Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz KD6-3.7 #65644 üzenetére

    Laikusként:
    Sok gyártó évente 2 rendes karbantartást ír elő, így szigorúan véve az elsőt kb márciusban illene megrendelni hogy után a nyári hűtés szezonnak hatékonyan tudjatok neki menni.
    Így szerintem a legbiztosabb ha felhívod a telepítőt, hogy ugyan ugorjon már ki és ha nem talál okot akkor az első karbantartást meg is csinálhatná előrehozva.

    Mivel lehet hogy csak szoftveresen beragadt valami beállítás, ezért előtte azért én is megpróbálnék egy teljes "resetet" csinálni, de nem szabad elfelejteni hogy a hűtési körfolyamatnak kell pár perc mire beáll az új értékre, tehát sose az azonnali hatást várd.

    Resetelés alatt arra gondolok hogy szépen fokozatosan(percenként 1x kapcsolva) lecsökkented a hőfokot olyan értékre hogy a " ne akarjon" fűteni, járatod 5 percig, aztán átkapcsolod ventilátor only módba, ott is járatod 10 percig, majd kikapcsolod.
    Várni még 10 percet, majd az elosztónál az adott áramkör kismegszakítóját lenyomod, de ha dugvillás, akkor ezután kihúzod 1 órára.

    Majd 1 óra elteltével a fentieket szépen fordított sorrendben végig csinálni, annyi hogy mikor már fűtés módba kapcsolod akkor minden csendes vagy energiatakarékos beállítást kikapcsolni mielőtt fokozatosan(percenként 1x kapcsolva) maxra kapcsolod a teljesítményt, majd be a legsuperebb turbo-t vagy én nem tudom annál hogyan hívja.
    Ha ezután a maxra kapcsolva 5 perc elteltével sem fúj meleg levegőt, akkor tényleg valami nem stimmel.
    De az is lehet hogy ha nem szoktad a beltérin pl havonta 1x saját magad a szervíz manuál szerint, a képzettséget nem igénylő szűrő tisztítást megcsinálni, lehet hogy valami nagy méretű szösz belekerült.
    Ugyanígy az is lehet hogy a kültéribe beleragadt valami és lecsökkent a hatékonyság.

    [ Szerkesztve ]

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák