Aktív témák
-
Probiker
aktív tag
Persze én is tudom, hogy egy régi autónak több hiba lehetőségei lehetnek, pláne így vétel előtt lehet el is hanyagolták a műszaki karbantartást. De egy jól karbantartott öreg autó is lehet jó.
Tudom miről beszéltek, anno mikor friss jogsival motort akartam venni mindenki mondta hogy 350es jawat nehogy, mert annak a váltója fos. De én mégis olyat vettem, minden szupi volt, kb harmad nap váltó beállt Akkor megcsinálták és azóta minden hiba mentes
Igaz fiatal vagyok, de már nem vagyok tégla lábú.
Nekem arra van szükségem, hogy A-bol B-be elvigyen bármikor (nem buszhoz kötve) és ne ázzak fázzak szarrá.
Swiftet hiába is mondjátok, még véletlen sem fogok venniMásik autó ami még tetszik az a 323f mazda, de ezek mind drágábban mennek...
Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)
-
Rick4
félisten
válasz Probiker #7801 üzenetére
ne ázzak fázzak szarrá....ha ezt komolyan gondolod, swiftet veszel.....álltál te a lerobbant autód mellett valaha hajnal kettőkor egy kihalt úton? asszem fejben kellene belátnod, hogy 200K-ból nem lehet más alternatíva..de tőlem azt veszel, amit akarsz, arra költöd a havi fizudat amire szeretnéd, régi autókról én is tudok mesélni, nem egyszer többet áll a gép szerelőnél, mint alattad, de tudod mit? kíváncsian várom, hogy a megvett autóddal mennyire leszel elégedett. ha megvan, gyere vissza, és számolj be hogy milyen a gép. sok sikert..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
TexT-BoY
addikt
ne haragudj de manapság sem általános a 17es kerék. mostanság szerintem a 15-16 a jellemző, de amugy GY egale F1 (Assy) 225/45 R17-->120.000 hogy szörszálat hasogathass. De szerintem nem fenyegeti a srácot hogy venni keljen egy iylen gumit. Vagy:
215/45 R17 Bridgestone Potenza RE050 erre igazán nem mondhatod hogy szar és még mindig nagy--> 140.000Ft
15":
tól: 195/60 R15 Dayton D210 ezt már megvenném minden félelem nélkül: 48.000Ft... Akkor még mindig nem 200.000. Depersze értettem a sarkitást. "csak dupláztam" meg 185literes tank, benzinnel? (bár jelenleg nincs nagy difi a benzin-gzázolaj közt)Látom Prorider a kemény mag tagja, majd rájön ha tényleg nem válik be, ráadásul nem is dizel hogy bármi elönye legyen, és tényleg egy ladának a fogyasztásával küzd a mazda. Hát mind1, azért ne legyünk negativak, sok sikert a vásárláshoz, csak nem értem hogy minek jött ha nem tanácsot akar hanem dicsérő szavakat?
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Füge007
senior tag
válasz Probiker #7801 üzenetére
Ne hasolíts össze egy motorkerékpárt egy autóval, azért pár alkatrésszel több van egy autóban! Végülis te veszed, de ha ennyi ember mondja gondolkodj el a dolgon, nem akarunk neked rosszat.
Néha felül kell emelkedni azon mi tetszik, ém mi a praktikus! Nem látok bele a péztárcádba, de a sok apró javítás sok forintocskát kivesz belőlle, az meg felesleges.
Persze, hogy lehet jó egy régi autó egy fanatikus gazdánál, de a képek nekem nem azt mutatták. És persze tudnod kell, hogy egy régi autó renoválása, hogy tipp topp legyen rengeteg pénz és idő. Haverom egy első szériás Porshe 944 támaszt fel, rengeteget dolgozik rajta, és egy vagyon ment már rá.
Füge
-
Notes
senior tag
válasz Probiker #7791 üzenetére
Ilyen kocsink volt évekig. egy biztos: nagyon megbízható. 250.000km-el adtuk el 2001-ben és még manapság is szoktam látni az utcán. Teljesen egyben van.
Az ilyen régi kocsiknak az a titkuk, hogy nem szabad meghajtani őket. Szép öreguras stílusban a világból is kimegy ez a Mazda veled.
Nekünk ami bajunk volt vele az hogy a hátsó doblemez elkezdett rohadni, így az komolyan kezelésbe kellett venni, ezt, meg az alját vásárláskor nagyon nézd meg.
Fogyasztása nem volt vészes, 8.5-ös átlaggal eljártunk.
Én két dolgot nem komáltam benne: egyrészt a kormányt veszettül nehéz volt tekerni, ez kezdő söfőrként parkoláskor lehet, hogy komolyan hátráltatni fog, másrészt az ülés nagyon alacsonan van benne (bár asszem később szerelték állítható magasságú vezetőüléssel is).
Ami viszont kurva jó benne az az óriási raktér. A nagy ötödik ajtóval meg a ledönthető ülésekkel elképesztő mennyiségű cuccot el tud nyelni.
Szal száz szónak is egy a vége: ha a motort nem pörgették szét, és a karosszéria is egyben van szerintem ennyit megér.Romanes eunt domus!
-
-
Rick4
félisten
segítek én szivesen, még az sem baj, hogy nem fogadja el, hiszen eleve már volt egy választott verda, kétféleképp dönt az ember, vagy az eszére hallgat, vagy a szívére. de 200K-ból nagyon nem érdemes az utóbbira hallgatni...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dragonfx
veterán
Egyáltalán nem igaz hogy a régi autók rosszak csak tudomásul kell venni akkor a dízel technika még egy trágya volt, azt enm szabad venni tehát olyna 12 vagy annál réágebbit kb.
Benzinest érdemes, demivle akkor még enm számított a fogyi tudni kell azok meg esznek...De még mindig jobb ha többet eszik és jó mint fordítva...Ha meg minfkettő kell akkor meg uj..de az sme bizti hibamentes lesz....ez egy szép angy kör amiből te mindenképpen xarul jössze ki ...ki kell választani alegkevésbbé xarabbat.... a kocsi manapság tényleg nem jó pénzügyi befektetés.....ezt figyelembe véve tényleg luxuscikk...persze a kényelem emberi lustaság néha ugye legyőzi a pénztényezőt és így vane nnyi embernek kocsija.Rick aza 200k durva azért én a feléből veszek 4 gummát+telitank benzint a bömösre.
Ezt meg már sokan soxor elírták 500k alatt kocsit venni nem szabad és érdemes.....mert tele elszel gonddal csak.....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
válasz stangli #7810 üzenetére
azért lehet találni 150K körül itt-ott megnyomott, horpadt swiftet, arra meg, hogy üsd vágd, nincs jobb....én tudom, volt már egy, amit ki akartam nyírni, nem kíméltem, és nem volt baja. igaz, az új volt, és az első 60ezer km-t én tettme bele...igaz, addig 4X kellett bele féktárcsa, mert az is annyira elkopott, meg a szokásos, levegőszűrő, olaj, de semmi más...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz dragonfx #7816 üzenetére
egy olyan, amivel a kereszteződés előtt 10 méterrel még 70nel mennek... a szervizben isa mondták a srácok, hogy ilyet még nem láttak.....mondtam is, hogy keményen dolgozom az ügyön...
[link]
[link]
[link]van itt eladó gép jópár..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Füge007
senior tag
Parázs vita alakult ki úgylátom. Persze lehet kocsit venni olcsón is, és ki lehet fogni régiben is jót. De vegyük tudomásul az idő vasfoga nem kímél egy autót sem. Rozsdásodik, a gumialkatrészek tönkremennek, szimeringek elengedik magukat, stb......
A lémyege a dolgoknak olyan megoldást javasoltunk, ami objektíve jó lehet egy első autónak kevés pénzből. Pro és kontra érvek lehetnek mindkét oldalon, a döntés nem a mi kezünkben van.
Felesleges egymás torkának esni ezen
Füge
-
(Kolombusz)
veterán
válasz dragonfx #7813 üzenetére
A tré dizel technikáról annyit, hogy nagyfaternek szőlőbe kijárni, meg nagy terhet hordani van egy 2.3 literes, 22 éves Ford Sierra dízele, 400 ezer kilométerrel és még szépen megy. Nem egy versenyautó nyilván, de 5.5-6 literes fogyival el lehet vele járni és a 120-130-at tartja kényelmesen.
A kocsi maga pedig nagyon nagy és kényelmes. Hátsókerekes.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
most szalltam ki zsiruj kemenytetos cc ghia focusbol.
szep auto, eltekintve par gagyi reszlettol.
az 5 gangos manualis valtot megmosolyogtato....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #7821 üzenetére
kivételek persze vannak....de én az átlagról beszélek.....
ugyanígy müxik hogy sok bmw-s állatul vezet ezért általánosítanak mindre!!...renegetg törve van és széthajtva így mindre azt gondolják!...mégsem így van egyik se detto ez a szitu."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
TexT-BoY
addikt
válasz Khelben #7829 üzenetére
az 5 gang kevés a 2.0 benzinbe szerintem arra gondol, a váltó az nem lett szarabb, legalábbis nekem pont ugyan azt adta az uj ghia focus mint apám ghia focusa. Leszámtiva hogy az uj beletere megse közeliti a régit minőségre, bár nagyobb...
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
erdoke
titán
válasz TexT-BoY #7832 üzenetére
Szabályos autópálya tempó fölött okoz gondot az 5-ös váltó, alatta csak gyík motorral. 6-ost csak a 2 literes dízelhez társítanak.
Enge inkább az lepett meg, hogy azzal a nem túl ütős dízellel és jól felszerelve 9 M Ft. Annyiért már autót is lehet kapni.A legjobb aláírás a héten
-
TexT-BoY
addikt
Hát nemtudom, faternál most egy 1.6 Fusion TDCI-van, ez a PSA-s nem? Azt mondja a fogyasztason kivül semmi elönye nincs az 1.6Focusához képest. Csak abba most ment bele a 20.000km és nem tud vele melozni amig nem viszi olajcserére.
Én tudom hogy csak a 2.0TDCI-vel van 6gang. Az ára meg nevetséges, szerintem az egész ford paletta, kicsit magsabbra van kalibrálva mint kéne, ennyit dobott volna az uj image amit rádobtak minden autóra az s-max óta?HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
#16741888
törölt tag
A héten voltam Londonban, Heathrown találomra vettem egy MaxPower nevű újságot.(mindent megvettem és maradt még egy kis apróm)
Van benne egy angol emberke, pályafreak, évi több ezer kmt autózik pályanyiltnapokon, erre épített saját kezűleg magának egy autót.
Mk1 Golfba belerakta a B18Ct hozzáillő futóművel meg mindennel, csövezve, Corri fékekkel, elég brutko. Ott virít a Type R a motorháztető alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Notes
senior tag
Fedezékbe!
Romanes eunt domus!
-
-
bajuszati
tag
Hello!
Kocsivásárlás előtt állok, első saját kocsi úgy 2-3 évre tervezem a használatát.
olyan 400-500K körül szeretnék hozzájutni.
Mivel az egyik lakcímem Szlovákiában van ott fogom regisztáltatni,olcsóbb, kevesebb adó...
Ilyenekben gondolkodtam!MAZDA 323 1.6 GLXsedan,... 93...450k
FIAT Bravo 1.6 SXhatchback...97....530K
HONDA Civic 1.5 GTICoupé...93....480k
TOYOTA Corolla 1.4 XLihatchback.....96...450k
VOLKSWAGEN Polo 1.0hatchback...98...480k
OPEL Corsa 1.4i Family........96......500k
OPEL Corsa 1.0 12V Champion...98....480k
az árak még alkuképesek....Ha van kedvetek irjatok véleményeket melyik éri meg ár/szervíz/fogyasztás függvényében szerint.
erdoke nem csak neked szólt......bocsi
[ Szerkesztve ]
-
TexT-BoY
addikt
válasz bajuszati #7843 üzenetére
HONDA Civic 1.5 GTICoupé...93....480k
Ilyenről nem tudok hogy létezne, valószinüleg te az 1.5 90le-s 3ajtós 5.generációs civicre gondolsz, de az sose volt GTI, mivel a honda nem használt ilyen jelölést.
Én ezeket egészen biztos NEM venném:
FIAT Bravo 1.6 SXhatchback...97....530K
OPEL Corsa 1.0 12V Champion...98....480k
VOLKSWAGEN Polo 1.0hatchback...98...480k
utóbbi 2 nagyon vérszegény, az első pedig nekem sose volt szimpatikus, és amióta osztálytársam jár vele mégkevésbé tetszik.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
válasz bajuszati #7845 üzenetére
szerintem nem drágább ma már a szervíz, és mégis ritkább. Vannak olyan japán tipusok amikhez nehezen kapsz alkatrészt, de a te listádon egy ritka japánt se látok. pl. Prelude, RX7 vagy más ritkaságok. na ezek melós szerelés meg alkatrész ügyileg de a többi ma már egyáltalán nem.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
lsc
nagyúr
válasz bajuszati #7843 üzenetére
Ezek közül a Corollát ajánlanám , saját tapasztalat alapján /kettő van a családban / , ezek még japánban készültek , ez a minőségükön meg is látszik . A hatchbak gondolom 5 ajtós , a kategóriájához képest meglepően tágas , a fogyasztás nem megy 8 l fölé még télen sem .
96-ban jött be az 1.4-es , ez egyébként az előző 1,3-as motor , csak az 88 lovas , ez pedig vissza van véve 75-re , viszont a nyomatéka pár Nm-rel több /a nyugati biztosítási kategóriák miatt lett visszavéve /, vezettem mindkettőt , nem igazán észlelhető a különbség . Arra figyelj , hogy a karosszéria gyári legyen , akkor semmi gond nincs vele , még ilyen idős korban sem , viszont ha törött volt , akkor ez a javítás minőségétől erősen változó . Az alkatrészárak nem igazán magasak /jó , pl. a tetőkárpit 110-e körül van /, és nagyon ritkán kell , a kopó és cserélendőn kívül még semmi nem kellett pluszba . Amennyiben egy olyan kocsi kell , amibe szinte csak tankolni kell , és nem fontos a külső /szerintem nem csúnya , igaz van szebb is ezektől / akkor én ezt ajánlom . Amennyiben nem a Corolla , akkor a két másik japán közül választanék , a többit én hanyagolnám . A két másik japánnál mé esetleg annyi , hogy mivel azok sportosabb modellek , sokkal több közöttük a törött , széthajtott , a választásnál érdemes jól átnézni őket .Az élet kegyetlen .
-
Gyok2
senior tag
Egyik ismerosunknek volt a kocka mazda utani kerek mazda 626, szinte semmi baj nem volt vele, egy szinkrongyuru ment tonkre benne, es 2-300000 Ft korul kaphatoak.
Tiszta Windows rendes ház
Aktív témák
Hirdetés
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Interactive Brokers társalgó
- Okos Otthon / Smart Home
- Half-Life 2
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple notebookok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Hibátlan - Western Digital Blue SN580 1TB m.2 NVME SSD
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB Független
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition 11GB GDDR5X 352bit VGA
- Goldshell Mini DOGE pro bányagép 205MH/s 220W Dogecoin LTC (LTC Doge Bells termelésre is jó) miner
- Hibátlan - BITFENIX Formula BF750G 750W 80 Plus GOLD ATX tápegység
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs