- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz korpicschess #35598 üzenetére
Naja, az szerencse... Meg mondjuk a gumi se mindegy a vason... Pont mint a többiek is írják, esős úton főleg észnél kell lenni. Az enyémnek ráadásul öregek, és keskenyek a gumik. Ez az utolsó nyaruk, aztán csere... De lehet ősszel ahogy lehűl a levegő, cserélem... Bár még nem tudom mi lesz a "sorsa" Lehet, hogy téliesítem, és télen is azzal fogok járni... Bár nem hiszem, hogy túl jó ötlet
www.dongosofor.hu
-
urbi73
senior tag
Nem az a lényeg hogy kinek milyen robogója van .Hanem hogy hogyan tartja rendeben ,Magyarul van e gazdája.Láttam már drága robogót is xarul kinézni , meg kínai robogót nagyon patent állapotban . Családos ember lévén nekem sincs nagyon májer robogóm ( Benelli 491 ) 10 éves ,sajna ennyi volt erre a célra a keret .
-
-
Rico45
őstag
Helló
Jövő hét elején lesz kész a runesz.
De várom már :~)
Melóba buszoznom kell mert közben a sephiaban elszakadt a szíj.
Kész vagyok már."Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
Vangelis
nagyúr
Srácok Lányok!
Mi lehet a gond, ha indulásnál nehezebben gyorsul a gép. Végsebesség viszont több lett.
De elindulásnál valamiért erőlködik.
30-40től már jó.. de a 30at nehezebben éri el mint szokta, meg nem szereti most nagyon az emelkedőt
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz korpicschess #35612 üzenetére
Még minden a gyári.
6200km van benne.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Vangelis
nagyúr
válasz Grillo #35615 üzenetére
Nem tudom most is mentem vele kb olyan mint volt.
Nem tudom mi okozhatta... most megyek melóba és kiderül.-
Az a baj, hogy ha megnézetem akkor a gatyámat is leszedik rólam.. pedig tényleg még majdnem bejáratós..
A motor sem pörgött fel amikor xarakodott .. tehát lehet nem kuplung. Nagyon lassan gyorsult.. de 30-40 től ment mint a szél még jobban mint eddig.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Papa18
tag
Megjött a motorom a szerelőtől.
Nagyon jól megy most, tömítetlenség volt a gond.
Viszont az mitől van, hogy hidegen van hogy csak másodjára indul.
Ez természetes?
Illetve elindul, csak leáll pár másodperc után, és gyenge az alapjárat is indítás után rögtön.
Ekkor újra indítom, húzok neki kis gázt hogy picit felpörögjön és semmi gond. -
Napok óta esőben járok haza, hát ma leizzadtam. Éreztem én, hogy csúszik a hátsó, de nem is lassult. Komcsi ha nem húzom az elsőt is finoman akkor megbököm az előttem lévő autót. Komolyan megijedtem.
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz molnarpeter #35624 üzenetére
Bocs, ezt nem tudtam, nincs ezirányú tapasztalatom. Csak az oktató letolt, hogy miért a lábféket használom, szokjam meg, hogy nagyot csak az elsővel tudok lassulni (Illetve, mindkettővel egyszerre). Nekem a lábpedál (-os hátsófék) esett "kézre".
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Vangelis
nagyúr
válasz Kolondrum #35627 üzenetére
Most mentem vele jó pár kilométert és nem jelentkezett.
Mondjuk elég sokat megyek mostanában napi 70-80km.
Ma vettem észre ezt a jelenséget de lehet elmúlt volna.
Azt olvastam, hogy 5-6ezer km-nél már görgőket szoktak cserélni.....
De az a baj, hogy jól lehúznak ha beviszem valahová. Kocsikat szétszedem de még robogót nem gyógyítottam.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Colos1
őstag
válasz Bogyó bá' #35628 üzenetére
Amikor egy jármű fékez, akkor egy gyorsulási erő hat előrefelé. Ez a gyorsulási erő a járművet előrebillenti, és az első kereket az útra nyomja, míg a hátsó keréken a terhelést csökkenti. Ezáltal az első kerék és az út között nő a tapadás, míg a hátsónál csökken. Ezért kell az elsővel fékezni, és ezért is raknak az első kerekekre nagyobb, erősebb féket, mert nagyobb fékhatást lehet vele elérni. Próbáld ki, hogy a hátsó fékkel nem tudod ugyanazt a fékhatást elérni, mint az elsővel, mert hamarabb megcsúszik. Kerékpár esetében is ezért állnak fejre az első fékkel azok, akik nem tanultak fizikát.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
akos3
addikt
válasz Bogyó bá' #35622 üzenetére
Igaza akkor lett vna, ha hozzá teszi, h magában sose húzzuk meg egy motornak az első fékét teljes megállási szándékkal (erős fékezéskor meg végképp), hanem mindig egyszerre a hátsóval! Egyébként lassítani nyugodtan lehet csak a hátsóval, attól még nem fog kifarolni.
(#35635) bogyo112 Motorral is lehet, ezért kell egyszerre mind a 2-t behúzni/lenyomni.
[ Szerkesztve ]
-
Rico45
őstag
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
DigitXT
félisten
Igazából "nagymotoron" jóval kisebb a jelentősége a hátsó féknek, mert
akár már egy hirtelen gázelvételre is képes megcsúszni a hátsó kereke,
olyan erős a motorféke. Robogón nagyobb a jelentősége: ott a motorfék
csak jelképes, ráadásul mint írták egy robogó még inkább farnehéz, így
alapból kevésbé hajlamos a segge megcsúszni... (De amint komolyabb
fékerő kell, kell az első fék, mert arra a hátsó arra teljesen alkalmatlan.)Rámarkolni soha egyik fékre se! De ha muszáj, akkor inkább a hátsóra,
mert abból csak riszálás lesz, nem instant perec... Elsőt progresszívan,
hátsót meg érzéssel + az első fékerő növelésével a hátsót csökkentsük.Ha választanom kéne, hogy melyik fék legyen a robogómon, akkor első.
Mert azzal meg is lehet állni, csak ésszel kell kezelni. Hátsóval csak
pici lassítás, meg kigurulós megállás fér bele (arra sokat használom is).De erre amúgy hamar rájön az ember, legkésőbb az első tapasztalatnál,
mint most SymbianOS. Szerintem ilyet más is átélt már. (Én legalábbis
igen: simán lassítós hátsó fékezés közbe beleléptek elém gyalogok: az
első reakció persze az, hogy "erősebb fék", de az sz*rt sem ért, csak a
gumi kezdett visítani: mellé az első, és már meg is állt a motor, ez van.) -
Colos1
őstag
válasz Bogyó bá' #35635 üzenetére
Tudom
Írtam is, hogy pont ezért esik orra a delikvens a bringával, mert nem csúszik meg.Emlékszem, amikor Kecskeméten 2003-ban vettem egy bringát, és az egyik fősulis tankörtársam ment vele egy kört. Nagyképűen akart vele megállni, hogy a hátsó kereket kissé elemelje az útról. Végül is a feltűnősködése sikerült, mert 1 hétig mindenki rajta röhögött Gyönyörűen, szépen lassan, de olyan hihetetlen precizitással állt vele fejre, hogy szinte bukfencet csinált a kerékpárral, és szinte elhittük neki, amikor azt mondta: "Kuss, legyen így szoktam leszállni"
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Először hozzá volt téve, de utólag kivettem azt a mondatot, mert gondoltam, hogy mindenki számára egyértelmű. És jól gondoltam. (Különben nem lenne hátsó fék)
Az utolsó előtti mondat ez volt: "A hátsó csak lassításra való, viszont ha normálisan fékezni kell, akkor mindkettővel kell, de ekkor is a nagyobb fékhatást az első fejti ki, a hátsó gyakorlatilag csak rásegít."
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Igazi főnyereménynek tűnik, gondos gazdától! Cserélhető kanca pónira!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #35622 üzenetére
Nekem meg pont azt mondta az oktató hogy a rutinpályán csak a hátsót használjam, aztán mikor a pálya melletti murvás részen ráhúztam az elsőre és elindult az első kerék oldalra rájöttem milyen igaza van. Ebből adódóan ehhez szoktam hozzá és a forgalomban is ezt használtam. Ehhez jön a több év autós beidegződés (ha fékezni kell akkor jobb láb, vagy ahogy te írtad "a hátsófék esik "kézre"") pláne így több hónap kihagyás után és máris igencsak nagy figyelmet kell fordítani arra az egyszerű dologra is hogy a motoron inkább az elsőt használjam.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz canniball #35645 üzenetére
Pár km/h lassításhoz, finoman csökkenteni a sebességet én is a hátsót használom. Egyébként konstrukciótól függ, nagyon farnehéz motornál szerintem is óvatosan az elsôt. Viszont fékezésnél testtel is segíteni kell, hogy elôre kerüljön a súlypont, azzal is plusz fékezôerôt kapunk, majdhogynem ajándékba.
A lovas lopott lehet?
[ Szerkesztve ]