- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #160243 üzenetére
Nem volt szo tulmotorizaltrol, arany kozeput. Egy Polova is inkabb vennek 1.6-ot (ha van), mint az 1.4-et. Az A3 is elszalad az 1.6-os motorral, ket fovel es a forgalom itteni ritmusaval megy egy elozes is gyerekjatek. Viszont ha beul 4 ember, akkor mar kinlodik (ertsd, negyaltalan nem dinamikus, inkabb kinzasnak erzem az auto reszerol). Szerintem ebbe is az eggyel nagyobb, 1.8-as a legjobb valasztas.
Octaviahoz volt szerencsem 1.6-os motorral, raadasul valami 75 vagy 90 loero, koszonom inkabb megyek gyalog."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #160246 üzenetére
Ne forgasd ki. Nincs baj az Octaviaval, az 1.6-os 90 lovassal van gondom, 4-5 fo plusz csomag es vege a dalnak.
535 os BMW es az 1.4-es Polo kozott azert van meg par variacio nem?Karacsonykor megtettem azt a tavot kocsival, ha Londonderryrol van szo, akkor annak a kornyeken vannak szep emelkedok, 2 fovel is kettesben nyektettem fel az Audit, keskeny ut, emelkedo, szerpentin.
2005 koruli Polorol volt szo, abban volt 1.6. Ha valaki a hasznaltpiacon nezelodik, akkor ott nem igazan van felara egy univerzalisabb hasznalatot is lehetove tevo motoru autonak.
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #160249 üzenetére
pug206, 1.4 75 ló. autópályán 4 fővel, klímát kinyomva is 120 volt a max, amit emelkedőn tartani tudott, na itt választhatsz, hogy 90-nel csoszogsz a kamion mögött vagy mozgó forgalmi akadályt képezel és lerezesováznak a belső sávban. egyszerűen nem biztonságos.
inkább lehet egy erős autóval nyugodtan menni, mert van tartalék, ne stresszelsz rá minden helyzetre, hogy szarban maradsz a motorerő hiánya miatt. -
Integrale
veterán
válasz #94529552 #160249 üzenetére
Baratnonek, felesegnek varosba, vagy egyedul, nyugalmasan eljutni A-bol B-be jo, masra nagyobb motoros, ezaltal elhetobb autot valasztanek. Ha meg csak az az egy auto lenne a csaladban/haztartasban, akkor mindenkeppen, hogy beleferjen masfajta felhasznalas is, a varosi es alfoldi hasznalaton kivul.
Vitazni es meggyozni sem akarlak, csak egy masik szempontot irok, mint te.Az mi, ha nem kiforgatas, hogy en konkret variaciorol irtam (Octavia 1.6, te meg mar csak Octaviat?)
bitpork: az nem lenne rossz kombinacio, rendelni kell attol a nemet fickotol, aki a W12-es Lupot csinalta.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
skitzoo
senior tag
válasz #94529552 #160713 üzenetére
Leginkább az 5m-nél hosszab kellene. Csak abból kevés van. És nem tudjuk, hogy mi lenne a jó választás.
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
Mauzes
őstag
válasz #94529552 #160704 üzenetére
Az egyértelmű, hogy olyan szerződést nem kötök magyar féllel, aminek az aláírója külföldi. Az a baj, hogy nem vagyok tisztában a behozatal pontos menetével. Az egyébként nem egy reális gyakorlat, hogy külföldön veszel autót rendes adásvételivel, majd itthon - te vagy a tulajdonos - mégsem akarod forgalomba helyezni, mivel eladás céljából vetted? És ekkor te mint aktuális tulajdonos adásvételit kötsz a végleges vevővel, és után kerül forgalomba az autó?
Az én esetemben még az is bonyolítja a dolgot, hogy kereskedés értékesíti az autót bizományosi szerződés keretein belül. Ekkor én mint vevő kivel kötnék adásvételi szerződést?
-
-
Mauzes
őstag
válasz #94529552 #160722 üzenetére
De amit mondasz, hogy kötelező bejelenteni, regadót fizetni, stb, ez csak magánszemélyekre vonatkozik, igaz? Mert a kereskedések ezt biztosan nem csinálják meg, legalább is akiket én eddig láttam, azt meg nem feltételezem, hogy mindenki büntetlenül csal vagy hibázik.
-
gzbotii
veterán
válasz #94529552 #161031 üzenetére
Állítólag az újabb modelleken ezt már orvosolták.
A 323 20+ éves autó, első generációs 3-asnak volt még ez a hibája.
Ja, és +1 a Mazdára, desgnban szerintem mindenképp nyerő.
Tavaly vezettem a főnököm 2012-es Mazda 6 2.2 dizeljézt, azért már az is élhető. Rozsdának nyoma sem volt, pl.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz #94529552 #161920 üzenetére
Minden autóra?! Neeeeem, a japánok elmennek a végtelenbe is hiba nélkül! Meg vissza, kétszer.
Akarsz velem fogadni, hogy az általam megjelölt üzemeltetési költségek kiváltanák a kérdező idegállapotba került ökölbe szorított agyát?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
máyköl
veterán
válasz #94529552 #162232 üzenetére
Megnéztem az autót. Ránézésre tényleg nagyon szép állapotban van, de jobban megvizsgálva több elem illeszkedése sem volt rendben, rétegvastagságmérő szerint pedig a kocsi teljes jobb oldala fújva volt. Motortérben és az ajtónyílásoknál is több alkatrész és csavar már el volt rozsdásodva, és a vezető ülés bőr része is eléggé el volt használódva. Szerintem a km nem valós, de már a törés miatt is inkább kizártam, azért nem az olcsóbb példányok közé tartozik.
-
máyköl
veterán
válasz #94529552 #162529 üzenetére
Köszi!
molnarpeter fórumtárs írt privátban, hogy az ismerősének pont van eladó focusa. (ezúton is köszi!)Elmentünk, megnéztük, van rajta pár karc, kis rozsda is a küszöbön, de lesz miből megcsinálni, a korábban linkelt példány 2/3 -áért sikerült elhozni. Eladni akarták, nem hirdetni. Az meg hogy magyar autó, első tulaj, végig ford márkaszervizes vezetett szervizkönyv, az összes többi németből importál nepperautóval szemben amit megnéztünk, meggyőző volt. Gyakorlatilag az egytucatnyi megnézett focusból még így is a 2.legszebb példány volt, vannak rajta karcok, de legalább nem kapok szívrohamot ha összeszednék 1 karcot valahol.
Képeket tolok majd ha lesz kis időm. -
molnarpeter
nagyúr
válasz #94529552 #163008 üzenetére
Nyugodtabban venném meg rossz klímával, ha annyival olcsóbb is Szinte senki sem tartja karban, úgy pedig lutri, hogy mikor esik be egy hiba. Persze utána kell járni, rendszer mosása, kompresszor felújítás, új hűtő, plusz töltet költségével piaci ár alatt rendben lehet.
-
válasz #94529552 #163149 üzenetére
5,5 évesen kicserélték a klímámat gariban (kia ceed), egy i30-nál meg 308e km nél komplett motort cseréltek, mert elszakadt a vezérlés és így olcsóbb volt (gariban), az i30-ban váltót is cseréltek az enyémben gariban...fel kell hívni egy hyundai/ kia szervizt és meg kell kérdezni, hogy arra mi vonatkozik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
htomi85
tag
válasz #94529552 #163152 üzenetére
Lehet hogy más magyart tanultunk az iskolában, de én azt látom két külön autónàl írt egy klímacserét megy 300 ezernél egy motorcserét. Mi ezzel a bajod?
Ja tudom, nàlunk a fosvágen meg a skoda az isten.
Ott végülis csak 150 ezernél kellett dsg-t meg motort cseréltetnünk a céges vw-kban...
E91 volt az utolsó német autóm, több nem lesz az biztos. -
8th
addikt
válasz #94529552 #163152 üzenetére
Számomra inkább pozitívum, hogy nem garasoskodnak hanem fogják és kicserélik a problémás alkatrészt. Az európai gyártók példát vehetnének róluk...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz #94529552 #163152 üzenetére
ebből csak a klíma volt nálam, az az Ausztriai sózás miatt lyukadt ki, kint használtam végig (kia ceed)
mondj még egy gyártót aki 5,5 éves korban garanciában cserél bármit, ja nincsen, mert más gyártó max 5 évet ad
A 308e km motorcserét egy szervíztörténetben láttam egy kiszemelt i30-nál, 3 éves autóban 1,4 crdi (ezek kb ennyit mennek el, kicsi diesel, nem csak ebben másban is)
Az i30 amit végül megvettem annak is a digitális szerviztörténetében volt egy váltócsere, ezek nem nálam jelentkeztek.
Azért ugye azt tudod, hogy semelyik másik gyártó nem cserél motort 308e km-nél gariban, egyedül a hyundai
a kia meg a kollégának 149e km-nél cserélt műszerfalat és 150e km gari van rájuk[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
8th
addikt
válasz #94529552 #163174 üzenetére
Mert az emberek hülyék mint a segg. Jó minőségű megbízható autót adnak versenyképes áron páratlanul hosszú garanciával. Mert európában csak a német meg a japán az autó az összes többi szar.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz #94529552 #163182 üzenetére
arra nem gondoltál, hogy esetleg nem egy magasak vagyunk és neked mondjuk pont jó helyen tartott nekem meg nem? 20-30km és már szívem szerint a hasamon ültem volna inkább, golf4 dettó (az most is van)
az, hogy mitől lyukadt ki a hűtő az lényegtelen, nem kopó alkatrész így cserélték, 65eFt+ szerelés+ 18eFt gáztöltés promóba? és akkor miért kellett visszamennem mikor megérkezett a garis alkatrész? miért nem helyből cserélték_?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz #94529552 #163202 üzenetére
Kipróbáltam elötte, nem volt kényelmetlen azon az 5-10 km-en amit próbaúton megtudtam vele tenni, meg akkor lehet jobban figyeltem arra, hogy az 1,2 HTP motor mire is lesz elég, kb 20-30 km után jelentkezett a dolog (hát és comb fájás), vettem bele anno egy csomó háttámaszt, de egyik sem igazán vált be, meg az ülőlap is rövid volt ami miatt a jobb combom fájdult meg, ezen utólagos tempomattal tudtam segíteni.
És igen kínszenvedés volt vele azaz 5 év, de nem volt lehetőségem lecserélni, amint volt le is cseréltem.
Amúgy jelenleg nézek dustert, vitarát, tipo-t, stepway-t, stonic-ot és i20 active-ot...
Nem biztos, hogy a következő autóm koreai lesz, mert már nem fizetnek rendesen a promózásért
Viccet félretéve már nem érzem benne az ár/érték bajnokot, mint anno a kia ceed 3,1M ért akkor nagyon jó vétel volt, 4+M volt akkor egy oktávia, 4,5+M egy golf, 4,25M a lancer mind akcióban...nagyon mást akkor nem nézegettem, ezek tetszettek.
Szóval a skodát nem ajánlgatom senkinek, mert nem voltam vele elégedett, műszaki hibám nem volt vele, de sok más hibája volt ami miatt nem szerettem.
A kia-val meg elégedett voltam, van most is a családban és jelenleg egy i20-at hajtok ami ugye rokonságban áll.
Szerintem az egy normális dolog, ha valamivel meg vagy elégedve, akkor dicséred és a jövőben is lehet, hogy újra olyat veszel, vagy másoknak is ajánlod. A fabia meg nem fordult a fejemben miután birtokoltam, mert nem voltam vele megelégedve.
Amúgy azért is nézegetem továbbra is a kia hyundait annak ellenére, hogy már nem akkora best buy, mert nekem nagyon kényelmes volt a ceed, az i30 és most az i20 is, ez az egyik legfontosabb szempont az autóban, mert sokat ülök benne.
A duster-t nem annyira dicsérik ilyen téren, tipo-ról is olvasok ilyet is olyat is,
Vitara-val többnyire elégedettek, stapway-ről is, meg dusterről se azt mondják, hogy kényelmes, hanem, hogy sokat fejlődött.
Miután egyszer ráfaragtam a skodával, már érthető módon óvatosabban váltok.
A kia/hyundai-al az most a bajom, hogy drágábban adnak gyengébb motoros autókat, mint a többi kiszemelt.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz #94529552 #163208 üzenetére
Igazad van, de gariidő alatt nem akartam variálni vele, utána meg már tudtam, hogy eladom és azért sem.
Meg miután megvettem szinte egyfolytában kint dolgoztam.
Nem volt időm ilyeamivel foglalkozni, a belerakott km-ek úgy kerültek bele, hogy egy évben 8-10x volt hoaszabb út ~450 km, a maradék időben 5-10-15 km utak, amik alatt nem fájt benne a hátam, de volt, hogy egy évben csak 4x volt hosszabb út, mert nem tudtunk többször hazajutni.
Évi 4-10 alkalom miatt meg már nem volt annyira fontos az üléscsere.
MunezXBK: most komolyan lemegyünk óvodásba? Csak ugratlak, ne vedd túl komolyan az életet 100%- os a halálozási arány. Tényleg nem tudok helyesen írni, de hiába javítgatsz rajtam már nem segít, de ha neked jól esik hát tegyed, köszönöm azok nevében akit zavar, ha hibázok[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #163656 üzenetére
De azt sem írja, hogy gond van az acéltermékekkel. Szóval a te állításod akkor sem igaz, hiába feszülsz itt meg.
Szomorú, hogy a Mazda nem figyel erre kellő képen de nem kell belekeverni olyan gyártót/beszállítót akinek nem biztos, hogy köze van a dologhoz. Főleg nem kell sziklaszilárd tényként feltüntetned azt amiről nem tudod, hogy igaz vagy sem.
mod:
dantre: Az is biztos a Kobesteel hibája.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #163664 üzenetére
Te vádaskodsz alap nélkül. Sehol nem írnak róla tényként, hogy acélból készült öntvények is érintettek.
" A Kobe Steel ellenőrzései során a tavaly kiszállított termékek között 19,3 ezer tonna alumíniumterméknél, 2,2 ezer tonna rézterméknél és 19,4 ezer darab alumínium öntvénynél bukkantak megváltoztatott minőségi paraméterre." - [link]
Már csak a hiányzó 9 év adatát kell átfutnod, hátha találsz benne acélterméket is. Hajrá.
#nincsbennetarcsi
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz #94529552 #163677 üzenetére
Például egy ilyesmire gondolsz?
#163679 molnarpeter: Köszönöm a kiegészítést. Utánanéz. Bár most ahogy lesem, az SDI szerintem elég lomha lenne, bár biztos hogy örök élet. A 90lovas TDI viszont tuti tipp, csak épp alig akad használtan megkíméltebb példány. Ha pici pörsenés van ezeknél, az nem gond, inkább mint hogy tákolva legyen. Gombóc Swift-ből nincs kombi, meg ugye az már bonyolultabb, drágább technika.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Trollok komolyan
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- LEGO klub
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Óra topik
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest