s embert is alig visz el, nem kettőt. Így is nagyon sok helyen feltartják a forgalmat, és pont ebből fakadóan (is) ön és közveszélyesek. (S, persze a gyári fojtás meg rátesz még pár lapáttal erre..)
Szóval részemről _nem_.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
huszi.gyb
senior tag
Én sem támogatnám, holott néha nagyon jól jönne (500m-t szoktam menni kb 2 személlyel )
A rendszámozással félig értek egyet. Szűrjük ki a sok "50-es papírokkal használt" idiótát, de! NE emelkedjen jelentősen a smkp-ok fenntartási összege. (Behoznak 2 évente egy 40 000Ft-os műszaki vizsgát és társai) akkor már nem éri meg, és pont az előnyét veszti el... Azt mondom, ha 5k-ért átnézik, plusz 5k papírokra egyszer díj, kifizethető, belefér. De annál többért már nem éri meg akkor megvenni... És pont amire való, arra nem tudnánk használni. Olcsón eljutni A-ból B-be rövid távokon.
szerk.: Beszéltem a szerelővel, jövő héten viszem a Tact-ot általános átvizsgálásra, plusz apróságok javítására, hajtóműolaj csere, bovden csere... stb (Nem csak lustaságból, de vásárlás után csinálja meg egy szakértő rendesen, utána majd én karban tartogatom).
szerk2.: Megnéztem az oldalt, azt hiszem az első volt, amivel egyetértek. A rendőr ne állíthasson meg akárhol, tereljen félre. Még robogóval is agybajt kapok, amikor dugót csinál, mert ő épp papírokat nézeget... -.-
Ami felháborító: B kategóriával 125? Én meg kb 3 év 125-ös gyakorlattal várjak 24 éves koromig a korlátlanra? Elmehetnek a búsba... Ha már szigorítják az egyik felét, ne engedjék a másikat...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Ez nem fáj... De tudod, sok jó indítványt az ilyen túlkapásokkal sikerül elszúrniuk. Ha ezekhez az árakhoz nem nyúlnak, akkor mehet... Csak tudod, ha már kötelező, akkor egy kis rejtett plusz adó jól jöhet... (De NE LEGYEN IGAZAM)
szerk. A 40k-val sokat mondtam, de a lényeg, hogy ne emeljék[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #35562 üzenetére
"...Ami felháborító: B kategóriával 125? ..." Komplett KRESZ-vizsgával, rutin- és forgalmi vizsgával. Ezeket mind le kell tenned! Ha autó jogsi mellett évek óta hajtasz segédmotorkerékpárt, tehát van rutinod, akkor pár óra gyakorlás, és teljes értékű vizsga után, olcsón tudsz A1 jogsit szerezni. Ha nem vezettél eddig semmilyen motort, akkor meg kénytelen vagy órákat venni, gyakorolni, mert a vizsga pont olyan szigorú, mintha külön tennél egy A1-et.
Én ez utóbbi helyzetben vagyok/voltam. 16-18 éves korom között volt egy Jawa Mustangom, utána 32 évig nem ültem semmilyen motoros kétkerekűn, tehát 9 órát kellett vennem, mielőtt vizsgára engedett az oktatóm. Elsőre átmentem, természetesen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #35566 üzenetére
Jaa, hogy csak a második kresz vizsgát törölnék el? Az még ok... Akkor valamit nagyon félreértettem... sry
Azt hittem lényegében az A1 járna a B-hez, mint most az M. Egyébként persze, ha valaki évek óta hajt... De nem egy ismerősöm van, aki életében nem ült biciklinél erősebb 2 kerekűn... Most azok nehogy mehessenek 125-össel... Még egy 50 4T is életveszélyes lenne nekik városban
Ha a gyakorlati vizsgát nem törlik el, akkor lehet jogos...
Anno nekem úgy volt, hogy egyszerre csináltam B és A1-et. Egy nap alatt 2 kresz vizsgám volt (2x 4850Ft-ért, ha jól emlékszem az összegre). Bementem, A1, megvan, kijöttem, bementem, B, megvan irány haza... (Így spóroltam 35000Ft-ot az akkori Kresz tanfolyam árát...)Még egy szerk.: Ok, az más, hogy veszel 9 órát, és megy... De nem mindenkinek van hozzá érzéke... Tanítottam ismerősömet ROBOGÓZNI parkolóban... kb 30 óra után se mertem kiengedni a parkolóból. És volt B kat. jogosítványa...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #35567 üzenetére
A KRESZ-vizsgát sem törölték el, (újra) vizsgázni kell belőle, viszont nem kell hosszú, méregdrága tanfolyamra járni, a CD-s, vagy az online gyakorlóprogrammal otthon is felkészülhetsz rá. (mivel feltételezik, hogyha gépkocsit vezetsz évek óta, akkor nagyjából ismered a KRESZ-t, csak az ismereteidet kell kissé felfrissíteni)
Elsősegélynyújtásból viszont nem kell újra vizsgázni.Ja, és nem feltételes mód, hanem tavaly ősz (?) óta már így van...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #35568 üzenetére
Most már értem. Arről a módosításról lemaradtam. Egyébként ez érvényes A2-re és A-ra is? Mármint nekem 2009 óta van jogosítványom B-re, 2010 eleje óta A1-re. Most 20 éves vagyok. Szóval A még messze van, de néha szeretnék motort bérelni. Ezért gondolkodtam A2-n. Ott megspórolhatom a vizsga árát?
(Mielőtt lehurrogna valaki, néztem autós iskolák oldalait, de a legtöbb helyen még a 2év A1 után lehet különbözeti vizsgát tenni A-ra... Szóval nagyon friss )
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #35569 üzenetére
Természetesen nem, csak az A1 (B125)-re vonatkozik a B-s kedvezmény. Nekem annyi előnyöm volna, hogyha most, az A1 vizsga után 1 éven belül mennék A2-ből, vagy korlátlan A-ból tanfolyamra + vizsgára, akkor KRESZ-ből nem kellene vizsgáznom újra. A teljes óraszámot viszont le kell akkor is vezetni, és rutinból + forgalomból eredményesen vizsgázni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
fesii
aktív tag
Kicsit más téma...
Lehet, hogy azér is tették be azt a pár óra gyakorlatot,hogy megprobálják az emberből kiverni a rossz sokásokat, de én példáúl b jogsi után felültem és mentem a robesszal senki se mutatta meg,hogy hogy is kéne csinálni pontosan. Ebből fakadóan van jópár rossz szokásom.
Csak egy példa amiről próbálok leszokni ha kanyarodok mindig kiteszem oldalra a lábam. Tudom, hogy akkor is betudok kanyarodni ha normálisan fenn hagyom a lábam de nehéz megállni mert már reflexből jön a láb oldalratétele... Nem hiszem, hogy ezt vizsgán annyira engedné egy vizsgabiztos holott 6ezer km körül van bennem robogón...[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz longwild #35572 üzenetére
Sopron elsőre kicsit sok lesz Először utassal menjetek pár kört a "közelben", hogy összeszokjatok (pl. ne tartson ellen kanyarban, vagy ne fejeljen le minden fékezésnél), erre tökéletesen megfelel ha kimentek Esztergomig meg vissza (bár most árvíz idején necces ). Ha úgy érzed hogy ezen a távon is biztonsággal mentek együtt, akkor talán bevállalható.
@fesii: értettem elsőre is , de nekem volt már olyan hogy lassú gurulásnál pl. padkához szorult lábam. Na azóta nem rakom le, csak ha megálltam
[ Szerkesztve ]
-
VW
aktív tag
Gyors reagálásom,de senki ne sértődjön meg:
Természetesen ha valaki úgy érzi rossz ötlet a segédmotorkerékpáron történő utas szállítás ne támogassa.De ezekkel az ellenérvekkel nem értek egyet.Ne Budapestből,túlzsúfolt főutakból induljunk ki.Legalább annyian használnak kismotort falukban és kisvárosokban.Ahol kisebb a forgalom ,kisebbek a távolságok sok a mellékutca. Semmivel sem fognak több akadályt jelenteni mint a mostani helyzetben. Most is ki kell kerülni autóval,nagymotorral a robogóst ha a megengedett max. 40el halad.Mert valaki lassabb nem lehet kitiltani a forgalomból.(pl. kerékpár,traktor stb.)
Másik dolog,hogy adjuk meg a bizalmat az embereknek,biztos szorult beléjük annyi felelősségérzet,hogy ahogy magukra vigyáznak ,úgy fognak az utasra is.Sőt.
Had döntsék el érzik magukat annyira rutinosnak,hogy maguk mögé ültessenek valakit.Nem lehet mindent végtelenségig agyonszabályozni.Sajnos a légzés nem intelligencia függõ, különben elég sok probléma megoldódna.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #35580 üzenetére
Nem tudom, miért fosik mindenki a KRESZ-vizsgától.... Az a legegyszerűbb az egészben. Ha nem motorozott valaki eddigi életében, akkor viszont "vizsgaképesre" kell gyakorolnia magát a járművön, az szerintem sokkal nagyobb kihívás...
B-s jogsi mellett szinte semennyi idő (egy-két esti online gyakorlás + a vizsgaidőpont), a vizsga díja is néhány ezer forint. Mármint a KRESZ-vizsgáé. Éppen elég olcsó lett az B+A1 (=B125), hogy ez bárkinek is gondot jelenthessen. Ha motorra, benzinre, ruházatra telik, akkor legyen már 30 ezer forintja egy könnyített tanfolyamra!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
Az a baj, hogy tesóm osztálytársának 14 éves korától 3x vették el a jogosítványát ittas vezetésért, két személyezésért, gyorshajtásért, bukó nélkül egy tuning Aerox-on (a háromból 2x mindegyik feltétel teljesült). Az ilyenekből sosem lesz felelősségtudatos ember. Ha ezeknek a marháknak (már bocsánat) engedélyezed, akkor mi lesz a következő? És mielőtt azt hinnéd, magam ellen is beszélek, mert az én robogómon is elférünk ketten rövid úton. Sőt, 2 személlyel viszi az 50-et. Szóval városban még akár lehetne is használni... De sajnos így is sok a felelőtlen idióta, aki többet gondol a saját tudásáról. És ezek miatt nem támogatom.
szerk.: @(#35581) bogyo112: Én nem fosok a Kresztől. Nem nagy szám, meg lehet tanulni. Viszont nem értem miért kötelező 35-40 000Ft-ot kifizetnem, ha már 2x megcsináltam elsőre, és azóta is aktívan vezetek. Nekem ez az egy fájó pont. Ez az összeg annyi, mintha elkapnak jogosítvány nélkül
Ettől függetlenül meg fogom csinálni az A korlátlant, de A2-re nem szívesen adok ki pénzt, mert az egészben a lehúzást érzem, és nem azt, hogy húúú majd ők biztonságosan megtanítanak motorozni. Sőt... Ha lehetne olyat, hogy a KRESZ tanfolyamot befizetem, de helyette gyakorlati órákat veszek (Ha mondjuk van már jogosítványod, és elsőre v max. másodikra sikerül a KRESZ) akkor azt nagyon is támogatnám... Annak látnám értelmét.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
válasz longwild #35572 üzenetére
Ha már mentél két személlyel és nem most kísérletezel akkor be lehet vállalni. Ha nem akkor én is azt javaslom,hogy elsőre kisebb távolságot vállalj be hogy össze szokjatok.
Egy egész napos túrára készülj fel ( 220 km 3 óra 42 perc a google maps szerint)Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
AndrewTdi
addikt
-
korpicschess
veterán
válasz huszi.gyb #35583 üzenetére
Egyébként lehet 2 személlyes menni kényelmesen szerintem egy mai 50-es motoron. Szinte mindenen van lábtartó. RX-en is van utasnak lábtartó. Itt fent a hegyen mentem is haverral, és nem volt gond neki.
Utasként csak egyszer, mikor Olaszban voltam egy családnál, a srác 4 ütemű 50-es Vespájával mentünk... Hát elsőre marha rossz volt. Nagyon hülyén éreztem magam. Aztán megszoktam, de áh... Meglepően jól ment az is egyébként.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #35586 üzenetére
Tudom, lehet... Én is mentem már. Nem a lehet-tel van a baj, hanem azzal, hogy ha szabad is, akkor a sok "hülyegyerek" még veszélyesebb lenne szvsz.
Persze, ha ésszel használnák ki a lehetőséget, akkor támogatnám. Főleg a mai gépek amikor 50ccm-ből 100+ os végsebességeket ki lehet hozni... A gép képes rá, de sokszor a sofőr nem tudja felmérni, hogy milyen felelősséggel jár.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Colos1 #35588 üzenetére
Igen, de ha nincs rendszám és ketten ülnek rajta, az elég feltűnő jelenség. És az sokaknak visszatartó erő, hogy könnyen elkapják. De ha "nem látszik" messziről...
Legyünk őszinték. Elég sokat vezetek autót is, robogót is. Nagyon durva szabálytalanságokat nem szoktam elkövetni (pl ittas vezetés, extrém gyorshajtás, veszélyes előzés záróvonalon, kanyarban...) Szóval nem "feltűnősködöm". A 3 év alatt egyszer állított meg rendőr, egy 18 éves Golf III-mal. Csak azt látta, hogy apámmal ülünk a kocsiban (hátul aludt a család többi része). A kocsiban volt csomag is. ÉS a hátsó rugók el voltak öregedve. Azért állított meg, mert kíváncsi lett, hogy mitől lóg a kocsi segge ennyire. Vagyis feltűnősködtem. Ezen kívül még sosem igazoltattak.
Mit akarok ebből kihozni? Ha nem épp a rendőr előtt hülyéskedik, még nehezebben szúrják ki. De hangsúlyozom ez az én véleményem. Ha valaki ész érvekkel meg tud győzni az ellenkezőjéről... Akkor elfogadhatom az érvelését.+1 dolog: Azért a Tact a 150kg-nak már nem örül... Főleg egy erőteljesebb lejtőnél már nem az igazi a fék + a kátyúelnyelés sem. Ezt figyelembe kell venni, ha valaki vezeti...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz longwild #35590 üzenetére
4 óra oda, 4 vissza, és nem voltál ott egy percet se Játsszunk el a gondolattal: nyolckor indulsz, délre ott vagy, egy órát ebédelsz a családnál, és ötre érsz haza optimális esetben (szabályokat betartva ofkoz). Ráadásul fogsz zsibbadni rendesen, száz kilométerenként legalább le kell szállni szerintem
Szerintem menj előtte pár kört a környező városokban
-
VW
aktív tag
válasz huszi.gyb #35583 üzenetére
Sajnos vannak és mindig lesznek idióták,de ez minden kategóriára igaz.(az ittasan vezetők,a száguldozók,a záróvonalon előzők,a motorral forgalomba egykerekezők stb.) Azért van a rendőrség,hogy kiszűrje a renitenseket.Ahogy a példád is mutatja,párszor elkapták a srácot.Ha tesz a jogszabályokra,akkor hiába minden tiltás.
Szemelött kell tartani,hogy ez a többségnek könnyebbséget hozna.Olcsóbban lehetne közlekedni.Akár még kevesebb autó is lenne az utakon,mert 2 ember elmehetne egy autó helyett robogóval pl. munkába ,fagyizni stb. Könnyebb parkolás,több szabad parkoló az autósoknak...ilyesmire gondolok.
Egy próbát megérne a kezdeményezés,ha nem válna be legfeljebb visszaállítják a régi jogszabályt.
(amúgy a KRESZ szerint lehet utast szállítani 3 és 4 kerekű segédmotorkerékpáron csak a 2 kerekűt felejtették ki)Sajnos a légzés nem intelligencia függõ, különben elég sok probléma megoldódna.
-
korpicschess
veterán
válasz huszi.gyb #35591 üzenetére
Én már vezettem úgy, hogy volt bennem pia, de csak ilyen 1-2 sörnyi mennyiség, és közelbe mentem. Egyébként úgy vittem utast is, viszonlag nagyobb utcán, minimális pia volt bennem, és kényszerhelyzet volt. Egyébként egy robogón a fékek amik kicsit kevesek szerintem, legalábbis dobfékekkel az a +1 fő iszonyat sokat számít.
szerk: na te is beszerkesztetted.Engem még nem igazoltattak. Egyelőre megvághatna, mert még nincs fent a tükröm, de ez hamarosan megoldódik. Amúgy szinte csak városon belül / város közelében megyek, itt meg nem szoktak igazán, bár már láttam párszor.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #35594 üzenetére
Nem azt mondom. Én is vezettem már 1-2 sör után, de csak olyan utcában amin naponta 10-15 autó megy el És akkor is tisztában voltam vele, hogy ittam, nem úgy mentem, mint ahogy szoktam. Nem az ittas vezetéssel, gyorshajtással két személyezéssel van gond. Hanem azzal, ha nem tudják a határt.
Igen, beszerkesztettem. Budapest I. kerületi tapasztalat a vártól lefelé macskakövön... Hát... Nem arra való a dobfék, se a 11" kerék, se a 10cm rugóút
@VW: Jogos, az ötlet valójában jó. Csak az a gond vele, hogy nem ide (Magyarországra) való, vagy nem most. Amíg 3x elkapják, és elveszik a jogosítványát, és tovább csinálhatja, addig ha még többet engedsz... Először olyan REÁLIS szabályok kellenek, amik nem azért büntetnek 30 000-re mert este kihalt 4 sávos úton ahol nincs járda 70-nel mész (drága profilkép volt...), vagy azért mert megiszol 1 sört és normálisan közlekedsz, hanem azért mert részegen száguldozol a városban például...
Én alapvetően nem vagyok ellene, de sajnos a közlekedéskultúránk olyan, hogy szerintem nagy felelőtlenség lenne.Plusz a másik: 2 éve költöztem Budapestre, előtte Győrben/ környékén vezettem sokat, robogót, motort egyaránt. ~2 hónapja vettem egy robogót, amit Budapesten használok. Hát... Vegyes a tapasztalat. Pirosnál megyek előre, egyre többen húzódnak arrébb, hogy elférjek kényelmesen. A többség áll... De találkoztam olyan taplóval is, aki behúzta elém a kocsi orrát, amennyire tudta, és lehúzott ablaknál anyázott, meg hülye gyerekezett... Persze azt nem is említve amikor tükör nélkül vált sávot... A vészfékezéseknél sokat számít +50-70kg... Főleg dobféknél.
Ja és akkor az nem említettem, hogy nyomvályúban mennyit számít a plusz súly, ne adj isten, ha nem motorozott még...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
akos3
addikt
válasz SirKero #35596 üzenetére
Ezt aláírom. Nekem a cbr-el a 140 km-re lévő Balaton kerek 3 óra volt a 7-es úton, betartva a sebességet nagyjából. (mondjuk a sok falu miatt elég lassú volt). Fehérváron fél úton muszáj vt megállni mert már nem éreztem a seggem Sztem Lesz az 4 óránál is több megállásokkal, ha szabályosan közlekedik.
-
korpicschess
veterán
válasz huszi.gyb #35595 üzenetére
Ja, nekem ilyen szempontból a hatalmas tárcsák szerencsések az RX-en. Viszont a hátsó fékem jelenleg szar, ereszt, úgyhogy nem akkora buli, így alig fog valamit. Egyébként bőven felülméretezettek a fékek ehhez a teljesítményhez.
Amikor én vittem valakit haza még az F15-tel, siettem, 70-ről azt hittem, hogy nem tudok lelassítani, hogy beforduljak az utcába. Olyan érzés volt, mintha nem fogna a fék. Amíg nem jöttem rá, hogy miért, egy pillanatra kicsit meg is ilyedtem.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Pár napja vizes úton járok a Michelin Power Pure SC-vel. Hát fiúk lépésbe a kanyarba.
-
Grillo
senior tag
Ja, ma eső után csúszott rendesen, kiba nagy dugó is volt a rakpartok lezárása miatt, a sok fasz meg menni akart a szokásos sebességével, csak ugye azt dugóban nehéz. Egyik robogós srác el is nyalt a Kálvinon, Szabadság-híd felől jött a villamospályán, aztán nem elég nagy szögben jött ki a sínről. Szerencséje volt, hogy nem ütötték el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Eredeti játékok OFF topik
- Fujifilm X
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Xbox Series X|S
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Revolut
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...