Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
runner 125 #107749 üzenetére
Hát ha 2 milla lesz a különbség akkor 6 milla lesz a hrv ami már gyakorlatilag crv ár (azt 6,5-ért el lehet hozni). A hrv-t majd mindenki civic árra várja. Mégiscsak egy jazz-en alapul. Ahogy a mazda cx3 a 2-es mazdán (és az is 3-as mazda árú). De ezt előbb utóbb meglátjuk.
A fenntartáson nemcsak a kötelező szervíz árát hanem a cascoban is meglévő nagyságrendi különbséget értettem. Márpedig újhoz lenne casco. Ez ugye kb azt jelentené hogy suzuki az mondjuk 112 ezer (50 a kötelező szervíz és 12*6 ezer a casco) a honda meg 280 ezer (100 kötelező szervíz és 12*15 ezer a casco) évente kötelezőn biztosításon kívül (az ugye X ha teljesítmény X, honda mondjuk erősebb de ezt ebben nem rójuk fel neki). Számok biztosan nem pontosak, de az arány szerintem igen (kicsit utánajárva pl a suzuki és a honda kötelező szervíz is kihozható kevesebbre mint a példa).
De a Honda hrv jobban tetszik az biztos... De ha tényleg 6 milla lesz akkor tárgytalan.
-
parandroid
nagyúr
válasz
Bati0501 #107798 üzenetére
Képesek rá, és kettévágnak egy hathengerest, ha azon múlik.
Tetszik az új Mini belseje, jelentős előrelépés történt a műszerfalban, és finoman fogalmazva is alapáron is szarrá van extrázva. Gyakorlatilag mire mindent belepakolok bármelyik másik kisautóba, ami ebben van, majdnem ugyanott vagyok árban. Mindegy, jövő héten van egy időpontom vezetni az új Fabiat (anyakönyvezett nevén a Fabia III-t) 1,2-es TSI-vel, meg kapcsolatban vagyok a minis értékesítővel, szóval hamarost lesz időpont a legkisebb Minire is (elvileg ebből nem volt kipróbálható autójuk, csak ami a szalonban áll, de megoldják, azt mondták). Játszik még a Mazda 2 és a Hyundai i20, Mazdához úgyis kell mennem kereket átszereltetni, majd előadom nekik a nyomoromat. Szerzünk még azért egy időpontot a Fordnál is, bár az új harcsaorr szegény Fiestán csak még egy púp a hátán szegénynek a pillangós díszítésű műszerfal mellett. Ráadásul egy csomó extrát nem is találtam a konfigurátorban fordéknál (mint pl ülésfűtés, gyári könyöklő, esőérzékelős ablaktörlő, tempomat, de még az automata klímáért is nagyon kellett túrni, és elég csúnya a felára), ahhoz képest meg mire a fontosabb dolgok belekerülnek, már nem kicsit drága. Megnézem a Jazzt is, meg az új Yarist is, bár előbbi szerintem nekem túl nagy, utóbbi meg a Facelift után megintcsak elég bénán néz ki. Ja, meg csinálok majd egy összehasonlító tesztet a Fabiához a VW Poloval, hogy mi a különbség a két autó között.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
hdman
őstag
Fogyasztása folyamatos autópálya használatnál 5,5 130al, de volt 4,9 is. A városban 6,5 klímával nyáron, télen 6,7.
Bazeg, asszem lecserélem a szardízelem...
Miért kell ekkorát hazudni? 4,9 Perszeeeeeee
Ez meg a másik:
Az 1.8-as 125 lovas motorról sokan mondják hogy lomha. Igen, nem egy bitturbós Audi, de szerintem fürgén el lehet vele közlekedni és elegendő még az előzgetésekhez is. Sportosan vezetek, még egy előzésnél sem volt gond, jól megy. 4000-nél pedig megjön az agya és igazán nyomatékos tud lenni. Autópályán kipróbáltam, gyári adatok szerint azt hiszem olyan 190-re mondják a végsebességet, mindenesetre nekem sikerült belőle 240-t kihozni.
240-et egy 1400-1500 kg 1,8 125 lovas motorból... Még óra szerint nem jön ki belőle ennyi
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
parandroid #108272 üzenetére
A mozgó útakadály listára felvenném még az 1,6-os B5.5 Passatot. A síró görcs kerülgetett...
hdman: Az kamu bizony. Nekem 6,2-t evett fix 130-nál az 1,2-es Jazz, országúton viszont tényleg el van 4,5-ből.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
Jah, az 1.6 B5-tel csak kepregeny modban lehet kozlekedni. Nem is ertem hogy miert raktak bele azt a motort.
(#108278) hdman
Annyira azert nem ordas kamu az a fogyasztas, az asszony Jazz-e(1.4) naponta megy 2x4km-t, en pedig havonta 2x kikormolom a meloba menet (2x25km). Igy a fogyi 6,5-6,8[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni én is.
Keret: 2-2,2 M Ft mindenestől (papírozással, vásárlás utáni generálszervízzel (olajcsere, esetleg vezérlés)
Amire használnám:
- Városi környezet, illetve havi egy-két hosszabb út (200-300 km)
- Évi 8-10.000 km-es futás
- Fiatalos autó legyen és megbízható (tudom, hogy jók a Honda Jazz-ek, de mos nem arra van szükségem.
Amire mindenképp szükségem van:
- Automata klíma
- 4/5 ajtós
- Min. 100 lóerő, BENZIN
- Fogyasztás lehet 8 liter körüli, ennyi km-nél inkább fizetek picivel többet évente, csak minimális élvezhető is legyen az autózásEddig szóba került alternatíva:
- Mazda 3 1.6 2005-2007 körüli évjárat 1,5-1,6 M Ft között (aranyközépút... Ár-érték arányban szerintem verhetetlen, szép külső és korrekt belső)- Audi A3 1.6 2005-2006 körüli évjárat 2-2.2 M Ft között (Ez tetszene a legjobban, de igencsak drágák még használtan is.
- BMW 116i 2005-2006 körüli évjárat 2 M Ft körül (Ár-érték arányban ez sem rossz, de annyi extrával amennyivel egy 3-as Mazda rendelkezik, min 0.5 MFt-tal drágább...
A problémám igazán az, hogy érdemes-e beleölni 2.2 MFt-ot egy 10-11 éves Audi, BMW-be, ha mondjuk 3-as Mazda megvásárolható kevés km-rel 1,5-1,6 körül is....
(Megjegyzem szüleim 5 évvel ezelőtt vettek hibátlan 80.000 km-es Audi A4-et 2.1 M Ft-ért, ami akkor 5 éves volt... Most kicsit máshogy áll a használtpiac
.
Esetleg ha valakinek van más ötlete, hogy mi most a bestbuy 1-6-2 M Ft-ért, szívesen meghallgatom!
Előre is köszönöm a segítséget!
-
footy
addikt
En egyszer ultem Lupoban, tobbet nem szeretnek. Nem tetszik, az egeszrol sutott az olcsosag es a sporolas.
Az egyik legrosszabb ar-ertek aranyu autonak tartom, 100X inkabb vennek egy Punto2-t mint egy Lupot, de ha valaki VW-t akar akkor is jobb valasztas egy Polo. A Lupo nem is tunik igazi autonak, hozza kepest az A3 egy elnoki limo, de meg a Mazda3 is sokkal feljebb jatszik, pedig ezek kompaktok.
Egyebkent szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni.
Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet.(#108432) q13579
A Jazz-et nezted? Nem eszik, kellemes a dinamika es van benne hely.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
q13579 #108447 üzenetére
Jazz, ahogy nezem, talan meg egy ujabbat(2008-) is el lehetne csipni.
Ha ez nem, akkor en is a Mazdara szavazok.(#108453) 8th
Most nezem, hogy nem q13579-nak hanem oliwire-nek valaszoltal.
Viszont akkor is inkabb Punto2 mint Lupo. Olcsobb fenntartani es a fogyasztas is megall 6 korul.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
!Overdose! #108740 üzenetére
Akkor bennem is van hiba, mert az asszony 1.4 benzines Jazz-et jobban szeretem vezetni mint az en 1.9 diesel Golfomat.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Matt-OPT #109630 üzenetére
Életképes persze, de nem túl jó autó. Megbízható, teszi a dolgát, de az ég világon semmi extra és a hibrid-rendszere nagyságrendekkel kevésbé kifinomult, mint a Toyota-é. A Hondafórumon sem használnak sokan Insight-ot. Ha hibrid kell, akkor inkább második generációs Prius, ha nem fontos, hogy hibrid legyen, akkor pedig a Hondától inkább a Jazz, ami városba való.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
#76385920 #109737 üzenetére
A Mazzag a SkyActive-val igazolta h van élet a downsizeingon túl is... Ja hogy az túl tartós és nem kell bele 50-80K km után új dugattyú-szett 4-5 ezer euróért (link)...
Az új BMW motorok amúgy is botrány sz@rok. Nézd meg a 20 legrosszabb motor cikket. Hány BMW van benne? Segítek 3... Ami több mint 10% fölötti részarányt jelent 20 azaz húsz motorból ez óriási szelet. Ok japók is néha elkottáznak dolgokat, a Subarunak is van sz@r motorja a Toyotának is de az arány elég sokat mondó.
Declare: Nekem soha nem kéne (anno ezért esett ki a Polo/Fabia/Ibiza is és lett végül Jazzem), de pörgősek. Nyáron használtam egy 3 hengeres C4-est a végére egész megkedveltem az érces hangját fordulaton és a kiegyensúlyozó tengely miatt nem is rázta a bódét. Rövidek voltak az áttétek pályán zabált rendesen de ugye ez alapvetően városi autó. Rohangászásra a városba jó. A csajomnak simán vennék.
#nincsbennetarcsi
-
Matt-OPT
aktív tag
válasz
!Overdose! #109665 üzenetére
Köszi a választ!
Annyira nem fontos, hogy hibrid legyen csak méretben jónak tűnik és jól néz ki. Árban pedig nagyon hasonló a Jazzekhez. Jazzeket is néztem, azok is szimpik, el kéne menni az asszonnyal beülni mindkét típusba.
-
j.bravo
addikt
válasz
rbalint88 #109789 üzenetére
Eddigi élményeim a vezetni tanulós Ignisre (9 éve, nem releváns) és 1.3 multijet grande Puntora, valamint alkalmankénti Roomster 1.4 pdtdi-re, és nemtommekkora Jazzre korlátozódnak
Na jó, volt leharcolt 1.7d G Astra is párszor.
Egyelőre viszont tényleg túl tág a kör, hogy mi kéne. Előtérbe kéne helyezni a racionalitást, nyilván egy Alfa választása pont az ellenkező út lenne
Tulkepp a Puntoval nincs nagy bajom, ha egy leheletnyivel kevesbe kéne pörgetni hogy megiramodjon, meg kicsit halkabb lenne, akkor egy jó vételbe bele is mennék, legalább ismerős terep lenne. Ha nem "Van", hanem benyás személy, lehet halkabb is annyival amennyivel kell.
De ugyanakkor meg csak jo lenne az is, ha más élmény, mint asszony Puntoja...
Ehh. Abbahagyom a nyűglődést, majd konkrét kérdésekkel jövök később.Whatever.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #110042 üzenetére
Mentem már el így nevetve 7-es bömbi mellett. Csak riszált a fara de nem tudott felkapaszkodni.
proci985: Oda Subaru kell awd-vel, vagy vmi kotrós Ódi. Ha meg maradnál "márkahű" akkor vmi ilyesmit: [link]
mod:
Bitpork: Tudom, nekem is ezért volt a Jazz, mert az láncos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
!Overdose! #110372 üzenetére
"Takata airbags: the recalled models so far
Chrysler 300C sedan 2006 to 2007
Honda Jazz 2004 to 2009
Honda Accord Euro 2004 to 2007
Honda CR-V 2002 to 2008
Honda Civic 2004 to 2005
Nissan N16 Pulsar
Nissan D22 Navara
Nissan Y61 Patrol
Nissan T30 X-TRAIL
Nissan A33 Maxima
Toyota Echo 2003 to 2005
Toyota RAV4 2003 to 2005
Toyota Corolla 2003 to 2007
Toyota Yaris 2005 to 2007
Toyota Avensis 2003 to 2007"+kb minden mazda és biztonyos US made BMW + bizonyos US Fordok is.
Amúgy meg Takata baromira elsunnyogta volna, csak ugye USben a biztosítok ilyet nem hagynak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
smallmer #110527 üzenetére
Nem tudom évi mennyi km-t mennél de ha 25k km-nél kevesebbett akkor nem igazán éri meg dízelt venned (kivéve ha koromfétisiszta vagy). Ok a fogyijuk alalcsony de a műszaki karbantartása/fenttartása jóval költségesebb mint egy benzinesé általánoságban.
Ezért a dízeleket ki is ejtem most a kalapból.
C30: Ezzel az 1,6-os motorral nem egy rakéta és nem tudom a pakolás mennyire szempont de 233 literes a csomitere. Hasonlítás képpen a kicsi autónak számító Jazzünké 380 literes...
BMW: szintén nem lesz egy rakéta ezzel a motorral és sok a leharcolt darab, meg kell nézetni.
Nepper vs magánszemély: Mind a kettőtől vehetsz jót és sz@rt is, alapból egyiket sem kell/szabad elvetni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
emilio3 #110710 üzenetére
2010-es gyártású (mk2 PFL), 50k km-t tekertem bele cca 2,5 év alatt. 1,8 TSi volt 160 lóval. A felfüggesztése teljesen ok volt, ment mint a barom és ahhoz képest nem volt vészes a fogyija. A váltó nem egy nagy etwas, korrekt iparos munka de pl a Jazz-ét meg sem közelítette, pedig nem egy árkategória a kettő ugye...
A belétől konkrétan hánytam. Olcsó műanyagok mindenhol, a kormány is a váltógomb is. Utóbbi olyan kemény és érdes volt, hogy felsértette a kezem többször (nem, nem vok cukorból), az ülés szövetanyaga... Kb 10 perc után ráizzadtál ha hideg volt ha meleg ez a tipikus tejfölöspohár anyag.
Egy idő után a hűtővízzel voltak gondjaim. Hidegen jó a szint, a maxon volt de melegen beesett a min alá és szólt a fed. comp. hogy tölteni kéne rá. Ha visszahűlt a motor megint ok volt a szint. Kicserélték a tágulási tartály kupakját (arra gyanakodtak, hogy reped lehet) de az nem segített. Így maradt a túltöltés. Végül elvitték így nem tudom mi lett az igazi megoldás, szívjon vele az új tulaj.
Jah és vicc, hogy egy zsír új autón 1 év után az első ajtóhatároló beadta a kulcsot (valószínűleg egyedi hiba mástól nem hallottam erre panaszt).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kalandor #110735 üzenetére
Ha hatchback akkor Toyota Corolla, Honda Civic, Kia Ceed pl... ezeket nézegetném. Vagy Suzuki SX4.
Kiából jöhet az 1,5 crdi is, abban nincs se DPF se kettős tömegű. A turbóra meg tudsz vigyázni így alig nagyobb rizikó mint egy szívó benyós és cserébe sokkal kevesebbet eszik. Bár ugye használtnál kitudja az előző tulaj mennyire volt gondos/figyelmes...
Illetve Civicből is van hibrid (igaz azok mind sedanok) és azokat nem lopják annyira mint a Prius-t (pont azért mert nem olyan elterjedt).
Ha az 5 ajtós kasztni nagyon fontos akkor meg Honda Jazz hibrid.mod:
bitpork: Vagy Subarut.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
j.bravo
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
j.bravo #110808 üzenetére
Erőben nem de a magasabb nyomaték miatt rugalmasabb és nem eszik sokkal többet. Nem véletlen, hogy a City-be már csak az 1,4 i-dsi került bele (pedig súlyban alig több mint a Jazz).
Viszont az 1,2-es elég aszkéta. Városon kívül lazán hozza a 4,5-4,7-es átlagot normál használatban. Pályán 6,2 130-nál ha a 140-be is belekóstolgatsz akkor 6,3 saját mérésem szerint.
Egyszer poénból 70-80-al lecsorogtam vele Berénybe akkor 4,2-t kért de az már mozgó útakadály szint.#nincsbennetarcsi
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
EQMontoya #110875 üzenetére
Eddig kanonban ezt harsogta a topik, most meg az ellenkezőjét
Tisztára elbizonytalanitotok
Nincs elvi kifogásom a benzin ellen, most is az van. Megtetszett az Octavia mérete, a motorról is eddig jókat írtak.
A Honda jazzt most már kicsinek érzem. Most megyek a nagykőrösire az octaviahoz, keresek jazzt is. Meg Toyota corollat.
-
sasa134
addikt
válasz
petyus_ #110887 üzenetére
Ennyi pénzből nagyon tisztességes Focus, Honda Jazz, Corolla kapható, én ezek közt nézegetnék. Pl egy 1.4-es benzines Jazz, remek pakolhatósággal, tágas beltérrel, megbízható működéssel és szuper fogyasztással vár - városra ideális de el lehet vele indulni hosszabb utakra is. Olvass utána, nem hiába rajonganak érte annyian.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
j.bravo
addikt
válasz
mycso #111098 üzenetére
Na jó, kanyarodjunk vissza az autóvásárláshoz...
- csapjam le rbalint kezéről a keretnél kissé többe kerülő alfát?
A baj az, hogy nekem is túl van a kereten kissé. Meg hogy 2.4 JTD. Gyáva vagyok, túl erősnek tartom, meg kicsit a fogyitól is tartok, bár a spritmonitor szerint elhanyagolható a különbség az 1.9JTD-hez képest... Mondjuk az állami sarcokba nem gondoltam bele.
- vagy legyen inkább benyás Jazz? Vagy késői Leon mk1 (esetleg mk2)? Vagy Focus mk2 ? Vagy egy Punto/grande Punto?
Na jó, abbahagytam.
mit is mondtatok, mennyi km-enként kell dízelnél számolni a drága dolgokkal? Mondjuk egy alfa 156 esetén.
(kikalkulálnám hogy a tervezett 10-15k km-nél mekkora fogyasztáskülönbség kell a benyáshoz képest hogy behozza)[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
Speed® #111161 üzenetére
Az ár és a paraméterek alapján szvsz főleg kisautók között célszerű (ésszerű?) keresgélni. Clio nem lehet rossz, én azonban leginkább Yaris, Punto ajánlást tennék, Jazz lehetne etalon, de ilyen árban nemigen találni. Nos a biztonság, azt ezen kisautóknál ne vegyük készpénznek, de a Yaris/(Jazz)/Clio ebben is elfogadhatók.
Ja és kisautó nem épp hosszútávú utazóautó persze, csodát ne várjunk.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
válasz
Rick4 #111402 üzenetére
És ezzel mit mondasz?
2010 körüli kocsit akar. Minden új kocsin óriásit buksz, számolgathatod, hogy épp havi 50-et vagy 70ez, sztem halál mindegy. A Jazz még mindig egy drága autó, ezt vételkor és eladáskor egyaránt érzi az ember pénztárcàja. Lehet, nem a hahu kínálatànak alsó szegmensét kéne figyelembe venni, másrészt meg semmi köze ahhoz, hogy vmi jó vagy sem ( esetünkben jó) . Jazzeket üzletszerűen hozzák be külföldről, jellemzően nem karitatív célokkal. Nézd meg a mobile.de-n a végig vezetett szervizkönyves max 50-60ezret futott, 3-4 éves Jazz-eket, 9500eurotol indulnak az 1.4-esek.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
footy
addikt
válasz
trassher #111800 üzenetére
Autó alja: Pokróc, lefekszel, szétnézel.
Ezt max valami SUV-val lehet eljatszani, en se a Golfom, se az asszony Jazze ala nem ferek be. (Pedig nem vagyok dagadt) Ha a fejed be is tudod dugni, akkor is csak egy nagyon kis reszt latsz belole. Nezheted alafekve orakig az aljat, felemelve egy perc alatt tobbet veszel eszre.
Folyadékok: Ugyanez csak tesztkör után + darab karton.
Ha regebbi autorol van szo akkor se biztos hogy bejon, egy tesztkor utan ha csak picit nyomja valahol valamelyik folyadekot, az nem fog latszani.
A legtobb uj autonak pedig mar le van burkolva az alja, ugyhogy tehetsz ala akarmilyen kartont nem fog latszani semmi. Megint csak az marad, hogy le kell szedni a burkolatot, ahhoz pedig fel kell emelni.Fék, gumi: Érzed hogy megáll ahogy kell vagy sem. .
Erzed, hogy hany mm a fekbetet vagy hogy ki van "vallasodva" a tarcsa?Melyik autót adják új gumival használtan?
Nem kell uj gumi, de ha felre van kopva a futofelulet, akkor valoszinuleg a futomube is bele kell boritani egy par ezrest.Komfort elektronikán mit kell nézni?
Pl.: digitalis klimanal az allitomorok rendben vannak-e. Ha amiatt szet kell bombazni a muszerfalat, akkor az jo par munkaorat felemeszt. Szemre azt se igen mondja meg senki, hogy 9 fokos levegot fuj-e a klima. Ha a klimakompresszort fel kell ujitani, vagy cserelni kell az pedig megint fajdalmas.
De mondhatom a kozponti zarat is, amit szinten lehet ellenorizni a megfelelo programmal.Ismerős szerelő, laptop, kábel és mehet.
En nem ismerek olyan szerelot, aki karosszerias, elektronikas, futomuves meg minden egyben.
(Ja de megis, de az pék)
Odacsoditesz 4-5 embert?Nem mondom hogy a szakszerviz mindenhato, de sokkal tobb mindent meg tudnak nezni (ismerik az esetleges tipushibakat/ gyenge pontokat) mint egy emberke a 10 dollaros ebay interface-szel.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! Év végére szeretnék autót venni. Az elképzelésem első körben egy külföldről behozott a4 kombi tdi motorral volt. Erről le lettem beszélve, mert főleg rövid távon fogom használni az autót. A munkanapi táv kb 2*15 km lesz ennek a fele városban. Dízel ezt ugye annyira nem szereti. Illetve egy 10 év körüli dízelben akármikor befigyelhetnek a nagy és drága alkatrészcserék: kettőstömegű, turbó, részecskeszűrő, stb. Szóval marad a benzin, illetve a méret is jóval csökken, mert nagy autóban sokat eszik a benzin. Olyan autót szeretnék, aminek az átlagfogyasztása megáll 6-6,5 literben. Csomagtartó alaphelyzetben minimum 350 liter. Ferdehátú, hogy ezt lehessen bővíteni néha. Eddig a honda jazzt néztem alaposan, de sokan írják, hogy nehezen lehet vele hozni a gyári fogyasztást, főleg rövidtávon. Illetve drága a szerviz. Tehát egy jó fogyasztású, kis közepes méretű (de viszonylag nagy csomagterű) megbízható autót keresek. Max 1.2 millió forintig.
KösziI5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
válasz
JoolsNOS #112284 üzenetére
Meg mindig a jazz. Fenntartasa nem dragabb mint az a4-é
Miert lenne vele nehez hozni a jo fogyasztast? Nekem 1.4 civicem van, Bp-Dunaharaszti tavon siman hozhato a 6L/100km, jazznel meg kevesebb is.
Rvilike, ezt siman tudja a honda. Mondom, en napi 2x12-15km-t megyek atlagosan Budapestre a soroksarin, illetve minden penteken hungaria, belvaros, atlagfogyim 6.5L. Only hardcore dugo, amikor 10 perc egy km, akkor kb 7.5 a fogyi.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
Steady74 #113773 üzenetére
Akkor ez hozzáállásbeli különbség, nálam használtautó keresésnél tudna ez dealbreaker lenni
vagy ha mégis a tiédet venném meg, megnézném mennyi utólag belerakni a canton hifit és belealkudnám
+ még ha csak rádióznék is, akkor is bántaná a fülem az alap dörmögő dömötör. Egy bartók vagy jazz vagy klasszik rádiónál már sírsz tőle. El lehet költeni azt a 150ezret rosszabbul is, mint jobb zenét venni a kocsiba
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok!
Ezek közül melyiket favorizáljam? A szűkítésnél a szempontok amíg ide jutottam: minimum 350 literes csomagtartó, bizonyítottan 6,5-7 alatti átlagfogyasztás. Olcsó fenntarthatóság. Extrák:klíma, elektromos ablak, centrálzár.Ami nem szempont: extra kényelem, extra erő. Presztízs.
Max 1.4et szeretnék majd rá költeni átírással. Mindegyik autó 2006 körüli lenne, kivéve az i20, mert az ugye 2008tól van.Az első szám a gyári átlagfogyasztás, a másik a tapasztalati. Illetve ami miatt nem tudom eldönteni.
1: Honda Jazz 1.4 5.8 / 6.17 Drágább alkatrészek/ szervíz.
2: Opel Astra H Caravan 1.4 6.3 / 6.4 Rossz tapasztalat egy G-vel.
3: Hyundai i20 1.25 5.2 / 6.17 Ez még drága, lehet nem fog beleférni.
4: Skoda Fabia Kombi 1.2 5.9 / 6.4 Már talán túl gyenge.Ajánlani lehet mást, de a Ford/wolksvagen/seat vonalat kilőttem a fogyasztása miatt. Mind 7 felett van.
Köszi[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
-
Pé
senior tag
válasz
j.bravo #114005 üzenetére
Hát a fókuszokat annyira nem ismerem, de 2002-es Mondeo volt, és nagyon filóztam hogy mi legyen S40 vagy az. A Mondeo mellett az szólt, hogy picit magasabb volt a feszereltsége, picit olcsóbb volt és jobban pakolható (5 ajtós). Ugyanaz a motor volt mindkettőben 1.8 benzin, 5 sebességes kézi váltó, és nagyon sok hasonló alkatrész. (Mondjuk tőlem lehet Focus is
)
Ja, és 3 kollégáknak volt : punto 1.2 benzines, civic 1.8 benzines, és jazz 1.4. Nagyjából ugyanakkor vették őket, és nagyjából 8 évig használták. Mindegyiket csak kötelező szervizre kellett hordani, egyéb baja egyiknek sem volt. (Mindhárom napi használatú, munkábajárós autó volt) Ebből adódik, hogy ha csak árat nézünk, a Punto érte meg a legjobban. (legolcsóbb, legolcsóbb alkatrész, legkisebb fogyasztás, stb)
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #114816 üzenetére
Vagy BC alapján ami ugye csal... Nálam a Jazz országúton kér ennyit, egy Kuvik kizárt, hogy eljárjon ennyivel városban de még országúton is irreálisan alacsony fogyi.
mod:
Dio111: Honda Jazz?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Kb. egy éve mást sem csinálok, csak bújom a hahut és keresem a megfelelő autót. Leszűkítettem pár típusra és szeretném kikérni a véleményeteket:
2 - 2,4 millió között
Honda Civic 1.8 (ufo) 140 Le
Honda Jazz 1.4 99 Le
Hyundai 1.20 84 Le
Hyundai 1.30 109 Le
Mazda 1.6 sedan 105 LeCsaládomnak keresnék autót, a kislányom fél éves, így a biztonság is fontos számunkra. 90%-ban városon belül használnánk, maradék 10%-ban nyaralás, rokonlátogatás. Nem tartom magam F1-es pilótának, de mégis legyen dinamikus. Évi 5.000 - 10.000 km-nél nem megyünk többet. Bevásárlásoknál fontos a jó pakolhatóság.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!