- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #95017 üzenetére
A Vitara és Grand Vitara között van egy ösvénnyi különbség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #95069 üzenetére
Vitara mellett még ment a Grand is... ha jól tudom utóbbi 98-ban jött be, de kisebbik verzió még 2004-2005-ig újonnan vásárolható volt. Én úgy tudom hogy Geo Tracker és Sidekick néven volt, persze az más kérdés hogy kisebb módosításokkal Asüna Sunrunner, Chevrolet Tracker, Chevrolet Vitara, GMC Tracker, Mazda Proceed Levante, Pontiac Sunrunner, és még sok-sok néven gyártották. De ez kisebb mint az S-Cross, nem hinném hogy GV lesz, az "zászlóshajó", később lesz az is, egy ilyen kis szabadidő autóval (Outlander, Juke, Kuga, Rav4, CR-V, stb.) nem fogják ütni a mércét. Anno GV-ből is volt XL-7, nah... ebből nem lesz. Bár szerény véleményem, hogy ez valahogy nem jött be, az előző "mezei" Vitara sokkal jobb, és sokcélúbb autó volt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ez a B8-as Passat nagyon ütős lett. Kívül-belül tettszik, pedig nem sok autóról mondhatom ezt el.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Szerintetek valós lehet ez a 84k km ebben a 06'-os Navara D40-ben?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #96676 üzenetére
Ezt a leendő 50+-os tulajának (apámnak) nem fogod megmagyarázni. Én már próbáltam..., évekig. Szóval 150-200k km-től ne legyen benne több.
ui.: A WagonR+ beleszaladt a 82 ezer km-be, 2003-as a járgány .
#96679 runner 125: Ma beszéltem erről az öreggel, mindenképpen létravázas kell, platóval. De ugye a személyautós kényelem is kéne. Szóval így nehéz lesz. Haverja 1-1,5 éve vett, majdnem 4 milkáért Hiluxot, az nagyon patent. De tényleg a legtöbb alja rohad, bódé meg szinte le is dobható, mert a csavarok, padlólemez már teljes szétporladt. Ami szebb, ott is sok pöttyös, amire nem vigyáztak, hanem télen-nyáron zúzták, sós latyak után le se mosták.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #97719 üzenetére
Én is arra gondoltam...
#97718 giigz: Köszi... már értem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz tboy93 #97931 üzenetére
De egy pickup ésszerűbb lenne, arra bőven fér csomag, motorhoz alkatrész, bútor, termény, meg miegymás. Egy összkerekes cupe vagy szedán állatság lenne, főleg garázs nélkül hamarabb rohad mint egy alvázas teherhordó. A továbbiakban pedig városban, télen, és hegyi utakra is egyértelműen jobb egy terepjáró.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #97940 üzenetére
Bevallom, eléggé...
De ha ésszerűen nézzük:
"...kevésbé járt helyekre menni, különleges kilátású helyeket keresni, még ha el is fogy az aszfalt és a végén már csak a félméteres fűben..."
Mondtam volna CR-V-t, Rav4-et, Grand Vitara-t, X-Trail-t, stb. de őszintén szólva terepen nem teljesen ajánlottak. Az viszont, hogy lomha, fapados, stb. már nem igaz egy ilyen gépre... sőt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Hogy pontosítottad a dolgot, és kiderült terepre nem is igazán mennél, és az élvezeti faktor többet számít, akkor egy ilyen, vagy ilyen Legacy-val se járnál rosszul, főleg manuális váltóval. Ami viszont még határon mozog, az a 4motion Passat. Sajnos Audi Quattroból nem igen van szedán, összekeres használtan. A Lancer Evo-k és WRX STI-k kissé túl vannak árazva, már csak a múlt miatt is. Ott 5m fölött találni olyat amit megnézni érdemes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz jozefgucci1 #98095 üzenetére
Pici gyanús... főleg a futott km.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Az oroszoknál nagyon elgurult a gyógyszer... - Ladák este...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz GabN73 #100861 üzenetére
Kis alkuval, egy régi vágású 911-es, szép kis Corvette, esetleg Mustangok közül bele alkud valamibe, vagy egy Crown Victoria Interceptor.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Legalább levegős...
#100897 Ace owner: Ebay-en olcsóbban is akad .
#100899 [rvilike]: 5m-ből nem fog kapni tip-top 911-est. Ere költeni kell, bőven. De előszór örüljön hogy mechanikusan jó, élményautózásra jó lesz, a többi már alakul később, ha meg is akarja tartani.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Cree LED-es hátsó lámpa izzót próbált már valaki? A kinézett ilyen volt, de yt-on nézve nem győzött meg túlságosan (lehet velem van a baj, de normál izzó erősebbnek tűnt), szóval remélem ég és föld a kettő, mert jóval drágább a cree led-es.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Őszintén szólva a féklámpa izzó helyére szeretnék valamit kitalálni, ami goyrsabban reagál mint az izzó, és ugyan olyan erős fényt ad. Helyzetjelzőbe (elől) már lecseréltem, korábban többet rendeltem T10-es 5W "Bulbs Led"-et (ilyesmi), azzal elégedett vagyok, hátra most berendeltem a tolatólámpába 21W SMD Led-et (ilyen), szóval nagy remények nincsennek, megnézem. Index-eket nem akarom cserélni, nem szeretnék most ellenállásokat forrasztgatni, és a gyors villogás sem a kedvező.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Pont hogy próbáltam helyzetjelzőben az SMD Led-et, és kisebb foncsornál rosszabb volt, bár lényeges hogy az izzó hogy áll a foglalatban, nekem előre néz, szóval ez így erősebb, és biztosan nem cserélem le.
Tolatólámpában pedig próba erejéig lesz... a másik hogy azzal amúgy sem "látni" szoktam, sötétben 1db tolatólámpa amúgy se ér valami sokat.
De ha van ajánlatod szívesen hallgatom/fogadom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #113569 üzenetére
Hogy még egy mechanika legyen ami meghibásodik? 10-15 évesen így is több sebből vérző elektronikával fognak szaladgálni, a Bimmerek közül a jelenlegi 5-ös (F10/F11) is elég betegágy.
ui.: Mondjuk ezt a tabletet beletesszük az autóba és onnan irányítjuk a fűtést/hűtést/zenét/stb. dolgot nem értem, lehet pár év múlva eltűnik a süllyesztőben az egész, és akkor nem lesz olyan aki majd javítgatja..
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
Szerintetek ez a G Astra mennyire vállalható? Ezzel a 101 lovas 1.6-ossal vannak nyűgök, vagy csak a szokásos olajcsipegetés?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #113671 üzenetére
Köszi... Bőven elég lenne...
#113675 Kickass: Persze Isuzu féle diesel örök élet, de azért jóval több km van benne, és összességében kopottabb autó. Konkrétan nem vagyok Opel párt, sőt... csak hirdetések között turkálva nem tűnt rossznak. De hasonló árban érdekel hasonló kategóriás autó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ahogy nézegettem a Megane II árak jól beestek? Néhány gyermekbetegségen kívül van gond az 1.6-os verzióval? Én csak 1.4-est vezettem (max. 110km), azzal nem volt gond, teljesítményben lehetett volna egy picit több.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Wagon R+ pótféklámpát szedett már le valaki? Hogy kell neki kezdeni a dolognak?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Jelenleg mi az ajánlott best/buy H4-es izzó? Gondolkodom hogy lecserélem a jelenlegi (pár éves) Sportlight Silver-t. Megalight Ultra-val szemezgettem. De a lényeg hogy kibírjon pár évet, és elég erős legyen a fénye, mint a mai növelt fényerejű izzóknak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz roberto211 #119110 üzenetére
Még a Megalight Ultra +120%-on filózom, és a Night Breaker Unlimited +110%-ot is ajánlották, de persze fontos lenne hogy elég hosszú élettartammal rendelkezzen. A jelenlegi emelt fényerejű (Sportlight) is már legalább 40-50ezer km óta benne van, jó lenne a következő legalább ennek a felét kihúzná.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Végül megrendeltem a Megalight Ultra +120%-at. Szóval várunk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #119236 üzenetére
Beszereltem. Egész jó, sajnos nem original izzó a hasonlítási alapom, hanem emelt fényerejű, de eddig tettszik. Kissé erősebb mint az előző, ami inkább feltűnő hogy jóval fehérebb képet ad. Hosszútávú tapasztalatokat majd írok vele kapcsolatban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Kemény ez a Forester...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Esetleg valaki sejti hogy WagonR+ és társaiban (Ignis, Swift, Jimny, stb.) a műszerfalban (óracsoport) T5 8.3D vagy 8.5D izzók valók? Hány darab felelős a műszerfal háttérvilágításáért?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ford Focus I. kombi tulaj tudna pakolás/rakodási tapasztalattal szolgálni? Tehát hogy fér el az adott gépjárműben egy/több kerékpártartó doboz? Viszonyításképpen TV-s dobozt is írhatok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nosza, úgy néz ki hogy kezd megérni a gondolat. Tehát elsődleges autónak kellene, lehetőleg japán márka, évi 10-15e km-hez, szívó benzinmotororral, kissé emelt hasmagassággal, aránylag olcsó fenntartási költségvetéssel.
- SUV / Szabadidő-autó kategória.
- 1.6-2.0 ccm között (benzin), nagyobb felesleges.
- Manuális sebességváltós.
- 2WD elég.
- Igazolható előélet.
- 100-150e km-től ne legyen több (ne csak óra szerint).
- Tetősín - Nagyon fontos!
- Vonóhorog előny.
- 6. sebesség előny.Lényeges hogy természetjárásra, gyümölcsösbe is alkalmas legyen, utánfutóval is, ládákkal megrakva, nagy távokat ritkán lenne használva, inkább heti 15-15km-ek, illetve rossz időben munkába járni. Annak örülnék ha egy-két kerékpár elférne benne, így könnyű lenne akár versenyre is szállítani (nem kell mindig bringatartózni).
Eddig kinézettek:
- CR-V - hátulja nem annyira szép.
- Rav4 - átlagosan jóval drágább mint a Honda."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tsebacsi #124508 üzenetére
Szerinted vagy biztosan kisebb? Mert én 4570mm-t látok mindkettőnél (CR-V IV és RAV 4 IV 5 ajtós SUV-ok).
#124509 bitpork: Hát ha megnézed a hahu-t, akkor 3.5-ig lehet találni jókat, bár mobil.de-n 10k eur-ért már akad igen ütős gépezet. A rászánt összeg most annyira nem lényeges, mert ha ismerősi körben akad egy jó vétel, ami megkímélt és leinformálható, akkor nem tökölünk a vásárlással.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen