Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- 3D nyomtatás
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kompakt vízhűtés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zoo8800 #172750 üzenetére
Lasd feljebb : szerinted barki is azert epiti be mert nincs jobb dolga? Amikor ugy kezdodik egy ingatlanos tanacsadas h az arnal muszaj fole loni mert a magyar rosszul van ha nem alkudozhat? Bocs en meg az alkudozastol vagyok rosszul.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz zoo8800 #173608 üzenetére
miért kéne vakon bizni benne? ez inkább arról szól, hogy ha 1x megmenti családodat, akkor már megérte. 308asban mentem egy hetet sávtartóval. tévedett, de bajt nem tud csinálni, mert az az alap, hogy figyelek. és nem kitekeri a kormányt a kezedből, csak noszogat.
eladó topping dac
-
-
-
Laraxior
titán
válasz zoo8800 #173749 üzenetére
130-200 kozott tied a baleset felelossegenek a 30%-a, 200 felett viszont 100%-ban tied a felelosseg.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Vesztor87
senior tag
válasz zoo8800 #174210 üzenetére
Nekem szimpi lenne amúgy egy kisebb egyterű is, néztem merivát is, de kicsit opelesen alul motorizáltak, legalábbis úgy tűnt. H Astrától eltántorít hogy olvasok torpangatást mint pl a Lacettinél előfudul, meg ilyen olyan hibák... há nemtom. Az 1,8 mondjuk legalább erős.
Hangosság: Lacetti 100-110-nél csendes, Fikusz2 nem
-
Vesztor87
senior tag
válasz zoo8800 #174218 üzenetére
Inkább német/japán vonal áll közelebb, ha nem full új dacia akkor nem kell francia. Nem azért mert biztos szar, hanem azért mert egyszerűen nem tetszenek.
Fóka alatt majdnem új, valami közép kategóriások voltak. Motor is üvölt, volt egyszer alkalmam egy fl előtti 1,6-ossal egy Szeged-Bp távot utasként megtenni... borzalom... A Lacettim 130-nál olyan zajos mint a fóka 100 körül, szal nagyon nem egy kategória. A fókának ellenben valami álom a váltója nekem, a Lacettié valami őskövület F Astra váltó... Focus 2 tetszene, ha lenne benne egy 6. fokozat, de nincs. Ilyen 7-10 éves kompatkokban nincs is 6-os váltó (Stilot leszámítva) ?
-
-
makszi
aktív tag
válasz zoo8800 #179095 üzenetére
Szia!
Nem tűnt kisebbnek mint a többi amit megnéztem sőt egy Vitaranal nagyobb belülről, az Arona és társaival meg nagyjából egy méret. Szerintem itt a tengelytáv a fontos adat és egy 2600 mm vagy annál nagyobb tengelytáv már szerintem nem olyan vészes.
Azt miért írod hogy ingázni nagy kocsi kell, hisz az ember az esetek 90%-ban egyedül ül a kocsiban.A fent leírt keretből van jobb alternatíva szerinted?
-
kisza25
félisten
válasz zoo8800 #180696 üzenetére
Én ültem ignisben, mentem vele próbakört, biztos nen ülnék benne napi 400-500km-t.
Összevissza pattogott az úton, olyan volt mint egy szekérrel mennék. meg nagyon keskeny is.
Megnézed egy bizonyos árnál nem tudnak lejjebb menni akármennyire kicsi autó, mert egy csomó dolog alap kell, hogy legyen.
Lufik, abs, tpms, esp.....[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
SaNyEe
aktív tag
válasz zoo8800 #180949 üzenetére
igy jar, aki megveszi a megfelelo polaritasu, megfelelo inditoaramu, megfelelo kapacitasu es meretu akkumulatort.
Majd mikor teszi vissza a gyari rogzitot nez, hogy wtf??? :) Szval aznap megtanultam, hogy bizony a mereten tul a kis dizajnra is oda kellett volna figyelni. Igy ez most ehhez az akkuhoz ugy 5 evig atmeneti megoldas, vagy amig el nem kakilja magat :D
A gyari akkujat 11 evesen kukaztam belole ... kivancsi vagyok az Exide tudja-e .. mindenesetre a lecke fel van neki adva-- end of transmission --
-
pècsimunkás
addikt
válasz zoo8800 #181164 üzenetére
Persze . De ha hirtelen ki kell fizetned 100k forintot , akkor nem hinném , hogy boldogan fizeted ki , azzal a jelszóval , hogy eddig keveset fogyasztott .
Az én autóm is keveset fogyaszt , de én sem boldogan fogom majd kifizetni , amit ilyen esetben ki kell majd . Persze ha lesz kokszosodás . Mert azt a százezret másra is el lehet költeniEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
kisza25
félisten
válasz zoo8800 #181164 üzenetére
én már egyszer kiszámoltam, semmilyen autót nem éri meg tartani
ha új nagy az értékvesztés, használt bármikor lehet valami hiba,
diesel kettős tömegű, turbó, dpf,
kis turbós, turbó, koksz, egr kicsi köbcenti, nem megy el annyit...
kell venni egy szopó benzint gázt bele, aztán olcsóért menni
sky11: jut eszembe, haverom vett egy 1,2 t új corolát, 5 ajtóst, 7M volt, tudom, hogy ez a legkisebb a három modell közül, de egyáltalán nem tűnik kicsinek, nekem nagyon tetszik kívül belül, de 7M nem tudom mikor lenne új autóra, mostanában biztos nem[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
batai15
félisten
válasz zoo8800 #181669 üzenetére
Igen eléggé paceknak tűnik ,a Story is hihető .
Úgy esett hogy csak ezek felé húz a szívem ,többi inkább csak racionális döntés lenne. Hibridek stb .
Ez sem tökéletes mert manuális ,de ezekből a a rengeteg tekert autó ,inkább legyen jó állapotú manual mint sokat futott automata.
Azt mondta a gazdája hogy kapta a családtól a rendszámot rá ,majd még erre utána járok .a tulajok száma is elvileg rokonságban volt az autó , ő már egyszer meg vette aztán vissza. Kissé érdekes az akcentusa , székely elmondása alapján ,nem tűnik koxosnak .[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zoo8800 #182321 üzenetére
Nem véletlenül kerül a Golf vagy 20-30%-al többe...
Mondjuk a hangszigetelés kihagyása olyan dolog, amiért büntetném a cégeket. Ez is egy fillérb@szó dolog, ami azonban jelentősen befolyásolja az utazáskomfortot...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
BigBlackDog
veterán
válasz zoo8800 #182321 üzenetére
Hmm... Ez az adat honnan van. Adac oldalán a Scala adatlapján 67.6 dB-es érték szerepel, Golfok esetén 68.7, illetve 69 dB-es értékeket látok (pl1, pl2, pl3). Mondjuk ez számomra is furcsának tűnik.
Egyébként véleményem az, hogy azonos kategóriában és kb. azonos időszakban lévő autónál egy-egy számadat alapján képtelenség biztosan eldönteni, hogy melyik a hangosabb. Régebben én is sokat nézegettem ezeket a számokat, de élőben sokszor máshogy éli meg az ember a dolgot, mint amire számít a számok alapján. Bele kell ülni, ki kell próbálni.
Általában nem tudni, hogy milyen frekvenciatartományok milyen súllyal játszanak egy ilyen mérésnél és sokszor az sem ismert, hogy milyen burkolaton (érdes, sima, nedves, száraz), milyen időben (eső, vagy száraz idő, hátszél vagy szembeszél), illetve milyen gumival történt a mérés. Pedig ezek is erősen tudják befolyásolni a dolgot tapasztalataim alapján.
Meg aztán szerintem megint más érték jön ki pár hónapos korban, pár száz kilométer után mért zajszint esetén, mintha 3-4 évesen 80-100e kilométer után mérnénk.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz zoo8800 #182326 üzenetére
Igen, ezt már olvastam. Ami le van írva, azt jónak gondolom, csak nincs minden definiálva. Pl. hol mérték (gondolom nem mindig ugyanazon a szakaszon)? Útburkolattól eléggé tud függni a belső zajszint.
Itt kiválasztod a márkát és a típust, majd rányomsz a "Suchen" gombra, a találatok sorában pedig a PDF linkjére kattints!
-
kisza25
félisten
válasz zoo8800 #186816 üzenetére
Ő mondta, lehet 1000km-re gondolt, de 100-at mondott. Igazából az is sok, mert 15 liter/10000km, na mindegy.
A golfot most néztem pont júniusban lesz egy éve, hogy cserélve lett az olaj, nem hiányzik belőle, de szép fekete, sokat megy helyben.
Az ibiza alja olyan, mint a golfé, de mondjuk csak 10 éves, az olajat még nem tudom mérni, mert csak 500km-t mentem vele csere óta, azóta nem hiányzik belőle
A tipo 10000 km alatt evett meg 3dl-t, de még bejáratós volt.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
őstag
válasz zoo8800 #186876 üzenetére
Nagyszerű hír, neked is köszönöm! Összegezve az olvasottakat, ezen autóval sem lőhetek nagyon mellé, ha vásárlás előtt elviszem átvizsgáltatni. Mondjuk olyan széles kínálat az 1.4 T-Jet MiTokból sincs sajnos. Néhány darab mindössze. Hirdetésfigyelő beélesítve, meglátjuk mit hoz az élet.
-
Somatom
veterán
válasz zoo8800 #187355 üzenetére
Én ezzel másképp vagyok. Volt emelt 4Runnerem. Most meg minden hónap felét 2 méter magasan töltöm. Jópofa, de annak is megvannak a hátulütői. Szerettem a Prelude -ben, hogy olyan volt a kanyarban, mint egy gokart. A 4Runner, meg mint anno a Wartburg a János hegyi szerpentínen. Na, most borulunk, vagy nem borulunk?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz zoo8800 #187397 üzenetére
Tehát kb. annyi amennyit mondtam. (Itthon az új Corolla esetén is kb. 1.3 millió a felár, Camry meg ugye csak hybridként van).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen