Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz Piszmaty76 #85518 üzenetére

    @Piszmaty76

    A individuális consumer szegmens jóval kisebb, mint a corporate/professional/business szegmens; a high-end/enthusiast halmaz pedig a consumer-en belül is marginális.

    Az SMC ágon lévő professional/business még csak-csak adaptív, ha másért nem az ár/érték arány miatt, az enthusiast pedig mindig a leginkább 'lelkesítő' (got it?) irányba megy. Ez jót tesz hírverésnek, illetve segít átformálni a mainstream gondolkodást, és remek 'De bezzeg...!' beszélgetéseket lehet eszközölni a segítségével.

    A corporate/giant business vonalon viszont nem ad hoc, inspiratív fellángolások alapján döntenek, hanem 5-10 éves strategy & governance, illetve a futó és a stratégiába illeszkedő keretszerződések mentén. Na, és ezek adják a forgalom uszkve 90-95%-át; akár saját felhasználásra (workstation/laptop Józsinak prüntyögni az irodában), akár system integrator-ként továbbadni a HW-t önálló product-ként vagy valamilyen service részeként - és ebbe beletartozik a Dell kész workstation-je, vagy a T-System (csak hogy helyi legyen) által kitelepített, managed service-ként kezelt munkakörnyezet vagy a Jucikának az iskolakezdési akcióban eladott laptop is.

    ...és itt számolnak minden szaros feature-rel is, ami a gyártóval/gyártótól jön.

    Ergo, ha az AMD 2-5 év múlva is 1-on-1 kompetitív marad, akkor lesz teljes értékű alternatíva majd' minden téren; addig is pedig a kötetlen, illetve kísérletezgetni vágyó piaci szereplők játéka.

    [ Szerkesztve ]

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák